DeletedUser8560
Vendég
A V41 beállításai
A világ indításával a három legutolsó változtatás továbbra is a játékban marad:
- Napi bónuszok
Bővebb leírás fórumon: https://forum.klanhaboru.hu/index.php?threads/2016-Ősz-napi-bónuszok.4234/
- Új lovagi rendszer (Lovagi fegyverrel segített kémlelés lehetősége megszűnik)
Bővebb leírás a Wikin: https://help.klanhaboru.hu/wiki/Lovag_képességek
- Mivel a kémeknek nincs már többet szükségük a lovagra a kémleléshez, így erősebbé váltak. Ez azt jelenti, hogy több kell a sikeres kémleléshez, és egy kémek közötti csatában nagyobb arányban halnak meg a támadók mint eddig.
- Egyszerűsödik a végjáték
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 65%-át birtokolja.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia, 65% birtoklása a cél!
Játék sebessége: 0.8
Egység sebesség: 1.1
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 23:00 és 08:00 óra között
Alvás Üzemmód: Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak
Jutalmak: Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok, külső egységek után kémkedhet.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 0.8
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 100
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: megszokottól kevesebb
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Kezdő dátum: 2017-02-09, az előregisztráció megnyílt
A világ indításával a három legutolsó változtatás továbbra is a játékban marad:
- Napi bónuszok
Bővebb leírás fórumon: https://forum.klanhaboru.hu/index.php?threads/2016-Ősz-napi-bónuszok.4234/
- Új lovagi rendszer (Lovagi fegyverrel segített kémlelés lehetősége megszűnik)
Bővebb leírás a Wikin: https://help.klanhaboru.hu/wiki/Lovag_képességek
- Mivel a kémeknek nincs már többet szükségük a lovagra a kémleléshez, így erősebbé váltak. Ez azt jelenti, hogy több kell a sikeres kémleléshez, és egy kémek közötti csatában nagyobb arányban halnak meg a támadók mint eddig.
- Egyszerűsödik a végjáték
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 65%-át birtokolja.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia, 65% birtoklása a cél!
Játék sebessége: 0.8
Egység sebesség: 1.1
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 23:00 és 08:00 óra között
Alvás Üzemmód: Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak
Jutalmak: Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok, külső egységek után kémkedhet.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 0.8
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 100
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: megszokottól kevesebb
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Kezdő dátum: 2017-02-09, az előregisztráció megnyílt
Utoljára egy moderátor szerkesztette: