V12 ismertető

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

DeletedUser8560

Vendég
Sziasztok,

Közeledik az új világ, új, eddig nem megszokott beállításokkal! Az új világ beállításaiban olyan funkciók kerültek aktiválásra amikre eddig nem volt példa a hazai "normál" világokon, így a játék igazi kihívás lesz!


A legfontosabb változások :


Fejlesztési rendszer:

Ez egységek fejlesztési rendszere több szintű lesz . Minden egyes egységtípus 10 szintig fejleszthető. Ez jóval több stratégiai tervezést igényel.


Alvó mód :

Alvás üzemmódban a falvaidat ért támadások nem járnak semmilyen hatással.

Ugyanakkor, ezalatt az idő alatt ugyancsak minden "áll" a fiókodban. A bányák nem termelnek, a sereg nem képződik, stb.
Egy bizonyos idő után (96 óra az alapértelmezett ebben a körben), ha nem aktiválod, az alvás üzemmód automatikusan bekapcsol.
Ezen funkció által a játék kiegyensúlyozottabb lesz, hiszen a játékosok nem tudnak 24/7-ben itt lenni egyetlen fiók esetén sem.
A beállítások>>alvó mód beállítási funkció alatt érhető el ez a beállítás.
Amikor ez beállításra kerül az alvó mód lejártáig nem tudsz belépni a falvadba.
A többi játékos látja kívülről, hogy alvó módban vagy, mégpedig úgy, hogy a falvadat más színnel fogja jelölni a térkép (hasonlóan mint egy barbár falu néz ki).

A beállításokra vonatkozóan
minimum 48 óránként,
maximum 96 óránként kell lehet/kell aktiválni.

Mivel ez egy nemzetközi teszt is egyben, így előfordulhatnak később változások a beállításokban, amelyekről időben értesítünk mindenkit.

Reméljük, a játékot élvezni fogod, és sok kellemes pillanatot fogsz átélni játékostársaiddal közösen.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser8560

Vendég
Beállítások

Új játékbevezető
Fiókkezelő: Aktív (minimum 20 falunál aktiválódik, max. 50 kereskedelmi útvonal alakítható ki falunként, és max. 50-es építési sor)
Játék sebessége: 1,5
Egységek sebessége: 1
Építési sor: aktív
Épületek lerombolása: Aktív
A bontási idő csökkenthető: Aktív
A később kezdő játékosok nagyobb szintű épületekkel kezdenek
Morál: Aktív (időalapú)
Tanyaszabály: Inaktív
Áltámadás határa: Inaktív
Kutatási rendszer: Klasszikus kutatási rendszer.
Templom: Inaktív
Milícia: Aktív
Milícia időtartam: Max. 6 óra
Milícia összehívható: max. 2 faluig
Milícia termeléscsökkentés összehíváskor: 50%

Jutalmak: aktív
Saját magukat fejlesztő barbár falvak: aktív (3000 pontig)
klánháborúk: aktív
Bónuszfalvak: Tökéletesített bónuszfalvak
Támadások megállítása: 5 Perc
Kereskedők megállítása: 5 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 0:00-tól 8:00-ig

Kezdővédelem újonnan csatlakozottaknak: 5 Nap
Maximális arány támadó:védekező között: 20 : 1 az első 60 napban
Támadások érkezésénél másodperc alapú rangsor
Klán maximális létszáma: 75
Legyőzött ellenfelek ranglista aktív, pont alapján
Fiókhelyettesítés: aktív
Fiókhelyettesítés korlátozása hosszútávon aktív, 60 napon felüli fiókhelyettesítés esetén 120 napon belül.
Csak klánon belüli kereskedelem az első 30 napban
Térképrendszer: új térkép
Égtáj kiválasztása: Aktív


Egységek
Íjászok: aktív
Kémrendszer: A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagokat láthat, de külső egységeket nem.
Lovag: aktív, találhat tárgyakat

Főnemes
Növekvő főnemes-költségek Aranyérme
Főnemesek maximális hatótávolsága: 300 mező
Hűség csökkentése a főnemes által: 35-45
Hűség növekedése óránként: 1
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser8560

Vendég
KEDVES JÁTÉKOSOK,

A V12 SZERVEREN AZ ÚJRAKEZDÉS ÉL, SAJNOS NEM TUDTUK MEGOLDANI HOGY INAKTÍV LEGYEN AHOGY MEGHIRDETTÜK.

ELNÉZÉST KÉRÜNK ÉRTE.

Sajtmacska
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser8560

Vendég
KEDVES JÁTÉKOSOK,

A V12 szerveren az ébrenlét időtartamát 120 órára módosítjuk.

Sajtmacska
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent