-Numlock-
Brit tudós
- A reakció pontszáma
- 582
Sziasztok
Egy javaslat megvalósításán dolgoztam már egy ideje, ami Bailey.ca - tól ered, és mint ahogy a címből is látszik, az elsődleges cél - egy farm script létrehozása volt amit telefonon is lehet használni, a legfontosabb beállítási tulajdonságokkal felszerelve.
Farm rész
A farmkezelőben az alap szűrőket saját igényeid szerint állítod be, még a script futtatása előtt.
A kettő között a különbség annyi, hogy a gépen egy billentyű gombot kell lenyomva tartani, a telefonon pedig a képeken látható bazi nagy gombok egyikén az ujjad, és ezt követően a beállításoknak megfelelően a parancsok kimennek mint a Fa Keypress és a La Enhancer scripteknél is.
Barbi nevelő rész ( applikációban használva - inaktív )
Vannak, akik szeretik "nevelgetni" a barbár falukat, annak érdekében hogy minél több nyersit lehessen belőlük kicuppantgatni. Ezzel a funkcióval nekik szeretnénk a kedvükre tenni/könnyebbé tenni a folyamatot. A "Barbinevelő asszisztens" csak a böngészős kh-zás esetén elérhető.
» Váltás barbinevelő üzemmódra - gombra való kattintás után ez fogad majd:
A script töltésbe kezd, minden barbiról beolvassa a legutóbbi jelentést, és ha volt kémlelés is, akkor feltünteti a neveléshez szükséges épület információkat is. Továbbá plusz sablon gombokat hoz létre a sorokban, illetve azok mellett a kard jelnél kiírja, hogy mennyi sima támadás tart a falura tőled, ebből majd tudod hogy indítottál e már rombolni vagy nem csapatokat a falura. A létrehozott plusz sablon gombokhoz fent hozzárendelhetsz egységmennyiségeket. Amikor egy barbinál egy ilyen sablon gombra rá kattintasz, olyankor a barbár sor alatt megjelenik egy kis ablakocska, a gyülekezőtérrel megnyitva, illetve beillesztve a barbár koordinátájával és az egységekkel amiket a lenyomott sablon gombhoz rendeltél:
Végül nekünk annyi a dolgunk hogy a Támadás, majd a Támadás megerősítésre gombra kattintunk. Visszatérve az egységek sablonokhoz hozzárendeléséhez. Ha ezt
kipipáljuk az adott sablonnál, akkor amikor a barbároknál erre a sablonra kattintunk, akkor a gyülekezőtéren Kosból annyit illeszt be, amennyi szükséges a barbár faluban található fal szint 0-ra való leveréséhez. 1-es szintnél 2db-ot, 2-es szintnél 4db-ots, stb..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Egy javaslat megvalósításán dolgoztam már egy ideje, ami Bailey.ca - tól ered, és mint ahogy a címből is látszik, az elsődleges cél - egy farm script létrehozása volt amit telefonon is lehet használni, a legfontosabb beállítási tulajdonságokkal felszerelve.
Farm rész
A farmkezelőben az alap szűrőket saját igényeid szerint állítod be, még a script futtatása előtt.
A kettő között a különbség annyi, hogy a gépen egy billentyű gombot kell lenyomva tartani, a telefonon pedig a képeken látható bazi nagy gombok egyikén az ujjad, és ezt követően a beállításoknak megfelelően a parancsok kimennek mint a Fa Keypress és a La Enhancer scripteknél is.
Gyorsgombok beállítása - Ha gépen használod a scriptet, akkor itt kell beállítani hogy melyik billentyű lenyomva tartásával melyik sablon legyen használva a parancsok kiküldésénél. A változtatáshoz csak rá kell kattintani a változtatni kívánt sablon gombra, majd megnyomni azt a billentyűt amelyiket hozzá szeretnénk rendelni.
Ha elérhető a C sablon akkor azt használja a falura - Ezt ha kipipálod, akkor minden barbinál a C sablont fogja használni a script, ahol az elérhető, attól függetlenül hogy az A vagy a B sablont használjuk éppen.
x falszint felett - kihagy - itt egy értéket kell megadni, és ha van információ a soron következő barbár falu fal szintjéről, akkor megvizsgálja, és ha ennél az értéknél nagyobb, akkor kihagyja azt a falut.
x max. távolság - itt is egy értéket kell beírni, ami a mezőbeli távolságot jelképezi, ha tört számról van szó, akkor .-al elválasztva (pld. 14.4). Ha a soron következő barbi az érték feletti távolságra van, akkor leállítódik a parancs kipostázás.
Ismeretlen fal, sárga jelentés - kihagy - ha kivan pipálva, és ha a soron következő barbár falu fal szintje nem ismert, illetve ha az utolsó farm támadás veszteséggel járt (vagy teljes halál), akkor kihagyja azt a falut.
Kihagy, ha az érkezés előtt vagy után x percen belül érkezik egy másik farm csapat is - a script, futtatás után beolvassa a már úton lévő farm támadásokat. Tegyük fel hogy ezt az értéket 15 percre állítod. Az indítandó sablon parancs, ami xxx|yyy kordira menne, az 15:00:00 ra csapódna. A script megvizsgálja a már úton lévő farm parancsokat amik erre a falura mennek, és ha talál olyat ami a 14:45:00 után és 15:15:00 előtt csapódik, akkor erre a falura nem indít - kihagyja. Ha egy falura a scripttel indítottál C sablonos parancsot, akkor ameddig az a parancs nem ér be, addig semmiféle parancsot nem fog indítani a script, egy faludból sem, addig amíg az indított C sablonos parancs be nem ér..
Kihagy ha x parancsnál már több tart a barbira. - Az összes parancs amit a farmkezelőből indítottál, ha meghaladja azt az értéket amit itt megadsz a scriptnek, akkor kihagyja ezt a barbárt és nem indít rá további farmcsapatokat. Ha kipipálod azt hogy a nem farm csapatokkal együtt, akkor nem csak a farmkezelőből indított parancsokat, hanem a gyülekezőtérből, a sima támadás parancsokat is figyelembe veszi.
Váltson falut ha a beállításokban szereplő adatok szerint a további farm nem lehetséges vagy ha elfogynak a faluk - kipipálható. Azt hiszem hogy nem igényel magyarázatot. Ha több falvad is van, akkor a következőre vált.
x oldalnyi falu betöltése - egy megadható szám. Amikor futtatod a scriptet, olyankor csak 1 oldal van betöltve, annyi barbár faluval amennyit beállítottál. (max. 100/oldal). Ha ezt az értéket megváltoztatod pld. 2-re, akkor a script betölti a második oldalon lévő barbárokat is az első oldalra. És mint minden többi script beállítás, amit ha változtatsz - lementésre kerül és ismételt futtatáskor azok lesznek aktualizálva, vagyis mivel 2.t állítottál be, ezért a script futtatáskor egyből betölti majd a második oldalt is.
A jobboldali oszlop az információnyújtásként szolgál, a "kiküldve:" résznél látható hogy a script összesen mennyi A, B vagy C sablont küldött ki eddig. A "Kihagyva" résznél pedig azt mutatja hogy az adott beállítás szerint ami abban a sorban van - mennyi barbár lett kihagyva.
Ha elérhető a C sablon akkor azt használja a falura - Ezt ha kipipálod, akkor minden barbinál a C sablont fogja használni a script, ahol az elérhető, attól függetlenül hogy az A vagy a B sablont használjuk éppen.
x falszint felett - kihagy - itt egy értéket kell megadni, és ha van információ a soron következő barbár falu fal szintjéről, akkor megvizsgálja, és ha ennél az értéknél nagyobb, akkor kihagyja azt a falut.
x max. távolság - itt is egy értéket kell beírni, ami a mezőbeli távolságot jelképezi, ha tört számról van szó, akkor .-al elválasztva (pld. 14.4). Ha a soron következő barbi az érték feletti távolságra van, akkor leállítódik a parancs kipostázás.
Ismeretlen fal, sárga jelentés - kihagy - ha kivan pipálva, és ha a soron következő barbár falu fal szintje nem ismert, illetve ha az utolsó farm támadás veszteséggel járt (vagy teljes halál), akkor kihagyja azt a falut.
Kihagy, ha az érkezés előtt vagy után x percen belül érkezik egy másik farm csapat is - a script, futtatás után beolvassa a már úton lévő farm támadásokat. Tegyük fel hogy ezt az értéket 15 percre állítod. Az indítandó sablon parancs, ami xxx|yyy kordira menne, az 15:00:00 ra csapódna. A script megvizsgálja a már úton lévő farm parancsokat amik erre a falura mennek, és ha talál olyat ami a 14:45:00 után és 15:15:00 előtt csapódik, akkor erre a falura nem indít - kihagyja. Ha egy falura a scripttel indítottál C sablonos parancsot, akkor ameddig az a parancs nem ér be, addig semmiféle parancsot nem fog indítani a script, egy faludból sem, addig amíg az indított C sablonos parancs be nem ér..
Kihagy ha x parancsnál már több tart a barbira. - Az összes parancs amit a farmkezelőből indítottál, ha meghaladja azt az értéket amit itt megadsz a scriptnek, akkor kihagyja ezt a barbárt és nem indít rá további farmcsapatokat. Ha kipipálod azt hogy a nem farm csapatokkal együtt, akkor nem csak a farmkezelőből indított parancsokat, hanem a gyülekezőtérből, a sima támadás parancsokat is figyelembe veszi.
Váltson falut ha a beállításokban szereplő adatok szerint a további farm nem lehetséges vagy ha elfogynak a faluk - kipipálható. Azt hiszem hogy nem igényel magyarázatot. Ha több falvad is van, akkor a következőre vált.
x oldalnyi falu betöltése - egy megadható szám. Amikor futtatod a scriptet, olyankor csak 1 oldal van betöltve, annyi barbár faluval amennyit beállítottál. (max. 100/oldal). Ha ezt az értéket megváltoztatod pld. 2-re, akkor a script betölti a második oldalon lévő barbárokat is az első oldalra. És mint minden többi script beállítás, amit ha változtatsz - lementésre kerül és ismételt futtatáskor azok lesznek aktualizálva, vagyis mivel 2.t állítottál be, ezért a script futtatáskor egyből betölti majd a második oldalt is.
A jobboldali oszlop az információnyújtásként szolgál, a "kiküldve:" résznél látható hogy a script összesen mennyi A, B vagy C sablont küldött ki eddig. A "Kihagyva" résznél pedig azt mutatja hogy az adott beállítás szerint ami abban a sorban van - mennyi barbár lett kihagyva.
Barbi nevelő rész ( applikációban használva - inaktív )
Vannak, akik szeretik "nevelgetni" a barbár falukat, annak érdekében hogy minél több nyersit lehessen belőlük kicuppantgatni. Ezzel a funkcióval nekik szeretnénk a kedvükre tenni/könnyebbé tenni a folyamatot. A "Barbinevelő asszisztens" csak a böngészős kh-zás esetén elérhető.
» Váltás barbinevelő üzemmódra - gombra való kattintás után ez fogad majd:
A script töltésbe kezd, minden barbiról beolvassa a legutóbbi jelentést, és ha volt kémlelés is, akkor feltünteti a neveléshez szükséges épület információkat is. Továbbá plusz sablon gombokat hoz létre a sorokban, illetve azok mellett a kard jelnél kiírja, hogy mennyi sima támadás tart a falura tőled, ebből majd tudod hogy indítottál e már rombolni vagy nem csapatokat a falura. A létrehozott plusz sablon gombokhoz fent hozzárendelhetsz egységmennyiségeket. Amikor egy barbinál egy ilyen sablon gombra rá kattintasz, olyankor a barbár sor alatt megjelenik egy kis ablakocska, a gyülekezőtérrel megnyitva, illetve beillesztve a barbár koordinátájával és az egységekkel amiket a lenyomott sablon gombhoz rendeltél:
Végül nekünk annyi a dolgunk hogy a Támadás, majd a Támadás megerősítésre gombra kattintunk. Visszatérve az egységek sablonokhoz hozzárendeléséhez. Ha ezt
kipipáljuk az adott sablonnál, akkor amikor a barbároknál erre a sablonra kattintunk, akkor a gyülekezőtéren Kosból annyit illeszt be, amennyi szükséges a barbár faluban található fal szint 0-ra való leveréséhez. 1-es szintnél 2db-ot, 2-es szintnél 4db-ots, stb..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kód beillesztése:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/farmeer.js');void(0);
v1.4
Faluváltáskor a script átváltott az "összes" falucsoportra, figyelmen kívül hagyva azt ha épp egy dinamikus vagy egyéni falucsoport volt kiválasztva, és ez nem kívánatos falukra való átváltást eredményezett. Ez a hiba lett javítva.
v1.3
Faluváltáskor a script átváltott az "összes" falucsoportra, figyelmen kívül hagyva azt ha épp egy dinamikus vagy egyéni falucsoport volt kiválasztva, és ez nem kívánatos falukra való átváltást eredményezett. Ez a hiba lett javítva.
v1.3
- Mostantól a script használható a mobil applikációban is, azonban a "Barbi nevelő asszisztens" használata ebben az esetben elérhetetlen lesz.
- Ezentúl a script használható a helyettesített fiókokban is
- A barbi nevelő mód némi változáson esett át a nagyobb átláthatóság kedvéért
- A scripthez hozzá lett adva a 'Kihagy' gomb
- A script beállítási panel ezentúl elrejthető
- A barbároknál ezentúl írja hogy mennyi parancs tart rá
- Script hiba esetén a script kiírja annak a forrását. Ha a probléma nem egyszeri eset lesz és ha szeretnél segítséget kérni vagy bejelenteni azt, akkor ezt a script által kiírt szöveget printscreenelni kellene és megmutatni annak a személynek akitől segítséget kérsz vagy akinek bejelented
Utoljára szerkesztve: