[Engedélyezett] Smart Fake (megadott idősávon belüli érkezés)

-Numlock-

Brit tudós
A reakció pontszáma
582
plainte által, ellenőrzésre beküldött script

A nemzetközi szerverről ered, vagyis innen (katt ide)

A script segítségével fake-zni lehet az ellenség falvait, 2 megadott dátum & idő közti sávban való érkezéssel . Első futtatásra a beállítások fület hozza fel, majd ezután a gyülekezőhelyen futtatva, a script elemzi a megadott adatokat, és ezek alapján már illeszti is be az egységeket és a koordinátát. A gyülekezőhelyen kívül való futtatással a beállítások fület elő lehet ismét hozni.

1593200622224.png

2 opcióból lehet választani adatforrást a scripthez:
- Manuális: a scripten belül adod meg magad a fake cp koordinátáit illetve az érkezési időket is

- Egy fórum téma linkje: mivel az eredeti kódban a script külső(nem a játékhoz kapcsolódó) linkekhez volt tervezve, ezért meg kellett bütykölni ezt a részét is, hogy lehessen használni játékon belül a fórum témákat hozzá. (mint ahogyan a fórumos fake scriptünk is működik).
A fórum téma létrehozásakor, a koordinátákat a megszokott módon - xxx,yyy formátumban és a "hosszú gombbal(space)"-el elválasztva egymástól írjuk, majd a legvégén egy új sorban pedig az érkezési időintervallumokat, ilyen formában:
1593202991487.png
; -jellel kell elválasztani a min. és a max. csapódási dátum&időt.
1593201665179.png
A scripten belül a linkekhez a létrehozott fórumtéma teljes linkjét kell beilleszteni
Pld: 1593204282286.png


A beállítások legalján pedig azokat az egységeket kell kiválasztani amelyeket szeretnénk hogy a script használjon az egységbeillesztéskor. A kiválasztott egységeket próbálja olyan módon elosztani hogy a leggyorsabban újra lehessen gyártani a kiküldött mennyiséget. Egy faluból ugyan arra a célpont fake koordinátára nem fog kétszer indítani ameddig nem indítod újra a böngészőt, és ameddig ugyan arról a böngészőlapról használod a scriptet.
A világ későbbi szakaszában hasznos lehet, és minél több fake koordináta van hozzá - annál hatékonyabb is.

Kód beillesztése:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/smart_fake.js');void(0);
 
Utoljára szerkesztve:

TIPO TOSTO

Well-Known Member
A reakció pontszáma
400
Sziasztok

Lehetne tenni bele egy beállítási lehetőséget a fakelimit beállításához? Pl ha nincs fake limit akkor működjön csak kos/kata egységgel, mert most nem indít faket ha csak katapultot pipálunk, kevésnek véli.
 

TIPO TOSTO

Well-Known Member
A reakció pontszáma
400
Sziasztok

Lehetne tenni bele egy beállítási lehetőséget a fakelimit beállításához? Pl ha nincs fake limit akkor működjön csak kos/kata egységgel, mert most nem indít faket ha csak katapultot pipálunk, kevésnek véli.
Ebből lehet valami?
 

-NooBLeadeR-

#igazajátékosnevem
A reakció pontszáma
8.377
@-Numlock-
@Jacke.

Akkor lehet ebből valami vagy sem?

Ha valaki megcsinálja, hogy módosítja akkor feltudjuk tölteni, és frissíteni. Sajnos most nincs egy ideig Numlock, így ez ránk maradna, de nekem nincs időm ezt most megtanulni, hogy megtudjam csinálni, többiek pedig nem szakmabeliek. :D
De ha valaki érez magába potenciált megcsinálni küldje el nyugodtan a kódot nekem privátba.
 

-Sam

Well-Known Member
A reakció pontszáma
250
Át kell csak írni a limitet gondolom. Itt egy minta kód így nem kell megtanulni
Kód beillesztése:
var fake_min = Math.ceil(game_data.village.points / 100 * world_settings.fake_limit);
var possible_fakes = Object.keys(troop).filter(x => troop[x] * unit_data.filter(y => y.type === x)[0].pop > fake_min);
 

-NooBLeadeR-

#igazajátékosnevem
A reakció pontszáma
8.377
A scriptet frissítette és módosította @plntisbackforawortwo
Köszönjük neki!

Smart fake null limites világokra:
Kód beillesztése:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/smartfakenulllimit.js');void(0);

Ha van fake limit a világon:
Kód beillesztése:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/smartfakehasfakelimit.js');void(0);
 
Fent