Script kívánságlista

DeletedUser16323

Vendég
Hi.

Egy olyan scriptet lehetséges-e készíteni, ami figyelembe veszi a faluban lévő nyersanyagok mennyiségét, és olyan ajánlatokat tesz meg a piacon a rendelkezésre álló kereskedők erejéig, ami kiegyenlítené a különbségeket?
A nyersanyagkiegyenlítő script önmagában nagyon jól működik, de sokszor van egy fajta nyersanyag, amiből minden faluban hiány van, vagy épp mindenhol tele van, és ezt sima faluk közötti küldéssel nem lehet jól felhasználni, el kell cserélni a piacon, de sok pötyögést igényel.
Ha egy script automatikusan felismerné, hogy miből mennyi van és mire mennyit kéne cserélni, hogy kiegyenlítődjön, vagy legalább javuljon az arány, és a kereskedők számát figyelembe véve meg is tenné a piacra a megfelelő ajánlatokat, az kiváltaná a sok szöszölést vele.
+ automatikusan léphetne a következő falura, ha egyet megcsinált, ahogy ezt most is megteszi néhány script.
 

DeletedUser16510

Vendég
Az enyém folyamatban van?

Természetesen folyamatban van. Nemsokára készen is lesz.

Hi.

Egy olyan scriptet lehetséges-e készíteni, ami figyelembe veszi a faluban lévő nyersanyagok mennyiségét, és olyan ajánlatokat tesz meg a piacon a rendelkezésre álló kereskedők erejéig, ami kiegyenlítené a különbségeket?
A nyersanyagkiegyenlítő script önmagában nagyon jól működik, de sokszor van egy fajta nyersanyag, amiből minden faluban hiány van, vagy épp mindenhol tele van, és ezt sima faluk közötti küldéssel nem lehet jól felhasználni, el kell cserélni a piacon, de sok pötyögést igényel.
Ha egy script automatikusan felismerné, hogy miből mennyi van és mire mennyit kéne cserélni, hogy kiegyenlítődjön, vagy legalább javuljon az arány, és a kereskedők számát figyelembe véve meg is tenné a piacra a megfelelő ajánlatokat, az kiváltaná a sok szöszölést vele.
+ automatikusan léphetne a következő falura, ha egyet megcsinált, ahogy ezt most is megteszi néhány script.

Erre is rá fogok nézni.
 

DeletedUser16620

Vendég
Sziasztok
a meglévő nyersi összehordás egy faluba
ez működik
de már 500 falunál eltart egy darabig

szeretnék egy olyan beállítást bele eszközölni

ami nézi hogy az adott faluba mennyi nyersit hozzon össze
jelenleg betudom állítani a küldő falvankénti mennyiséget meg az időt és hogy melyik faluból hozza

ha lenne olyan hogy betudnám állítani hogy 100.000 pl
akkor a gép csak addig fogja indítani számolni mig meg nincs a 100.000 egység

igy gyorsabb lenne a működése
és nemlene olyanhogy egy nemodafigyelésből most pl 4 milla rohan egy faluba))))
A
 

DeletedUser16510

Vendég
Az enyém folyamatban van?

Elkészült a kért script. Itt megtalálod.

Sziasztok
a meglévő nyersi összehordás egy faluba
ez működik
de már 500 falunál eltart egy darabig

szeretnék egy olyan beállítást bele eszközölni

ami nézi hogy az adott faluba mennyi nyersit hozzon össze
jelenleg betudom állítani a küldő falvankénti mennyiséget meg az időt és hogy melyik faluból hozza

ha lenne olyan hogy betudnám állítani hogy 100.000 pl
akkor a gép csak addig fogja indítani számolni mig meg nincs a 100.000 egység

igy gyorsabb lenne a működése
és nemlene olyanhogy egy nemodafigyelésből most pl 4 milla rohan egy faluba))))
A

Egyszer már tervben volt, hogy kényelmesebbé teszem a használatát, de valahogy elmaradt. Valamikor átalakítom.
 

Gabriel

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.024
Elkészült a kért script. Itt megtalálod.

V20-on az alábbi beállításokkal futtattam a scriptet most és éjjeli bónuszba küldené.

[spoil]
Kód beillesztése:
javascript:var koordinatak="534|505 531|505 541|495 547|501 542|495 549";
var vilagSebesseg=1.6;
var egysegSebesseg=0.8;
var leglassabbEgyseg="katapult";
var ejszakaiVege=8;
var egysegek={
	osszes:"nem",
	landzsas:0,
	kardos:0,
	bardos:0,
	ijasz:0,
	kem:40,
	konnyulovas:0,
	lovasijasz:0,
	nehezlovas:0,
	kos:0,
	katapult:6,
	lovag:0,
	nemes:0
};
var fejleszto= "IronFist";var verzio= "1.0";if(document.URL.match("screen=place")){var mainCoords=[];var unitSpeed={spear:18*60,sword:22*60,axe:18*60,archer:18*60,spy:9*60,light:10*60,marcher:10*60,heavy:11*60,ram:30*60,catapult:30*60,knight:10*60,snob:35*60};Array.prototype.remove=function(e,t){var n=this.slice((t||e)+1||this.length);this.length=e<0?this.length+e:e;return this.push.apply(this,n)};function sq(e){return e*e}function distance(e,t){return Math.sqrt(sq(t.x-e.x)+sq(t.y-e.y))}function getCurrentCoord(){var e=$("#menu_row2").children("td").has("b.nowrap").text().split(" ");var t=e[0].replace("(","").replace(")","").split("|");return{x:parseInt(t[0],10),y:parseInt(t[1],10)}}function __(){if(typeof fejleszto!="string"||fejleszto!=String.fromCharCode(73,114,111,110,70,105,115,116)){return true}else{return false}}function slowest(){var e=leglassabbEgyseg.replace("lándzsás","spear").replace("kardos","sword").replace("bárdos","axe").replace("íjász","archer").replace("kém","spy").replace("könnyűlovas","light").replace("lovasíjász","marcher").replace("nehézlovas","heavy").replace("kos","ram").replace("katapult","catapult").replace("lovag","knight").replace("nemes","snob");return unitSpeed[e]*1e3}function getUnitNum(e,t){var n=parseInt($("#unit_input_"+e).next("a").text().replace("(","").replace(")",""));if(n>t){n=t}return n}function setCoords(e){$("input#inputx").val(e[0]);$("input#inputy").val(e[1])}function setUnits(){if(egysegek.osszes=="igen"){selectAllUnits(true)}else{insertUnit($("#unit_input_spear"),getUnitNum("spear",egysegek.landzsas));insertUnit($("#unit_input_sword"),getUnitNum("sword",egysegek.kardos));insertUnit($("#unit_input_axe"),getUnitNum("axe",egysegek.bardos));insertUnit($("#unit_input_archer"),getUnitNum("archer",egysegek.ijasz));insertUnit($("#unit_input_spy"),getUnitNum("spy",egysegek.kem));insertUnit($("#unit_input_light"),getUnitNum("light",egysegek.konnyulovas));insertUnit($("#unit_input_marcher"),getUnitNum("marcher",egysegek.lovasijasz));insertUnit($("#unit_input_heavy"),getUnitNum("heavy",egysegek.nehezlovas));insertUnit($("#unit_input_ram"),getUnitNum("ram",egysegek.kos));insertUnit($("#unit_input_catapult"),getUnitNum("catapult",egysegek.katapult));insertUnit($("#unit_input_knight"),getUnitNum("knight",egysegek.lovag));insertUnit($("#unit_input_snob"),getUnitNum("snob",egysegek.nemes))}$("#unit_input_spear").trigger("focus")}function doIt(){if(mainCoords.length>0){var e=Math.floor(Math.random()*mainCoords.length);var t=mainCoords[e].split("|");var n=new Date;var r=new Date(n.valueOf()+slowest()*distance(getCurrentCoord(),{x:t[0],y:t[1]}));if(r.getHours()<ejszakaiVege){mainCoords.remove(e);doIt()}else{setCoords(t);setUnits()}}else{alert("Minden koordinátára éjjel érkezne!")}}if(__()){alert(String.fromCharCode(65,32,102,101,106,108,101,115,122,116,337,116,32,110,101,32,110,233,118,116,101,108,101,110,237,116,115,100,32,101,108,33));$("body").empty();void 0}else{mainCoords=koordinatak.split(" ");doIt()}}else{var win=window.frames.length>0?window.main:window;alert("A script a gyülekezőhelyen működik csak. Most átirányítunk oda.");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i,"screen=place")}void 0;
[/spoil]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser16510

Vendég
V20-on az alábbi beállításokkal futtattam a scriptet most és éjjeli bónuszba küldené.

Szia.

Egy figyelmetlenség miatt nem vette figyelembe az egységek és a világ sebességét a script. Kijavítottam, és külső szerverre kitettem, így már jónak kell lennie.
 

DeletedUser10079

Vendég
Helló.

Tudnál egy olyan scriptet irni, ahol koordináta nélkül egy meghatározott egységszámot ir be a script?
Jól jönne védekezéskor, ha elakarjuk osztani a védőket.
 

DeletedUser16510

Vendég
IronFist

hogy állsz idővel??
és a terveddel??
)

Valamikor befejezem, de határidőt nem tudok mondani. Időből mindig kevés van.:)

Helló.

Tudnál egy olyan scriptet irni, ahol koordináta nélkül egy meghatározott egységszámot ir be a script?
Jól jönne védekezéskor, ha elakarjuk osztani a védőket.

Természetesen. Valamikor megcsinálom, és majd jelentkezni fogok.
 

DeletedUser

Vendég
Sziasztok.

Olyan kérdésem lenne hogy megvalósítható-e a nyersanyag elosztó script autómatizálása? Úgy értem mint ahogy a nyersanyag összehordó script működik. 150 falunál már nem kis munka a nyersi elosztót végig kattingatni.
 

DeletedUser10079

Vendég
Üdv.

Egy olyan scriptet tudnátok csinálni, ami a falvaimat egy megadott játékos falvainak falu koordinátáira nevezi át?
Természetesen véletlenszerűen kiválasztott koordik, ha pedig több átnevezendő falu van mint a megadott játékos össz falva, akkor véletlenszerűen kiválasztott koordikat dupláz is.
 

DeletedUser16510

Vendég
Üdv.

Egy olyan scriptet tudnátok csinálni, ami a falvaimat egy megadott játékos falvainak falu koordinátáira nevezi át?
Természetesen véletlenszerűen kiválasztott koordik, ha pedig több átnevezendő falu van mint a megadott játékos össz falva, akkor véletlenszerűen kiválasztott koordikat dupláz is.

Szia.

Abban az esetben igen, ha a játékos faluinak koordinátáit manuálisan adod meg. A script persze ebben is tudna segíteni: rámész a játékos profiljára, és a script egy alert ablakban kiírja az összes koordinátát, amit utána a gyorsgomboknál a beállításokba beírsz. Ha így megfelelő, akkor megcsinálom.
 

DeletedUser10079

Vendég
Tökéletes, esetleg még egy kontinens szűrőt ha beleraknál, akkor hálás lennék.
 

DeletedUser16323

Vendég
Hi.

Egy olyan scriptet lehetséges-e készíteni, ami figyelembe veszi a faluban lévő nyersanyagok mennyiségét, és olyan ajánlatokat tesz meg a piacon a rendelkezésre álló kereskedők erejéig, ami kiegyenlítené a különbségeket?
A nyersanyagkiegyenlítő script önmagában nagyon jól működik, de sokszor van egy fajta nyersanyag, amiből minden faluban hiány van, vagy épp mindenhol tele van, és ezt sima faluk közötti küldéssel nem lehet jól felhasználni, el kell cserélni a piacon, de sok pötyögést igényel.
Ha egy script automatikusan felismerné, hogy miből mennyi van és mire mennyit kéne cserélni, hogy kiegyenlítődjön, vagy legalább javuljon az arány, és a kereskedők számát figyelembe véve meg is tenné a piacra a megfelelő ajánlatokat, az kiváltaná a sok szöszölést vele.
+ automatikusan léphetne a következő falura, ha egyet megcsinált, ahogy ezt most is megteszi néhány script.

Hi.
Rég jártam erre, gondoltam, megnézem, hogy lett-e ebből valami.
Még mindig nagyon jól jönne egy ilyen script. :)

Egy másik ötletem is lenne, ha van időtök megírni, szintén sok melótól menthetné meg a játékosokat:
Kis falvak befoglalásánál sok nyersit kell bekérni a falukba.
Csoportosítani tudjuk az épülő és a kész falukat, és a nyersanyag bekérésnél "piaci ajánlat" be lehet állítani, hogy a készekből hozzuk a nyersit, de mindig figyelni kell, hogy miből mennyi fér be, és kézzel beírogatni, javítani...
Erre volna jó egy script, ami kiszámolja, hogy mennyi nyersanyag fér be melyik típusból, és ennek megfelelően kitölti a nyersanyagkéréseket és elindítja a szállítást.

Üdv.
rsrs
 
Fent