Script kívánságlista

DeletedUser16243

Vendég
Kedves Játékosaink!

Új topicunkban javasolhatjátok ezentúl, az új scriptek elkészítését.
Megkérünk titeket arra, hogy mindig írjátok le pontosan, hogy milyen tulajdonságú scriptre tartotok igényt!

Köszönjük, várjuk javaslataitokat!

 

DeletedUser13183

Vendég
Hello...

Én egy jobb minőségű farm scriptre tartanék igényt,amely speed körökön használható.

Köszönöm előre is.

Maicon
 

DeletedUser16243

Vendég
Maicon, milyen működésű legyen? Áúúúúúú, kifejtenéd bővebben hogyan is működne?
 

DeletedUser

Vendég
szia,

szerintem lehetne egy olyan szkript amivel támadásokat lehet szervezni több falura egyszerre.
ez klántámadás szervezésékor fontos lenne, és könnytő szkript.

lehetne tárolos rendszerhez tároláshoz is szkript.

szerintem egyenlőre ezek fontosak, meg amik már elhangzottak,

Relaxbaby
 

DeletedUser

Vendég
Az lenne a lényeg, hogy egy előre megadott szöveget beillesszen az írás végére. Mondjuk valami határral, hogy a toborzólevelekket ne azzal küldözgessék....
 

DeletedUser13183

Vendég
Maicon, milyen működésű legyen? Áúúúúúú, kifejtenéd bővebben hogyan is működne?

Olyan script amely képes felvenni a versenyt a farmkezelővel.


Illetve,ha van tömeges kiképzés script akkor a nemes képzéshez nem lehetne ilyet szerkeszteni?

Maicon
 

DeletedUser16246

Vendég
[COLOR="#6363300"]Ahhoz hogy egy scriptet tudjunk írni, vegyétek azt is figyelembe, hogy lennie kell egy olyan felületnek a játékban, ahol az futtatható. A tömeges képzés nemesek esetében nem megoldható, mert nincs olyan felület ahol láthatóak lennének a nemesek (a tömeges képzésnél sincsenek ott).[/COLOR]
 

DeletedUser16243

Vendég
Az lenne a lényeg, hogy egy előre megadott szöveget beillesszen az írás végére. Mondjuk valami határral, hogy a toborzólevelekket ne azzal küldözgessék....

Úgy gondolom, hogy azt szeretnéd, hogy a szövegdobozba egy kattintással egy sablonszöveget illesszen be. Valószínűleg megoldható, ha erre gondolsz. :)
 

DeletedUser16243

Vendég
Áttekintés->Kombinált nézet.

Ez elméletben működne, de nem hiszem hogy gyakorlatban is. Ahhoz, hogy farmkezelőhöz hasonló script készülhessen, és ami a legfontosabb hogy működjön is, kicsit nehezebb dolog. Kell valami, ami a jelentésből kiszedi az adatokat, kiszámítsa a faluban lévő kombinációkból miből mennyit küldjön, majd ezt követően a gyülekezőhelynél el kellene vele küldetni az egységeket, vagy a fake scripthez hasonlóan, a Támadás gombra kattintva induljon a támadás. Ezzel azt szeretném magyarázni, hogy sajnos nem sok esélyt látok arra, hogy technikailag kivitelezhető legyen, egy adattároló szerver nélkül, ami pedig nem igazán áll rendelkezésre egy scripthez.
 

DeletedUser

Vendég
Úgy gondolom, hogy azt szeretnéd, hogy a szövegdobozba egy kattintással egy sablonszöveget illesszen be. Valószínűleg megoldható, ha erre gondolsz. :)
Igen a cél az. Mintha màr kérte volna valaki a fórumon, de nem biztos.
 

DeletedUser10079

Vendég
"Inteligensebb" nyersanyag kiegyenlitő.

Már sokan panaszkodtak/nak a nyerskiegyenlités miatt.
1000 falus,de még 500 falus fiókoknál is rentgeteg időt vesz igénybe.
1000 falunál minimum 1500 lapon kell végigfuttatni a több lépéses scriptet,ami nem csak elképesztően unalmas,de hosszadalmas is.
Pl itt is lehetne meghatározni,,hogy mennyi falut kezeljen laponként(hogy ne fagyjon le a gyengébb géppel/nettel rendelkezők böngészője),illetve mint a tömegeskiképzésnél ezt ellehessen intézni néhány kattintással.
Nem tudom hogy ez működhet-e a KH felületén(ugyebár jelenleg ez az extremetw.com-on futtatható),de sok emberen segitene.

UI:1000 falu felett például nem is nyitható meg az összes falura egyszerre a nyerskiegyelités,mivel egy lapon nem tud 1000-nél több falut felismerni,igy pedig ugyebár nem lehet optimális a nyersi kiegyenlités.
 

DeletedUser16246

Vendég
"Inteligensebb" nyersanyag kiegyenlitő.

Már sokan panaszkodtak/nak a nyerskiegyenlités miatt.
1000 falus,de még 500 falus fiókoknál is rentgeteg időt vesz igénybe.
1000 falunál minimum 1500 lapon kell végigfuttatni a több lépéses scriptet,ami nem csak elképesztően unalmas,de hosszadalmas is.
Pl itt is lehetne meghatározni,,hogy mennyi falut kezeljen laponként(hogy ne fagyjon le a gyengébb géppel/nettel rendelkezők böngészője),illetve mint a tömegeskiképzésnél ezt ellehessen intézni néhány kattintással.
Nem tudom hogy ez működhet-e a KH felületén(ugyebár jelenleg ez az extremetw.com-on futtatható),de sok emberen segitene.

UI:1000 falu felett például nem is nyitható meg az összes falura egyszerre a nyerskiegyelités,mivel egy lapon nem tud 1000-nél több falut felismerni,igy pedig ugyebár nem lehet optimális a nyersi kiegyenlités.

[COLOR="#6363300"]Lehet csak én gondolom rosszul, de ha ennél többet próbálunk meg kihozni egy ilyen scriptből - vagyis hogy ne kelljen annyi ablakot megnyitni, végignézni - akkor egyre jobban elmegyünk abba az irányba, amely az automatizáláshoz vezet és az pedig tilos. A jelenlegi script azért fut külső szolgáltatón, mert a scriptek nem képesek hozzáférni a játékszerverekhez és így képtelenek arra, hogy elvégezzék a kiegyenlítéshez szükséges folyamatot. Továbbá mivel jelenleg nem igazán akad olyan felület, ahol irányítható a nyersanyagok küldése az összes falu között az alap prémium fiókkal, így nem tudjuk azt kijátszani, hogy ne falunként kelljen mindent beállítani és jóváhagyni.[/COLOR]
 

DeletedUser

Vendég
Én egy térképen működő scriptre gondolok ami úgy működik, hogyha derítés vagy támadás vagy akármilyen uton-módon megtudom, hogy milyen típusú az ellenséges falu (támadó, védő, derítő, esetleg templomos), akkor ezt a scriptben meg lehessen jelölni, és ha használom a scriptet, akkor ezeket jelenítse meg, továbbá a templomos faluknál, a templom szintjéhez tartozó vallási körzet is látható legyen. Nagyjából érthető, hogy mit szeretnék leírni, és ha igen megoldható?
 

DeletedUser

Vendég
Én egy térképen működő scriptre gondolok ami úgy működik, hogyha derítés vagy támadás vagy akármilyen uton-módon megtudom, hogy milyen típusú az ellenséges falu (támadó, védő, derítő, esetleg templomos), akkor ezt a scriptben meg lehessen jelölni, és ha használom a scriptet, akkor ezeket jelenítse meg, továbbá a templomos faluknál, a templom szintjéhez tartozó vallási körzet is látható legyen. Nagyjából érthető, hogy mit szeretnék leírni, és ha igen megoldható?


Ehhez hasonló már van a játékban! Falura rákattintasz és tudsz hozzá infot hozzáfűzni, ekkor a térképen kicsi "i" buborék jelenik meg! (ez nem jeleníti meg a szöveget, amit oda beírtál)

Viszont a térképen színekkel is jelölheted ezt! (ez sem 100%-ban az amit te szeretnél)

amit konkrétan te szeretnél az is megoldható (külső adatbázis is kell hozzá, mert a térképről nem hozzáférhető sajnos az az info mező, amit ki akarsz rakni)

VISZONT: a működése ha nem is 100%-ban de hasonló a meglévő beépített funkciókhoz, ezért majd kérdezem a többi kollégát, hogy szabad-e ilyet csinálni egyáltalán. No meg nem is biztos, hogy érdemes, mert majdnem ilyet tud maga a program is!
 

DeletedUser

Vendég
Olyan script amely képes felvenni a versenyt a farmkezelővel.


Illetve,ha van tömeges kiképzés script akkor a nemes képzéshez nem lehetne ilyet szerkeszteni?

Maicon

Tehát összefoglalva: Szeretnél egy szkriptet, ami pont úgy működik, mint a programba beépített, csak legyen sokkal jobb!!!
Mindjárt elkezdem fejleszteni csak azt szeretném kérdezni, hogy sokkal jobbnak kell lennie, vagy elég, ha csak kicsit jobb.. :))

Tömeges nemeskiképzés. azt hiszem, nem megoldható a kombinált nézetnél valóban látszik, de nem tudod képezni!!
Én azt ajánlanám,
1, hozz létre falucsoportot azokból a faluidból ahol van akadémia
2, az elsőre rámész akadémiát kinyitod és onnantól kezdve végigléptetheted és egy nemes egy kattintás!
3, egy újabb kattintással mésza következő akadémiás faludra

Ennek az az előnye bármilyen scripttel szemben, hogy ott vagy az akadémián és amelyik faludban van elég nyersi egyből aranyérmét is verethetsz!
 

DeletedUser13183

Vendég
Mindjárt elkezdem fejleszteni csak azt szeretném kérdezni, hogy sokkal jobbnak kell lennie, vagy elég, ha csak kicsit jobb.. )

Gyorsaságban egyenértékű a kezelővel.
 

DeletedUser11875

Vendég
Sziasztok
nem tudom hasonló vagy pont ilyen felvetések voltak-e már.
-script-hez lehetne csinálni egyéni ikonokat ami az adott scriptre jellemző, magyarúl minden script-hez rendelni egy ikont is.
vagy kialakítani egy menu-s rendszert, pl. a ritkán használt riptek miatt, és az idővel remélhetőleg egyre több és szélesebb script lehetőségeknek, persze ha a játék fejlesztésének egyik irányvonala a script marad.
-ill. faluk csoportosítására létezik ugyan script, egyébb helyeken így a játékban is, de leginkább csak a saját faluinkra használhatón, és ha van lehetőség más játékosok esetében is, mondjuk olyanra is van ahol pl: x|xy w|dx re|sa koordinátákat nem csak x de y koordináta alapján is sorrendbe lehet álítani? (magyarúl a faluk azok mikéntjei alapján egy szélesebb s jobban a játékban való használhatóságukre figyelve létrehozni)
-piacos script-eknél pedig rendben van hogy minden faluból neked kell kiküldeni a nyerst, rendben van hogy be lehet állítani a nyresiket, demiért ne lehetne csnálnihozá meg azt is hogy falu lstát isbe lehessen tenni, ahogy pl. egy támadásszervezőnél, vayis, ne keljen mindig beírnod az adott falut, vagy ne kelljen ujabb legördülő menübe katt és katt a falura, amit ugy is összekeversz mert nem tudod követni a számokat
-a térképpel kapcsolatban pedig lehet különféle szinezíséeket alkalmazni létrehozni, megkülönböztetéseket csinálni stb. de miért ne lehetne ezt úgy tenni hogy azt ne csak az adott játékos lássa a térképen hanem mindenki más is, vagys valamifélerendszerben kis ikon szín kármi, úgy megkülönböztetni falukat hogy mindenki lássa is és ha kell bele tudjon nyúlni, ez pl. ha valakit támadnak jelöl és mindenki kövtni tudja és tud védőket küldeni (pl. ha vette a falut akkor saját magának jelöli hogy rendben, és így azt is tudja hová mozdult vagy hová nem a segítséggel, de támadásnál így akár konkrét falukat konkrét célokkal ki lehetne jelölni pl. y falu fake támadásokra mindenki látja mit hogyan kell támadni pl.) magyarúl komplex-ebbé tenni ezt az egészet. sokkal komolyabb és hatékonyabb élvezhetőbb egyszerűbb támadások védekezések lehetnének így szerintem.
-a másik ami már nekem is okozott sk gondot, a jegyzetek menü (túl sok a zárójel stb. stb.)
én kevésnek gondolom azt a helyet ahol ezt használni lehet, bővíteném a helyet, habár tudom ennek semmi köze az script-hez, és ennek a fórumhoz, de nekem volt már bajom ebből ésscripthez köthetően volt.

tovább is van mondjam még? :D :D :D :D
 
Fent