Fragile Reality
53 41 59 20 48 49
- A reakció pontszáma
- 17.083
Te megolsz engem ember. Tudtommal ez is kinn van a forumotokon.... És öreg csinált fang scriptet is (az valszeg nincs kinn)
Te majd ha kérdezlek *_*
Te megolsz engem ember. Tudtommal ez is kinn van a forumotokon.... És öreg csinált fang scriptet is (az valszeg nincs kinn)
nyugodtan lehet módosítani a kódjaimat, nekem mostanában valószínűleg nem lesz rá időm, sajnálomEzt @silicina csinálta, és amennyiben ha van ideje illetve jónak látja az ötletedet megvalósítani benne, akkor megcsinálja majd (itt majd válaszol ezzel kapcsolatban).
Fél óra gondolkodás után azt mondanám, hogy talán meg lehet oldani, de elég macerásnak tűnik. Huzigáld a jobb oldali térképet és probléma megoldva.Térkép, falujegyzet olvasó és falu jelölő scripttel kapcsolatban felmerült egy olyan problémám, hogy ahogy szétnézek a térképen, random falukat is belepakol. Mostanra jöttem rá, hogy azért van így, mert nem az egér lenyomását érzékeli (vagy nem csak) hanem az egér felengedését is, így ha húzom a térképet és épp egy falun engedem fel akkor beledobja azt is. Hatalmas quality of life változtatás lenne ezt módosítani csak lenyomásra, ha megoldható és ti is jónak látjátok, előre is köszönöm!
Szia, holnap/holnapután megcsinálom, illetve a másik hsz-edre is holnap vagy holnapután adok majd választ miután átnéztem az említett scriptetHey.
Ezt a scriptet nem tudnánk "magyarositani"?
Elvileg "csak" át kéne rakni saját oldalra illetve beletenni a következőt (könnyen lehet benne hiba):
"hu_HU": {
"Purchase": "Vásárlás",
"Premium Exchange": "Prémium Tőzsde",
"Points redeemed": "Pontok felhasználása",
"Transfer": "Átadás",
"Sold": "eladva",
"giftTo": "to: ",
"giftFrom": "from: ",
"Free premium points": "Ingyenes prémium pontok",
"Endgame reward": "Endgame reward", //world reward //nem nyertem lul
"Manually": "kézi", // Manual refund received //ez nem tuti csak remélem, elvileg ez a modik által mozgatott pl eventért
"Withdrawn":"Withdrawn" // refund received //nem refundoltak mék nekem..
Amennyiben ebben a scriptben átírom a "return" értékét 1000-ről mondjuk 3000-re (nem láttam még sok falut ennyi nl+katával, tetszőleges szám mehet följebb csak példa) akkor elküldi az összes nl/kl+katámat igaz? Gondolom nem kéne kifagynia tőle. Csak azért kérdem mert azután jöttem rá miután kiküldtem a fiúkat (szal tesztelni csak 3-4 nap múlva tudom)...
Hello.
Egy olyan kérésem lenne, hogy a falujegyzet készitő scriptet nem lehetne úgy módositani, hogy lehessen a támadó falvát is jegyzetelni jelentésből?
Ha vèdekezel, akkor címkèzze fel a támadó falut mennyi egysèg èlte túl, esetleg valami ilyesmi?
Ezzel megpróbálkozok, viszont úgy működne, hogy el kell használnod egy rewardot. Ez azért történne, hogy a szervertől visszakapjam összesítve mennyi gyűlt össze összesen. Másképp elég szívás összeszámoltatni. Megoldható lenne, viszont azt nem vállalom, nincs most kedvem matekozni rajta. Döntsd el, hogy jó lesz-e így vagy sem.Jó lenne egy olyan script, ami az új küldirendszerben a rewardként kapott nyersiket összeszámolja, hogy mennyi gyűlt már össze, és vár átvételre.
Ezzel megpróbálkozok, viszont úgy működne, hogy el kell használnod egy rewardot. Ez azért történne, hogy a szervertől visszakapjam összesítve mennyi gyűlt össze összesen. Másképp elég szívás összeszámoltatni. Megoldható lenne, viszont azt nem vállalom, nincs most kedvem matekozni rajta. Döntsd el, hogy jó lesz-e így vagy sem.
Ez mind szép és jó. Viszont van benne egy bizonytalan tényező is, amivel nem tudsz kalkulálni. Ez maga a játékos. Ha mindig csak egy kicsit csúszol az érmeveretéssel, a végén biztos, hogy nem annyi fog kijönni, mint amennyit a script kiszámolt neked. Jóindulattal egy saccolót lehetne erre írni. Illetve ember legyen a talpán, aki képletet ír arra, hogy mikor optimális ellőni a nyersi csomagokat, piac-raktár paramétereket figyelembe véve minden egyes falunál, hogy ha aktiválsz egyet, az ne folyjon ki, illetve ha mégis kifolyna mennyit kell várni, hogy aktiválhasd. Ez ismét időbeli eltérést okoz, ami megint kihatással van a veretésre.Nem tudom, hogy van-e hasonló, én egy olyan scriptnek örülnék, amivel lehetne számolni a leverhető aranyérmék számát.
Gondolok itt arra, hogy a script figyelembe veszi, hogy mennyi a jelenlegi nyersi mennyiség, hozzá számolja a nyersi csomagokat, meg lehet benne adni, hogy milyen zászlót használsz, van-e esetleg zászlóduplázód, vagy másmilyen tárgyad ami csökkenti az érmeköltséget, majd ha mindent megadtál, akkor eredményként magkapod a leverhető érmék számát és azt, hogy ez hány nemest jelent pluszban.
Excelben szoktam számolgatni hasonlót, de nem lenne baj ha telon is könnyen lehetne ezeket kalkulálni.
Ha esetleg létezik már ez a script, akkor elnézést a firkálgatásért.
R
Ez mind szép és jó. Viszont van benne egy bizonytalan tényező is, amivel nem tudsz kalkulálni. Ez maga a játékos. Ha mindig csak egy kicsit csúszol az érmeveretéssel, a végén biztos, hogy nem annyi fog kijönni, mint amennyit a script kiszámolt neked. Jóindulattal egy saccolót lehetne erre írni. Illetve ember legyen a talpán, aki képletet ír arra, hogy mikor optimális ellőni a nyersi csomagokat, piac-raktár paramétereket figyelembe véve minden egyes falunál, hogy ha aktiválsz egyet, az ne folyjon ki, illetve ha mégis kifolyna mennyit kell várni, hogy aktiválhasd. Ez ismét időbeli eltérést okoz, ami megint kihatással van a veretésre.
Jogos, de én pusztán pillanatnyi becslésre használnám. Mondjuk tudom, hogy szükségem van 10 vonatra. Akkor megnézem, hogyha most kezdeném el leveretni az érméket, akkor mennyi jönne le, és mennyi nemesem lenne ezáltal. Ha látom hogy esély nem lenne rá akkor gyűjtögetek, farmolok tovább, hogy megérje például elsütni a zászlóduplázóm stb.
R