Script kívánságlista

-Numlock-

Brit tudós
A reakció pontszáma
582
Egy nem új, hanem régi script bővítésére szeretnék megkérni valakit, aki ért hozzá. Én inkább nem fogok bele, nem sok ilyen tapasztalatom van.

Faluátnevező
Olyan script kellene, amiben megadható több falunév [kiscica, nagycica, vadcica]. - Egyrészt
Másrészt -
ezt lefuttatva ezek a nevek tök random lesznek kiosztva a faluknak.
Fontos, hogy minden futtatásnál átpörgesse a neveket (nem baj, ha 100 faluból 10 ugyan az lesz, de pörögjön át).

Valaki elkészítené? Vagy kibővítené az egyik régit?

Köszönöm szépen!
@-Numlock- @öreg @Close Your Eyes?
Csoportos átnevezésre gondolsz, 1 futtatásra? Ha igen, akkor miből állapítsa meg a script hogy mely faluk neveit ne bántsa? Tegyük fel van 50 falud, futtatod a scriptet - megvan. Majd egy armán foglalsz tíz falut.. Vagy ezt egy csoport segítségével oldanád meg?
 

DeletedUser20998

Vendég
Csoportos átnevezésre gondolsz, 1 futtatásra? Ha igen, akkor miből állapítsa meg a script hogy mely faluk neveit ne bántsa? Tegyük fel van 50 falud, futtatod a scriptet - megvan. Majd egy armán foglalsz tíz falut.. Vagy ezt egy csoport segítségével oldanád meg?
Foglalást követően az ember mindig kézzel bedobálja a falvakat a helyi támadó-védő-stb csoportjaiba, a többit meg a dinamikus elintézi.
Igen, minden falut, kivétel nélkül.
 

Deleted User - 1552411

Vendég
Csoportos átnevezésre gondolsz, 1 futtatásra? Ha igen, akkor miből állapítsa meg a script hogy mely faluk neveit ne bántsa? Tegyük fel van 50 falud, futtatod a scriptet - megvan. Majd egy armán foglalsz tíz falut.. Vagy ezt egy csoport segítségével oldanád meg?
Közel biztos vagyok benne hogy van ilyen netes script, ha jól megfizetsz meg lehet még is keresnem. :rolleyes:
 

Deleted User - 1552411

Vendég
Nem tudom ez mennyit segit, mert eleg komplex atnevező, de a lényeg, hogy a "Pool Creator" menüpontba leirod vesszővel elválasztva, a szavakat amiket szeretnél (Pl: Kappa,Kappa123,Krappa). Majd pedig a "Rename Settings" fül alatt kiválasztod a "My Pool" sort. Végül alul középen katt a "Rename Villages" gombra.

Ebben egyszerűbb csak ez nem random, hanem sorba megy a szavakon. Bal oldali téglalapba mennek a szavak, a jobb oldali hosszúba a "szeparátor", amivel elválasztod a szavakat a bal oldalban PL: Kappa @ Kappa123 @ Krappa (ez a baloldaliba) " @ " (ez a jobb oldaliba). Viszont ez nem loopol, ergo ahányszor akarod annyiszor kell baloldalra bedobni és nem random hanem megy sorba.

Nem tudom mekkora segitség, mert valszeg az első metódusra lenne szükség, de nem hiszem, hogy abból a katyvaszból könnyű lenne kibogarásznod. (ha kell .net-es fiók megnézni akkor hozzám beléphetsz)
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser20998

Vendég
Az elsőre lesz szükségem, nagyon szépen köszönöm!
Ha elkezdem lefordítani, akkor ugye a "..." szövegrészekhez nyúljak?
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
@-Numlock-

Egy olyan scriptet lehetne, ami kiemelné azon beérkező nyersipakkok beérkezési időpontjait, amikor kifolyna a raki? Kb úgy képzelem el, hogy a beérkező nyersiket felbontja [raktárméret] méretű darabokra, és ezeknek az időpontjait kiírja, amikor egy pakk meghaladja a rakiméretet. Érmézésnél nagy help lenne.
 

Pocok7

New Member
A reakció pontszáma
7
Hali.

Nem tudom volt e már róla szó de nekem egy olyan scriptre lenne szükségem, ami összeszámolja és megjeleníti a falukban a nyersanyagtermelést. Itt a bányák szintje után számolt nyersanyagtermelésre és az egyéb bónuszokra gondolok, zászló 20% stb továbbá ha aktiválok egy 30% os termelés növelőt akkor mutassa mennyi lesz az emelt termelés.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Hali.

Nem tudom volt e már róla szó de nekem egy olyan scriptre lenne szükségem, ami összeszámolja és megjeleníti a falukban a nyersanyagtermelést. Itt a bányák szintje után számolt nyersanyagtermelésre és az egyéb bónuszokra gondolok, zászló 20% stb továbbá ha aktiválok egy 30% os termelés növelőt akkor mutassa mennyi lesz az emelt termelés.


JavaScript:
javascript:
var fa = 0,
    agyag = 0,
    vas = 0,
    sitter = "";
if (game_data.player.sitter != "0") {
    sitter = "t=" + game_data.player.id + "&";
}
function createHead() {
    $("#production_table").find("tr:eq(0)").append("<th>Fa</th>");
    $("#production_table").find("tr:eq(0)").append("<th>Agyag</th>");
    $("#production_table").find("tr:eq(0)").append("<th>Vas</th>");
}

createHead();
var link = "https://" + window.location.host + "/game.php?" + sitter + "village=";
function getPage(id, pages) {
    if (id < pages) {
        var url = link + $(`#production_table .quickedit-vn:eq(${id})`).attr("data-id");
        $.ajax({
            type: 'GET',
            url: url,
            dataType: "html",
            success: function(data) {
                $("#show_prod strong", data).each(function(k,v) {
                    if (k == 0) {
                        classname = "fa";
                    } else if (k == 1) {
                        classname = "agyag";
                    } else {
                        classname = "vas";
                    }
                    $("#production_table").find(`tr:eq(${id+1})`).append(`<td class=${classname}>` + $(this).html() + `</td>`);
                });
                setTimeout(function() {
                    getPage(id + 1, pages);
                }, 100);
            }
        });
    } else {
        sum()
    }
}

getPage(0, totalPages());


function totalPages() {
    return parseInt($("#production_table").find("th:eq(1)").text().match(/\d+/)[0]);
}

function numberWithCommas(x) {
    var parts = x.toString().split(".");
    parts[0] = parts[0].replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ".");
    return parts.join(".");
}

function sum() {
    $(".fa").each(function(key,value) {
        fa += parseInt($(value).text().replace(".",""));
    });
    $(".agyag").each(function(key,value) {
        agyag += parseInt($(value).text().replace(".",""));
    });
    $(".vas").each(function(key,value) {
        vas += parseInt($(value).text().replace(".",""));
    });
    console.log(fa, agyag, vas);

var prod = {
        text: [`Összesen`,
               `<br/>`,
               `<br/>`,
               `Fa: ${numberWithCommas(fa) + ", napi termelés: " + numberWithCommas(24 * fa)}`,
               `<br/>`,
               `Agyag: ${numberWithCommas(agyag) + ", napi termelés: " + numberWithCommas(24 * agyag)}`,
               `<br/>`,
               `Vas: ${numberWithCommas(vas) + ", napi termelés: " + numberWithCommas(24 * vas)}`].join('')
};
    UI.SuccessMessage(prod.text,20000);
}
void(0);
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Hali.

Nem tudom volt e már róla szó de nekem egy olyan scriptre lenne szükségem, ami összeszámolja és megjeleníti a falukban a nyersanyagtermelést. Itt a bányák szintje után számolt nyersanyagtermelésre és az egyéb bónuszokra gondolok, zászló 20% stb továbbá ha aktiválok egy 30% os termelés növelőt akkor mutassa mennyi lesz az emelt termelés.

A 30-ast bele tudom tenni, a zászlót viszont nem.
 

Deleted User - 1552411

Vendég
Hali.

Van scriptunk vagy esetleg krealhato lenne egy olyan ami a zaszlok uppolasat megkonnyitene? Mint beepitett tool .net-en mar meg lett szavaztatva, hogy ez mikor kerul be ha egyaltalan bekerul azt nem lehet tudni.
Screenshot_20211230-073404_Chrome_resized.jpg
 

öreg

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.733
Hali.

Van scriptunk vagy esetleg krealhato lenne egy olyan ami a zaszlok uppolasat megkonnyitene? Mint beepitett tool .net-en mar meg lett szavaztatva, hogy ez mikor kerul be ha egyaltalan bekerul azt nem lehet tudni.
discordon néhány hete volt róla szó, akkor azt mondtam nem vállalom. Nyilván kivitelezhető lenne, viszont egyrészt borzasztó sok parancsot küldene a szerver felé, még ha lassítanék is rajta vagy esetleg szünetet iktatnék be, akkor is sok. Másrészt ha változtatnak valamit az oldalon és hibásan működik én nem tartom a hátam azért mert mondjuk nem azt vagy azt a szintű zászlót egyesítette a script, amit kellett volna. Magyarul könnyen tönkretehetné több év zászló gyűjtögetését.
Szóval nekem az a véleményem, hogy várjuk meg hogy beépítik a játékba.
 

Bosss

Active Member
A reakció pontszáma
94
Sziasztok ismét

kérdésem az lenne, megoldható lehetne e, egyolyan szkrípt :) ami a kint lévő erősítések kapcsán, összegezné azt csak lista szerűen, mely falvakban van erősítésük. Pl két oszlopban, saját falvak/idegen falvak, hogy ne kelljen az egész erősítés fület végig görgetni, hanem látni lehessen csak annyit, mely koordinátáknál vannak kint, ott majd belépünk az adott információs lapjára hogy megnézzük mennyi van, ott, az nem érdekes, de a listázás az megoldható - e ?
ha jol láttam nem láttam ilyet ;)
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Sziasztok ismét

kérdésem az lenne, megoldható lehetne e, egyolyan szkrípt :) ami a kint lévő erősítések kapcsán, összegezné azt csak lista szerűen, mely falvakban van erősítésük. Pl két oszlopban, saját falvak/idegen falvak, hogy ne kelljen az egész erősítés fület végig görgetni, hanem látni lehessen csak annyit, mely koordinátáknál vannak kint, ott majd belépünk az adott információs lapjára hogy megnézzük mennyi van, ott, az nem érdekes, de a listázás az megoldható - e ?
ha jol láttam nem láttam ilyet ;)

Neten van ilyen, azt lehet jóvá tudnák hagyni, pill megkeresem
 
Fent