[Engedélyezett] Ronin - Klánszintű vonatvágás tervező

-Numlock-

Brit tudós
A Klánháború Csapata
Script moderátor
A reakció pontszáma
421
@-FyS- által eltervezett mechanizmus alapján alkotott script

Gyors és klánszintű vonatok fix vágási tervezeteinek a készítése a fő erőssége, de saját fióknál is lehet vele tervezni.
A script 3 helyen futtatható: egy fórum témán belül, egy privát üzenetben illetve a bejövők oldalon.

A tervezés 4 lépésből áll:
  1. A vonatok beolvasása a scriptbe
  2. A vágni kívánt vonatok kiválasztása illetve hogy a vonat melyik érkező pontjára szervezzen a script
  3. A tervezésekhez szükséges min. egységsablonok megadása
  4. Szervezés és annak eredménye
1. A vonatok beolvasása a scriptbe.
Fórumtémánál futtatva:
1600022109646.png
A klánfórumon általában egy külön témát nyitnak a vezérek azoknak a vonatoknak amelyeknél a védekező játékosok azt szeretnék hogy a társaik segítsenek vágni őket. Futtatás után a scriptnél be lehet állítani hogy mely játékosok által posztolt vonatokat olvassa be. Minden aktív(még be nem ért), csak nemest tartalmazó vonatot képes beolvasni. Nemest tartalmazónak számít az a beérkező parancs ami "FN"-el fel van felcímkézve, illetve vagy ha a torony nemest érzékelt a parancsban és feltünteti azt. Fontos tudni, hogy a script csak is az alapértelmezett KH-s erősítés kérés által generált szöveget tartalmazó hozzászólásokat olvassa be. Ha több oldal is van az adott fórumtémából, akkor a scripten belül lesz egy gomb amivel az összes oldalt be lehet tölteni egyre még a beolvasás előtt.
Amennyiben ha a védekező játékos aktiválta a "Barátság" klán képességet, ami a beérkező erősítéseket gyorsítja fel, akkor ezt feltüntetheti a fórumtémánál akármeliyk hozzászólásának az elején és ezt majd a scriptet használóknál a script érzékelni fogja és a beolvasást követően fel is tünteti a vonatoknál, ami egyébként manuálisan is állítható lesz. Az érték helyes megadása ilyen: x % vagy x% , az elejére kiírható hogy gyorsító, de nem szükséges.(lásd a fenti képet).

Privát üzenetnél futtatva:
A script egyből, automatikusan beolvassa az oldalon található vonatokat a gyorsító értékkel együtt és a 2-es pontra tér.

A bejövők oldalon futtatva:
A beolvasás előtt ki kell választani a bejövők között azokat a beérkező parancsokat amelyeket azt szeretnéd hogy beolvassa a script(az érkezési idő egyúttal a vágási pont is lesz). A gyorsító értéket a második pontnál lehet megadni egy kattintással.

2. A vágni kívánt vonatok illetve a vágási pontok kiválasztása.
A script beolvassa a vonatokat, ha valahol valami hibát észlel akkor azt feltünteti hogy hol, illetve az adott vonatot kihagyja a listázásból. Fórum témánál illetve privát üzenetnél a beolvasás után a script megvizsgálja a vágandó falvakat, ha valahová tart erősítés akkor azt beolvassa és elhelyezi a vonat közt az érkezési időtől függően a megfelelő pozícióra. Ennek a segítségével láthatjuk hogy melyek azok a vonatok ahol már valaki a társaink közül vágott és nem kell ismét:
1600024683496.png
Ha a már megvágott falvakról vagy a nem szimpatikusokról levesszük a pipát akkor a tervezésnél azt a vonatot figyelmen kívül hagyja. A kipipáltaknál kiválaszthatjuk hogy a vonat melyik pontjára tervezze a script a vágást. Fent kisegítő gombok vannak amelyekkel csoportosan gyorsítót állíthatunk be, stb. (lásd a fenti képen)

3. A tervezéshez szükséges min. egységsablonok beállítása.
1600025190306.png
Itt kell beállítani hogy a tervezés folyamán mit vegyen figyelembe a script és hogy mire ügyeljen. A script fix. egységmennyiségekért fog kutatni az összes falvadban amelyek a beállított falucsoportodhoz tartoznak, és felhasználja őket a vágás tervezéseknél amelyet majd fel is tüntet az output táblázatban.
Az összes vágni alkalmas falvadtól megméri az átlagtávolságot az összes vágandó faluhoz, és majd ennek eredményeképpen a tervezet készítését mindig az átlagilag legmesszebbi falvadtól kezdi, és arra a falura tervez ami a legmesszebb van tőle. Állítható hogy vonatonként hány db. vágási tervezetet készítsen, a rutinosabb játékosok akik nem szenvednek internet belassulásoktól - ők 1-2db. tervezettel is beérik. A további beállításokról a fenti képen olvashatsz.

4. Szervezés és annak eredménye
A script leszervezi az indításokat a beállításoknak megfelelően. A leghamarabbi indítás nem lehet korábbi mint a szervezés gombra való kattintás ideje +4 perc.
Az indításokat szövegtáblázat formában kapjuk amit le kell menteni játékon belül a jegyzetbe. Jegyzetben a lementés után a kék számozásokra kattintva a script egy új lapon egyből a gyülekezőtérre navigál a célpontfaluval illetve az adott egységmennyiségekkel előre beillesztve. Oldalanként 1 táblázatot csinál a script ami 28 indítást tartalmazhat max. A szövegtáblázat mellett a script egy statot is csinál a tervezés eredményének az ismertetéséről:
1600026627371.png
1600026812718.png

Megkapta a támadás szervező "Indítási asszisztens" funkcióját is. A jegyzetben futtatva élesíthető, és minden indítás előtt x percel jelezni fog. Továbbá az asszisztens használata mellett a sorok számozásánál megjelenít egy gyülekezőhely ikonkát. Arra rákattintva a script nyít egy új lapot, az indító falu gyülekezőhelyén, a célpont falu koordinátájának, illetve a sorban szereplő egységekkel előre beillesztve.
1603185722710.png

Javaslatok, észrevételek és hibabejelentések helye itt.

Kód beillesztése:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/cutter_tool.js');void(0);
 
Utoljára szerkesztve:

-Numlock-

Brit tudós
A Klánháború Csapata
Script moderátor
A reakció pontszáma
421
v1.1 Megkapta a támadás szervező "Indítási asszisztens" funkcióját is.

A jegyzetben futtatva élesíthető, és minden indítás előtt x percel jelezni fog. Továbbá az asszisztens használata mellett a sorok számozásánál megjelenít egy gyülekezőhely ikonkát. Arra rákattintva a script nyít egy új lapot, az indító falu gyülekezőhelyén, a célpont falu koordinátájának illetve a sorban szereplő egységekkel előre beillesztve.

1603187456337.png
 
Utoljára szerkesztve: