[Engedélyezett] Nyersanyag kiegyenlítő 2020

-Numlock-

Brit tudós
A reakció pontszáma
582
Sziasztok :)

Sokaknak örömére, öreg és The Devil közbenjárásával illetve Bailey.ca segítségével, egy jó nyersanyag kiegyenlítő scriptet tudunk ma üzembe helyezni a magyar szerveren.

A script eredete: nemzetközi szerver
Az author: Shinko to Kuma

Mit tud a script?

1.
Megpróbálja kiegyensúlyozni a nyersanyagokat abban a falucsoportban amely a futtatás pillanatában kivan választva. (A script bárhol futtatható a játékon belül). A script hatékonyságának a növelése érdekében, ajánlott külön falucsoportokat létrehozni, az azokban lévő falvak egymás között lévő mezőbeli távolság minimálisságát szem előtt tartva. Mindig a pontbélileg legkisebb falunak van prioritása, ami nagy segítséget nyújt a falvak nyersanyag ellátásában ha a falu még nincs "fullosra" kiépítve.

2. További állítható prioritások:
Állítható, hogy mely falvak (egy bizonyos ponthatárig) kapjanak extra nyersanyagot és mely falvak(egy bizonyos ponthatár felett) tekinthetőek "késznek", és tartalékoljanak kevesebb nyersanyagot a faluban. Ezek a ponthatárok, %-ban adhatóak meg a script számára

3. Figyelembe veszi a már úton lévő nyersanyagokat, és aszerint listázza hogy mennyi átlag anyag van nyersanyagonként, illetve összesen. Továbbá a script figyelembe veszi ha a már úton lévő nyersanyagok ki fognak folyni a raktárban az érkezés után a célfaluban, akkor igyekezni fog az adott faluban a helyet felszabadítani az érkező nyersanyag előtt.

4. Nem több ablakos script, 1 lapon történik a kiegyenlítés és mindez kényelmes keretek között.

5. Működik mobilon is

Futtatás után, a nyersanyagok kiküldéshez, az azokhoz a célra létrehozott speciális gombokkal kerülhet sor, vagy az ENTER gomb lenyomva tartásával.

img1.png
img2.png

Beállítások:

highFarm
= A falu akkor tekintendő "kiépítettnek", ha az ebben a beállításban megadott szám a tanya max. népessége felett van.
lowPoints = Egy ponthatár, ami alatt ha van a falu pontja, akkor az importálandó nyersanyagokat a script ezekbe a falvakba küldi majd előbb, mint prioritást élvező falukba.
builtOutPercentage = A raktár százalékbéli kapacitása(az alap beállítás az 25%), amit a teljesen kiépített falvakban meg kell hagyni.
needsMorePercentage = A raktár százalékbéli kapacitása(az alap beállítás az 85%), amit a még nem teljesen kiépített falvakban meg kell hagyni. Szintén ez a százalék lesz figyelembe véve, ha az átlag falvankénti nyersanyag mennyiség nagyobb mint a falu raktár kapacitása hogy a túlcsordulást megakadályozza.

Kód beillesztése:
javascript:
var settings = {
"highFarm": 23000,
"lowPoints": 2000,
"builtOutPercentage": 0.25,
"needsMorePercentage": 0.85
};
$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/res_balancer.js');void(0);

Ismételten köszönet öregnek a közbenjárásért és Bailey.ca-nak a fordításért!
 
Utoljára szerkesztve:

The Devil

New Member
A reakció pontszáma
4
Sziasztok :)

Sokaknak örömére, öreg közbenjárásával és Bailey.ca segítségével, egy jó nyersanyag kiegyenlítő scriptet tudunk ma üzembe helyezni a magyar szerveren.

A script eredete: nemzetközi szerver
Az author: Shinko to Kuma

Mit tud a script?

1.
Megpróbálja kiegyensúlyozni a nyersanyagokat abban a falucsoportban amely a futtatás pillanatában kivan választva. (A script bárhol futtatható a játékon belül). A script hatékonyságának a növelése érdekében, ajánlott külön falucsoportokat létrehozni, az azokban lévő falvak egymás között lévő mezőbeli távolság minimálisságát szem előtt tartva. Mindig a pontbélileg legkisebb falunak van prioritása, ami nagy segítséget nyújt a falvak nyersanyag ellátásában ha a falu még nincs "fullosra" kiépítve.

2. További állítható prioritások:
Állítható, hogy mely falvak (egy bizonyos ponthatárig) kapjanak extra nyersanyagot és mely falvak(egy bizonyos ponthatár felett) tekinthetőek "késznek", és tartalékoljanak kevesebb nyersanyagot a faluban. Ezek a ponthatárok, %-ban adhatóak meg a script számára

3. Figyelembe veszi a már úton lévő nyersanyagokat, és aszerint listázza hogy mennyi átlag anyag van nyersanyagonként, illetve összesen. Továbbá a script figyelembe veszi ha a már úton lévő nyersanyagok ki fognak folyni a raktárban az érkezés után a célfaluban, akkor igyekezni fog az adott faluban a helyet felszabadítani az érkező nyersanyag előtt.

4. Nem több ablakos script, 1 lapon történik a kiegyenlítés és mindez kényelmes keretek között.

5. Működik mobilon is

Futtatás után, a nyersanyagok kiküldéshez, az azokhoz a célra létrehozott speciális gombokkal kerülhet sor, vagy az ENTER gomb lenyomva tartásával.


Beállítások:

highFarm
= A falu akkor tekintendő "kiépítettnek", ha az ebben a beállításban megadott szám a tanya max. népessége felett van.
lowPoints = Egy ponthatár, ami alatt ha van a falu pontja, akkor az importálandó nyersanyagokat a script ezekbe a falvakba küldi majd előbb, mint prioritást élvező falukba.
builtOutPercentage = A raktár százalékbéli kapacitása(az alap beállítás az 25%), amit a teljesen kiépített falvakban meg kell hagyni.
needsMorePercentage = A raktár százalékbéli kapacitása(az alap beállítás az 85%), amit a még nem teljesen kiépített falvakban meg kell hagyni. Szintén ez a százalék lesz figyelembe véve, ha az átlag falvankénti nyersanyag mennyiség nagyobb mint a falu raktár kapacitása hogy a túlcsordulást megakadályozza.

Kód beillesztése:
javascript:
var settings = {
"highFarm": 23000,
"lowPoints": 2000,
"builtOutPercentage": 0.25,
"needsMorePercentage": 0.85
};
$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/res_balancer.js');void(0);

Ismételten köszönet öregnek a közbenjárásért és Bailey.ca-nak a fordításért!
khm......
 
Fent