DeletedUser
Vendég
Nos hát nyilván akkor neked nem javasoljuk a titkos világokat.
Egyébként nekem sem tetszenek. Viszont nem is megyek titkos világra.
Egyébként nekem sem tetszenek. Viszont nem is megyek titkos világra.
meg nagyobb klánlétszámv17 csak templom nélkül
A titkos világokon tény, hogy más a stratégia, mert itt bizony a tömbösödés néha hátrányt is tud jelenteni.. A tudás a csapat, a klán irányításában, együttműködésében alapul, hiszen ha végiggondolod, ha megjelenik a titok, akkor rá kell menni, el kell hozni, megtartani (nem lehet korlátlan távolságra vinni, közben kötelezően pihentetni kell..), ez nagyon pontos együttműködést igényel az adott klán játékosaitól.
A másik meg, hogy hiába van sok falud, ha azok töküresek, és nem tudsz mivel menni a titokért, és aztán meg bevédeni.. Ezek is frontok, és ezek is képesek beállni, és bizony ezeket is át kell törni.
Az átállás az ellenséghez - hát igen. Ez tényleg gond, de ha végig gondolod, a normál világokon is átállnak több ezer faluval akár, módosítva a játékmenetet. Kétségtelen, tény, hogy ha valaki titokkal lép le, az okozott kár nagyobb, hiszen a titkot vagy vissza kell szerezni, vagy a másolatából kell egyet újra megszerezni - ez megint felveti a "kinek adom elsőre" problémakört.
A titkos világ szerintem javításra fejlesztésre szorul. Lehetne pl hogy a titkok összegyűjtése ne jelentsen azonnal győzelmet hanem csak a szerver lezárását és az akkor területileg vezető klán nyerje meg. Így aki küzd a győzelemért megakadályozhatja a szerver végét a titok tartásával. Vagy a titkok összegyüjtése jelenthetné a szerver végét de az összegyűjtését pontokká konvertálhatnák csak úgy mint a birtokolt terület százalékos nagyságát és az összpontszám adhatná meg a végső sorrendet.
Üdv:Anyó
Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív (pontalapú)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, rögtön a világ kezdetekor
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív
Zászlók
Jutalmak: Aktív
Jutalmak
Jutalmak: Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 15 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív (találhat tárgyakat)
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű fejlesztés
Kémrendszer: Külső egységeket nem lát.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Áltámadás:Aktív, limit nélkül.
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (10.000 pontig). Amikor egy falu ennél magasabb pontszámmal válik barbárrá, akkor a falu visszabontása elindul.
Milícia
Milicia: Aktív
Milicia összehívására max. faluszám: 1
Milicia max egységszám szintenként: 20 egység.
Milicia összehívásának max. időtartama: 5 óra
Milicia, termeléscsökkenés összehívás alatt: 30%
Főnemesek
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek képzése: Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága: 150 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25-35
Hűség növekedése: Óránként 0,5
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 120
Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Ilyen legyen a következő világ v18-hogy nem 80% területi dominamcia után zárják a szervert hanem így mint itt:http://us3.tribalwars.us/guest.php?screen=ranking
100% nak kell legyen a területi dominamcia
Mint a V9 volt 2-es sebességgel.. mindenféle felesleges kütyü nélkül, gondolok itt tanyaszabály, milícia, alvó mód, zászlók, templom, titkok .. egyéb nélkül..
Mint a V9 volt 2-es sebességgel.. mindenféle felesleges kütyü nélkül, gondolok itt tanyaszabály, milícia, alvó mód, zászlók, templom, titkok .. egyéb nélkül..
A tesztfiókkal próbálgatom, és a rendszer rengeteg zászlót ad küldetések, feladatok, fejlődési szintek elérésekor, így nem hiszem, hogy a zászló vásárlása ennyire kardinális kérdés lenne.