Milyen az optimális világ?

DeletedUser

Vendég
Nos hát nyilván akkor neked nem javasoljuk a titkos világokat.
Egyébként nekem sem tetszenek. Viszont nem is megyek titkos világra. :)
 

DeletedUser13865

Vendég
kis kieg.

bár nem hiszem hogy jó helyre írom de sztem nagyon nagy előrelépés lenne ha a katapultok célpontjának a kiválasztásakor lenne egy olyan opció is hogy véletlen...
 

DeletedUser

Vendég
...

Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív (pontalapú)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, rögtön a világ kezdetekor
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív

Zászlók
Jutalmak: Aktív

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 15 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív (találhat tárgyakat)
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű fejlesztés
Kémrendszer: Külső egységeket nem lát.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Áltámadás:Aktív, limit nélkül.
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (10.000 pontig). Amikor egy falu ennél magasabb pontszámmal válik barbárrá, akkor a falu visszabontása elindul.

Milícia
Milicia: Aktív
Milicia összehívására max. faluszám: 1
Milicia max egységszám szintenként: 20 egység.
Milicia összehívásának max. időtartama: 5 óra
Milicia, termeléscsökkenés összehívás alatt: 30%


Főnemesek
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek képzése: Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága: 150 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25-35
Hűség növekedése: Óránként 0,5

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 120

Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég


A titkos világokon tény, hogy más a stratégia, mert itt bizony a tömbösödés néha hátrányt is tud jelenteni.. A tudás a csapat, a klán irányításában, együttműködésében alapul, hiszen ha végiggondolod, ha megjelenik a titok, akkor rá kell menni, el kell hozni, megtartani (nem lehet korlátlan távolságra vinni, közben kötelezően pihentetni kell..), ez nagyon pontos együttműködést igényel az adott klán játékosaitól.
A másik meg, hogy hiába van sok falud, ha azok töküresek, és nem tudsz mivel menni a titokért, és aztán meg bevédeni.. Ezek is frontok, és ezek is képesek beállni, és bizony ezeket is át kell törni.

Az átállás az ellenséghez - hát igen. Ez tényleg gond, de ha végig gondolod, a normál világokon is átállnak több ezer faluval akár, módosítva a játékmenetet. Kétségtelen, tény, hogy ha valaki titokkal lép le, az okozott kár nagyobb, hiszen a titkot vagy vissza kell szerezni, vagy a másolatából kell egyet újra megszerezni - ez megint felveti a "kinek adom elsőre" problémakört.

Sziasztok a V14 tapasztalatai szerintem aktuálissá teszik újra ezt a fórumot. Sajt hónapokkal ezelőtti bejegyzését ajánlanám az MHC klán vezetőinek. Nekem jelen formájában nem tetszik ez a titokrendszer lehetne módosítani rajta. Én a saját elképzelésem a V14-es fórumon már leírtam erről:

A titkos világ szerintem javításra fejlesztésre szorul. Lehetne pl hogy a titkok összegyűjtése ne jelentsen azonnal győzelmet hanem csak a szerver lezárását és az akkor területileg vezető klán nyerje meg. Így aki küzd a győzelemért megakadályozhatja a szerver végét a titok tartásával. Vagy a titkok összegyüjtése jelenthetné a szerver végét de az összegyűjtését pontokká konvertálhatnák csak úgy mint a birtokolt terület százalékos nagyságát és az összpontszám adhatná meg a végső sorrendet.

Üdv:Anyó

Persze jelen formájában is játszható viszont túlságosan mellőzi a harc szerepét a játékban. Így a pro játékosok 80%-a szerintem távolmarad majd ezen szerverektől.Persze majd az új stratégiák idomulni fognak ehhez a követelményhez(amit Sajt is vázolt) és talán visszahozható vmennyi a harcok fontoságából,de ez még kétséges. Ez kb olyan mint ahogy a speed főleg harcra van kihegyezve és aki szereti a diplomáciát az nem leli örömét abban hogy csak harc van. Szerintem ha játéktulajdonosa nem akar sok játékost elveszíteni vagy tovább kell fejlessze a titokmegszerzős szervereket vagy indítani kell területi dominancián alapuló szervereket is.

Nem térek ki semmilyen sebesség ,egység,templom stb kérdésre mert ezek a dolgok lényegtelenek mindhez lehet alkalmazkodni.

Amit viszont látok és olvasok,hogy a játékosok döntő többsége elitéli azt hogy a közelmúltben már csak olyan szerverek indultak amelyeken pénzért meglehet vásárolni a győzelmet. A zászló bevezetése ami világokon átível úgyérzem ezt a felfogást véglegesíti is és nem is számíthatunk a jövőben másra.Sajnos ez már a nyerőautomatákra kezd hasonlítani. Akinek van pénze azt elkapja a gépszíj és nyakló nélkül dobálja be a pénzét. Akinek meg nincs az teljesen elveszíti az érdeklődését és játékkedvét. Ám ahogy olvasom ezekre az írásokra ami a pf-et érinti a support konzekvensen nem reagál ergo vélhetően tilos nekik. Pedig sokunkat érdekelné ha van erről információjuk hogy ezen a téren várható-e változás?
 

DeletedUser

Vendég
Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív (pontalapú)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, rögtön a világ kezdetekor
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív

Zászlók
Jutalmak: Aktív

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 15 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív (találhat tárgyakat)
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű fejlesztés
Kémrendszer: Külső egységeket nem lát.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Áltámadás:Aktív, limit nélkül.
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (10.000 pontig). Amikor egy falu ennél magasabb pontszámmal válik barbárrá, akkor a falu visszabontása elindul.

Milícia
Milicia: Aktív
Milicia összehívására max. faluszám: 1
Milicia max egységszám szintenként: 20 egység.
Milicia összehívásának max. időtartama: 5 óra
Milicia, termeléscsökkenés összehívás alatt: 30%


Főnemesek
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek képzése: Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága: 150 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25-35
Hűség növekedése: Óránként 0,5

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 120

Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.

Én azért pár helyen módosítanám, hogy szerintem milyen:
Játék sebessége: 1,2 vagy 1,6
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra
Íjászok: Aktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3.000 pontig). Amikor egy falu ennél magasabb pontszámmal válik barbárrá, akkor a falu visszabontása elindul.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 200 Mező
Hűség növekedése: Óránként 1
Milicia összehívására max. faluszám: 5
Klán zárul: Igen
Taglétszámkorlát: 100
 

DeletedUser12732

Vendég
Több ideig kelljen várni a titkok megjelenéséig
pl:
HA eléri a top 3 jatékos a 7,5 millió pontot akkor jöjjenek a titkok
 

DeletedUser10217

Vendég
Ilyen legyen a következő világ v18-hogy nem 80% területi dominamcia után zárják a szervert hanem így mint itt:http://us3.tribalwars.us/guest.php?screen=ranking
100% nak kell legyen a területi dominamcia

Ez jó ötlet,legalább 100%-osan befejezhető lenne,amit elkezdünk...
v13 beállitás jó lenne 2-es sebességgel, 3-as szintű techrendszer nélkül,az inkább lenne egyszerű...
És kész is a tökéletes szerver:)
 

DeletedUser

Vendég
Mint a V9 volt 2-es sebességgel.. mindenféle felesleges kütyü nélkül, gondolok itt tanyaszabály, milícia, alvó mód, zászlók, templom, titkok .. egyéb nélkül..
 

DeletedUser10079

Vendég
Mint a V9 volt 2-es sebességgel.. mindenféle felesleges kütyü nélkül, gondolok itt tanyaszabály, milícia, alvó mód, zászlók, templom, titkok .. egyéb nélkül..

A zászló egy profit orientált cég hozadéka,amelynek célja a profit termelés,tehát minden világon ami ezentúl indul lesz zászló...
 

DeletedUser8560

Vendég
A tesztfiókkal próbálgatom, és a rendszer rengeteg zászlót ad küldetések, feladatok, fejlődési szintek elérésekor, így nem hiszem, hogy a zászló vásárlása ennyire kardinális kérdés lenne.
 

DeletedUser11646

Vendég
Külföldi szervereken szokott indulni úgynevezett Classik világ. Olyan, mint a V1, ahol nem lehet pénzért megvenni helyezesést. Mert a mostani újítások... Pénzért lehet termelést venni, de még gyorsabb építést is (ezt bármilyen gyorsra lehet, csupán pénztárca kérdése), valamint még zászlókat is, amelyek különböző bónuszokat adnak. Régebben még csak-csak rálehetett fogni, hogy a prémium csupán kényelmi funkció (ez is félig volt igaz, mert milliós fiókoknál már tényleg nagyon szükséges :D), de mostanában már konkrét előnyökre lehet vele szert tenni. Ezért jó a klasszikus szerver. Alvó mód, titkok megy ilyesmik nélkül.
Egyébként megjegyezném a V10-es emelt szintű kezdőfalvak jók voltak. N3-mal még jobb, megkönnyíti a kezdést rendesen :D
 

Gabriel

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.024
A tesztfiókkal próbálgatom, és a rendszer rengeteg zászlót ad küldetések, feladatok, fejlődési szintek elérésekor, így nem hiszem, hogy a zászló vásárlása ennyire kardinális kérdés lenne.

Elég sok zászlóm van már, de többnyire kicsit. kíváncsi voltam, hogy mennyire lehet manipulálni a zászlókat a vétellel.


Képzett főnemes: 1-es zászló
Fa jutalom: 1-es zászló
Legyőzött ellenfelek : 2-es zászló
Napi jutalom: 3-as zászló
Bronz jutalom: 3-as zászló
Ezüst jutalom: 4-es zászló
Arany jutalom: 5-ös zászló

Van már mindegyikből, de amikor vettem 100PP-ért egy csomagot, hogy az miket ad, hát kaptam: 6,4,3 -as zászlókat.
Szóval ha valaki vesz egy csomó zászlót, sokkal hamarabb lesz rengeteg magas szintű zszlója, mint pl nekem.
 

sipos1979

Member
A reakció pontszáma
17
Ez csak az egyik baj.Át lehet vinni egyik világról a másikra.Így aki esetleg később kezdene játszani,máris nagy hátránnyal indul.
 

DeletedUser

Vendég
Üdv...

Én régen nagyon nagy kh függő voltam, ami annyit tesz, hogy kb 2-3 évig vittem egy accot a v2-őn játszottam csak,de voltam többek között supportos is..:) igaz csak egy kis időre, nem jött be...

Az a helyzet, hogy szerintem a játék fejlesztése baromira rossz irányba ment el, mert tökéletesen sikerült az egészet elbaszni a sok megvásárolható cuccal..."Régen" volt egy prémium, ami azért még elfogadható volt, mert meg kell élni valamiből a vezetőknek..Akkor ugye rá volt fogva, hogy csak kényelmi funkciókat ad, részben ugy is volt..

De most?? Azt ne mondja valaki, hogy csak kényelmi funkciók vannak, konkrétan pénzért mindent meg lehet már venni, totálisan elbaszták az esélyegyenlőséget..Mert aki nem vesz, szinte lehetetlen leverni azt aki mindent megvesz..
Kicsit túlzásokba ment a dolog, ezért is nincs kedvem elkezdeni egy esetleges világot, mert kicsit dúrva, hogy ha minden megveszel havi 3 ezret kb ráfizetsz..

Talán ezért is csökken folyamatosan a játékosok száma..De hát hozzátok ki belőlle a maximumot, utána meg mehet a kukába a játék..:)
 
Fent