[Engedélyezett] Klán áttekintés

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

öreg

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.707
A kód a 8.192-es frissítéssel a játékba kerülő új felülethez készült, amit a Klán/Tagok menüben lehet elérni. Ezen belül a Csapatok fülön ki kell választanunk egy tagot, majd itt futtatni a scriptet. Fontos, hogy a klántagok megosszák az alapítóval seregeik és épületeik láthatóságát.(Lásd.: 1.kép)

1.ábra.PNG
1.kép​


Futtatás után létrehoz egy táblázatot. (Lásd.: 2.kép)

2.ábra.PNG
2.kép​
Gombok:

  1. Hozzáadás: a tag kiválasztása után ezzel lehet hozzáadnia táblázathoz a játékos falvait, besorolja a megfelelő oszlopba.
  2. Következő: nem szükséges a legördülő listából kiválasztanunk a következő játékost, a gombra klikkelve átugrik a soron következőre.(lefelé)
  3. Törlés: lenyomásakor törlésre kerül a táblázatba bevitt összes adat(kivéve az összegzés sor), illetve a localStorage-ban eltárolt adatok is.
  4. Összegzés: a táblázatba bevitt sorok alá generál egy fehér cellákból álló sort, itt összegzi a táblázat oszlopait. Új sorok hozzáadásakor érdemes újra megnyomni a gombot, ekkor kapjuk meg a friss eredményeket.
  5. Excel: a gombra kattintva megnyit egy Excel táblázatot, amelyben lementi az egész táblázatot.
  6. Fal: erre klikkelve eltárolja a falvakhoz tartozó falszinteket. Meg kell várni, míg végig megy az összes játékoson, tehát az oszlopában lévő piros körök zöldre váltanak.
  7. Védekezés: erre nyomva eltárolja a faluban lévő védőket(saját+erősítés), a beérkező védőket és a beérkező támadások számát.
  8. A táblázat sorainak végén is található egy-egy törlés gomb, ezzel lehetőségetek van egyesével is törölni a sorokat.​

A táblázatba bevitt adatok szerkeszthetőek, elég csak beleklikkelni a cellákba és átírni a tartalmukat. Kivétel ezek alól az 1., 11., 18., 19. oszlop.
A táblázat oszloponként rendezhető, csökkenő illetve növekvő sorrendbe. Elég csupán ráklikkelni az oszlop nevére.(odatolva a kurzort alá is húzza ezt nekünk) Kivétel ezek alól a 11., 18., 19. oszlop.



Térkép:
Amikor befejeztük az adatok kigyűjtését, átnavigálhatunk a térképre. Az előző felületen eltárolt adatainkat itt is felhasználhatjuk.

Gombok, jelölőnégyzetek, rádiógombok (Lásd.: 3.kép):

3.ábra.PNG
3.kép​
  1. Excel: a gombra kattintva megnyit egy Excel táblázatot, amelyben lementi az egész táblázatot.
  2. A táblázat sorainak végén is található egy-egy törlés gomb, ezzel lehetőségetek van egyesével is törölni a sorokat.
  3. Kigyűjtés jelölőnégyzet: ezt bepipálva a térképen a falvakra(természetesen csak azoknál a falvaknál működik, amelyekhez eltároltuk az adatokat az előző felületen, aki nem klántag, illetve barbár-bónusz falu, klántag, de nem adta meg a hozzáférést nekünk, nem fog bekerülni a táblázatba!) kattintva eltárolja őket a lenti táblázatban. Kiszedve a pipát, ismét a normál funkciójának megfelelően működik tovább a térkép.
  4. Falu saját egységei és Faluban lévő védők jelölőnégyzetek: mindig csak az egyiket lehet bepipálni, a másikat csak akkor, ha az előbbiből kivettük a pipát. Ezek összetartoznak, a felső sorát töltik ki a két sorból álló jelölésnek, amelyek megjelennek a falvakon.
  5. Rádiógombok: Fal szint, Nemes, Beérkező védők, Beérkező támadás. Ezek összetartoznak, egyszerre csak az egyiket lehet használni. Ezek adják a a falvak jelölésének az alsó sorát.

A táblázat(Lásd.: 4.kép) itt is szerkeszthető, kivéve az 1. oszlopot, illetve rendezhető rákattintva az oszlop nevére.

4.ábra.PNG
4.kép​

A térképről néhány szót (Lásd.: 5.kép):
- a falu saját egységeit bepipálva zöld/piros körök 0-5 db jelzik, zöld, ha védő, piros, ha támadó.
- 1 kör, ha >1/4
- 2 kör, ha 1/4
- 3 kör, ha 1/2
- 4 kör, ha 3/4
- 5 kör, ha teljes a sereg
Ha nincs a faluban sereg, akkor nincs semmilyen kör, ha vegyes a falu, tehát a támadó és védő sereg száma megegyezik, akkor kék színű lesz az egész.

5.ábra.PNG
5.kép​

Az egységek számai mindig tanyahely szerint felszorzott értékek. Legyen az beérkező vagy faluban lévő csapat.

Jó szórakozást,
öreg

Kód beillesztése:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/klan_attekintes.js');void(0);
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

öreg

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.707
A továbbiakban, ha valaki keresne, nemzetközi és/vagy béta szerveren megtalál, oreg néven, fórumon is és ingame. Itt egyáltalán nem fogok reagálni üzenetekre. Magyar szerverre nem javítom a scripteket és nem is írok újat, ez volt az utolsó(ha ebben van valami bug, mivel még új, kivételt teszek és javítom). Aki esetleg az itteni kódokat jóvá szeretné hagyati az angol supporttal és szüksége van segítségre, mert nem fut azon a szerveren, vagy új scriptre van szüksége, írjon nyugodtan. Játszani ott sem igazán fogok, ettől függetlenül, amennyire engedik a lehetőségeim segítek.
További jó játékot.

öreg
 

öreg

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.707
Néhány hiba javítva.
A védőkhöz ezentúl hozzászámolja a katapultokat és a faltörő kosokat is.
Illetve külön kérésre egy új oszlop került hozzáadásra: Védők lebontásban. Ebben játékosonként látható, hogy mennyi lándzsás, kardos, íjász és nehézló van neki összesen. Természetesen, ha íjász mentes a szerver, akkor az nulla lesz.
Egy új gomb is bevezetésre került: Elrejt-Mutat. Ezzel az imént említett oszlopot tudjuk elrejteni-láthatóvá tenni, akinek esetleg nem szükséges, mivel eléggé megnöveli a táblázat méretét.
Az új oszlop nem rendezhető csökkenő-növekvő sorrendbe, illetve nem is összegezhető a tartalma.

öreg
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

-Numlock-

Brit tudós
A reakció pontszáma
582
" A javított script első futtatásakor elsőként nyomjunk a törlés gombra, így törölve a régi script hibás adatait.

Változások.:
- A teljes nuke és teljes védő falu értéke 19.800-ról 19.300-ra lett csökkentve, hogy aki esetleg teljesen kimaxolt épületekkel játszik, maradjon neki 5 nemesnek + 1 lovagnak fenntartott tanyahely, másképp maximum csak 3/4 nuke-t/védő-t jelezne nála a script.
- A térképen a beérkező támadások számának háttérszíne ezentúl piros lesz, ha nagyobb mint nulla a beérkezők száma, ha nulla, marad fehér, mint eddig.
- A térképen mostantól az alsó jelölések egy legördülő listából lesznek kiválaszthatóak, illetve nem csak a fal, hanem minden épület kiválasztható lesz. Ehhez kapcsolódóan a fal gomb és oszlop épület nevűre változott, illetve akár perceket is igénybe vehet a lekérdezése. Ezt meg kell várni. A szerveren nem létező épületek le vannak tiltva a legördülő listában, tehát nem lehet őket kiválasztani.

Javítások.:
- a sorba rendező javítva
- előfordult, hogy a térképen tizedestört alakban adott meg számokat, javítva
- a következő gombra kattintva, most már átugorja azokat a játékosokat, akik nem osztották meg az adataikat
- a védők lebontásban oszlop adatai excelben összefolytak, ez javításra került
- a beérkező erősítéseket nem nyerte ki megfelelően az oldalból így mindig nullát mutatott, javítva

öreg"
 

-Numlock-

Brit tudós
A reakció pontszáma
582
"Az íjászos világokon a könnyűlovat nehézlónak számolta, ez javítva lett.
Nagyon lassú volt az épület szintek, beérkező erősítések és támadások, stb lekérdezése, ami a böngésző fagyásához is vezethetett. Javításra került.
"

öreg
 

-Numlock-

Brit tudós
A reakció pontszáma
582
"Egyrészt integrálva lett a hibabejelentő felület.
Másrészt amikor újra futtattuk a scriptet és már volt kilistázott játékosunk, ekkor ha a Védekezés vagy Épületek gombokra kattintottunk, azok nem működtek. Javítva lett."


öreg
 

-Numlock-

Brit tudós
A reakció pontszáma
582
Mostantól a "Következő" gombra való kattintás után nem kellesz ismételten futtatni a scriptet. A játékosok közti váltások és jegyzetelések gyorsabban megoldhatóak lesznek emiatt.

A javaslatot @Hajaska -nak köszönhetjük
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent