öreg
Well-Known Member
- A reakció pontszáma
- 1.707
A kód a 8.192-es frissítéssel a játékba kerülő új felülethez készült, amit a Klán/Tagok menüben lehet elérni. Ezen belül a Csapatok fülön ki kell választanunk egy tagot, majd itt futtatni a scriptet. Fontos, hogy a klántagok megosszák az alapítóval seregeik és épületeik láthatóságát.(Lásd.: 1.kép)
Futtatás után létrehoz egy táblázatot. (Lásd.: 2.kép)
Gombok:
A táblázatba bevitt adatok szerkeszthetőek, elég csak beleklikkelni a cellákba és átírni a tartalmukat. Kivétel ezek alól az 1., 11., 18., 19. oszlop.
A táblázat oszloponként rendezhető, csökkenő illetve növekvő sorrendbe. Elég csupán ráklikkelni az oszlop nevére.(odatolva a kurzort alá is húzza ezt nekünk) Kivétel ezek alól a 11., 18., 19. oszlop.
Térkép:
Amikor befejeztük az adatok kigyűjtését, átnavigálhatunk a térképre. Az előző felületen eltárolt adatainkat itt is felhasználhatjuk.
Gombok, jelölőnégyzetek, rádiógombok (Lásd.: 3.kép):
A táblázat(Lásd.: 4.kép) itt is szerkeszthető, kivéve az 1. oszlopot, illetve rendezhető rákattintva az oszlop nevére.
A térképről néhány szót (Lásd.: 5.kép):
- a falu saját egységeit bepipálva zöld/piros körök 0-5 db jelzik, zöld, ha védő, piros, ha támadó.
- 1 kör, ha >1/4
- 2 kör, ha 1/4
- 3 kör, ha 1/2
- 4 kör, ha 3/4
- 5 kör, ha teljes a sereg
Ha nincs a faluban sereg, akkor nincs semmilyen kör, ha vegyes a falu, tehát a támadó és védő sereg száma megegyezik, akkor kék színű lesz az egész.
Az egységek számai mindig tanyahely szerint felszorzott értékek. Legyen az beérkező vagy faluban lévő csapat.
Jó szórakozást,
öreg
Futtatás után létrehoz egy táblázatot. (Lásd.: 2.kép)
Gombok:
- Hozzáadás: a tag kiválasztása után ezzel lehet hozzáadnia táblázathoz a játékos falvait, besorolja a megfelelő oszlopba.
- Következő: nem szükséges a legördülő listából kiválasztanunk a következő játékost, a gombra klikkelve átugrik a soron következőre.(lefelé)
- Törlés: lenyomásakor törlésre kerül a táblázatba bevitt összes adat(kivéve az összegzés sor), illetve a localStorage-ban eltárolt adatok is.
- Összegzés: a táblázatba bevitt sorok alá generál egy fehér cellákból álló sort, itt összegzi a táblázat oszlopait. Új sorok hozzáadásakor érdemes újra megnyomni a gombot, ekkor kapjuk meg a friss eredményeket.
- Excel: a gombra kattintva megnyit egy Excel táblázatot, amelyben lementi az egész táblázatot.
- Fal: erre klikkelve eltárolja a falvakhoz tartozó falszinteket. Meg kell várni, míg végig megy az összes játékoson, tehát az oszlopában lévő piros körök zöldre váltanak.
- Védekezés: erre nyomva eltárolja a faluban lévő védőket(saját+erősítés), a beérkező védőket és a beérkező támadások számát.
- A táblázat sorainak végén is található egy-egy törlés gomb, ezzel lehetőségetek van egyesével is törölni a sorokat.
A táblázatba bevitt adatok szerkeszthetőek, elég csak beleklikkelni a cellákba és átírni a tartalmukat. Kivétel ezek alól az 1., 11., 18., 19. oszlop.
A táblázat oszloponként rendezhető, csökkenő illetve növekvő sorrendbe. Elég csupán ráklikkelni az oszlop nevére.(odatolva a kurzort alá is húzza ezt nekünk) Kivétel ezek alól a 11., 18., 19. oszlop.
Térkép:
Amikor befejeztük az adatok kigyűjtését, átnavigálhatunk a térképre. Az előző felületen eltárolt adatainkat itt is felhasználhatjuk.
Gombok, jelölőnégyzetek, rádiógombok (Lásd.: 3.kép):
- Excel: a gombra kattintva megnyit egy Excel táblázatot, amelyben lementi az egész táblázatot.
- A táblázat sorainak végén is található egy-egy törlés gomb, ezzel lehetőségetek van egyesével is törölni a sorokat.
- Kigyűjtés jelölőnégyzet: ezt bepipálva a térképen a falvakra(természetesen csak azoknál a falvaknál működik, amelyekhez eltároltuk az adatokat az előző felületen, aki nem klántag, illetve barbár-bónusz falu, klántag, de nem adta meg a hozzáférést nekünk, nem fog bekerülni a táblázatba!) kattintva eltárolja őket a lenti táblázatban. Kiszedve a pipát, ismét a normál funkciójának megfelelően működik tovább a térkép.
- Falu saját egységei és Faluban lévő védők jelölőnégyzetek: mindig csak az egyiket lehet bepipálni, a másikat csak akkor, ha az előbbiből kivettük a pipát. Ezek összetartoznak, a felső sorát töltik ki a két sorból álló jelölésnek, amelyek megjelennek a falvakon.
- Rádiógombok: Fal szint, Nemes, Beérkező védők, Beérkező támadás. Ezek összetartoznak, egyszerre csak az egyiket lehet használni. Ezek adják a a falvak jelölésének az alsó sorát.
A táblázat(Lásd.: 4.kép) itt is szerkeszthető, kivéve az 1. oszlopot, illetve rendezhető rákattintva az oszlop nevére.
A térképről néhány szót (Lásd.: 5.kép):
- a falu saját egységeit bepipálva zöld/piros körök 0-5 db jelzik, zöld, ha védő, piros, ha támadó.
- 1 kör, ha >1/4
- 2 kör, ha 1/4
- 3 kör, ha 1/2
- 4 kör, ha 3/4
- 5 kör, ha teljes a sereg
Ha nincs a faluban sereg, akkor nincs semmilyen kör, ha vegyes a falu, tehát a támadó és védő sereg száma megegyezik, akkor kék színű lesz az egész.
Az egységek számai mindig tanyahely szerint felszorzott értékek. Legyen az beérkező vagy faluban lévő csapat.
Jó szórakozást,
öreg
Kód beillesztése:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/klan_attekintes.js');void(0);
Utoljára egy moderátor szerkesztette: