Könnyített 5 világ beállításai

Kategória: 'Könnyített 5', témanyitó: sajtmacska, téma nyitása: 8. Júl 2018.

Oldal megosztása

  1. sajtmacska

    sajtmacska Well-Known Member

    Csatlakozott:
    11. Okt 2009
    Üzenetek:
    2.505
    Kapott kedvelések:
    457
    A Könnyített 5 világ beállításai

    Nyeremények
    Nyertes: A végjáték ismertető alapján a később meghirdetésre kerülő időpontig a meghatározott arányú dominanciát elérő klán VAGY a ranglistát vezető klán lesz a nyertes.

    Általános beállítások
    Végjáték: Van
    Játék sebessége: 1
    Egység sebesség: 1
    Morál: Aktív (pont)
    Épület bontása: Aktív
    Szabad kereskedelem: Korlátozott, a játékos világba lépésétől függően
    Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
    Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
    Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
    Milliszekundum: Aktív
    Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
    Éjszakai bónusz: aktív 00:00 és 08:00 óra között, 2x
    Alvás Üzemmód: Inaktív

    Prémium szolgáltatások
    Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
    Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
    Piaci tőzsde Prémium Pontért: Aktív
    Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
    Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető
    Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
    Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
    Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

    Jutalmak
    Jutalmak: Részben aktív, a világ beállításaival nem kompatibilis díjak nem érhetők el.

    Kezdővédelem
    Kezdők védelme: 5 nap, az első 60 napban
    A támadási aránynál mindig a kisebb játékos pontszáma a mérvadó.
    Támadási arány 1.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma kevesebb mint a támadó pontjainak a 80%-a.
    Támadási arány 2.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma nagyobb mint a támadó pontjainak a 120%-a.

    Játékbeállítások
    Lovag: Aktív, képességekkel
    Íjászok: Aktív
    Fejlesztési rendszer: Egyszerűsített rendszer
    Kémrendszer: Egyszerűsített rendszer
    Tanyaszabály: Inaktív
    Templom: Aktív
    Őrtorony: Aktív
    Áltámadás: 1%
    Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
    Barbár falvak visszabontása: Inaktív

    Zászlók
    Zászlók: Aktív

    Milícia
    Milícia: Aktív
    Milícia összehívására max. faluszám: 2
    Milícia max. egységszám szintenként: 20
    Milícia összehívásának max. időtartama: 6
    Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt: 50%

    Főnemesek
    Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
    Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
    Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
    Főnemesek maximális hatótávolsága: 1000 Mező
    Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
    Hűség növekedése: Óránként 1

    Klán
    Klánharcok elérhetők: Igen
    Klántárs támadható: Igen
    Külső támogatás: Van
    Klán zárul: Nem
    Taglétszám-korlát: 40
    Klán-képességek: Aktív

    Terület
    Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
    Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
    Égtájválasztás: Inaktív

    Helyettesítés
    Fiók-helyettesítés: Aktív
    Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

    Kezdő dátum: 2017-12-12


    Végjáték ismertető

    A világ elérése korlátozott, a megváltozott igényekhez alkalmazkodva. Ez azt jelenti, hogy egy könnyített világ sem fog tovább tartani mint 21 hónap (maximálisan), és a 12. hónaptól kezdve a végjáték különböző fázisaival a világ versenyvilággá alakul.
    Ennek részletei:

    • 12. hónap: elkezdődik a végjáték, a morált kivesszük.
    • 13. hónap: A támadási blokk szorzójának/osztójának növelése: 1.3
    • 14. hónap: A támadási blokk szorzójának/osztójának növelése: 1.5
    • 15. hónap: A támadási blokk szorzójának/osztójának növelése: 1.75
    • 16. hónap: A támadási blokk szorzójának/osztójának növelése: 1.9 és a factor csökkentése 0.7-re
    • 17. hónap: A támadási blokk szorzójának/osztójának növelése: 2 és a factor csökkentése 0.6-ra
    • 18. hónap: A támadási blokk törlése és a factor csökkentése 0.5-re, valamint a dominancia arányának meghirdetése
    • 20/21. hónap: a világ zárása, nyertes hirdetése. Amennyiben a záráskor nincs még elérve a megadott arány, akkor a körben vezető klán lesz a győztes.

    Ezek után:

    • Tűzszünet lép életbe, hogy el tudjatok egymástól búcsúzni
    • Díjakat osztunk ki:
      1. A győztes klán legnagyobb játékosa: 2000 Prémium Pont
      2. A győztes klán második legnagyobb játékosa: 1500 Prémium Pont
      3. A győztes klán harmadik legnagyobb játékosa: 1000 Prémium Pont
      4. A győztes klán többi játékosa: fejenként 300 Prémium Pont
    • A világot zárjuk
     
  2. scourge

    scourge New Member

    Csatlakozott:
    25. Jan 2016
    Üzenetek:
    20
    Kapott kedvelések:
    10
    Sziasztok.

    Meg nehany nap es a szorzo megy fel 1.3ra,igaz?
     
  3. scourge

    scourge New Member

    Csatlakozott:
    25. Jan 2016
    Üzenetek:
    20
    Kapott kedvelések:
    10
    Haliho!
    Van itt valaki? :D
     
  4. scourge

    scourge New Member

    Csatlakozott:
    25. Jan 2016
    Üzenetek:
    20
    Kapott kedvelések:
    10
    Csak en?
    Az sem baj..
     
  5. Say Hi

    Say Hi Well-Known Member

    Csatlakozott:
    4. Ápr 2015
    Üzenetek:
    6.806
    Kapott kedvelések:
    7.010
    Írj nekik a supp rendszerbe, ha láthatóan nem nézik a fórumot.
     
    scourge kedveli.