öreg
Well-Known Member
- A reakció pontszáma
- 1.707
A jelentéseknél kell futtatni. Érdemes előtte beállítani a szűrőt, hogy csak a kém jelentéseket mutassa a játék, mivel csak ezekkel fog foglalkozni a script.
Végignézi a jelentéseket és ahol a kém látott falon kívüli egységeket, azokat kipipálja. Amint elkészült, a kipipált jelentéseket áthelyezhetjük egy másik mappába, így elkülönítve a többitől. 500ms/jelentés sebességgel halad, tehát nagyobb mennyiségű jelentés esetében eltarthat egy darabig a folyamat.
ötletgazda: @-NooBLeadeR-
öreg
Végignézi a jelentéseket és ahol a kém látott falon kívüli egységeket, azokat kipipálja. Amint elkészült, a kipipált jelentéseket áthelyezhetjük egy másik mappába, így elkülönítve a többitől. 500ms/jelentés sebességgel halad, tehát nagyobb mennyiségű jelentés esetében eltarthat egy darabig a folyamat.
ötletgazda: @-NooBLeadeR-
Kód beillesztése:
javascript:
function getPage(id, pages) {
if (id < pages) {
UI.SuccessMessage(id + 1 + "/" + pages,1000);
var report_id = $(`#report_list`).find("input").eq(id).attr("name").replace("id_","");
console.log(report_id);
TribalWars.get("report", {
ajax: "view",
id: report_id
}, function(data) {
if (data.dialog.includes("attack_spy_away")) {
s = data.dialog.trim();
spear = parseInt($(s).find(".unit-item-spear").last().text());
sword = parseInt($(s).find(".unit-item-sword").last().text());
axe = parseInt($(s).find(".unit-item-axe").last().text());
archer = parseInt($(s).find(".unit-item-archer").last().text());
spy = parseInt($(s).find(".unit-item-spy").last().text());
light = parseInt($(s).find(".unit-item-light").last().text());
marcher = parseInt($(s).find(".unit-item-marcher").last().text());
heavy = parseInt($(s).find(".unit-item-heavy").last().text());
ram = parseInt($(s).find(".unit-item-ram").last().text());
catapult = parseInt($(s).find(".unit-item-catapult").last().text());
knight = parseInt($(s).find(".unit-item-knight").last().text());
snob = parseInt($(s).find(".unit-item-snob").last().text());
if(!game_data.units.includes("archer")) {
archer = 0;
marcher = 0;
}
sum = spear + sword + axe + archer + spy + light + marcher + heavy + ram + catapult + knight + snob;
if (sum > 0) {
$(`#report_list`).find("input").eq(id).prop('checked', true);
}
}
setTimeout(function() {
sum = 0;
getPage(id + 1, pages);
}, 500);
})
} else {
UI.SuccessMessage("A jelentések válogatása elkészült.",2500);
}
}
getPage(0, totalPages());
function totalPages() {
return $(`#report_list`).find("input").length - 1;
}
void(0);
öreg
Utoljára egy moderátor szerkesztette: