Javaslatok a játék készítőinek

tysonka

Well-Known Member
A reakció pontszáma
570
Megvalósítható az, hogy helyettesített fiókot ugyanúgy elérjünk iOS-en, vagy androidon, mint a saját fiókunkat?

PC-n ha bejelentkezek a helyettesítésből a fiókba, ugyanúgy jelez a böngésző hanggal, hogy újabb támadás érkezett. Telefonon, tableten is, ha be van állítva a saját fiókról. Jó lenne, ha ezt a helyettesített fiókkal is elérnénk.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Piacon lehetne egy olyan, hogy ne csak a klántársak ajánlataira tudjak szűrni, hanem a szövetségesére is?
 

DeletedUser12246

Vendég
Mivel mindenhol döglődik a játék, a külön domainek szünjenek meg, legyen egy nagy domain, ahova mehet minden KH-zni vágyó, és a játékban belül legyen egy nyelvváltó opció. Így jópár évig el lehetne még lébecolni :)

Jó ötlet amúgy.
Az innogames is spórolna vele. A supporterekből meg ugyanúgy meg lehetne hagyni, hogy minden nyelven lehessen írni. Mi meg végre tényleg nagy világokat kapnánk.
Lefordítani nem kell minden nyelvre, írni kell a németeknek, ha tudsz angolul vagy németül :)
 
A reakció pontszáma
2
Sok az árulás, tagok ki-be lépnek, nem mondanak el mindent, várni kell seregjelentésre stb stb...
Ezt ki kéne küszöbölni! Még pedig úgy, hogy a hadvezéri rangban lévők a klánban, a játékosok összes egységét látják minden faluban! Vagy erre egy új rangot létrehozni, teljesen mindegy! A lényeg, hogy valamilyen ranggal, joggal rendelkező emberek láthassák a falvakban lévő egységeket!
Ha meg még tovább akarunk menni, akkor az üzeneteket a vezér láthatja
, ez biztosabb árulás szempontjából, de viszont sokaknak lehet nem tetszene, h ki tudja mit néz a vezér, bár nem hinném, hogy sokan itt folytatnának olyan beszélgetést, amit ha a vezér látna kellemetlen lenne, kivéve ha árulásról van szó! Szóval szerintem ez nagyon hasznos lenne!

A "köszönöm" gombot "tetszikre" átváltani, mert észrevételem szerint, mindenki kb. így használja!

Létrehozni egy aktivitási napi jutalmat! Aki a legtöbbet van fent 0-24-ben az kaphatja meg. Viszont ez túl egyszerű lenne, ezért hozzá kell venni még azt, hogy mennyit támad, védekezik, erősítést küld egy nap alatt. A 0-24-et külön 50%-ban, a "le" pontokat külön 50%-ban nézni és a végén összeadni.
Tehát: Ha valaki 0-24-ben fent van az megkapja a maximális százalékot vagy pontot, de ez csak a felét teszi ki. A napi megszerzett "le" pontokat összeadni és rangsorolni! Ebből a kettőből ki jön a nap legaktívabb játékosa!
 

Tibika

New Member
A reakció pontszáma
6
Sziasztok
a Csapatok kérése funkcióban az előre kialakított sablon és chekbox kiváló ötlet volt nagyon jól hazsnállható tetszik...
Szeretnénk hozzá kérni egy olyan chekboxot ami minden chekboxot kijelöl. (lehetőleg a lap tetején és alján is)
 

Tibika

New Member
A reakció pontszáma
6
sziasztok ujra én
szintén a csapato kérése funkcióhoz van ötletem
a bepipált falvak ablakában lehetne egy szumma vagyis összeítő azaz látnánk mennyi egyég van kijelölve.
 

DeletedUser19189

Vendég
Üdv!

Régóta játszok már a Klánháborúval, hosszabb-rövidebb megszakításokkal. Most a nyáron ismét nekivágtam, és van pár ötletem, ami talán elnyerheti néhányotok tetszését:

1. Valaki itt régebben felvetette (bocsi, lusta vagyok az 50+ oldalt végignyálazni), hogy a klánokban legyen egy vagy kettő "Hadvezér" jogkörű tag, akik a klán többi tagjának egy helyre gyűjtött seregeit lenne joguk irányítani. Vagyis lényegében egy összevont klán-sereg lenne, ami nyilvánvalóan sokkal gigászibb csatákat vívna. Bár én személy szerint inkább a nyugodt, magányos farkas stílust képviselem, a klánok játékát ez jelentősen izgalmasabbá tenné. Ezt az ötletet olvasva jutott eszembe a következő:

2. A térképen prémium-fiókkal elérhető az a bizonyos politikai térkép-opció, vagyis az, melyen színes poligonokkal jelöli a játék melyik településnek, illetve melyik játékosnak mekkora "felségterülete" van. A sajátját asszem mindenki sárgának látja. Lehet, hogy másoké több darabra osztják a mi falvaink által uralt területet, illetve előfordul, hogy barbár-falvak is vannak ezeken a területeken.
Namármost az tűnt fel, hogy bármilyen környezetben legyünk is, minden probléma nélkül megérkezik minden piacon vett-eladott, vagy csak küldött-érkező nyersanyag, illetve támadás-erősítés-farmolásból visszatért sereg. Mire gondolok? Tegyük fel, van kettő falu, "A" és "B" falvak. mindkettőnek van egy kisebb territóriuma, de nem összefüggőek. Sőt, a két falu birtokosa egy klán tagja, melynek ellenséges játékosának területe választja külön A-t és B-t (remélem értitek). Vagyis ellenséges területeken vezet át az út (ha feltételezzük, hogy egyenesen a cél felé mennek, és nem kerülnek akár több mezőnyit). Reálisan nézve simán elképzelhető, hogy elkapják például a küldött nyersanyagot. Lehetne esélyeket meghatározni (mármint a játék által), hogy pl. az ellenséges klán tagjainak területén mondjuk 60%-os eséllyel megtámadják a karavánt út közben. Szövetséges klán, illetve klántárs esetén ez lehetne lényegesen alacsonyabb (1-5%, esetleg 10%), a barátlistában szereplő játékosok területén egyértelműen Nulla% lenne, a semleges, barnával jelölt játékosok területén pedig 20-50%-os eséllyel lesznek támadás áldozatai. Az ilyen útonálló-támadások eredménye sokkal kisebb lenne, mint egy valódi ostrom vagy csata esetében, kevesebb lenne a veszteség, és a véletlenszerűség bár meglenne, a nyersanyagot sem tudnák teljes mértékben eltulajdonítani.
Az újonnan játékba illesztett épület, az Őrtorony hatósugarán belül pedig a politikai térkép halmazaitól FÜGGETLENÜL nem lennének ilyen "zavargások", útonállások, így növelve az épület kihasználtságát, hasznát.
Ezt megkönnyítené, ha a politikai térképet, ha csak valamilyen "lebutított" verzióban is, de elérhetővé (ki-be kapcsolhatóvá) tennék prémium-fiók nélkül is. (de lehet, hogy érdekesebb lenne, ha maradna így az elérhetősége).
Ehhez még kellene valami: bár ezzel biztosan rengeteg meló lenne, de egy új gyalogos egység bevezetése: az Útonálló. Barakkos képzés, viszonylag alacsony támadási és védekezési érték, de alacsony előállítási költség. Lenne bizonyos teherbírása. Őt nem lehetne erősítésként küldeni. Vele való támadás esetén térképen vagy írásban megadható lenne, hogy hány (illetve akár konkrétan hogy melyik) mezőkben portyázzon, és lenne három vagy négy időkerete is (hasonlóan mint a Lovag XP-szerző képzése, de nyersanyag-szükség nélkül). Az Útonállót csak egyedül (mármint többedmagával, de másfajta egységek nélkül) lehetne használni, és a mondjuk 3-5-10 órás ideje alatt az otthonául szolgáló falu territóriumában portyázna. Lehet, hogy nem talál senkit az időtartam alatt, de egy portya alkalmával csak egyszer foszthat ki, ezután függetlenül a hátralévő időtől, hazatér.
Természetesen ha egy falunak nincs útonállója, az ő területén is nulla az esély a támadásra.
Ez drasztikusan izgalmasabbá és kiszámíthatatlanabbá tenné az egész játékot, és belegondolva, hogy a középkorban sem voltak biztonságban a kereskedők, életszerűbbé is tenné, valamint kicsit megtöltené a falvak közti üres teret, mert az elindulás és az érkezés között bármilyen ellenséges játékosok falvai mellett haladnak is el és bármilyen messze is mennek, csak internetes adatok, és nem kell értük aggódni. az Útonállórendszer bevezetésével azonban megszűnik a "hosszú ideig tartó teleportálás" érzése.
(Ha még tovább gondolom ezt, bizonyos keretek közt katonai egységeket is lehetne a nyersanyag-szállítmányokhoz rendelni. Ezt mondjuk a játékos vagy a falu pontjaihoz mérten (mondjuk 30.000 pont felett), de csak korlátolt főnyit, nem tíz- meg ötvenezret, és csak védő egységeket.)
Ja, és nyilvánvalóan a térképen nem látszódna, hogy X és Y területeken hol vannak útonállók. És nem feltétlenül kell a portyán lévő útonállónak megtalálnia az azon a területen áthaladó szállítmányt.
Nyilván vannak még lyukak az ötletben, de a játékfejlesztők ezeket majd kipótolhatják.

3. Egy némileg egyszerűbb, de talán sokkal közérdekűbb ötlet, hogy lehessen több saját falu esetében összehangolt támadást indítani egy ellenséges falu ellen. Védés esetén ugye összegyűlnek a védett faluban az egységes, de támadás esetén nem olvadnak össze a támadások, még ha egyszerre is érnek be. És ilyenkor a tíz vagy mégtöbb jelentés helyett csak egy jönne, "Összehangolt támadás XY falu ellen" címmel.

4. Meg az is eszembe jutott, hogy milyen furcsa, hogy pont a piac épülete az, amelynél semmilyen körülmények közt nincs animáció, de ez már tényleg a mellékes ötlet.
 

DeletedUser11248

Vendég
Szerintem:

1.Hülyeség,mert ez KLÁNHÁBORU vagyis egy teljes klánról szol és nem egy tagról..most hogy képzeled,feljövök-csinálok neked sereget és majd te szórakozol..majd írsz nekem hogy kifogyott a sereg jöjjek gyártani..itt a lényeg hogy csinálj klánt és érd el hogy klánként is harcoljatok-játszódjatok,minden tag aki a klánban van...ez szerint meg egy inaktiv-két naponta fellepő tagokkal tele levő klánnak több esélye lenne ha lenne egy aktiv tag a klánban..mert aki aktiv az nem adja be a seregeit,mert ö akar harcolni,magának gyártsa a sereget mert játszani jött ide..de mennyi esélye lenne egy aktiv taggal,akinek a klántagok adják a sereget és csak harcolnia kell egy teljes klán seregével egy tag ellen..azért ne az inaktívakat segítsük..

2.A játék jelenlegi formájában ezt lehetetlen megvalósítani..mi van ha pp-rt veszek nyersit és te elrabolod vagy nyersit adok el pp-rt és a pp-met rabolod el...hát biztos hiszti lenne,jó nagy...meg ez a játék a matekon működik,kiszámítható-látható eredményekkel..most ha elküldök nyersit a saját falvamban és vagy megérkezik vagy nem és tenni semmit nem tudok ellene,mert nem látom a rablókat az nem korrekt pl.velem szemben,arrol nem is beszélek hogy egyből vádolva lenne a support hogy segiti X-klánt és nem is rabolták el,hanem ők tüntették el hogy segitsék X-t...ha meg látom akkor nem küldöm el a nyersit...a játék lényege meg a falu rabláson van,egyenlő feltételekkel...ezt az egészet úgy képzelem el mint amikor valaki bevédi a barbárt...nem akaszt meg,kicsit esetleg hátráltat csak idegesítő a játék meg nem erről szol..de a barbárbevédések ellen tudsz tenni...ez ellen meg nem...arról nem is beszélek hogy X itt ül egy napot hogy farmoljon én meg óránként csak kiküldöm az Útonállókat,hát hisztis lenne az biztos..de amúgy ez benne van a játékban,Utonállo a Bárdos,KL,LI,NL...a nyersi meg ott a falvamban,csak elkel rabold..persze védekezek vagyis egyenlő feltételekkel játszunk ami gondolom igy korrekt.

3.Ezt is hülyeségnek tartom...tegyük fel van 150 támadófalud..ezt egyben ráküldöd X-re..akinek esélye nincs hogy bevédje előled de viszont esélye sincs hogy tologasson..a játék lényege meg az aktivitás...igy én aki itt ülök elég sokat kell majd nézzem hogy X-belép 2-percre rám nyomja az összes támadóját és köszöni szépen jól van,kinyom 10-20 faket és egy falumra az 150 támadót,amit szét is ver,mondhatom min.veszteséggel,holnap ugyanígy belép és szétver egy másik falumat mindezt 2-perc alatt megcsinálja de hol itt a játék..nem tudom mennyit védekeztél de ennek a játéknak szerintem ez az egyik szépsége,amikor indítanak rád és osztod a védőket,számítgatod melyik faludra lesz éles,mikor küld-hívd vissza a védőket és sorolhatnám,mindez kiesne és egy ARMA ellen semmi esélyed nem lenne védekezni,max. csak nemest vágni..de vannak nálam sokkal nagyobb védekezők ök is elmondhassák..azt is megértem hogy egy-egy faluban beleraknak sok védöt de viszont ez a játéknak a szépsége,hogy átverd az ellenfelet,ne tudja mit-kit támadsz..keljen számítgatnod-variálnod vagyis játszanod.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Ez az összevont támadós dolog egy orbitális nagy hülyeség. Kivenné a stratégiát. Minden játékos összevontan támad ellen falut, és a siker esélye 100%. Meg ezen az elven a nemest is összevonod, tehát 1 betaláló nemes el is viszi a falut. Küldesz 20 nemest egyszerre, akkor a sereg 19/20-adánál 1-el több dolognak kell meghalni, hogy minden nemes pusztuljon. Ez mondjuk 20 összevont nuke. Írd be szimuba, mert tudja kezelni, és nézd meg, mekkora védelem kellene ehhez. Nem sokat védekezhettél (komolyan)
 

DeletedUser19189

Vendég
Lehet, hogy nagyobb részben igazatok van. Ellenben nem ártana inkább továbbgondolni az ötletet mintsem lehurrogni rögtön. ;) Mert például a prémium tőzsde mint olyan a játékosnak szól, kvázi nem része a klánháború világának. A prémium-pont az internetes játék része.
 

DeletedUser11248

Vendég
Volna egy javaslatom:

Nyersanyag küldésének időpontja saját falvakon belül: 30 nap

Magyarázat..X-elkezdi-veszi a pp-t kiépít hamar egy falut és foglal 3-4 falut,farmol 1000-1500 KL 1 hét alatt..

Y-aki nem tud annyi nyersit venni még csak kb.500 pontnál jár...kb.100 KL-al..1 hét után..

X-küldözgetve a nyersit a saját falvai közt felépít min.5-falut de lehet 10-t amig Y-eljut oda hogy foglalni tudjon egy barbárocskát maga mellett(persze ha tuléli X-t).. ez igy valahogy nem korrekt.

Nos,én nem mondom hogy X-ne tegye de akkor fizesse meg,építse úgy a 2-3-4 faluját is mint az elsöt,vegye a pp-t vagy épitse ugy mint Y..lesz aki megteszi de lesz aki nem és így adtunk Y-nak is egy esélyt hogy mikorra kész lesz a faluja X-nek sem 10 faluja lesz kész,hanem 2-3 és esetleg még 5-6 amiket épít..így is előnybe lesz de nem akkorába.

Remélem érthetően írtam le és lehet követni mit akarok mondani..a pp-nem lesz kevesebb,mert ugyanannyit bele fognak tenni,sőt még többet..igy nem látom miért nem lehetne elfogadni ezt a javaslatot..segítve egy kicsit az átlag játékosokat is...igy már nekik is megérné beletenni annyi pp-t hogy felépítsenek hamar egy falut,amit most nem tesznek,mondva hogy X-l úgysem tudják tartani a versenyt..de ha X-is ugyanígy pp-l kell építse a 2-3-4 faluit,akkor esetleg 2-3 faluval fog jobban állni mint Y..aki aktivitással ledolgozhassa és neki is lehet 5-6 építendő faluja a 30-nap lejárta végére..és versenyhelyzetben van X-l szemben..

Igy X-is és Y-is több pp-t fog belerakni,viszont mindenki eséllyel indul..
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser11248

Vendég
Amit kihagytam...KÜLSŐ fiók bevonását nyersanyag átküldésre a szabályok szerint büntetni,vagyis 3-nap kizárás,Támadható-ra.
 
Fent