Üdv. itt is.
Megjött a kedvem az ötleteléshez, miután elgondolkoztam egy kicsit rajta, hogy mit változtatnák a klánokon.
azon is elgondolkoztam, hogy hogyan lehetne kevésbé időigényessé tenni.
Lehetne csinálni - legalább egy próba erejéig - egy olyan világot, ahol nem az lesz a legfőbb szintmérő, hogy ki tud éjt nappallá téve a gép előtt ülni, hanem kiemelkedő szerepet kaphatna a játék lényege: a stratégia.
Ezt úgy lehetne elérni egyrészt, hogy nagyon lassú beállítása legyen, még az 1-esnél is sokkal lassabb. >> Így még nagyobb szerepet kapna a farmolás és az aktivitás.
Már ennyi változás is teljesen más játékképet mutatna, de persze lehet még finomítani a dolgokat.
A szerveridő lenne a legfontosabb tényező, és valszeg ez okozná a legnagyobb gondot is a megvalósításban, de hátha lehetséges.
Arra gondoltam, hogy a játék emberi időben kéne hogy fusson, azaz
pl: 10-től 20 óráig, és a szerveridő egyszerűen átlépné a kieső időszakot, azza pl egy támadást elindítunk 19 órakor, és két óra távra van, akkor az másnap 11-re érjen be. Se termelés se képzés ne legyen a kieső időben, azaz 10 órás legyen egy nap...
Elsőre lehet, hogy túl lassúnak és túl unalmasnak tűnik, de mivel kevesebb időt kötne le, ezért sztem nagyon népszerű lenne, és mindenki meg akarná nyerni, aki jó stratégának gondolja magát... megfelelő reklámmal lehet, hogy egy akkora világ is összejönne, mint amilyenek az elsők voltak.
Valószínűleg sokkal többen kezdenék is újra azok közül, akik kiesnek, mivel sokkal kisebb a lemaradás.
Maga a játék sokkal tovább tartana, mint egy normál világ, de így még nagyobb kihívás lenne, azaz még nagyobb harc a győzelemért.
Ezt meg lehetne hirdetni valami kihívásnak is a sok, már világot nyert játékosok számára, amihez természetesen azért bárki csatlakozhat...
Lehetne ez a fajta világ egy valamiféle kiemelt világ, amilyen csak akkor indul újra, ha az éppen futó véget ért. Így valóban plusz értékkel bírna ezt megnyerni, és a fentiek végett valóban a legjobb stratégák vívnák a végjátékot...