öreg
Well-Known Member
- A reakció pontszáma
- 1.524
Az oldal az ékezetes karaktereket átkódolja.
A hiba az volt, hogy a kód a már egyszer átkódolt ékezetes szavakkal került újra feltöltésre, amit még1x átkódolt az oldal.
Magyarul ez a script soha nem működött. Mondjuk arról mái napig lövésem sincs, miért kellett ezt a másik verziót megcsinálni a scriptemből...gyakorlatilag ugyanaz, csak legalább nem működik.
A kód2-ben található link tartalmát kell kicserélni erre:
A hiba az volt, hogy a kód a már egyszer átkódolt ékezetes szavakkal került újra feltöltésre, amit még1x átkódolt az oldal.
Magyarul ez a script soha nem működött. Mondjuk arról mái napig lövésem sincs, miért kellett ezt a másik verziót megcsinálni a scriptemből...gyakorlatilag ugyanaz, csak legalább nem működik.
A kód2-ben található link tartalmát kell kicserélni erre:
Kód beillesztése:
$.get(game_data.link_base_pure + "forum&screenmode=view_thread&" + "forum_id=" + forum_id + "&thread_id=" + thread_id, function(result) {
if ($("#mobileHeader").is(":visible")) {
var selector = ".post_text";
} else {
var selector = ".text";
}
var koordinatak = $(result).find(selector).text();
(function() {
var mainCoords = [koordinatak];
var mainSlowestUnit = "kos";
var mainWorldSpeed = 1;
var mainUnitSpeed = 1;
var mainEndOfNight = 7;
var mainStartOfNight = 24;
var mainUnits = {};
var unitSpeed = {
spear: 18 * 60,
sword: 22 * 60,
axe: 18 * 60,
archer: 18 * 60,
spy: 9 * 60,
light: 10 * 60,
marcher: 10 * 60,
heavy: 11 * 60,
ram: 30 * 60,
catapult: 30 * 60,
knight: 10 * 60,
snob: 35 * 60
};
Array.prototype.remove = function(from, to) {
var rest = this.slice((to || from) + 1 || this.length);
this.length = from < 0 ? this.length + from : from;
return this.push.apply(this, rest);
};
function sq(x) {
return x * x;
}
function distance(p1, p2) {
return Math.sqrt((sq(p2.x - p1.x) + sq(p2.y - p1.y)));
}
function getCurrentCoord() {
var text = game_data.village.coord;
var coord = text.split("|");
return {
x: parseInt(coord[0], 10),
y: parseInt(coord[1], 10)
};
}
function slowest() {
var index = mainSlowestUnit.replace("lándzsás", "spear").replace("kardos", "sword").replace("bárdos", "axe").replace("íjász", "archer").replace("kém", "spy").replace("könnyűlovas", "light").replace("lovasíjász", "marcher").replace("nehézlovas", "heavy").replace("kos", "ram").replace("katapult", "catapult").replace("lovag", "knight").replace("nemes", "snob");
return unitSpeed[index] * 1000 / mainWorldSpeed / mainUnitSpeed;
}
function getUnitNum(unit, num) {
var ret = parseInt($('#unit_input_' + unit).next('a').text().replace("(", "").replace(")", ""));
if (ret > num) {
ret = num;
}
return ret;
}
function setCoords(coord) {
$('input#inputx').val(coord[0]);
$('input#inputy').val(coord[1]);
}
function setUnits() {
if (mainUnits.osszes == "igen") {
selectAllUnits(true);
} else {
insertUnit($('#unit_input_spear'), getUnitNum("spear", mainUnits.landzsas));
insertUnit($('#unit_input_sword'), getUnitNum("sword", mainUnits.kardos));
insertUnit($('#unit_input_axe'), getUnitNum("axe", mainUnits.bardos));
insertUnit($('#unit_input_archer'), getUnitNum("archer", mainUnits.ijasz));
insertUnit($('#unit_input_spy'), getUnitNum("spy", mainUnits.kem));
insertUnit($('#unit_input_light'), getUnitNum("light", mainUnits.konnyulovas));
insertUnit($('#unit_input_marcher'), getUnitNum("marcher", mainUnits.lovasijasz));
insertUnit($('#unit_input_heavy'), getUnitNum("heavy", mainUnits.nehezlovas));
insertUnit($('#unit_input_ram'), getUnitNum("ram", mainUnits.kos));
insertUnit($('#unit_input_catapult'), getUnitNum("catapult", mainUnits.katapult));
insertUnit($('#unit_input_knight'), getUnitNum("knight", mainUnits.lovag));
insertUnit($('#unit_input_snob'), getUnitNum("snob", mainUnits.nemes));
}
$('#unit_input_spear').trigger("focus");
}
function doIt() {
if (mainCoords.length > 0) {
var index = Math.floor(Math.random() * mainCoords.length);
var coord = mainCoords[index].split("|");
var now = new Date();
var arr = new Date(now.valueOf() + Math.round(slowest() * distance(getCurrentCoord(), {
x: coord[0],
y: coord[1]
})));
if (arr.getHours() < mainEndOfNight || arr.getHours() >= mainStartOfNight) {
mainCoords.remove(index);
doIt();
} else {
setCoords(coord);
setUnits();
}
} else {
alert("Minden koordinátára éjjel érkezne!");
}
}
function __(coords, worldSpeed, unitSpeed, slowestUnit, endOfNight, startOfNight, units) {
if ((typeof fejleszto != 'string') || (fejleszto != String.fromCharCode(98, 65, 114, 78, 78, 78, 105))) {
alert(String.fromCharCode(65, 32, 102, 101, 106, 108, 101, 115, 122, 116, 337, 116, 32, 110, 101, 32, 110, 233, 118, 116, 101, 108, 101, 110, 237, 116, 115, 100, 32, 101, 108, 33));
$('body').empty();
return false;
}
mainCoords = coords.replace(/[())]/g, "").replace(/[!,]/g, "|").split(" ") || null;
mainSlowestUnit = slowestUnit || "lándzsás";
mainWorldSpeed = worldSpeed || 1;
mainUnitSpeed = unitSpeed || 1;
mainEndOfNight = endOfNight || 7;
mainStartOfNight = startOfNight || 24;
mainUnits = units || null;
if (mainCoords != null && mainUnits != null) {
doIt();
}
}
if (document.URL.match("screen=place")) {
if (typeof koordinatak === "undefined" ||
typeof vilagSebesseg === "undefined" ||
typeof egysegSebesseg === "undefined" ||
typeof leglassabbEgyseg === "undefined" ||
typeof legHamarabb === "undefined" ||
typeof legKesobb === "undefined" ||
typeof egysegek === "undefined") {
alert("Nézd át a beállításokat, valami hiba van.");
} else {
__(koordinatak, vilagSebesseg, egysegSebesseg, leglassabbEgyseg, legHamarabb, legKesobb, egysegek);
}
} else {
alert("A script a gyülekezőhelyen működik csak. Most átirányítunk oda.");
self.location = game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i, "screen=place");
}
})();
});