Játék Tippek

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

DeletedUser

Vendég
[COLOR="#6363300"]Nem véleménnyilvánítás helye, az ilyen jellegű hsz-eket szó nélkül, témájától függetlenül törölni fogom.
Blade[/COLOR]


A JÁTÉKKAL KAPCSOLATOS HASZNOS INFORMÁCIÓK, ÉS ISMERETEK MEGOSZTÁSÁNAK A HELYE :)

Néhány TIPP a játékhoz :)


1. Hogyan szerezzünk extra zászlókat szinte ingyen ?

miután a játék minden nemes elkészítése után ad egy 1.szintű zászlót ,a dolgod egyszerű lesz.
Egymás melletti falvakban elindítasz 1-1-1-1 nemes gyártást ,és ha kész,a nemesért megkapod a zászlót.
Ezután jön a lényeg : Ki kell nyirnod ezeket a nemeseket :D
Miután ez megvan ,az elegendő nyersi pumpolása után,megint elkezded a képzést és ha kész megkapod az újabb zászlókat .
Olyan kockáknak megéri akik tényleg a szó szoros értelmében kockák és kell nekik a zászló :D

MATEK :
Egy nemes legyártása = 2 óra 8 perc.
Nemes kinyiratása saját lábbal legrövidebb úton : 35 perc
Nemes kinyírása levágás által saját falvadba : változó
Nyersi áttolása a nemesképző falvakba : 4 perc minimum .

kockák máris számolhatnak,hogy mennyi zászló lesz így meg nekik egy nap alatt :):)

2. Hogyan szerezhetsz extra nemeseket ?

Van egy nyersiátömlesztő script, ( a scriptek között meglelitek vagy mellékeltem alul a lap alján)
Egy Raktár bónuszos faluban amelynek a full Raktára 600.000 , ebben felállítjátok a LEGNAGYOBB érmeveretős zászlót és máris mehet a menet .
A nyersi tarhálós scriptet EBBEN A FALVADBAN elindítod,és mindegyik falvadból átszivattyúzod a nyersit ebbe az egy érme-veretős bónuszos raktáros faludba.
Persze ilyenkor ERŐSEN AJÁNLOTT a gép előtt ülnöd, mert nagyságtól függően az a 1,5- 4 Millió nyersi fajtánként ,ha nem veretsz folyamatosan,akkor hamar kifolyik a megtelt Raktárból.

Nekem minden nap így lesz 3 új NEMESem :):)

Ezt a scriptet én úgy nevezem,hogy tarhálás.
Szóval ezt a "tarhálást" lefuttatod 5 óránként, ennyi idő alatt még a seregépzés mellett is elég szép nyersi gyűlemlik már fel, pláne ha a +20% -os nyersitermeléses bónuszt fizeted.
Szóval 4-5 óránként megismétled ezt a manővert és garantált lesz a 3 NEMES naponta ,ami egyébként full bányák mellett is 1,5-2 lenne / nap.

Plusz ha tudsz farmolni még mellé, az +extra, hiszen a farmolással mégegyszer ennyi nyersi beszerezhető a farmjaid nagyságától és számuktól függően.

Remélem mondtam újat pár embernek :)
Akiknek meg nem,azoktól remélem elvettem a mítosz élményét hogy csak Ők tudtak erről :D:D

NYERSI ÁTÖMLESZTŐ SCRIPT :
[SPOIL] Nyersanyag összehordása egyetlen faluba
( Prgram író : IronFist )

[SPOIL]
Kód beillesztése:
javascript:/*Fejlesztette: IronFist; 2013*/
var beallitas = {
	fa: 10000,
	agyag: 10000,
	vas: 10000,
	osszesfalu: false,
	tol: '0:00:00',
	ig: '0:06:00'
};

function callResorces(){if(!confirm("Biztosan ebbe a faluba kéred a 
nyersanyagot?")){UI.InfoMessage("Menj a megfelelő faluba!",3e3,true)}else{var
 e=$("table#village_list tr");$.each(e,function(e,t){if(e!=0){var n=beallitas;if
(n.osszesfalu){var r=new Number($(t).attr("data-capacity"));$(t).find("td 
input.call_button").click();if(!(n.fa+n.agyag+n.vas>r)){var i=$(t).find
("td.wood").find("input[type=text]").val();var s=$(t).find("td.stone").find
("input[type=text]").val();var o=$(t).find("td.iron").find("input
[type=text]").val();if(n.fa<i){$(t).find("td.wood").find("input[type=text]").val
(n.fa)}if(n.agyag<s){$(t).find("td.stone").find("input[type=text]").val
(n.agyag)}if(n.vas<o){$(t).find("td.iron").find("input[type=text]").val
(n.vas)}}$(t).find("td input.call_button").click()}else{var u=$($(t).find("td")
[1]).text();var a=u.split(":");var f=n.tol.split(":");var l=n.ig.split(":");var 
c=new Number(a[0])*60*60+new Number(a[1])*60+new Number(a[2]);var h=new Number(
f[0])*60*60+new Number(f[1])*60+new Number(f[2]);var p=new Number(l
[0])*60*60+new Number(l[1])*60+new Number(l[2]);if(c>=h&&c<=p){var r=new Number
($(t).attr("data-capacity"));$(t).find("td input.call_button").click();if(!
(n.fa+n.agyag+n.vas>r)){var i=$(t).find("td.wood").find("input[type=text]").val
();var s=$(t).find("td.stone").find("input[type=text]").val();var o=$(t).find
("td.iron").find("input[type=text]").val();if(n.fa<i){$(t).find("td.wood").find
("input[type=text]").val(n.fa)}if(n.agyag<s){$(t).find("td.stone").find("input
[type=text]").val(n.agyag)}if(n.vas<o){$(t).find("td.iron").find("input
[type=text]").val(n.vas)}}$(t).find("td input.call_button").click()}}}})}}if
(document.URL.match("screen=market")&&document.URL.match("mode=call"))
{callResorces()}else{var win=window.frames.length>0?window.main:window;alert("A 
script a piacon működik csak a 'Piaci ajánlat' résznél. Most átirányítunk 
oda.");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/
i,"screen=market&mode=call")}
[/SPOIL]

Használata:
hozzunk létre vele egy gyorsgombot. A 'beallitasok'-ban található értékek átírásával lehet befolyásolni a működést. (Erről lentebb.) Utána menjünk abba a faluba, ahova kell a nyersanyag. Kattintsunk a scriptre, amely el fog vinni minket a piac megfelő részére. Vagy alapból menjünk oda. Ha a piacnál vagyunk, akkor kattintsunk a scriptre megint. Fel fogja tenni a kérdést, hogy megfelő faluba hozza-e a nyersanyagot. (Nem véletlenül! Tessék körültekintőnek lenni, mert nem lesz kellemes, ha több száz faluból rossz helyre megy a nyersanyag!) Ha biztosan jó helyen vagyunk, akkor okézzuk le, és innetől elég hátradőlni, ugyanis a script mindent automatikusan csinál, kezdve a gombokra "kattintástól" a mezők kitöltéséig.
(Előfordulhat, hogy kicsit lassan fut le, ennek az oka az, hogy sokat kell benne számolni.)

Beállítások:
fa: számmal írjuk be a maximálisan szállítandó fát
agyag: ugyan az, mint a fa
vas: szintén
osszesfalu: ha true értéket kap, akkor minden faluból ide hozatja a nyersanyagot. Ha nem ezt szeretnénk, akkor 'false'-ra kell állítani.
tol: ha az osszesfalu false, akkor van jelentősége. '[óra]:[perc]:[másodperc]' formátumban adjuk meg azt a távolságot, amennyitől szeretnénk szállítatni.
ig: ha az osszesfalu false, akkor van jelentősége. '[óra]:[perc]:[másodperc]' formátumban adjuk meg azt a távolságot, amennyi a maximum távolság, ahonnan még szeretnénk szállítatni.[/SPOIL]


Enjoy !
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Ez egy jó dolog :)
Ezt az anyagot még 2010-ben a 7-es világon készítettem.

Az egész nem más,mint egy ébresztőóra, a napi támadások és egyéb műveletek időzítésére.

Erről a linkről letölthető pár pillanat alatt ,program neve : TimeLeft

Letöltése : http://download.chip.eu/hu/download...e=dl_hs&sign=92e22cdc8c196af9861922d33ec8b956
(Chip Download)

A linkre rákattintva , kicsit vársz és kidobja az ablakot amit le kell "Mentened".
Ezután a kimentett exe fájlt megnyitva kiválasztod a magyar nyelvet :):)

Telepítés után :

Van egy táblázat ,és abba beütöd az ébresztéseket :)
mindegyik ébresztéshez hozzáírhatsz szöveget ,mint pl. NEMESEK indítása 05-ből,stb...
Továbbá beállíthatod hogy milyen zenét nyomjon le ébresztéskor :D
Én az egyik leghangosabb zenémet teszem be ébresztőnek,mert az viszonylag elég hangos arra hogy felébredjek :D mégha alszom is ! :D
Dátum, nap, óra, perc,minden beállítható :))

Azért használom ezt inkább mint a telefont,mert sokkal egyszerűbb,átláthatóbb és hangosabb ,ráadásúl a gép úgyis be van kapcsolva,úgyhogy teljesen mindegy :)

A kép jobb oldalán ott vannak az ominózus kardok :D
( katt a képre ,hogy "kép megnyitása" és látni fogod :)
KÉP :
[spoil]
Timer_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/spoil]

Direkt link a képhez ha az aprósága miatt nem látnád :
http://kepfeltoltes.hu/110630/Timer_www.kepfeltoltes.hu_.png


Enjoy !
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
SPECKÓ Védő falu kiépítése

A SPECKÓ elnevezés alatt nem értünk mást ,mint az EGY ADOTT CÉLRA illetve egy adott cél megoldására kiépített,felállított falut.
Lehet ez támadó, védő vagy felderítő illetve vegyes seregbesorolású különböző Speciális feladatok elvégzésére szolgáló falu.
A Speciális falu és a Vegyes falu között a legmegfoghatóbb különbség talán az, hogy amíg a Speciális falut egyetlen előre meghatározott célra építi fel a tulajdonosa ,a vegyes falut tudatlanságból és mindenféle meghatározott cél nélkűl hozzák létre.

A Speciális azaz Speckó falu egyik fajtája tehát , a gyalogos védőfalu
Itt ezt mutatom be Nektek :


SPECK__Falu_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


EZt a falut még a v7-esen láttam egy olyan játékosnál,akinek mindegyik falva 3000 pontos volt,és az alacsony morál miatt idegesítő volt hogy nem volt érdemes megtámadni . akkor nem tudtam hogy honnan van benne annyi védő,amit ott láttam,de most már tudom :)

Az ilyen falu lényege a következőben rejlik :
NINCS KIÉPÍTVE ! :D Éppen ezért speciális falu .
Speciálisan egy célt szolgálva lesz kiépítve

mivel mindenki a nagyobb falvakra hajt, a 2-3000 pontos falvak nem nagyon fog kelleni senkinek aki el akarná foglalni :)
mivel ennek a pontszáma mindössze :
3797 pont !

Az igazi haszna a seregben rejlik,és a "jelentéktelen külsejében" .
Csak ezzel a jelentéktelen látszatával érhetjük el azt,hogy támadás mentes falvunk legyen,amelyet csak a legelvetemültebbek támadnak majd meg .

És ez így jól is van :)



Főhadiszállás : 15 (Hogy vissza tudd bontani ami nem kell)
Barakk : 25
Istálló : NINCS
Műhely : NINCS
Kovácsműhely : 5 ( Az ijászok miatt )
Akadémia : NINCS
Gyülekezőhely : VAN
Piac : 1
Fatelep : NINCS( VAGY max. 20 szint )
Agyagbánya : NINCS( VAGY max. 20 szint )
Vasbánya : NINCS( VAGY max. 20 szint )
Tanya : 30
Raktár : 26 (175.000 nyersit már elég lesz letárolni :) )
Rejtekhely : 10
Fal : 20

SEREG I.: 11.500 KARDOS + 11.500 IJÁSZ

SEREG II.: 7.000 LÁNDZSÁS + 7.000 KARDOS + 8.500 IJÁSZ

Egy ilyen védőfalunak 11.000 KARDOST és 11.000 IJÁSZT kell ellátnia,de a Bányák teljes hiánya miatt a Tanya férőhelye jelentősen megnövekszik.
Ezek a faluk nem lesznek kitéve az ellenfél támadásának elsődlegesen,mivel egy 2000 pontos falura senki nem vágyik :))
Ezekkel a falvainkkal bevédhetjük a támadás alatt lévő nagyobb falvainkat .


A bánya nélküli falu nem termel nyersanyagpluszt, így meg kell majd küldeni nyersanyagszállítmánnyal,amelyből a képzésbe betehetjük a katonákat .
És mivel Akadémia feltételek sem lesznek meg benne, a nemes gyűjtésére sem használható !
Azon falvakban,ahol a bányák 20-as szintűek (nem érdemes jobban felhúzni őket!) a nyersanyagtermelés bőven elég lesz a katonák képzésére



Enjoy !
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Bejövők azoosítása Prémiumos & nem prémiumos fióknál:

[SPOIL]Üdv Mindenkinek !

Leírom hogyan kell a bejövő támadásokat azonosítani PRÉMIUM FIÓKOSOKNAK,és PRÉMIUM FIÓKKAL NEM RENDELKEZŐKNEK egyaránt !

BEJÖVŐK AZONOSÍTÁSA PRÉMIUM FIÓKKAL a támadások azonosítása ilyenkor a legegyszerűbb és a legpontosabb eredményt kapjuk, feltéve ha éppen a gép előtt ülünk :)

TEHÁT .

Kapsz 4-5-6 stb... támadást .

MIT IS CSINÁLSZ ?

Ha nincs prémcsid aktiválva akkor a legegyszerűbb ha veszel gyorsan magadnak Prémium Pontot (másnevén PP-t ) :) !


# 1.
Bejövő Támadásoknál a kardocskák ugyanúgy a lovagod feje mellett fognak megjelenni ,mint bármikor máskor,csak ezúttal a PRÉMIUM FIÓK adta lehetőséggel élve ,ezúttal rá tudsz kattintani a számra ;)

841757252R_gz_t_s-1AAA_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



# 2.

1.> Rákattintasz a kardra, ekkor kidobja a Támadásokat .
-> A parancs típusát (A) ,
-> hogy melyik falvadba érkezik (B),
-> hogy ki a támadód (C) ,
-> hogy mikorra érkezik be (D)
-> és hogy Mennyi időd van még a Becsapódásig (E)
!!

R_gz_t_s-2AAA_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



# 3.

Ekkor két dolgot tehetsz !
(A): Rámész a Támadás szóra , és beazonosítod a Támadás sebességét ,fajtáját,hogy tudd mire számíts ,mire készülj !
(B): Belépsz a Támadott faludba

De Neked most azonosítanod kell a támadásokat ,tehát (A) : rákattintasz a Támadás szóra



(Ekkor megmutatja a Támadás adatait : ki a támadód ,honnan érkezik,és mikorra ér be stb....)

# 4.

Ezután az alul választható opcióknál a Mutasd a Csapatok menetidejét-re kattintasz ,és megjelennek a csapatok menetideje felsorolva .


R_gz_t_s-3AAA_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



# 5.

Fel lesz sorolva itt mindenféle egység .
Azonosítjuk az időt
(Az időnek mindig többnek kell kiírva lennie,mint amennyi a támadás idejéből már hátravan ,ez logikus. Ahol a bejövő támadási ideje több mint ami le van írva az egység mellé, akkor NEM AZ az egység fog jönni !
Példa : 3:20 óra múlva érkezik egy támadás .
De a kosok mellé csak 3:00 órás menetidő van írva . Akkor ez méglassab egység lesz ,tehát NEMES !!! )

-> Becsapódásig hátralévő idő (A)
-> Egységek menetidejének felsorolása (B)
-> A Becsapódáshoz megfelelő idő kiválasztása (C)


R_gz_t_s-4AAA_www.kepfeltoltes.hu_.jpg





# 6.

Miután sikeresen -vagy feltehetőleg sikeresen- azonosítottuk be a Támadásokat , A felsorolt Támadási idők mellett a "Notesz"ra rákattintunk ,és le"OK"ézzuk .

R_gz_t_s-5AAA_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



# 7.

Ezután a Támadás már úgy jelenik meg ,hogy az első szótagban kiírja a Támadó sereg típusát és ez a cimke fejlécében látható is lesz (így lesz megnevezve a cimke).

R_gz_t_s-6AAA_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



# 8.

A Beazonosított Támadás FAJTÁJA ekkor már megelenik a Támadások sorában is.
BÁRD, KOS, FN (Főnemes) vagy KLov (Klovas) akármi.....

Azokat a támadásokat ,amelyeknek a beazonosításáról elkéstünk,azokat '?'-el vagy "X"-el jelöljük meg,hogy tudjuk ,arról a támadásról nem tudunk semmi biztosat,nehogy Tévesen nevezzük át,azt magunkat vagy épp az átvevő fiókhelyettesítőt csapjuk be !



R_gz_t_s-7AAA_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Remélem érthető :)

Ez a valóságban pillanatok alatt megvan , csupán leírva tűnik soknak !



PRÉMIUM NÉLKÜLI BEJÖVŐ AZONOSÍTÁSA :

Ekkor nehezebb dolgunk van,de még így sem lehetetlen hogy azonosítsuk hogy mi jöhet felénk !

Kapunk egy-egy támadást két falunkra mondjuk.
mit teszünk ?

1.: belépünk a megtámadott falunkba , és rákattintunk a falu alján megjelenő bejövő Támadásra .
Ekkor megmutatja az adatait.
Ki támad, honnan jön támadás, és mikorra ér be,és mennyi idő múlva .

MIT TESZÜNK ?

A Támadó falujára rákattintunk,és ráakarunk küldeni egy faltörős vagy katapultos parancsot (támadás,vagy erősítés oly mindegy !)
Ilyenkor kidobja a menetidőt , a Támadók morálját,és a csapatokat amit el szeretnél küldeni .
A lényeg hogy nem küldöd el a támadást ,és az "OK" parancsal nem indítod el az egységet !!
Ami Neked kell, az ,hogy megnézd a csapatok menetidejét !
Ehhez hozzáhasonlítod a bejövő csapatok menetidejét, és az esetleges különbségből kikövetkeztetheted hogy milyen egységekkel jön a Támadás !
Tehát ha kosoknak túl soká lenne az út,mint amennyire Ő érkezne,akkor valószínűleg (logikusan) ennél gyorsabb egységek érkeznek ! Tehát vagy könnyűlovasok,vagy kémek,vagy gyalogosok !
Ezután a keresést finomíthatod, megint rá"akarsz" küldeni valamit mondjuk bárdos-lándzsás-ijász sebességgel ,és ha ekkor is gyorsabb,akkor azok CSAK lovasok lehetnek ! (lovasijász,Könnyűlovas,felderítő vagy nehézlovas )
Amennyiben a KOSoknál lassab a beérkezési ideje,azok NEMESek lesznek ![/SPOIL]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
I .: Támadó Egységek Fajtái és Szerepük

[SPOIL]
T_MAD__EGYS_GEK_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/SPOIL]

[SPOIL]TÁMADÁSRA VALÓ EGYSÉGEK

Az alább leközölt egységek TÁMADÁSBAN A JÓK, támadásnál ugyanis a TÁMADÓ ÉRTÉKet kell figyelembe venni !

Lándzsások , Bárdosok, Felderítők , Könnyűlovasok, Lovasijászok, Ostromgépek ellen BÁRDOS !

B_RDOS_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



Felderítésre FELDERÍTŐ !

FELDER_T__www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Kardforgatók,Bárdosok, Felderítők, Könnyűlovasok , Lovasijászok, Nehézlovasok ,Ostromgépek ellen KÖNNYŰLOVAS !


K_NNY_LOVAS_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Ijászok ,Bárdosok, Felderítők, Könnyűlovasok, ellen LOVASIJÁSZ !

LOVAS_IJ_SZ_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Kardforgatók, Bárdosok , Felderítők , Könnyűlovasok , Lovasijászok , Nehézlovasok ,Ostromgépek ellen NEHÉZLOVAS !

NEH_ZLOVAS_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A FAL lerombolására FALTÖRŐ KOS !

KOS_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Épületek lerombolására KATAPULT !

KATAPULT_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/SPOIL]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I .: Védekező Egységek Fajtái és Szerepük

[SPOIL]
V_DEKEZ__EGYS_GEK_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/SPOIL]

[SPOIL]Az alább leközölt egységek VÉDELEMBEN A JÓK, védekezésnél ugyanis a VÉDŐ ÉRTÉKet kell figyelembe venni !


Lovasság ellen LÁNDZSÁS !


L_NDZS_S_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Gyalogosok ,Lovasijász ellen KARDFORGATÓ !

KARDFORGAT__www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Gyalogosok, Lovasok ellen IJÁSZ !

IJ_SZ_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Felderítésre , Felderítők ellen FELDERÍTŐ !

FELDER_T__www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Gyalogosok , Lovasijászok ellen NEHÉZLOVAS !


NEH_ZLOVAS_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Gyalogosok , Lovasijászok ellen KATAPULT !

KATAPULT_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/SPOIL]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Tömeges Kiképzés avagy 2 kattintás az össz.sereg képzés

Gyorsgomb linkje:

Beállítások / Gyorsgombok szerkesztése / Új hivatkozás megadása :

Author mondta:
Hivatkozás szerkesztéseBejegyzésnév:

Felugró szöveg: Tömeges Kiképzés

Kép-URL: http://hu7.klanhaboru.hu/graphic/command/support.png?1 (lefordított kard)
VAGY {graphic}/buildings/barracks.png (Kard)

Cél-URL: {game}&screen=train&mode=mass

Fórum megnyitása új ablakban : NEM

Az elkészített gyorshivatkozásra rákattintva :

Kapunk egy táblázatot.

[SPOIL]
T_MEGES_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/SPOIL]

A Használata a következő :

A fent látható négyzetekben be vannak állítva az egységek.
( Ezt mindenki magának beállíthatja, jobb oldalon a Tanya férőhely mutatja hogy mennyit foglal el a beírt egység a Tanya kapacitásból. Ha ezzel végeztünk, a Beillesztett Információk Mentése gombbal elmenthetjük a csoportra vonatkozó adatokat. )

1.Kiválasszuk fenn a csoportot ( Nálam : *Fe* , *Ij+NL* , *NL* , *L+K+Ij* stb...
2.Ekkor kidobja az ezen a csoportba tartozó falvakat

3.Ezután megnyomjuk a "Különbség Beillesztése" gombot
4.Ekkor beteszi az általunk már beírt kiképzendő egységeket a négyzetekbe.

5.Ha ez megvan,akkor megnyomjuk a "Kiképzés" gombot,ezzel érvényesítjük a legyártást ,ami azonnal el is kezdődik.

6.Ha az egyik csoporttal végeztünk, kapcsolunk a másik csoportra,és így tovább.
Naponta kétszer elég ezt megtenni,attól függően hogy mennyi egységet tesz be a termelésbe a Tanyahely és a nyersanyagok függvényében.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
TIPPEK & TRÜKKÖK :


Jelentés konvertálása

[SPOIL]Jelentés konvertáló linkek :

Jelentés Konvertáló csak CSATÁKra


Jelentéskonvertáló FELDERÍTÉSre és NEMESezésre

1. Megnyitod a linket .

2. a jelentésed tartalmát kijelölöd az egér bal gombjával,úgy ahogy minden mást ki szoktál jelölni. A Ctrl+C -vel kimásolod.

3. A jelentéskonvertáló linkjét ha már megnyitottad, betölti a konvertálót. Típusától függően A nyelvet fölül magyarra álítod (magyar zászló ) ,van amelyiknél nem kéri.

4. A kimásolt jelentésed anyagát beilleszted a konvertáló négyzetébe ( jobb egér gomb 'beillesztés' vagy a Ctrl+V gombok. )
Ezután alul megnyomod a 'SZERKESZT' gombot.

Amint alul kidobja átkonvertálva a jelentésedet ,azt megintcsak kijelölöd Ctrl+C -vel ,és a fórumra felteszed.

Ennyi[/SPOIL]

Mi is a FAKE ?

[SPOIL]A "fake" angol szó,jelentése nem más mint "hamis" azaz kamu .

(Számadatok világbeállítás függőek !!!)

Az ilyen sereg így néz ki :
A falvad pontjainak 1%-a emberekben ,vagy 5 db felderítő.

A fake-t arra használjuk,hogy az ellenfelet megtévesszük vele a támadás valós helyzetéről,és máshová csoportosítsa a védelmet mint ahova az iugazi "ÉLES" Támadás megy.

Ennek jelentősége roppant fontossággal bír !
Téves bevédések esetén nő az esélye annak hogy az "ÉLES" Támadó csapatok sikert érnek el,vagyis meg kell osztaniuk a védelmüket .

A következő értékek világbeállítástól függenek,de általánosságban ezek :

1 fake ostromsebességgel = 100 gyalogos + 1-10 KOS
1 fake felderítő = 5 felderítő
[/SPOIL]

Mi is a DODGE ?

[SPOIL]Dodge

(Számadatok világbeállítás függőek !!!)

Ez a taktika a következőt takarja :

Jön a támadás a faludra,de nincs elég védelmed arra,hogy feltartóztasd,vagy csak nem akarsz védőt veszíteni .

A következő a teendő :

A falvadból a seregeid elküldöd valahová, és az ellenség becsapódása előtt "visszarántod" őket a Gyülekezőhelyről a mégse gomb megnyomásával.
Vigyázz ,mert erre csak 10 perced van,azután a seregeid már nem lehet visszahívni.
Fontos az is,hogy még az ellenség beérkezése előtt rántsd vissza a csapatokat, nehogy lebombázzák a Gyülekezőhelyet és a megépítéséig (kb 9 perc ) nem tehetsz semmit.

Figyelni kell továbbá arra is, hogy a visszarántás alkalmával nehogy egy másik támadó egység elé húzd vissza őket, mert a fal nélküli faluban ( az első sereg már minden bizonnyal leverte ) levágják őket.

A nemesek elé is úgy célszerű visszahúzni,hogy ne az első ,hanem a 2-3. nemes elé térjen vissza.

Ez persze roppant pontos időzítést és nagy szerencsét igényel, mivel a nemesindítások elég szűkösek, mindössze néhány másodperc különbség van közöttük,és általában az 1. nemest egy nagyobb egység kíséri.[/SPOIL]

Mi is az ÉJJELI VÉDŐBÓNUSZ ?

[SPOIL]A klánháborúban üzemel az úgynevezett Védőbón,ami 24:00 órától 07:00 vagy világbeállítástól függően 08:00 óráig tart !

Az ezidőn belűli támadások kisebb hatékonyságúak lesznek,mert a VÉDŐk 100% Védőbónusszal védekeznek,ami annyit tesz,hogy a védelem kétszer akkora lesz !!!

Tehát egy falu védelmét amit mondjuk 1000 nehézlovas alkot,az éjjeli védőbónusz idejére vegyél nyugodtan 2000-nek :)

Na itt el lehet gondolkodni azon,hogy megéri-e éjfél után támadni,a dupla Támadó veszteség figyelembe vételével...[/SPOIL]

Mi is a MORÁL ?

[SPOIL]A kisebbek védelmében hozták létre a "Morál"-t a seregeknél,így egy 3 Millió pontos játékos nem tud 100% hatékonysággal megtámadni egy 200.000 pontos játékost.

A Morál eddig megtapasztalt legkisebb százaléka : 30%

amit igen nagy pontkülönbség esetén lehet elérni.

A Morál hatása :

A morált így képzeljük el:
A TÁMADÓ SEREGED 100% -al 100% teljesítményre képes.
Azaz mindenki teszi a dolgát az utolsó katonáig és harcol.

Alacsony morálnál ez másként van :
Tegyük fel,hogy a morálod 60% -os . Mi is történik ilyenkor ?

Adott a sereged példaként legyen :

1000 Bárdos = 100%
a sereg 60% = 600 Bárdos .

Ha ezzel a csapattal támadsz,a seregedből a program 600 támadó bárdost vesz figyelembe,a maradék 400 ,nem csinál semmit,úgy is fogalmazhatjuk,hogy "végig nézik a csatádat".

Mivel a program ilyen esetben csak a 60%-ot használja támadásra,és ennek megfelelően is számol,a védő fél egységei ugyanakkor 100%-al védekeznek,azaz a 400 katonádból is le lesz vonva az adó a halál oltárán :)

Így ha megnyered a csatát,nagyobb lesz a veszteséged mintha mindenki harcolt volna,és a százalékból fenmaradt katonákat ( ebben az esetben 40%-ot ) a gép nem veszi figyelembe,de ha buksz,akkor azok is meghalnak !

És akkor most képzeld el ezt a csatát egy nagyobb sereggel,mondjuk 6000 Bárdos,3000 Könnyűlovas és 400 KOS felállással ,ami sereg felépítése kb 2 hétbe kerűl :):)

Ugye-ugye ? :)

Nos,és ezt a csapatot most ne a "kíméletes" 60% morállal,hanem valami irtószar ,mondjuk 33% morállal helyettesítsd be !

Nos,ez már annyira nem is kellemes ugye ? :D[/SPOIL]

Mi is a NEMES FAKE ?

[SPOIL]Nemes-fake taktika #1

(2010: )
új taktikát tanultam a Lamacs-tól m.sancinál :) : ráküldesz valakire egymás után gyorsan 4 támadást ostromsebességgel ugyanabból a faludból "nemes akcióként" megcímezve ugyebár.

A lényeg hogy az illető észrevegye és lereagálja hogy "fake nemesek" azaz kamu támadás.
Éppen ezért nem is fogja komolyan venni,és várhatóan nem halmozza fel a védelmét.

És ez a lényege :
Mert :

A 4 egymás utáni támadásból az első három lesz a fake ,a negyedik pedig a bentmaradt full ostromsereged ,így a rombolás nem fog elmaradni :D

Nemes-fake taktika #2

A taktika lényege az elterelés :)
mivel az illetőról tudjuk hogy be fogja tudni azonosítani a támadásodat így a biztos elterelés módja csak egy lehet :)

0bd8740e05.png



[/SPOIL]

Nehézlovas VÉDŐ falu lényege

[SPOIL]Ez :)

Védelembe klántársnak gyorsan elküldhető ,vagy nemescselezésekre kiválóan használható.

Neh_zlovas_falu_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/SPOIL]

OSTROM falu lényege

[SPOIL]A Sereg lényege , elég faltörő kossal felszerelve a FAL bontásával minimumra szorítani a Támadók veszteségét.
Az alábbi példák ezt szemléltetik :

KOS nélkűl a védő sereg vesztesége enyhébb ,a Támadó sereg túlélési esélye viszont csökken.:

OSTROM_FALU_0_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


KOSsal felszerelt csapat leveri a FALat ,így a védekező bónusz is esni fog.
Több támadás a megfelelő számban és egy időben becsapódva az adott falura , a védőknek egyre nagyobb veszteségét okoz.
A FAL omlásával a Védőknek nyújtott védő bónusz is zuhanni fog.

OSTROM_FALU_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


OSTROM_Falu_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/SPOIL]

FELDERÍTŐ falu lényege

[SPOIL]
FELD_FALU_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


FELD_FALU_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/SPOIL]

Falufoglalás Módja : NEMESEZÉS

[SPOIL]a faluban van olyan hogy hűség !
Ez 100% !
Egy nemes minimum 20%-ot , de maximum 35%-ot üt le a hűségből !
Vasco Jogarával a nemes minimum 30%-ot üt le a hűségéből !

TEHÁT :

Az első sikeres nemestámadásnál ( sikeres minden nemestámadás ha nem hal be a nemes ! ) a falu hűsége a legjobb esetben is 65% lesz ! ,ÉS FORDUL ( megy vissza ) A CSAPAT !!! ( persze ha nem nyiffan ki ! )
Második nemesnél.....
stb.....

a NEGYEDIK NEMES vagy az ÖTÖDIK NEMESED fogja átbillenteni a falu HŰSÉGÉT 0% alá,ami annyit tesz,hogy a FALU A TIED LESZ !!!

AMELYIK CSAPAT ELFOGLALJA A FALUT,ANNAK A KATONÁI MARADNAK A FALUBAN !!!
Azok a csapatok,amelyek a HŰSÉGET legyengítették,VISSZAFORDULNAK A KIINDULÁSI HELYÜKRE !

A FALU 0% Hűség esetén is gazdát cserél ,mégpedig azé lesz,akinek a nemese üti be azt.

( Tehát ha többen támadják nemessel ,akkor is csak azé lesz akinek a nemese átbillenti a hűséget !

Nem mindegy továbbá hogy mivel küldöd a NEMESt !

Ha Felderítőkkel >>>> MEGHAL !
Ha ostromgépekkel >>> TALÁN MEGHAL !
HA védőkkel >>> A HATALMAS VESZTESÉG MIATT LEHET HOGY MEGHAL !

Ha Támadókkal >>>> JÓ LESZ !

Íme egy példa elrettentésűl :
( A FAL 20-as volt ! )

Nemesez_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Mint a mellékelt ábra is mutatja,a lényeg a kíséret számában áll :)
100 lándzsás, fix hogy megmurdál a nemesed, 2-300 lándzsásnál is valószínű ha 20-as a FAL és nincsenek védők a faluban.
Viszont 20-as FALnál és üres falu esetén 500 feletti védő egységekből álló kíséret (lándzsás,kardos,ijász) sikerrel fogja bevenni a falut.

A támadás sikere 0-ás FAL esetén független a Szerencsétől, hiszen ha nincs meg az alapvédelem (FAL) akkor nincs is ami kinyírja a csapataidat ;)

Az én tanácsom mégis az,hogy a legjobb kíséret , ha 100-150 Bárdossal küldöd a nemest.[/SPOIL]

Hullám Támadás és NEMES Fogas

[SPOIL]
HULL_M_0_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


HULL_M_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


[/SPOIL]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
A "Hagyományos" (precíz becsapódású) Tömegtámadások elleni védekezés forgatókönyve :

[SPOIL]TEENDŐK TÖMEGES TÁMADÁSOK ELLEN

Ezt a témát azért írtam meg ,hogy MEGFEELŐEN tudjon védekezni a Tömeges Támadás ellen,az akire épp a sor kerűl !
Mi is a Tömeges Támadás ?
Egy olyan összesített klántámadás, ahol a célszemély 500 feletti támadást kap.
Gyakoribb jelentősebb tömeges támadások általában 1300-1600 bejövő támadásból állnak



MASS_ATTACK0_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


MASS_ATTACK1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


MASS_ATTACK2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


MASS_ATTACK5a_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


MASS_ATTACK4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


MASS_ATTACK5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


MASS_ATTACK6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


MASS_ATTACK7_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


MASS_ATTACK8_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


MASS_ATTACK_9_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[

MASS_ATTACK_10_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



[/SPOIL]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
A 3-as és a 15-ös világ nemesrendszerének szabályai

Ha levágják a nemesed, (levágás = letámadják és meghal) (akár te ,vagy akár más) akkor a belefeccölt nyersi (érme) elúszik !!
Semmivé lesz !
A program azt számolja, hogy mennyi kell még hozzá ,de nem tárolja le örökérvényűre,hiszen itt olyan hogy ARANYÉRME nincsen :))

Ellenben ahol felállítottál nemest ,és belebuktál vele egy csatában , vagyis a falon kenődött el ,nem pedig levágták, azokat mint "Olcsó nemeseket" újra felállíthatod,mindössze 1 "érme" áráért ,azaz 28/30/25 nyersiért, de CSAK OTT ÁLLÍTHATOD FEL ÚJRA ahol előzőleg építetted meg Őket :)

VIGYÁZAT !
Ha az olcsó Nemes képzését lesztornózod a "mégse" gombbal,akkor az végleg eltűnik,vagyis nem építheted fel újra ! Tehát nem ajánlott :)


Hány nemes képezhető ?

Akadémia :
1 szint = 1 nemes ;)
2 szint = 2 nemes
3 szint = 3 nemes.

Ahány szinted van ,annyi nemest képezhetsz,illetve annyi falvad lehet .
csak

több nem.
Tehát ha ez van (lesz) Nálad :

Képezhető főnemesek száma
Akadémiák száma: 112
- meglévő főnemesek: 2
- főnemesek képzés alatt: 0
- elfoglalt falvak száma: 76

Még képezhetsz: 34

Akkor a pirosok és a kékek számának összege azonosnak kell lennie ,mint a vastagbetűsnek :)
 

DeletedUser

Vendég
ELSŐ TEMPLOM

Első Templom

Templomos világokon A legelső falvunkba ezt kapjuk

Vallás Hatótávolsága : 6 mező (annyi mint a 2.szintű templomnak)

Az Első Templom építési ideje , kb. 3 PERC ,Tanya foglalása 5 EMBER.

Az Első Templom jó fegyver olyan falvakba,amelyeket az ellenfél belsejében foglalunk,és nincs se időnk,se Tanya helyünk az 1.szintű Templom felhúzására.
Így egy bevédett Támadó Faludban remekűl elfér az a Templom.
Ezt később a terjeszkedéseddel lecserélheted,hogy újra felhasználható legyen.

A Templom azért fontos,mert a Vallás nélkűl maradt seregek 50%-os eséllyel harcolnak mind védőként,mind támadóként. Tehát Támadó Falvainkat KÖTELEZŐ lesz Templom hatókörébe telepíteni vagy a Támadó falvaink mellé Templomot húzni.

Az Első Templom NEM bombázható.
Hogyan telepítsük akkor újjá ?

A feladat egyszerű , így :

[SPOIL]A támadó elfoglalta a falut

A hűség lecsökkent 27 százalékról -6 százalékra [/SPOIL]

Saját magunk lenemesezésével ,magunkra foglalással :)

Ekkor ki kell üríteni a falunkat , (nem vész el semmi ha magunkra foglalunk ) , viszont az Első Templom eltűnik a falvunkból és újra építhető lesz mindenhol.

Igaz ,egy nemesbe belekerűl a ráfoglalás ,de én mégis azt mondom megéri .

Ja,és ne felejtsétek el az Első Templom vallását pótolni, egy másik templommal !
Erre figyeljetek !

VIGYÁZAT !

Addig nem tudsz normál Templomot építeni semelyik falvadba ,amíg az Első Templomod ki nincs helyezve !!


Tehát érdemes az Első Templom helye melletti faluban egy normál templomot is felhúzni.ami az első templomot helyettesíti majd,miután eltűntetted onnan
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Gondolatok

[SPOIL]Ebben a játékban az okos arra hajt ,hogy megtalálja a másikon azt a fogást ami által kiejtheti.
Lehet ez játékon belűli (belső) illetve játékon kívűli(külső) módszer is.
A játékon belűli módszerek sokasága alatt a szervezett támadás, és az egyéb játékban alkalmazott stratégiai-taktikai lehetőségek kombinációját kell érteni.
A játékon kvűli módszer lényege abban rejlik,hogy aki nem ismeri a szabályokat azzal szemben hogyan lépjünk fel.
Lehet ez privát levelezésbeni győzedelmeskedés ,példáúl a másik felcukkolása azért,hogy kiváltson egy olyan reakciót amit aztán jelenteni lehet a support felé,de bele tartozik mindenféle support bevonása által történő kizáratási kísérlet is.
A játékon kívűli módszerek sokasága tehát abban áll, hogy aki ellen a játékban nem tudunk alkotni,azt ezáltal,ilyen segédlettel ejtsük ki.

A KH folyamán mindig felvetült egy ÚJ gondolat arra nézve hogy ki a jobb, ki a profi,és ki az aki legény a gáton
Mindig voltak helytálló é irányadó gondolatok, eleinte , a "ha el tudják venni a várat azt vissza is lehet venni" , stb gondolatok, később már szárnyra kaptak a " a sereg számít nem a pont" irányadó gondolata. Persze ez még a magyar KH kőkorszakában volt, a 2008-as években.Ezt követte az általános játéktudás és személyi fejlődések velejárójaként a "nem a pont számít hanem az LET " gondolata hiszen mint akkor úgy gondolták "a LEV pontokat egy egész klánnak köszönhető ,viszont a LET csak saját magadnak" . És még mindig csak 2009 nyarát írunk. A folyamatos fejlődés hatást gyakorolt a klán szervezetek vezetésére, szervezettségének fejlődésére is.
Megjelentek az első órára,percre pontosan becsapódott szervezett támadások, és később a szervezett védekezések is.
A játék histográfiájában azonban ez az áltlános fejlődés (tudás) sem mondható általánosnak,bizony vannak világok ahol még mindig a pontot részesítik előnyben ,az egyéni játékot, a csapatjáték helyett, továbbá , a "megmondalak a sógoromnak,aki a faterom szobatársának a fia,és a Nomer-Akárhányadik klánban a Jani ,ha megtámadsz Neked annyi mert szétcsap" játékosok....

Klánszinten a játék a kezdeti szakaszokban még elég kezdetleges volt.
2008-ban ez a támadásszervezés volt,amikor 3-4 ember közösen letámadott valakit,és az illető (mivel ekkor még nem létezett hatékony szervezett védekezés ) esélytelen volt a túlélésre. Persze ez klánfüggő is volt. A klán ahol álltál szabta meg eleve a túlélési feltételeidet .

Hogy a játékban amit eddig felhalmoztál összeküzdöttél magadnak -lett légyen az bármilyen módszerrel is- hogy megtartsad, sokon múlt,és sokon múlik.
A legalapvetőbb mégis az ,hogy a játékot ezzel egyűtt a belső és külső módszereket megismerd, elsajátítsd és a gyakorlatban is használni tudjad. A másik oldala a helyes klán megválasztása.
Sokan a pontokat részesítik előnyben ,viszont ez csalóka, lehet hogy a Ranglistában az általad választott klán ugyan az elsők között van a teljesítménye , a szervezete, a szervezése, vagy egyszerűen az elvárt követelmények a klán tagjai felé,nem hozzák meg azt a kívánt szintet,amivel ténylegesen el tudna vinni egy hosszútávú háborút.

A háborút nem az egyes támadások leszervezése és lebonyolítása dönti el ,hanem az ,hogy ki meddig bírja,illetve kinek mikor lesz elege és áll fel az asztaltól.
Lehet valaki akármennyire önmagát profinak magát tartó játékos , a játékban senki nem szokik hozzá az állandó bejövő támadások látványához ,és ez egy időn túl bizony elveszi a játék ízét,élményét.
És már meg is van az első ,akin győzelmet arattak....

Az igazi kihívás mára a következő lett :
- Van-e benned annyi ,hogy kiállj folyamatos tömegtámadások ellen, és hogy ezt hosszútávon csüggedés nélkűl tudod-e megvívni, emelett az ellenfeledtől falvakat zsákmányolni (tehát sikeresnek lenni a belső módszerekkel ) , hogy a társaiddal való egyűttműködés folytonos legyen, és hogy mindezt a való éltedhez úgy össze tudd illeszteni hogy az ne jelentsen se itt se ott fennakadást.

Ha ez megvan ,már csak a célok kellenek, és ha ez benned töretlen akkor számodra nincs lehetetlen.
Manapság nem az a bajnok aki el tud lőni egy-két esetleg több tíz támadást ,hiszen a Támadó Falu felépítését már KH szinten majdnem mindenki ismeri ,és a Támadás gomb nyomkodása sem jelent különösebb vesződséget.

Az igazi bajnok az , és mindig is az lesz , aki kiáll a tömegtámadások ellen, legyen az a világ fejlettségi szakaszától függetlenűl 100 vagy 1000 bejövő támadás, aki ezután is marad ,és tanul, annak ez a dolog már teljesen a vérévé válik ,hogyne mondjam immunis lesz rá. Rutinja lesz az ilyen helyzetekben való cselekvésre,hogy mit ,mikor hogyan és hova , és ezáltal mint az előbb említettem a való életbeli feltételei is engedik,akkor igazi KH bajnokká válik .
Nos, én így hiszem ez a következő mérföldköve annak,hogy ki is a profi ebben a játékban :)

Van amit meg lehet tanulni és van amihez adottság kell.
A játék fogásait csak sok harcban edződött veteránoktól érdemes tanulgatni, a pontok alapjában véve nem jelentenek sokat ,illetve amit biztosan jelentenek,hogy a tartalma bizonytalan :)
Turbó barbis világokon a pontok megszerzése pénz és elhivatottság kérdése,hogy meg lehet-e meg tudod-e meg akarod-e csinálni ,hogy a való életbeli költségvetésedet ahhoz a játékhoz igazítsd amelyiket szeretsz és hogy képes vagy-e alkalmazni mindent ami a játékban alkalmazható a hatékonyság érdekében Hiszen aki itt ül naponta legalább 10 órát az nem mondhatja azt hogy nem szereti a játékot ugye :)

Nos tehát a pontokat össze lehet farmolni , ilyen-olyan módszerekkel meg lehet szerezni.
A tudás én mégis azt mondom ,a sikeredben áll.
Eldönti ezt a statisztika, hogy hányadik helyen állsz a Rangsorban ,és természetesen mindezt a körülmények függvényében.
Lehet érvényesülni egy elit klán részeként, de hiába minden ha kék körülötted minden, és kiugrásra nincs lehetőség,vagy pedig a vállalkozó szellem a kevés,és a lustaságod a nagy.[/SPOIL]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Nehézlovas TÁMADÓ Falu lényege :

A Sereg lényege,hogy a Támadásra alkalmas csapatokkal SZÜKSÉG ESETÉN védeni is tudjunk !
Ezért a szokásos NUKE úgy fog kinézni,hogy a Könnyűlovasokat lecseréljük Nehézlovasokra.

A megfelelő Tanya kapacítás eltérése miatt azonban nem gyárthatunk annyi Nehézlovast ,amennyi felér a Könnyűlovas NUKE támadó értékével,ez a szám a legjobb esetben is csak 2200 körüli számra fog korlátozódni !

A Sereg támadóértéke számítások szerint 14%-al kevesebb lesz ,és a felépítési ideje is hoszabb lesz ....
...viszont védekezésnél jól jönnek azok a Nehézlovak !

Így néz ki .:

6000 Bárdos
20 Felderítő
2200+ Nehézlovas
300-400 KOS
20 Katapult
gyülekezőhelyre

Tipp:
Erősen támadott játékosoknak, vagy
FRONTvonalon érdemes megépíteni
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
☆ BEST VÉDŐ FALUK ☆

Itt leírom melyek az eddig kikísérletezett legjobb VÉDŐ Falu típusok :)
Fajtánként csak a BEST azaz a legjobb kerűl bemutatásra !

Felsorolás VÉDŐERŐ szerint !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#1. FULL KATAPULTOS VÉDŐFALU A LOVAGGAL

2670 katapult
1x lovag + Alethia Fáklyája


ELŐNYE : LEGERŐSEBB VÉDELEM ! Leggyorsabban mozgatható védősereg !
HÁTRÁNYA : Csak egy lehet belőle a lovag miatt ! A pótlás full-katás falvak a leglassabban mozognak !
EREJE : Önmagában kb 8-9 NUKE ellen véd !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

#2. FULL IJÁSZ VÉDŐFALU

22.000 Ijász

ELŐNYE : A legerősebb több faluban képezhető védősereg
HÁTRÁNYA : A leglassabban készűl el ! A Csak lovasijászokból álló támadó falvak hamar kisöprik !
EREJE : 3 NUKE ellen véd ! ( a 3.kisöpri ! )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#3. FULL GYALOGOS VÉDŐFALU

7000 Lándzsa
7000 Kardforgató
8000 Ijász


ELŐNYE : Erős sorozatban gyártható kombinált védőfalu
HÁTRÁNYA : Nagyon Lassan készűl el mert csak a Barakkot veszi igénybe ! Nemescselezésekhez hiányzik a Nehézlovasság
EREJE : 2 NUKE ellen véd ! ( a 2.kisöpri ! )


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#4. VEGYES VÉDŐFALU

6000 Lándzsa
6000 Ijász
1800 Nehézlovas


ELŐNYE : Gyorsan elkészül ! Erős védelem !
HÁTRÁNYA : NINCS
EREJE : 2 NUKE ellen véd ( a 2.kisöpri ! )

Az adatok helytállóságát Szimulátorban elvégzett számítások és a gyakorlat támassza alá.
mindegyik példa 20.FALnál értendő azonos támadóerő mellett .
Templom nélküli világban ,vagy Templom hatókörén belűli 100%-os hatékonyságú védekezésnél
Támadóerő : 6000 Bárdos / 3000 Könnyűlovas és 400 KOS .
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Taktikai Ismeretek #1

Védekezési Tippek Egyéni Támadások Esetén Kevés falura :

- A Játékban a legfontosabb talán a szemlélet megválasztása :)
Mit szeretnénk igazán ,hogy az ellenfelünk hogyan lásson minket mint ellenfelet ?
Reakció,reagálás, cselek,megtévesztés.
Ebben áll a játék igazi varázsa :)
mit tegyünk,hogyan viselkedjünk abban az esetben amikor veszély, azaz Támadás ér minket ,ezekből a lépésekből leszűrhető hogy milyen ellenféllel állunk szemben. Hogy mire számíthatunk,képes lesz-e nagy veszteséget okozva ellenállni nekünk ,és hogy a támadásaink során mekkora kockázattal kell szembenéznünk továbbá hogy jó eséllyel sikerűl-e a kitűzött célt elérnünk vagy örülhetünk ha megússzuk teljes veszteség nélkűl.

Megtévesztés :

Megtévesztés minden olyan irányú tevékenység,ami az ellenfélben azt a képzetet kelti,hogy :

A. Vagy erőtlenek,gyengék vagyunk, azért hogy ránk támadjon
B. Túl erősek vagyunk ahhoz hogy a Támadástól elálljon.

Ezek a megtévesztés ,vagyis "beetetés" alap feltételei.

Akkor nézzük az "A" eshetőségét:
A. Vagy erőtlenek,gyengék vagyunk, azért hogy ránk támadjon

Azt szeretnénk elérni, hogy az ellenfél a lehető legnagyobb veszteséget szenvedje el, vagy a támadásban részt vevő seregek lehető legnagyobb hányadát veszítse el (bukja be ) a támadásunk során.
GYENGE FALU esete .
- Minden támadást felderítés előz meg . Ez szinte elkerülhetetlen egy komoly játékostól.A vaktában való támadás csak az őrültek játéka,ilyent 2008 óta én csak egyet ismertem :)
FELDERÍTÉS során ha tudjuk azt,hogy rendelkezésre áll annyi védelmünk,amennyivel ki tudunk védeni komoly támadásokat ,akkor egyes falvainkat annyira gyengének mutatjuk védelmileg ,hogy az ellenfél számára ínycsiklandozó zsákmányként hasson. Érdemes ezeket a "CSALI"nak használt falvakat általában egy ellenfél közeli faluval megcsinálni,ahol tudjuk, hogy az esetleges támadás és nemesindítás előtt még be tudunk érni a védelmünkkel ,kellőképp megerősítve azt.
CSALI Falunál a legjobb csali mi lenne más,mint a támadó sereg nemesekkel mutatkozva :)
CSAK HA biztosak vagyunk 100%-ban abban,hogy kémek jönnek,akkor az ÖSSZES kémet ürítsük ki a falvunkból,ügyelve arra,hogy a FAKE felderítésnek indítot 1-5 létszámú KÉM is belásson a CSALI faluba !
Ezen információ alapján hozza meg a döntést a támadó játékos.
4-5 nemes egy támadó sereggel VÉDŐK nélkül már elég csábító célpont,de lehet ez 1-200 gyalogos katona is,vagy bárminemű olyan egység,amiről tudjuk hogy nagyon gyenge védőértékkel bír ,és hogy olcsó zsákmányként ígérkezzen.
Az ellenfél amint meglátta, valószínű hogy megindítja rá a támadását.
Célszerű egyébként már a felderítők becsapódása utánra időzíteni a védelmet ,hogy biztonsággal minden beérjen. FONTOS ,annak a látszatát kelteni,hogy nem vagyunk itt ! Hogy a tulajdonos nincs a gép előtt, így a zsákmány könnyűnek ígérkezzen . Ekkor nem változtathatunk sem profilt, sem falunevet . Nem bonthatjuk fel az esetlegesen írt levelét, és nem támadhatjuk vissza sem,mert ezek a jelek mind azt fogják eredményezni hogy nem indul ránk a támadással. LAPÍTANI FOGUNK !
A felderítés megérkezése után várhatóan elindítja a seregeit különböző távolságokból és a nemeseket .
A közelből gyorsan összetolt védelmünkkel , elé állítunk egy olyan erőt ,amiről azelőtt nem is álmodott :)))
Így bebuktatva minél több támadóerőt és nemest .
Okos dolog egyébként ilyenkor -ha van rá lehetőségünk- Felderítőket is beküldeni a faluba,hogy ne lássa mi történik ottan. Természetesen a védelem erejének nagysága függvényében omolni fog a fal, amennyiben ostromgépeket is küldött a támadásokkal,így ebből már kémkedés nélkűl is hozzávetőlegesen helyesen kiszámíthatja hogy mekkroa védelem halmozódott össze a faluban.
A támadások kivédése után FONTOS hogy mindegyik védőt küldjük vissza a kiindulási helyére.
Persze itt az is fontos hogy kívánunk-e még buktatni ,vagy pedig biztnséágban akarjuk-e tudni a falut,és hagyunk-e valamennyi alap védelmet a falunkban.
Ha akarunk még buktatni,akkor érdemes a következőt csinálni :
-mivel bukott,de nem látta miben, valószínű hogy kiküldi a felderítőit megint,hogy megnézze miben hasalt el.
Ekkor annyi védőt hagyunk a faluban amennyi arról fogja meggyőzni,hogy IGEN,MÉG EGY TÁMADÁSSAL KI TUDJA SÖPÖRNI AZT !
1500 lándzsás ,ugyanennyi ijásszal vagy hasonló....A FALat nem szabad építeni az utolsó támadás után,higyje csak azt ,hogy AKKOR,AMIKOR támadott,még ott voltunk a gép előtt, de most már nem vagyunk ott :)) De méginkább azt,hogy ez az összes védelmünk ami még megmaradt a "nagy csata" után,így ezt már nevetve félresöprörheti :))
Ha beveszi a cselt,akkor ráküld még pár támadást és ha van nemese készen akkor azokat is.
FELTÉVE CSAK HA BEVESZI A CSELT !
Ekkor az eljárást megsimételjük,azaz megint összetolunk minden mozgatható védőt a falvunkba,és a FAL építését gyorsan megkezdjük.

A célunk ilyenkor csak egy lehet .: Becsalni és csapdába ejteni a vadászt.
A TAKTIKA CÉLJA TOVÁBBÁ, hogy a Támadásokat olyan falvunkra fókuszáljuk,amely környékén rendelkezésre áll elegendő védelem ,hogy megfogjuk vele a támadásokat. Így azok a falvaink,amelyek nem rendelkeznek mozgatható védelemmel,mert éppen máshová vannak kiküldve erősítésbe , és konganak az ürességtől, megússzák a találkozást :))

Támadásoknál sokan a nemeseket számolják,pedig a nemes 1-3 óra legyártási idejű egy Támadó sereg elvesztése azonban világbeállítástól függően 1-2 hét időtartamra elveszi a támadás lehetőségét a játékostól.
Ennek a taktikának tehát a legfontosabb célja, az ELLENSÉGES TÁMADÓ KAPACÍTÁS lenullázása

Akkor most vegyük a "B" esetét,
azaz : Túl erősek vagyunk ahhoz hogy megtámadjon minket .

Ezt akkor érdemes alkalmazni,amikor
- Nincs elég időnk hogy kivárjuk a támadásait
- Nem tudunk itt lenni a gép előtt a támadások becsapódásának idejekor
- Le akarjuk szoktatni arról hogy azokat a falvainkat támadja.
- Túl gyengék vagyunk.

Nincs elég időnk ahhoz hogy kivárjuk mit lép.
Ekkor a legegyértelműbb dolgot tehetjük, össze csődítjük a környéken a rendelkezésre álló védelmünket a támadott falvunkba, olyan erősen bevédve azt.hogy így egészen biztosan nem fogja megtámadni azt.
hiszen mindenki a könnyű célpontot keresi.
Átküldeni minden védőegységet a veszélyeztetett falvainkba erősítésként

azaz : Túl erősek vagyunk ahhoz hogy megtámadjon minket .

Ezt akkor érdemes alkalmazni,amikor
- Nincs elég időnk hogy kivárjuk a támadásait
- Nem tudunk itt lenni a gép előtt a támadások becsapódásának idejekor
- Le akarjuk szoktatni arról hogy azokat a falvainkat támadja.
- Túl gyengék vagyunk.


FELDERÍTŐK kiküszöbölése : A felderítők elleni védekezés lényege a 2:1 szabályban áll. 2x annyi VÉDŐ felderítő megöli a TÁMADÓ felderítőit.
Ezt hívhatjuk "TAKARÁS"nak is.
A takarás célja hogy a kiváncsi szemeket elhárítsa, az ellenfél kémpróbálkozásait rendre meghiúsítsa.
A cél mindenkor a FELDERÍTŐ TÁMADÁSOK bebuktatása.
Adott helyzettől és a világ előrehaladásától függően a kémfalvak különböző szinten állhatnak.
mi számoljunk mondjuk a legrosszabbal.
Egy full kiépített KÉMFALU kb. 11.000 Felderítőt tartalmaz.
Ez ellen elég nehéz a védekezés, ami szintén csak FULL felderítő falvakkal rendelkező játékosoknak lehetséges. imvel a felderítő támadókat kétszer annyi felderítővel kell várnunk, a becsapódás pillanatában nem lehet kevesebb felderítő egyésgünk,mint a támadó csapat kétszerese.
A Cél egyébként az,hogy eltakarjuk a falvunk gyenge védelmét a támadótól,és megőrizzük a titkát.
Használható felderítés nélkűl a támadást nem valószínű hogy meg fogja indítani .

A másik lehetősége a megtévesztésre már meredekebb ,de ha több idővel rendelkezünk mint sereggel akkor belefér.
Fontos kitétele,hogy az ellenfél egy vagy két falvunkat támadja egyidejűleg.
Ekkor a rendelkezésre álló egyébként GYENGE véderőnket ida-oda tologatjuk hogy a felderítők elé betaláljon :)
Így azt a látszatot mutatva a támadó játékosnak,hogy Bizony, Itt is sok védő van .
Ez a taktika persze csak ideig óráig megfelelő, ha tudjuk hogy milyen felderítőegységekkel támad ,és hogy hogyan támad,használ-e fake felderítőket 5-20 fővel,vagy egyenlő arányban ossza fel a támadóit ,akkor 50-100 kémet falvanként elosztunk ,és ahová a nagyobb kémcsapat érkezik ,csak azt fogja meglátni.

Elriasztás :

Elriasztás az amikor a minket támadó ellenfélre olyan hatást gyakorolunk,amely meggátolja az éppen ellenünk végzett tevékenység elkövetésében ,folytatásában :)

Általánosan ismert módszere ennek az ELLENTÁMADÁS ,a MEGFÉLEMLÍTÉS és a LESZOKTATÁS.

Ellentámadás lényege egyértelmű . Ekkor azonban nem célszerű full támadó seregeket elküldeni,mert attól hogy támad minket ,még védekezni fog tudni .
Vagy ha már FULL Támadó seregeket küldünk vissza rá, tegyük úgy,hogy egy faluból legalább 3-4 falut támadjunk egy csapat legyen a full támadónk, a maradék 3 meg a FAKE . Így nem fogja tudni hogy melyiket védje be a támadott falvai közűl. Elég sok ilyen visszatámadásnál,általában felhagynak a további támadással,mert belátják hogy a rombolás függvényében a macerálásunk nem kifizetődő a számukra.
VAGY
Éppen ezért fogják folytatni ,mert tudják,hogy így minden támadónkat buktatni tudják,és ki akarnak véreztetni.

MEGFÉLEMLÍTÉS
igazából ezt nem akarom taglalni :)
A lényege ,hogy olyan dolgokra hivatkozunk,amelyekről tudjuk biztosan hogy hatást ér el.
A megfélemlítés a kommunikációban fejti ki hatását.
pl. Zsarolás a játékban .
"Ha nem állítod le magad akkor kiütöm ezt,vagy azt " (akit éppen a profilon írunk ki mint közeli hozzátartozónkat) vagy csak egyszerűen egy erősebb ismerősünkre hivatkozunk,aki éppen egy másik klánban szolgál :)
A Megfélemlítés módszere nem épp sportszerű,de annál hatásosabb. És a túlélésért bizony elég sokan szokták használni.

LESZOKTATÁS
A célja különböző módszerekkel leszoktatni az illetőt arról hogy velünk foglalkozzon :)
Ennek legegyszerűbb módja az ha jól játszunk.
Miután mindenki könnyű zsákmányra váyik kétszer is meg gondolja hogy minket támadjon-e.
másik lehetőség olyan támadássorozatokat végrehajtani ellene, amik meggyőzik arról hogy a legbölcsebb döntés, ha elfelejt minket . ha a leszoktatás olyan sikerrel jár, akkor még a játékkedvét is elvehetjük az illetőtől ,és egy ellenféllel máris kevesebb. Ezt onnan tudjuk meg,amikor elkezdik a társai átvenni (befoglalni) a falvait.

folyt.köv...
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Taktikai Ismeretek #2

Védekezési Tippek Tömegtámadások Esetén :
- Tömegtámadások esetén az ellenséghez legközelebbi falvaidba (front falvak) kérj védelmet,mivel 90% az esély arra nézve hogy ezeket akarják elfoglalni.

- Ha viszonylag sok a falvad, vagyis nagy területen helyezkedsz el, a belső falvaidba felesleges védelmet kérned,vagy intézned,hiszen ezeket kevés valószínűséggel fogják nemesezni,mivel kevés esély van a megtartásukra. Persze ez a támadás nagyságától is függ.
Támadás fajtájától függő is a dolog, mert ha a nemesk után érkezik védelem,akkor viszont veszélyben vannak.
Ekkor azt teheted,ha a közeli falvaidból a nemesek közé be próbálsz szúrni védőegységeket , becsapódásuk pontosságától függően,de alkalmazható gyorsindításként is, a nemesek közé nehézlovasokkal. (Amelyikkel nem találsz be a nemesek közé,azokat visszahívod)

- Amely frontfalvakba már nem tudnak több védőt küldeni ,oda a saját védőidet csoportosítsd , mindaddig ne mozgasd Őket,amíg ki nem lesz mindegyik falvad osztva bevédésre. Ha a bevédésre készen álló klántartalékok kimerültek,és már több falvadat nem tudják bevédeni,akkor osszad el a saját védelmedet,ügyelve arra hogy néhány helyen hagyj otthon annyi védőt,amennyi nemescselezésekhez ,buktatásokhoz elég lesz. Ezt a támadás mértékében tudod felmérni.

- Támadó falvaidat ahová támadás jön, vagy védesd/védd be , de a támadó sereget akkor sem árt átküldeni egy olyan falvadba ahová nem érkezik támadás,mert akármennyire is jól védtek be, a Támadó seregedből hullani fognak az egységek. Nem kell felesleges áldozat,hiszen a támadó egységeid gyakorlatilag nem vesznek részt a védekezésben a kis védő érték miatt.

- Bevédett támadó falvak a front mentén tartalmazzanak nemeseket az azonnali visszafoglalásra ! Ha esetleg el is vittek pár falut Tőled, állj készen arra ,hogy azonnal visszavedd azt.

- Nemesbuktatás : Nemesbuktatás viszonylag a leg kézenfekvőbb ,és legegyszerűbb módszere a foglalás elhárításának.
A foglalás NÉGY féle képpen történhet
A.- Támadó sereg EGY FALUBÓL INDÍTVA utána a nemesekkel viszonylag kis időközönként ugyanonnan, úgynevezett NEMESVONATBAN elküldve .
B- Támadó sereg , utánuk egy másik faluból nemesek elküldve "csatolás"ként a támadó sereg mögé illesztve
C- Támadó sereg a nemessel , támadásonként KÜLÖNBÖZŐ Támadó faluból indítva. minden nemes mellett másik támadó sereg áll.
D- Támadó seregek,utánuk a nemesek védőfalukból küldve,a sort egy nemeses védő falu zárja.

Az eljárás a következő :
Az A és B esetében viszonylag könnyű dolgunk van
Ahol NEMEST tapasztalunk, ott a gyakorlat a következő : Az első NEMEST egy erős támadó sereg kíséri, a többi nemes közvetlenűl utána.
A Támadó nemesindítási készségétől függően a nemesek között lehet akár 10 mp eltérés is, de lehet hogy mind a 4 nemes 1 mp-re érkezik be.
Ha a nemesek között több mint 3 mp szünet van,akkor egyszerű beillesztéssel a problémát könnyedén megoldhatjuk,csupán egy Támadás Tervező szükséges hozzá,éás a megfelelő indítás . 500 nehézlovas már elegendő lesz a NEMES buktatásra.
Amennyiben viszont a NEMESEK 1-2 mp-en belűl csapódnak be, ebben az esetben a Gyorsindítást mint erősítésként kell alkalmaznunk.
Ebben az esetben már kötelező lesz a TÁMADÁS TERVEZŐt igénybe vennünk,hiszen nem kevesebb ,mint néhány másodperc különbséggel kell beilleszteni a védelmünket a NEMESek közé.
Ilyenkor 200-300-500-as Nehézlovas csapatonként Gyorsindításban küldhetjük el a védelmet a nemesvonat közepébe,hogy legkorábban a 2.nemest,legkésőbb a 3.nemestől már buktassa a sort.
(Ugyanis 3 nemeses foglalás is előfordul ezért a 3.nemes )
A Gyorsindítással elindított NEMESbuktató csapatok közűl,azok,amelyek nem érnek be a kívánt időre,azokat visszarendeljük a "mégse" paranccsal

> Gyorsindítás támadáshoz 1.
> Gyorsindítás támadáshoz 2.

.
A C esetében lesz talán a legnehezebb a dolgunk,ugyanis az illesztés itt már nem fog működni,hiszen mindegyik NEMES mellett FULL Támadó Sereg áll, a NEMESek közé beillesztett kisebb buktató csapatokat gond nélkűl félresöprik.
Ebben az esetben a falu bevédése VAGY Ráfoglalás ajánlott,bár ilyen támadások esetén szokott a nemesek után védelem is érkezni,tehát a ráfoglalást úgy kell időzítenünk,hogy az összes egységünk az utolsó nemes után ,de még a védelem beérkezése előtt érjen be .
2 mp-en belűl ez szinte lehetetlen vállalkozás !

A D esetében szintén a beillesztés vagy a Ráfoglalás lesz a legcélravezetőbb, itt azonban a Ráfoglalás során ne reméljünk sikert feles ,vagy csonka támadó seregekkel.


-Ráfoglalás : Ez egy szomorú példája a falu megtartásnak,ugyanis alapfeltétele ,hogy a falunk által tápolt (fenntartott,legyártott) seregeinket elveszítjük. Ugyanakkaor azon falvainkat amelyekben még nincsen önálló sereg kiépítve ,így a Tanya kapacítás is 4500-6500 főt tesz csak ki, olyan falvak esetében ezt a megoldást a kis veszteségek miatt bátran alkalmazhatjuk .

Az utolsó nemes csapat beérkezése után elfogadható időn belűl ráküldesz 1-2 Támadó sereget 2 nemessel ami biztosan visszaveszi a falut. ( Nemeseket érdemes külön indítani a Támadó sereggel, mivel az utolsó nemessel sokszor egy komplett védőfalut küldenek,és a levágásánál lehet a nemesed is belehal. Továbbá 2. nemes egész biztosan visszaveszi a falut, mivel a falu elfoglalása utáni érték 25%-ra áll vissza, tehát ezt minimum nemesütéseknél is 2 nemes elfoglalja. Ha a minimum nemesütéssel számolva, ami 20% egy nemes eredménye még nem biztos )

Szemléltetés :
1.Támadás
2.Támadás
3.Támadás
4.Támadás
5./1.Nemes
6./2.Nemes
7./3.Nemes
8./4.Nemes a Védőfaluval

<---1.Ellentámadás Visszafoglalási kísérlet (pucolás) FULL TÁMADÓ sereggel (0-ás falnál valószínűleg kipucolja az ellen védőfaluját)
<---2.Ellentámadás FULL TÁMADÓ Sereggel (Biztonság kedvéért,vagy ha a rendelkezésedre áll még egy támadó sereg)
<---3./1.NEMES visszafoglalási kísérlet
<---4./2.NEMES visszafoglalási kísérlet


Egy ilyen támadás kivitelezése a Támadó fél részéről egyébként kockázatos vállalkozás,mivel a 4. Nemes még nem biztos hogy elfoglalja a falut.
A Nemes ütése (hűségcsökkentése 20% - 35% között mozog, tehát ha kifogjuk,hogy példáúl a nemeseink közűl 3 csak 20%-23%- ot üssön le, az 3 nemesre nézve 60-69% ,tehát a negyedik nemes sikere ilyen esetben csekély,vagy kizárt )
Érdemes Támadásoknál 5 nemest küldeni ,mert az 100% eséllyel fogja bevenni a falut.

Viszont 5 nemes esetén a Támadó csapatokat is úgy érdemes megosztani,hogy abban az esetben ,ha a 4. NEMES már elfoglalja,akkor nemcsak hogy ne egymást nyírják, hanem oly módon,hogy a már elfoglalt faluban a nemeskíséreten az 5. NEMES fennakadjon,ne gyengítse le a falu hűségét 1-5%-ra.

Példa VÉDŐFalvas NEMESEZÉS esetében:

Támadó Sereg
Támadó Sereg
Támadó Sereg
1.NEMES 100 Nehézlovassal (példa)
2.NEMES 100 Nehézlovassal
3.NEMES 100 Nehézlovassal
4.NEMES 1500 Nehézlovassal
5.NEMES 2-3000 kardossal vagy Ijásszal


A lényeg ,hogy a 4.NEMESsel mindig akkora csapat menjen,amekkora az 5.NEMESt kíséretét vissza tudja verni, de az 5. NEMES is akkora csapattal menjen, hogyha sikertelen nemesezés miatt a 4.NEMES nem lenne elég, a befoglalás során a faluba annyi védelem üljön be,amekkora esetleges gyengébb visszafoglalási kísérletet kivédhet.
( mivel általános gyakorlat ,hogy a 4. és 5.nemest is 100-200 bárdos és Könnyűlovasok kísérik,így sokan azzal számolnak, hogy visszafoglalás során egy kisebb egységgel kiverhetik őket. Ebben az esetben az 5.NEMESsel elküldött VÉDŐcsapat hatékonynak bizonyulhat ADDIG ,amíg a védelmet az új tulaj bele nem küldi a faluba.

folyt.köv...
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Hogyan Farmoljunk Gyorsan és Egyszerűen FARM KEZELŐ NÉLKŰL ?
Csak PRÉMIUM Fiókosoknak !

[YOUTUBE]odYggPB_I64[/YOUTUBE]

Kiegészítés az előző videohoz

[YOUTUBE]-Wd_DG2L7yA [/YOUTUBE]

A dolog MIÉRT-je természetesen megint lemaradt :D
Nos,azért célszerű a Kiegészítő video első felében végrehajtani a "tisztítgatásokat" ,mert így csak azok a jelentések maradnak meg , amely barbár falvak már "benne vannak a sablonba".
Tehát a TÉRKÉP megfelelő beállításánál
(Térkép / Mutasd a felugró ablakot (fül) -> Utolsó Támadás jelentése = ezt kipipáljuk ! )
A térképen ezután ha rávisszük a nyilat a barbárfalvakra, akkor látni fogjuk azoknál a falvaknál amelyeket még nem "soroltunk" be a farmolási sablonba ,hogy NINCSEN RÓLA JELENTÉSÜNK.
Nos erre a közeli falunkból kilövünk egy "Új farmoló támadást" amit a Gyülekezőhelyen szintén beszámozunk.
Ezután az Új jelentést áthelyezzük a Falvak mappájába,ahogy a filmen mutattam.

Hozzátenném,hogy 2010-ben amikor ezt az eljárást kitaláltam és így farmoltam,még nem létezett olyan hogy FARM-kezelő.
Azóta biztosan készültek különféle farmoló scriptek is, ám ez annyival élvez előnyt velük szemben,hogy bármikor használatra kész , nem szokott "meghibásodni" .
Hátránya abban áll, hogy ha a barbárok megnőnek, a jelentéseket újra be kell "táblázni" a megváltozott farmoló csapatok létszáma miatt.
Bár ezt a pepecselést csak egyszer kell elvégezni.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Nemesvonat buktatása beillesztéssel 1 mp-en belűl

KÉK -> Erősítés
PIROS -> Nemes Támadás ( Nemesvonat)

gryga 2 ma 08:33:35 órakor 0:21:57
gryga 2 ma 08:51:48 órakor 0:40:10
0002.Állarc ma 09:54:25 órakor 1:42:47
0002.Állarc ma 10:59:43 órakor 2:48:05
0002.Állarc ma 11:00:18 órakor 2:48:40
0003.shadow ma 11:11:13 órakor 2:59:35
Koiponty ma 11:30:45 órakor 3:19:07
Darky 03 ma 11:30:45 órakor 3:19:07 <---- beillesztés
Koiponty ma 11:30:45 órakor 3:19:07
Koiponty ma 11:30:45 órakor 3:19:07
Koiponty ma 11:30:45 órakor 3:19:07

0002.Állarc ma 11:37:51 órakor 3:26:13
0003.shadow


Igazából lusta vagyok ennek a videonak az elkészítésére . :(

Akit érdekel az írjon rám .
Itt a külsőn, A 18-as világon és a 19-es világon elérhet .
Ha összejön 10 ember ,akkor közkívánatra megcsinálom Nektek és felteszem a youtubra,meg ide is :)
 

DeletedUser17017

Vendég
Sziasztok !

Elkészült a klánháborúban kiépítendő seregekről a kisfilmem .
Elsősorban játék kezdők számára csináltam, akik még nincsenek teljesen tisztában a játékkal, de mindenki tanulhat belőle ...

Nem nyomi youtubra lett feltöltve, tehát a linkje itt megtalálható .
A film ablakra kétszer kattintsatok, hogy egész képernyősben jól lássatok minden részletet !

Jó filmezést ! (;

>>>>> [video]http://indavideo.hu/video/A_Klanhaboru_Seregtipusai[/video] <<<<

Hamarosan megcsinálom a többi filmet is a játékról.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser17017

Vendég
Az előző videom javított változata.(klikk ide)
Az előzőben rosszúl láthatóak voltak a sereg számok, ebben a részben kijavítottam ezt a hibát.
+ Beraktam 2-3 seregváltozatot pluszba ,mely a Szuper-Ostrom Sereg felépítését tartalmazza...



A következő részben a Falvak kiépítéséről csinálok majd filmet,illetve hogy mely épületeket hol és mennyire érdemes kiépíteni ,hogy testreszabott ,vagyis specializált falut kapjunk, a maximálisan elérhető sereglétszámmal...



enjoy
 

DeletedUser17017

Vendég
Meguntam a tétlenséget és gondoltam feldobok ide néhány ötletet :)

Adott a probléma a játékban,hogy a Támadó Falut építsünk avagy védőket inkább.
Mivel mindkettő félére szükség van , a kérdést a TE stratégiád,illetve önismereted fogja meghatározni. Hiszen csak TE tudod magadról hogy mire vagy képes,és hogy mennyi időt tudsz a játékra szánni.

A következő megoldást választottam tehát e kínos érdés megválaszolására.

A Standard Támadó falu lényegét meghagyva, csökkentve a KOSok és a KATAPULTok létszámát, és a BÁRDOSOKat a kellő mennyiséggel hogy a lehető legkisebbet veszítsünk a TÁMADÓ ERŐnkből, beteszek a faluba 1000 IJÁSZt.
Hogy mire jó ez ?

Nos akit támadnak annak mindig jól jön ,ha kéznél van annyi védelme ,amennyivel tud nemeseket buktatni.

Ez a falu tehát így fog kinézni.:

5500 BÁRDOS
1000 IJÁSZ

20 KÉM
3000 KÖNNYŰLOVAS

300 KOS
100 katapult


Tanyahelyfoglalás : 20.840

Az alap támadó érték nagyjából megvan hagyva, a katapultok jók lesznek épületrombolásra, de ki is szedhetjük a seregből, több helyet ( 800-at ) hagyva a kosoknak,.( - 100 katapult = kb + 160 kos )

Joggal merűl fel a kérdés, hogy vajon miért ilyet csinálok,és miért nem a NEHÉZLOVAS TÁMADÓ FALUt gyártom le,ami már alapból elég a védekezésre,nemescselekre és ami így néz ki :

6000 BÁRDOS
30 KÉM
2200 NEHÉZLOVAS
300 KOS
30 kATAPULT


A válasz egyszerű :
- Amíg a Támadásnál a Nehézlovas Támadó Falu összes népességét elküldöd csatára, amiből lehet semmi sem fog megmaradni,addig ebből a fajta "vegyes-faludból" CSAK a Támadó egységeket küldöd ki, az IJÁSZok benmaradnak .
Így ha védekezned kell,nem a kiürült Nehézlovas falvakkal fogod ezt végre(nem) hajtani, hanem a kéznél lévő alap védelmeddel ,ami csak arra vár hogy bevessed őket.

Hogy miért jó, vagy miért hasznos ez a megoldás , azok a veteránok tudják megválaszolni,akik átélték már az 1000+ fölötti bejövő támadások élményét (;
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent