Hogyan használjuk a scripteket?

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

DeletedUser16246

Vendég
Sziasztok!
A könyebb megértés miatt veszek egy véletlenszerűen választott scriptet a példához, melyen keresztül megismerhetitek, hogyan is kell használni a scripteket.
Az 'ajánlat létrehozót' választottam:
https://forum.klanhaboru.hu/index.php?threads/ajánlat-létrehozó.3273/
Kód beillesztése:
javascript: var kinal     = [1000, "Fa"];
var keres     = [1000, "Agyag"];
var szallitas = 48;
var ajanlat   = 110;

function docRet(){var doc=null;if(top.frames.length>1){doc=(top.frames[1].document.URL.match("game.php")=="game.php")?top.frames[1].document:top.frames[0].document;}else{doc=document;}return doc;}function ajanlatAuto(){var doc=docRet();if(doc.getElementById('merchant_exchange')){doc.getElementById('merchant_exchange').parentNode.removeChild(doc.getElementById('merchant_exchange'));}var maxNyersi=new Number(document.getElementById("content_value").getElementsByClassName("vis")[1].rows[0].cells[1].innerHTML.split(": ")[1]);switch(kinal[1]){case "Fa":{doc.getElementById("res_sell_wood").checked = true;}break;case "Agyag":{doc.getElementById("res_sell_stone").checked = true;}break;case "Vas":{doc.getElementById("res_sell_iron").checked=true;}break;}switch (keres[1]){case "Fa":{doc.getElementById("res_buy_wood").checked=true;}break;case "Agyag":{doc.getElementById("res_buy_stone").checked=true;}break;case "Vas":{doc.getElementById("res_buy_iron").checked=true;}break;}szuksegesKereskedo=Math.ceil(kinal[0]/1000)*1000;var feltetel=Math.min(Math.floor(maxNyersi/1000),Math.floor(Math.min(Math.min(maxNyersi,szuksegesKereskedo*ajanlat),maxNyersi)/szuksegesKereskedo));if(feltetel>0){doc.getElementsByName("multi")[0].value=feltetel;doc.getElementsByName("max_time")[0].value = szallitas;doc.getElementsByName("buy")[0].value = keres[0];doc.getElementsByName("sell")[0].value=kinal[0];doc.forms[0].submit();}else{UI.InfoMessage("Hiba! Kevés az rendelkezésre álló kereskedő!",3000,true);}}if(!docRet().URL.match("mode=own_offer")){UI.InfoMessage("Menj a piacon az \"Ajánlataid\"-ra!",3000,true);}else{ajanlatAuto();}

Első és legfontosabb dolog, hogy a scriptek csak AKTÍV PRÉMIUM FIÓK esetében működnek. Ha ez fenáll, akkor menj a játékban a "Beállítások" menübe, azon belül pedig a "Gyorsgombok szerkesztése"-re. Majd a nagy fekete oldalcím alatt lesz az, hogy "Új hivatkozás megadása", kattints arra. Ekkor be fog jönni egy űrlap, mely három kicsi és egy nagy mezőből áll. A nagy mezőbe, ami előtt az szerepel hogy "Cél-URL:" illesztd be a fent lévő kódot (vagy a későbbiekben akármelyik másikat). A "Bejegyzésnév:", legfelső mezőbe adj egy nevet a gyorsgombnak, majd kattints az "Ok"-ra. (a másik két mező, azaz a "Felugró szöveg" és a "Kép-URL" kitöltése nem fontos, bővebben leírom lent)
Ha ezzel megvagy, akkor meg fog jelenni felül a gyorsgombok között egy új sorban a hivatkozás azon a néven, amit korábban megadtál neki. (Főhadiszállás, Kiképzés, Templom.. ezek alatt)
Minden scriptnek meg van adva, hogy hol fut le vagyis hogy hol képes működni (a példa script egy ajánlatot fog létrehozni, ezért a piacon arra kell menni, hogy "Ajánlataid"). Sok scriptbe be van építve egy átirányítás, azaz ha rossz helyen futtatod (kattintasz a gyorsgombra) akkor nem csupán egy hiba ablakot dob fel, hanem ha rámész az "Ok"-ra, akkor át is irányít oda, ahova kell.
Ha a script futtatási helyén vagy és lefuttatod, akkor esetünkben egy ajánlatot fog kitenni a piacra, teljesen úgy, mintha te írtad volna be a mezőkbe az értékeket. A legtöbb scriptnél ki van írva, hogy mit hogy lehet rajta változtatni, itt például az alábbiak állíthatóak:


var kinal = [1000, "Fa"];
var keres = [1000, "Agyag"];
var szallitas = 48;
var ajanlat = 110;

a 'var' elem nem fontos, az a működéshez kell. Ezek alapján 1000 Fáért 1000 Agyag ajánlatot fog létrehozni, melynél a maximális szállítási idő 48 óra, az ajánlatok száma pedig 110. A változó ami még használható, az a 'Vas'. Ha lefut a script annyi a dolgod csak, hogy rákattintasz a "Létrehoz" gombra a piacon, mert sok esetben csak a fent beállítottak alapján tölti ki a mezőket, de az ajánlatot jóvá kell hagyni.
Nagyobb jelentősége a scripteknek sok falu esetében van, mert akkor ily módón már csak végig kell szaladni a piacokon és a script kitölt mindent, így ezt nem kell nekünk megcsinálni. Elég sok időt megspórolhatunk vele.

Röviden körülbelül ennyi lenne a használatuk, amennyiben felmerülne bennetek további kérdés, írjatok bátran a scriptes csevegőbe
: https://forum.klanhaboru.hu/index.php?threads/scriptes-csevegő.3193/


Most pedig, ígéretem híven jönnek a plusz, kevésbé fontos dolgok..
A "Felugró szöveg" és a "Kép-URL": az elsőt szerintem fölösleges használni, mivel a scriptek közül majdnem az összes felugró ablakokkal kommunikál a játékossal, így amit ide beírunk nagy valószínűséggel nem fog megjelenni; a másodiknál meg lehet adni egy ikon url címét, ami meg fog jelenni a gyorsgomb előtt (példa az alap gyorsgomb sávban látható: Templom, Főhadiszállás...).

FONTOS! Ne próbáljátok meg szépíteni a scriptet, mert azzal működésképtelenné tehetitek. Erre a péla scriptemet hoznám fel: nem szabad átírni a 'var kinal'-t 'var kínál'-ra. Csak azok a változók írhatók át, melyek a scripthez mellékelt leírásban is szerepelnek, amennyiben ez nincs ott és nem vagytok biztosak a dolgotokban, kérjetek segítséget a scriptes csevegőben (linket feljebb találsz).
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Alap klánháborús oldalra navigáló gyorsgomb készítése.

Néha előfordul, hogy az emernek nem elég az alapból beállított Gyülekezőhely, Akadémia, stb. gyorsgomb, viszont szüksége lenne egyes áttekintések gyors elérésére, mert unalmas neki 3-4-et kattintani, mire megtalálja a menüt, amit akár óránként használ.

Lépések:
  • Először is menjünk arra az oldalra, amiből gyorsgombot szeretnénk készíteni.
  • Kattintsunk bele a böngészősávba, hogy a teljes link láthatóvá váljék!
    A link két részre osztható: az eleje a világról és az aktuális faludról szól, pl.:
    hu22.klanhaboru.hu/game.php?village=123456
    A második része arra vonatkozik, melyik oldalon, milyen nézetben vagy, pl.:
    Kód beillesztése:
    &mode=buildings&group=0&screen=overview_villages
  • Erre a részre van szükségünk, ezt másoljuk ki (ctrl+c).
  • Készítsünk egy új gyorsgombot, nevezzük el saját ízlésünk alapján. Írjuk bele, hogy {game} (magyar billentyűzeten AltGR+b és n adja a {} jeleket).
    Ez a {game} jelenti igazából a kh-link imént tárgyalt első részét.
  • Másoljuk közvetlenül a {game} után az imént szerzett linket, így valami ilyet fogunk látni:
    Kód beillesztése:
    {game}&mode=buildings&group=0&screen=overview_villages
  • Kész vagyunk, mentsük el!

Hasznos tudnivalók:
  • Áttekintésekkor, ha csoportokkal dolgozunk, és azt szeretnénk, hogy az összes falu látszódjék (attól függetlenül, hogy éppen melyik csoportban voltunk, mikor rákattintottunk), akkor másoláskor először kattintsunk egy csoportra, majd az összesre! Ekkor a linkben jellemzően megjelenik egy &group=0 "paraméter", ez mondja meg a kh-nak, hogy nem csoportra akarunk szűrni. És viszont, ha konkrétan csoportra akarunk szűrni, akkor itt egy &group=1234 lesz a kívánt érték (minden csoportodhoz készít a kh egy ilyen számot). Azonban ez csak addig megy, amíg nem törlöd a csoportot!
  • Szintén áttekintéskor, ha nem látszik az összes falu, de nem akarsz lapozgatni, akkor kattints az [összes]-re, mielőtt másolod a linket.: &page=-1 lesz a jele annak, hogy az összes falut kilistázza a link.
  • Amikor az ember nagyon rákap a scriptekre és az ilyen gyorsgombok készítésére, hasznos lehet beállítani konkrétan a gyorsgombok szerkesztésére is egy gyorsgombot: {game}&mode=quickbar&screen=settings
    Így frissítéskor, meg új script beállításakor azonnal tudsz a szerkesztésre ugrani.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent