Hogyan használjam a support felületet?

Kategória: 'A support használatának szabályai', témanyitó: korboncnok, téma nyitása: 16. Máj 2018.

Oldal megosztása

Téma státusz:
Nem lehet hozzászólni.
  1. korboncnok

    korboncnok Moderátor/Supporter Klánháború csapat Moderátor

    Csatlakozott:
    19. Ápr 2016
    Üzenetek:
    763
    Kapott kedvelések:
    837
    Hogyan használjam a Support felületet?
    A Support a játékosok kérelmeinek megválaszolása érdekében jött létre, itt van lehetőség például egy kérdés feltételére, egy szabálysértés/hiba bejelentésére, a felhasználói fiókod kitiltásának fellebbezésére stb.

    [​IMG]

    Az Ügyfélszolgálatot (Supportot) ide kattintva, vagy az alábbi két módon érheted el:

    1. Az Ügyfélszolgálat elérése a Kezdőlapról, a Support menüpontra kattintva:

    • Elérhető a játék Kezdőlapján a fenti menü Support hivatkozására kattintva.
    • Külön bejelentkezés szükséges a Supportba.
    [​IMG]

    2. Az Ügyfélszolgálat elérése a felhasználói fiókodból, a Support menüpontra kattintva:

    • Elérhető a felhasználói fiókod láblécmenüjében található Support menüpontra kattintva (1. ábra), vagy a Beállítások menüpontban található Support levél hivatkozásra kattintva (2. ábra).
    • Automatikus bejelentkezés a Supportba.
    [​IMG] (1. ábra)
    [​IMG] (2. ábra)


    Ha bejelentkeztél a rendszerbe válaszd ki azt a világot ahol van a probléma (ez azért fontos, hogy tudjuk melyik világhoz kötődik adott probléma). Majd a probléma típusát (ez azért lényeges, mert a support rendszere a problémák típusától függően tartalmaz olyan opciókat, amik segítségével gyorsabban tudunk segíteni). Ezután kattints a "Rendben" menüpontra és kövesd a további utasításokat.
    [​IMG]

    Ezután leveled tárgymezejébe írd le röviden (pár szóban) mivel kapcsolatban írsz (pl. Multizás jelentése, Hiba a főhadiszálláson, stb)

    Ezután leveled üzenetmezejébe írd le RÉSZLETESEN ÉS PONTOSAN kivel-mivel van gondod az alábbiakat figyelembe véve:

    • Felesleges káromkodnod, sértegetned a Support tagjait, mert nem érsz el vele semmit. Ha mégis megteszed, csak a jóindulatunkban bízhatsz, hogy a továbbiakban foglalkozunk az ügyeddel, egyébként jogunk van véglegesen lezárni a beszélgetést és a továbbiakban egyetlen levélre sem kell válaszolnunk, valamint büntetést (akár végleges kizárást) is kiszabhatunk!
    • Fogalmazz ÉRTHETŐEN és írj a MAGYAR helyesírás szabályainak megfelelően! Javasolt aktiválni a böngésződ helyesírás-ellenőrzőjét.
      Használj kis és nagybetűket, ékezetes betűket, mondat közbeni és mondat végi írásjeleket! Nem SMS-t írsz a haverodnak, hanem egy általad fontosnak vélt ügyben szeretnéd a Support segítségét kérni, így az sem árt, ha köszönsz a mondani valód elején és a végén, sőt, megköszönni sem szégyen az intézkedést!
    • Ha gondod van a játékkal, előbb nézz körül a fórumon! Ha nem találod a választ a kérdésedre és a Fórumon sem tudnak segíteni, akkor fordulj a Supporthoz! A Wiki áttanulmányozása is megoldás lehet a kérdésedre.
    • Szabálysértés jelentésénél Játékos neve szövegdobozba írd azokat a felhasználóneveket amelyeket jelenteni szeretnél, ha csak az üzenetmezőbe leírod a neveket nem tudunk segíteni.
    • Ne ess túlzásokba, nem kell regényt írni, de írj le minden fontos információt, mert 3-4 összefüggéstelen szóból nem tudjuk kideríteni mit szeretnél, ez pedig felesleges köröket jelenthet.
    • Ha a szabályzatra hivatkozol és belinkeled nekünk (ami FELESLEGES, mert bármily hihetetlen, ismerjük a szabályokat, értjük, alkalmazzunk és az alapján döntünk a legtöbb esetben), tedd meg hogy elolvasod előtte alaposan és értelmezed.
    • Fellebbezés előtt ajánlott a szabályzat és büntetési rend újra áttanulmányozása. A Klánháború minden felületére irányuló összefoglaló oldalt ide kattintva találhatod meg.
    • Légy türelmes, ne írj 10 percenként új levelet, hogy mikor kapsz már választ, ellenkező esetben büntetést is kaphatsz! A problémádtól függően 5 perctől akár egy napig is terjedhet a válaszadás ideje.
    • A Support nem chat, és nem ismerkedésre való. Attól függetlenül, hogy néha baráti hangvételű leveleket írunk, ne kezdjen el senki személyes kérdéseket feltenni, illetve a játéktól független problémákkal terhelni a Supportot. Gondolj arra, hogy a felesleges levelezéssel töltött időt mástól veszed el, aminek fordított esetben te sem örülnél.
    • A Support nem gondolatolvasókból és tévedhetetlen emberekből áll!
    Mielőtt használod a rendszert kérünk olvasd még el: Support használatának szabályai.
     
Téma státusz:
Nem lehet hozzászólni.