Hogyan használjam a Support felületet?

Kategória: 'A support használatának szabályai', témanyitó: Goldy, téma nyitása: 29. Jan 2015.

Oldal megosztása

Téma státusz:
Nem lehet hozzászólni.
  1. Goldy

    Goldy Ex-Fórum moderátor

    Csatlakozott:
    3. Okt 2014
    Üzenetek:
    266
    Kapott kedvelések:
    0
    Hogyan használjam a Support felületet?
    A Support a játékosok kérelmeinek megválaszolása érdekében jött létre, itt van lehetőség például egy kérdés feltételére, egy szabálysértés/hiba bejelentésére, a felhasználói fiókod kitiltásának fellebbezésére stb.

    [​IMG]

    Az Ügyfélszolgálatot (Supportot) ide kattintva, vagy az alábbi két módon érheted el:

    1. Az Ügyfélszolgálat elérése a Kezdőlapról, a Support menüpontra kattintva:

    • Elérhető a játék Kezdőlapján a fenti menü Support hivatkozására kattintva.
    • Külön bejelentkezés szükséges a Supportba.
    [​IMG]
    2. Az Ügyfélszolgálat elérése a felhasználói fiókodból, a Support menüpontra kattintva:
    • Elérhető a felhasználói fiókod láblécmenüjében található Support menüpontra kattintva (1. ábra), vagy a Beállítások menüpontban található Support levél hivatkozásra kattintva (2. ábra).
    • Automatikus bejelentkezés a Supportba.
    [​IMG] (1. ábra)
    [​IMG] (2. ábra)

    Ha bejelentkeztél a rendszerbe válaszd ki azt a világot ahol van a probléma (ez azért fontos, hogy tudjuk melyik világhoz kötődik adott probléma). Majd a probléma típusát (ez azért lényeges, mert a support rendszere a problémák típusától függően tartalmaz olyan opciókat, amik segítségével gyorsabban tudunk segíteni). Ezután kattints a "Rendben" menüpontra és kövesd a további utasításokat.
    [​IMG]
    Ezután leveled tárgymezejébe írd le röviden (pár szóban) mivel kapcsolatban írsz (pl. Multizás jelentése, Hiba a főhadiszálláson, stb)

    Ezután leveled üzenetmezejébe írd le RÉSZLETESEN ÉS PONTOSAN kivel-mivel van gondod az alábbiakat figyelembe véve:

    • Felesleges káromkodnod, sértegetned a Support tagjait, mert nem érsz el vele semmit. Ha mégis megteszed, csak a jóindulatunkban bízhatsz, hogy a továbbiakban foglalkozunk az ügyeddel, egyébként jogunk van véglegesen lezárni a beszélgetést és a továbbiakban egyetlen levélre sem kell válaszolnunk, valamint büntetést (akár végleges kizárást) is kiszabhatunk!
    • Fogalmazz ÉRTHETŐEN és írj a MAGYAR helyesírás szabályainak megfelelően! Javasolt aktiválni a böngésződ helyesírás-ellenőrzőjét.
      Használj kis és nagybetűket, ékezetes betűket, mondat közbeni és mondat végi írásjeleket! Nem SMS-t írsz a haverodnak, hanem egy általad fontosnak vélt ügyben szeretnéd a Support segítségét kérni, így az sem árt, ha köszönsz a mondani valód elején és a végén, sőt, megköszönni sem szégyen az intézkedést!
    • Ha gondod van a játékkal, előbb nézz körül a fórumon! Ha nem találod a választ a kérdésedre és a Fórumon sem tudnak segíteni, akkor fordulj a Supporthoz! A Wiki áttanulmányozása is megoldás lehet a kérdésedre.
    • Szabálysértés jelentésénél Játékos neve szövegdobozba írd azokat a felhasználóneveket amelyeket jelenteni szeretnél, ha csak az üzenetmezőbe leírod a neveket nem tudunk segíteni.
    • Ne ess túlzásokba, nem kell regényt írni, de írj le minden fontos információt, mert 3-4 összefüggéstelen szóból nem tudjuk kideríteni mit szeretnél, ez pedig felesleges köröket jelenthet.
    • Ha a szabályzatra hivatkozol és belinkeled nekünk (ami FELESLEGES, mert bármily hihetetlen, ismerjük a szabályokat, értjük, alkalmazzunk és az alapján döntünk a legtöbb esetben), tedd meg hogy elolvasod előtte alaposan és értelmezed.
    • Fellebbezés előtt ajánlott a szabályzat és büntetési rend újra áttanulmányozása. A Klánháború minden felületére irányuló összefoglaló oldalt ide kattintva találhatod meg.
    • Légy türelmes, ne írj 10 percenként új levelet, hogy mikor kapsz már választ, ellenkező esetben büntetést is kaphatsz! A problémádtól függően 5 perctől akár egy napig is terjedhet a válaszadás ideje.
    • A Support nem chat, és nem ismerkedésre való. Attól függetlenül, hogy néha baráti hangvételű leveleket írunk, ne kezdjen el senki személyes kérdéseket feltenni, illetve a játéktól független problémákkal terhelni a Supportot. Gondolj arra, hogy a felesleges levelezéssel töltött időt mástól veszed el, aminek fordított esetben te sem örülnél neki.
    • A Support nem gondolatolvasókból és tévedhetetlen emberekből áll!
    Mielőtt használod a rendszert kérünk olvasd még el: Support használatának szabályai.
     
    Utoljára szerkesztve: 3. Már 2015
  2. Goldy

    Goldy Ex-Fórum moderátor

    Csatlakozott:
    3. Okt 2014
    Üzenetek:
    266
    Kapott kedvelések:
    0
    Hibák bejelentése

    Ha a játékban hibát találsz köteles vagy azt bejelenteni a Supportnak.

    §12) Bugok és hibák

    • Minden játékosnak kötelessége a kritikus hibák jelentése. A hibák segítségével történő előnyszerzés kizárást, és kiegészítő büntetéseket eredményez.
    Példák:
    • Ha észreveszed, hogy ingyen kapsz nyersanyagokat egy hibának köszönhetően, tilos ezt a hibát bármilyen formában kihasználnod, és kötelességet ezt azonnal jelenteni.
    • Ha észreveszed, hogy több egységed van, mint amit egy 30. szintű tanya el tud látni, kötelességed ezt azonnal jelenteni.

    Hibabejelentés menete:

    Először is kiválasztod a világot ahol van a hiba, majd típusként Hiba. Ezután leírod a hiba részletes leírását (pl. hol található, mióta van jelen, hogy veted észre stb). Kérünk ha lehetőségedben áll készíts képernyőmentést róla és töltsd fel a levél mellé. Kérjük ne linket küldjetek a képről (képfeltöltő oldalra hivatkozva), csak akkor tudjuk elfogadni a képet, ha azt feltöltitek a rendszerbe.

    Képet csatolni a tickethez csak a levél megnyitása után tudsz. Ha új ticketet nyitottál, akkor kattints jobb oldalt az "Új fájl feltöltése" gombra majd válaszd ki az adott fájlt és töltsd fel. A feltöltéseket nem lehet törölni.

    Feltölthető fájl formátumok: .jpg, .png, .pdf, .php.
    Csatolható fájlok maximális mérete: 1MB.

    Példaüzenet, ha sikeresen feltöltötted a fájlt:

    [​IMG]
     
Téma státusz:
Nem lehet hozzászólni.