DeletedUser16510
Vendég
Kód beillesztése:
javascript:var fejleszto="IronFist";var verzio="1.5";$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/faluatnevezo.js");void 0;
A script kombinált áttekintési nézetben képes a falukat egy megadott mintára átnevezni. Beállítása annyiból áll, hogy a fenti kódot egy gyors gombba illesztjük, majd rákattintunk a gombra. Ha jó helyen vagyunk, akkor felugrik egy ablak, ahová be kell írni a mintát.
2016.04.10.
1.5
A javítva a túl gyakori parancskiadásból eredő hiba.
2014.04.27.
1.3-as verzió. A script már megadott koordinátákból véletlenszerűen kiválasztva is tud falukat átnevezni.
2014.03.16.
1.1.1-es verzióban a távolság szerinti átnevezés módosítva lett.
2014.03.03.
1.1-es verzió. Script kiegészítve azzal, hogy egy koordinátától való távolság alapján nevezze át a falukat.
A beírható faluk nevéről
A script támogat néhány speciális szöveget, amivel például sorszámot lehet előidézni, ez pedig kerülhet a a néven belül bárhová.
Sorszámozás
a sorszámra két opció van: lehet úgy sorszámozni, hogy 1, 2, 3, 4, ..., 10, 11, ..., 100 alakú számok lesznek
ehhez ezt a szöveget kell beírni: {SORSZÁM}
vagy lehet úgy formázni, hogy mindig egy megadott minimum számjegy legyen, tehát például 001, 002, 003, ..., 010, 011, ..., 100
ehhez ezt kell beírni: {SORSZÁM:x}, ahol x helyére egy tetszőleges egész szám kerülhet (maximum 32 karakter lehet egy falu neve!)
A faluk adott nevét is meg lehet tartani. Ehhez a {MOSTANI} szöveget kell alkalmazni. (Például akkor hasznos, ha van 50 falu, mindegyik egyedi névvel, de sorszámozni szeretnéd őket [példa lent])
Ezen kívül lehetőség van tetszőleges hosszúságú véletlenszerű szöveg létrehozására is, a {VÉLETLEN:x} formával, ahol x egy olyan egész szám, amely a karakterek számát jelöli. A szöveg az alábbi karakterekből állhat: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789äöüÄÖÜßöÖüÜóÓőŐúÚéÉáÁűŰíÍ
Kiegészítés után a script már arra is képes, hogy egy adott koordinátától való távolság alapján nevezze el a falukat.
Ehhez ezt kell használni: {TÁVOLSÁG:xxx|yyy,a,b}, ahol xxx|yyy a koordinátát jelöli, míg a egy olyan 0-9 közé eső egész számot, ami meghatározza, hogy minimum hány egész számjegy legyen, míg b a tizedespont utáni számjegyek számát jelenti (szintén 0 és 9 közötti szám). Például: 0036.1232 vagy 038.0000
Ha megadott koordinátákból véletlenszerűen válogatva szeretnénk átnevezni a falukat, akkor:
{KOORDINÁTÁK:xxx|yyy xx2|yy2 xx3|yy3}
A koordinátákat szóközzel elválasztva kell megadni tetszőleges számban.
Ezek a speciális jelölések bárhová kerülhetnek a szövegen belül, de egymásba nem! A jelölések közé bármilyen, tetszőleges szöveg kerülhet (nyilván csak az engedélyezett karakterek).
Természetesen a speciális jelöléseken túl bármilyen szöveget be lehet írni a scriptnek.
Néhány példa a könnyebb érthetőség kedvéért
- Az alábbi falunévhez: Iron xxxx. faluja, ezt kell megadni a felugró ablakba (xxxx itt most azt jelenti, hogy minimum 4 számjegy lesz):
Iron {SORSZÁM:4}. faluja
Eredményül ez lesz: Iron 0001. faluja; Iron 0002. faluja; ...; Iron 0010. faluja - A mostani falunevek sorszámozása (legyen 3 falu ilyen nevekkel: Iron faluja; Falum; Nem a tied!)
{SORSZÁM:3} # {MOSTANI}
Eredményül ezt kapjuk: 001 # Iron faluja; 002# Falum; 003 # Nem a tied! - Ahhoz, hogy a faluk neve 5 véletlen karakterből álljon, ezt kell megadni:
{VÉLETLEN:5}
Eredményül egy nagy valószínűség szerint teljesen értelmetlen szöveget fogunk kapni. - Ha az 500|500 koordinátától való távolság alapján kell a falukat átnevezni, úgy, hogy 4 számjegy legyen a tizedespont előtt (tehát minimum 4 jegyű legyen az egész rész), és 6 számjegy legyen a tizedespont után:
{TÁVOLSÁG:500|500,4,6} - Ha adott ez a négy falu: 271|732, 272|731, 274|730, 273|729, és a faluinkat erre a 4 koordinátára szeretnénk nevezni, akkor ahhoz ezt kell beírni: {KOORDINÁTÁK:271|732 272|731 274|730 273|729}
Eredményül a fent írt koordinátákat kapjuk valamilyen sorrendben. Ha több, mint 4 falu van, akkor természetesen egy koordináta többször is szerepelhet. - Ha egy szolid, x. falu nevet szeretnénk, akkor írjuk be ezt:
{SORSZÁM}. falu
Eredmény: 1. falu; 2. falu; ...; 10. falu; ...; 100. falu - Ha pedig csak simán úgy szeretnénk átnevezni a falut, hogy Falu, akkor nemes egyszerűséggel adjuk meg a scriptnek, hogy Falu
Ha valami nem világos, akkor nyugodtan írjatok vagy privátban, vagy a fórumon itt.
Iron
Utoljára egy moderátor szerkesztette: