DeletedUser19087
Vendég
Üdv,
A scriptet termelés nézetben kell futtatni. Futtatás előtt lehet rendezni a falvakat pont, raktár, kereskedők, tanya szerint. Így pl. pont szerint csökkenő sorrendben lehet beszámozni a falvakat, a még könnyebb áttekinthetőség érdekében.
Beállítása annyiból áll, hogy a fenti kódot egy gyors gombba illesztjük, majd rákattintunk a gombra. Ha jó helyen vagyunk, akkor felugrik egy ablak, ahová be kell írni a mintát.
2016.04.10.
1.5
A javítva a túl gyakori parancskiadásból eredő hiba.
2014.04.27.
1.3-as verzió. A script már megadott koordinátákból véletlenszerűen kiválasztva is tud falukat átnevezni.
2014.03.16.
1.1.1-es verzióban a távolság szerinti átnevezés módosítva lett.
2014.03.03.
1.1-es verzió. Script kiegészítve azzal, hogy egy koordinátától való távolság alapján nevezze át a falukat.
A beírható faluk nevéről
A script támogat néhány speciális szöveget, amivel például sorszámot lehet előidézni, ez pedig kerülhet a a néven belül bárhová.
Sorszámozás
a sorszámra két opció van: lehet úgy sorszámozni, hogy 1, 2, 3, 4, ..., 10, 11, ..., 100 alakú számok lesznek
ehhez ezt a szöveget kell beírni: {SORSZÁM}
vagy lehet úgy formázni, hogy mindig egy megadott minimum számjegy legyen, tehát például 001, 002, 003, ..., 010, 011, ..., 100
ehhez ezt kell beírni: {SORSZÁM:x}, ahol x helyére egy tetszőleges egész szám kerülhet (maximum 32 karakter lehet egy falu neve!)
A faluk adott nevét is meg lehet tartani. Ehhez a {MOSTANI} szöveget kell alkalmazni. (Például akkor hasznos, ha van 50 falu, mindegyik egyedi névvel, de sorszámozni szeretnéd őket [példa lent])
Ezen kívül lehetőség van tetszőleges hosszúságú véletlenszerű szöveg létrehozására is, a {VÉLETLEN:x} formával, ahol x egy olyan egész szám, amely a karakterek számát jelöli. A szöveg az alábbi karakterekből állhat: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789äöüÄÖÜßöÖüÜóÓőŐúÚéÉáÁűŰíÍ
Kiegészítés után a script már arra is képes, hogy egy adott koordinátától való távolság alapján nevezze el a falukat.
Ehhez ezt kell használni: {TÁVOLSÁG:xxx|yyy,a,b}, ahol xxx|yyy a koordinátát jelöli, míg a egy olyan 0-9 közé eső egész számot, ami meghatározza, hogy minimum hány egész számjegy legyen, míg b a tizedespont utáni számjegyek számát jelenti (szintén 0 és 9 közötti szám). Például: 0036.1232 vagy 038.0000
Ha megadott koordinátákból véletlenszerűen válogatva szeretnénk átnevezni a falukat, akkor:
{KOORDINÁTÁK:xxx|yyy xx2|yy2 xx3|yy3}
A koordinátákat szóközzel elválasztva kell megadni tetszőleges számban.
Ezek a speciális jelölések bárhová kerülhetnek a szövegen belül, de egymásba nem! A jelölések közé bármilyen, tetszőleges szöveg kerülhet (nyilván csak az engedélyezett karakterek).
Természetesen a speciális jelöléseken túl bármilyen szöveget be lehet írni a scriptnek.
Néhány példa a könnyebb érthetőség kedvéért
A scriptet termelés nézetben kell futtatni. Futtatás előtt lehet rendezni a falvakat pont, raktár, kereskedők, tanya szerint. Így pl. pont szerint csökkenő sorrendben lehet beszámozni a falvakat, a még könnyebb áttekinthetőség érdekében.
Beállítása annyiból áll, hogy a fenti kódot egy gyors gombba illesztjük, majd rákattintunk a gombra. Ha jó helyen vagyunk, akkor felugrik egy ablak, ahová be kell írni a mintát.
2016.04.10.
1.5
A javítva a túl gyakori parancskiadásból eredő hiba.
2014.04.27.
1.3-as verzió. A script már megadott koordinátákból véletlenszerűen kiválasztva is tud falukat átnevezni.
2014.03.16.
1.1.1-es verzióban a távolság szerinti átnevezés módosítva lett.
2014.03.03.
1.1-es verzió. Script kiegészítve azzal, hogy egy koordinátától való távolság alapján nevezze át a falukat.
A beírható faluk nevéről
A script támogat néhány speciális szöveget, amivel például sorszámot lehet előidézni, ez pedig kerülhet a a néven belül bárhová.
Sorszámozás
a sorszámra két opció van: lehet úgy sorszámozni, hogy 1, 2, 3, 4, ..., 10, 11, ..., 100 alakú számok lesznek
ehhez ezt a szöveget kell beírni: {SORSZÁM}
vagy lehet úgy formázni, hogy mindig egy megadott minimum számjegy legyen, tehát például 001, 002, 003, ..., 010, 011, ..., 100
ehhez ezt kell beírni: {SORSZÁM:x}, ahol x helyére egy tetszőleges egész szám kerülhet (maximum 32 karakter lehet egy falu neve!)
A faluk adott nevét is meg lehet tartani. Ehhez a {MOSTANI} szöveget kell alkalmazni. (Például akkor hasznos, ha van 50 falu, mindegyik egyedi névvel, de sorszámozni szeretnéd őket [példa lent])
Ezen kívül lehetőség van tetszőleges hosszúságú véletlenszerű szöveg létrehozására is, a {VÉLETLEN:x} formával, ahol x egy olyan egész szám, amely a karakterek számát jelöli. A szöveg az alábbi karakterekből állhat: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789äöüÄÖÜßöÖüÜóÓőŐúÚéÉáÁűŰíÍ
Kiegészítés után a script már arra is képes, hogy egy adott koordinátától való távolság alapján nevezze el a falukat.
Ehhez ezt kell használni: {TÁVOLSÁG:xxx|yyy,a,b}, ahol xxx|yyy a koordinátát jelöli, míg a egy olyan 0-9 közé eső egész számot, ami meghatározza, hogy minimum hány egész számjegy legyen, míg b a tizedespont utáni számjegyek számát jelenti (szintén 0 és 9 közötti szám). Például: 0036.1232 vagy 038.0000
Ha megadott koordinátákból véletlenszerűen válogatva szeretnénk átnevezni a falukat, akkor:
{KOORDINÁTÁK:xxx|yyy xx2|yy2 xx3|yy3}
A koordinátákat szóközzel elválasztva kell megadni tetszőleges számban.
Ezek a speciális jelölések bárhová kerülhetnek a szövegen belül, de egymásba nem! A jelölések közé bármilyen, tetszőleges szöveg kerülhet (nyilván csak az engedélyezett karakterek).
Természetesen a speciális jelöléseken túl bármilyen szöveget be lehet írni a scriptnek.
Néhány példa a könnyebb érthetőség kedvéért
- Az alábbi falunévhez: Iron xxxx. faluja, ezt kell megadni a felugró ablakba (xxxx itt most azt jelenti, hogy minimum 4 számjegy lesz):
Iron {SORSZÁM:4}. faluja
Eredményül ez lesz: Iron 0001. faluja; Iron 0002. faluja; ...; Iron 0010. faluja - A mostani falunevek sorszámozása (legyen 3 falu ilyen nevekkel: Iron faluja; Falum; Nem a tied!)
{SORSZÁM:3} # {MOSTANI}
Eredményül ezt kapjuk: 001 # Iron faluja; 002# Falum; 003 # Nem a tied! - Ahhoz, hogy a faluk neve 5 véletlen karakterből álljon, ezt kell megadni:
{VÉLETLEN:5}
Eredményül egy nagy valószínűség szerint teljesen értelmetlen szöveget fogunk kapni. - Ha az 500|500 koordinátától való távolság alapján kell a falukat átnevezni, úgy, hogy 4 számjegy legyen a tizedespont előtt (tehát minimum 4 jegyű legyen az egész rész), és 6 számjegy legyen a tizedespont után:
{TÁVOLSÁG:500|500,4,6} - Ha adott ez a négy falu: 271|732, 272|731, 274|730, 273|729, és a faluinkat erre a 4 koordinátára szeretnénk nevezni, akkor ahhoz ezt kell beírni: {KOORDINÁTÁK:271|732 272|731 274|730 273|729}
Eredményül a fent írt koordinátákat kapjuk valamilyen sorrendben. Ha több, mint 4 falu van, akkor természetesen egy koordináta többször is szerepelhet. - Ha egy szolid, x. falu nevet szeretnénk, akkor írjuk be ezt:
{SORSZÁM}. falu
Eredmény: 1. falu; 2. falu; ...; 10. falu; ...; 100. falu - Ha pedig csak simán úgy szeretnénk átnevezni a falut, hogy Falu, akkor nemes egyszerűséggel adjuk meg a scriptnek, hogy Falu
Kód beillesztése:
javascript:
var fejleszto="IronFist";
var verzio="1.5";
(function () {
var delay = 75;
var mainCoords = [];
var mainCoordsSecondArray = [];
Array.prototype.remove = function (from, to) {
var rest = this.slice((to || from) + 1 || this.length);
this.length = from < 0 ? this.length + from : from;
return this.push.apply(this, rest);
};
function formatNumberLength(number, length) {
var ret = "" + number;
while (ret.length < length) {
ret = "0" + ret;
}
return ret;
}
function createRandomString(length) {
var ret = "";
var possible = "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789äöüÄÖÜßöÖüÜóÓőŐúÚéÉáÁűŰíÍ";
while (ret.length < length) {
ret = ret + possible.charAt(Math.floor(Math.random() * possible.length));
}
return ret;
}
function sq(x) {
return x * x;
}
function calculateDistance(p1, p2) {
return Math.sqrt(Math.abs((sq(p2.x - p1.x) + sq(p2.y - p1.y))));
}
function getCurrentCoord() {
var text = $('#menu_row2').children('td').has('b.nowrap').text().split(" ");
var coord = text[0].replace("(", "").replace(")", "").split("|");
return {
x: parseInt(coord[0], 10),
y: parseInt(coord[1], 10)
};
}
function createFormattedDistance(coord1, coord2, digits1, digits2) {
var distance = calculateDistance(coord1, coord2);
var integer = Math.floor(distance);
var afterPoint = distance - integer;
afterPoint = afterPoint.toFixed(digits2);
afterPoint = afterPoint.substr(1);
return formatNumberLength(integer, digits1) + afterPoint;
}
function randomCoord() {
var index = Math.floor(Math.random() * mainCoords.length);
var coord = mainCoords[index];
mainCoords.remove(index);
return coord;
}
function createName(name, key, val) {
key = key + 1;
name = name.replace(/\{SORSZÁM\}/, key);
name = name.replace(/\{SORSZÁM\:(\d)\}/, function (match, m1) {
return formatNumberLength(key, m1);
});
name = name.replace(/\{MOSTANI\}/, $(val).prev('a').children('span').first().attr("data-text"));
name = name.replace(/\{VÉLETLEN\:(\d)\}/, function (match, m1) {
return createRandomString(m1);
});
name = name.replace(/\{TÁVOLSÁG:(\d{1,3})\|(\d{1,3})\,(\d)\,(\d)\}/, function (match, m1, m2, m3, m4) {
var coord = $(val).prev('a').children('span').first().text().match(/\((\d+)\|(\d+)\)/);
return createFormattedDistance({ x: coord[1], y: coord[2] }, { x: m1, y: m2 }, m3, m4);
});
name = name.replace(/\{KOORDINÁTA\}/, function () {
if (mainCoords.length == 0) {
mainCoords = mainCoords.concat(mainCoordsSecondArray);
}
return randomCoord();
});
return name;
}
function doIt(name) {
var element = [];
name = name.replace(/\{KOORDINÁTA:(.*?)\}/, function (match, m1) {
mainCoords = m1.split(" ");
mainCoordsSecondArray = mainCoordsSecondArray.concat(mainCoords);
return "{KOORDINÁTA}";
});
$('table#production_table').find('tr').not(':first').find('td:eq(1)').find('a.rename-icon').each(function (key, val) {
setTimeout(function() {
$(val).trigger("click");
element = $(val).parent().next('span').children('input');
element.first().val(createName(name, key, val));
element.last().trigger("click");
}, delay * key);
});
}
function __() {
if (typeof fejleszto != 'string' || fejleszto != String.fromCharCode(73, 114, 111, 110, 70, 105, 115, 116)) {
alert(String.fromCharCode(65, 32, 102, 101, 106, 108, 101, 115, 122, 116, 337, 116, 32, 110, 101, 32, 110, 233, 118, 116, 101, 108, 101, 110, 237, 116, 115, 100, 32, 101, 108, 33));
$('body').empty();
return false;
}
var name = prompt("Mire nevezzem át?", "");
doIt(name);
}
if (document.URL.match("screen=overview_villages") && $("td#content_value td.selected a").attr("href").match("mode=prod")) {
__();
} else {
alert("A script az Áttekintéseknél működik, a termelés nézetnél. Átirányítás...");
self.location = game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i, "screen=overview_villages&mode=prod");
}
})();void(0);
Utoljára egy moderátor szerkesztette: