Tervben van ez is, a következő frissítés már tartalmazni fogja ezt a lehetőséget is
Rengeteg új hasznos dolog kerül bele, illetve a régiek közül is fel lesznek tuningolva egyes funkciók, pontosabban, összesítve:
- Változik a szűrő. A parancs típusok nem fixek lesznek, természetesen lesznek benne alap beállítású típusok, de ezek mind testre szabhatóak illetve törölhetőek lesznek, és új típusok hozzáadásához is lesz lehetőség. Minden parancs típushoz beállítható lesz a szűrőben, hogy amikor ezt vagy ezt a a parancs típust adja hozzá a játékos egy cp faluhoz, akkor automatikusan válassza ki a hozzá beállított leglassabb egységet/gyorsítót, mint ahogy az eddig is beállítható volt a falucsoportok számára. (Minden változtatás, ami a szűrőt érinti majd, lementésre fog kerülni, és ismételt script futtatáskor azok lesznek "aktivizálva" a szűrőben);
- A script képes lesz kalkulálni azzal is ha a célpont falu/falvak játékosa nyomott be beérkező erősítés gyorsítót.
- Sokak használják a scriptet vonat vágások tervezéséhez, ezért úgy látom jónak, hogy az érkezési időhöz a frissítés után a milliszekundumot is meg kelljen adni, ami hasznos, ha a jegyzetben lementett táblázatra ránéz a felhasználó, akkor már tudni fogja hogy milyen intervál közé kell kb. időzíteni a parancsot, nem kellesz külön kattintgatni az érkező falura hogy ezeket az infókat előkotorjuk.
- Amikor parancsokat adunk hozzá majd a célpont falukhoz, és amikor ki akarjuk választani az induló falut, a lista automatikusan lefog gördülni a falukkal, amikor rá visszük az egeret, ezzel időt spórolva a kattintásokkal. Továbbá ha a legördülő listában ha a falvakra visszük majd az egeret, akkor hasonló módon mint ahogy a KH-ban, a térképen amikor rá visszük az egeret a falura és kiírja az adatokat az adott faluról, hasonló képpen a script is létrehoz egy tooltipet a képernyőn az adott faluhoz, ami tartalmazni fogja a mezőbeli távolságot az adott falu és a cp-falu között, a menetidőt a különféle egységek számára, az indítási időt, a kívánt csapódást figyelembe véve és a faluban lévő egységeket. Az a tooltip nem olyan lesz mint ami eddig volt, más.
- A szűrőben továbbá beállítható lesz, hogy amikor új parancsokat adunk hozzá egy célpont faluhoz, hogy a faluk a parancsnál alap sorrendben legyenek-e, vagy a legtávolabbitól a legközelebbiig, vagy fordítva esetleg..
- A táblázatban amit a script generál, a parancsok sorszámozva lesznek
- elérhető lesz a tervezési folyamat lementése, ami betölthető lesz a script által későbbi futtatáskor
- A játékos írhat majd dokumentációt is a tervezéshez, ahol jegyzetelni tudja ha szüksége van rá, hogy pld. ennél meg ennél a parancs típusnál ennyi "limitált" mennyiségű egységet kell küldeni, stb. Majd, ez a dokumentáció a táblázattal együtt(a táblázat elejére kerül) fog kikerülni az output mezőben az indítási táblázattal együtt. És csak lementjük a jegyzetben. Jó dolog lesz pld. ha arma előtt te szervezed a kapott célpontokra az indításokat, de indítani már a duál fog, vagy helyettes.
- Egy nagyobb funkció is fejbeli tervezés alatt áll, aminek a segítségével automatikusan leszervezhető lesz egy szervezés(AutoPlanner). Hozzá adjuk a tervezőhöz a cp- falvakat. A script számára megadható lesz hogy cp falunként mennyi és milyen típusu parancsra van szükség, és hogy a falvaid ezekhez a típusokhoz - milyen kritériumoknak kell megfeleljenek a hozzárendeléshez. Végül a magic gomb lenyomásával a script a kritériumoknak megfelelően minden cp faluhoz, a kívánt mennyiségű parancsokat szervez/rendel hozzá. Ez majd a sokfalus játékosoknál hasznos dolog lesz
Hirtelen ezek jutottak eszembe.