Kibeszélő Csoportos támadásszervező & indítási asszisztens

Eternal Cursed

New Member
A reakció pontszáma
18
Javaslatként ha megvalósítható most hogy már nemigen lassul be, hogy esetleg a projekteket lehessen menteni. Mert nem mindig van időm egyszerre végigülni a több száz cp/támadó falus szervezést, így eléggé hasznos lenne ha lenne egy projekt mentési lehetőség valahogy (file exporttal amit aztán importálni lehet és ugyan úgy folytatja vagy valami hasonló), a megvalósítás részéhez nem értek, de hasznát vennénk talán többen is.
 

-Numlock-

Brit tudós
A reakció pontszáma
582
Tervben van ez is, a következő frissítés már tartalmazni fogja ezt a lehetőséget is
Rengeteg új hasznos dolog kerül bele, illetve a régiek közül is fel lesznek tuningolva egyes funkciók, pontosabban, összesítve:

- Változik a szűrő. A parancs típusok nem fixek lesznek, természetesen lesznek benne alap beállítású típusok, de ezek mind testre szabhatóak illetve törölhetőek lesznek, és új típusok hozzáadásához is lesz lehetőség. Minden parancs típushoz beállítható lesz a szűrőben, hogy amikor ezt vagy ezt a a parancs típust adja hozzá a játékos egy cp faluhoz, akkor automatikusan válassza ki a hozzá beállított leglassabb egységet/gyorsítót, mint ahogy az eddig is beállítható volt a falucsoportok számára. (Minden változtatás, ami a szűrőt érinti majd, lementésre fog kerülni, és ismételt script futtatáskor azok lesznek "aktivizálva" a szűrőben);

- A script képes lesz kalkulálni azzal is ha a célpont falu/falvak játékosa nyomott be beérkező erősítés gyorsítót.
1589322236175.png

- Sokak használják a scriptet vonat vágások tervezéséhez, ezért úgy látom jónak, hogy az érkezési időhöz a frissítés után a milliszekundumot is meg kelljen adni, ami hasznos, ha a jegyzetben lementett táblázatra ránéz a felhasználó, akkor már tudni fogja hogy milyen intervál közé kell kb. időzíteni a parancsot, nem kellesz külön kattintgatni az érkező falura hogy ezeket az infókat előkotorjuk.

- Amikor parancsokat adunk hozzá majd a célpont falukhoz, és amikor ki akarjuk választani az induló falut, a lista automatikusan lefog gördülni a falukkal, amikor rá visszük az egeret, ezzel időt spórolva a kattintásokkal. Továbbá ha a legördülő listában ha a falvakra visszük majd az egeret, akkor hasonló módon mint ahogy a KH-ban, a térképen amikor rá visszük az egeret a falura és kiírja az adatokat az adott faluról, hasonló képpen a script is létrehoz egy tooltipet a képernyőn az adott faluhoz, ami tartalmazni fogja a mezőbeli távolságot az adott falu és a cp-falu között, a menetidőt a különféle egységek számára, az indítási időt, a kívánt csapódást figyelembe véve és a faluban lévő egységeket. Az a tooltip nem olyan lesz mint ami eddig volt, más.

- A szűrőben továbbá beállítható lesz, hogy amikor új parancsokat adunk hozzá egy célpont faluhoz, hogy a faluk a parancsnál alap sorrendben legyenek-e, vagy a legtávolabbitól a legközelebbiig, vagy fordítva esetleg..

- A táblázatban amit a script generál, a parancsok sorszámozva lesznek

- elérhető lesz a tervezési folyamat lementése, ami betölthető lesz a script által későbbi futtatáskor

- A játékos írhat majd dokumentációt is a tervezéshez, ahol jegyzetelni tudja ha szüksége van rá, hogy pld. ennél meg ennél a parancs típusnál ennyi "limitált" mennyiségű egységet kell küldeni, stb. Majd, ez a dokumentáció a táblázattal együtt(a táblázat elejére kerül) fog kikerülni az output mezőben az indítási táblázattal együtt. És csak lementjük a jegyzetben. Jó dolog lesz pld. ha arma előtt te szervezed a kapott célpontokra az indításokat, de indítani már a duál fog, vagy helyettes.

- Egy nagyobb funkció is fejbeli tervezés alatt áll, aminek a segítségével automatikusan leszervezhető lesz egy szervezés(AutoPlanner). Hozzá adjuk a tervezőhöz a cp- falvakat. A script számára megadható lesz hogy cp falunként mennyi és milyen típusu parancsra van szükség, és hogy a falvaid ezekhez a típusokhoz - milyen kritériumoknak kell megfeleljenek a hozzárendeléshez. Végül a magic gomb lenyomásával a script a kritériumoknak megfelelően minden cp faluhoz, a kívánt mennyiségű parancsokat szervez/rendel hozzá. Ez majd a sokfalus játékosoknál hasznos dolog lesz

Hirtelen ezek jutottak eszembe.
 

Eternal Cursed

New Member
A reakció pontszáma
18
Na ez jól hangzik, de nem kevés munka. Főleg hogy gondolom nem 24ből 24-et csinálod. Viszont az egyszerűbbeket (remélem a mentés is közéjük tartozik), akár mihamarabb egy frissítési csomag keretében közzé tehetnéd hogy addig is használni tudjuk. (csak azért mert ugyan jól tudnék most már evvel szervezni, mégis egy más módszerhez kell folyamodjak a mentés hiánya miatt :)) meg talán más is várja ezt, mert nem túl sok szervező tud ilyet. :)
 

DeletedUser20221

Vendég
Csak kérdés. Scriptek mióta vannak ebben a játékban? Nem igazán értek ehhez a dolgokhoz, nem használok scriptet. Farmolni, vágni, gyüjtögetni ezeket mind manuálisan csinálom.
 

DeletedUser19597

Vendég
Csak kérdés. Scriptek mióta vannak ebben a játékban? Nem igazán értek ehhez a dolgokhoz, nem használok scriptet. Farmolni, vágni, gyüjtögetni ezeket mind manuálisan csinálom.

A fórumon 2013. januárjától találhatóak meg az első scriptek, mint gyűjtőhely.
 

DeletedUser19597

Vendég
Ezek mennyiben emelik a játék élményt?

Én Sereg számláló, Koordi másoló, Gyűjtögetés és Farmoló scripteket használok.
Régen még a Milisec -et is használtam, de szerintem nem igazán számít.

Csak ezeket használom, mert a sok órás kattintgatások és számolgatások helyett a számomra sok idő lerövidülnek.
A többi script is erre lett kitalálva, de azokat én már túlzottan erősnek találom. Én szeretem, ha falvanként külön/egyenként kell elintézni a dolgokat, de nem szeretek 3-4 perceket eltölteni felettük egyszerű eseteknél. (Pl, gyűjtögetés - 4x klikkelek ahelyett, hogy mindig beírkodom és kiszámolom az arányokat / állandó egér kattintgatás helyett (ami tönkreteszi idővel az egeret) helyette egyszerűbb egy billentyű gomb nyomogatása/nyomva tartása / sok koordi kiirogatása helyett egyszerűbb, ha rákattintasz és kigyűjti). Számomra ez még így mindig teljes mértékben élvezhető és nem érzem azt, hogy a scriptekkel működik a játékom.
 

DeletedUser19597

Vendég
El kell hogy keserítselek, a háttérben több 100-1000 soros javascript kódok futnak, game.js és társai, attól függően éppen melyik felületen vagy.

Nem keserítesz el. A beépített scripteket én is vágom, hogy nélkülük még egy egyszerű gomb lenyomás sem oldható meg.
A nem beépített scriptekre gondoltam csak, mint amiket most én felsoroltam. :)
 

Eternal Cursed

New Member
A reakció pontszáma
18
Ezek mennyiben emelik a játék élményt?


Eszméletlenül sokat tud számítani, főleg ha már nagyobb a fiókod, hogy egyes feladatokat scriptekkel oldasz meg. Tehát egy valagnyi időt spórolsz magadnak, kényelmesebbé teszi a dolgokat és sokszor egyszerűbbé is. Persze tudom hogy a kh játékosállományának (szerintem) 85% -a még a prémium adta lehetőségeket/funkciókat sem használja ki kellően, nem hogy még a scripteket is. Minden csak a megfelelő használaton múlik és azon sok esetben (szerintem) hogy mennyire látod át az adta lehetőségeket, mert persze ha nem látsz fantáziát abba a pluszba amit a script ad, akkor úgy gondolod nem segít a játékban, de ha egy aktív játékos vagy, aki nem csak tudja hogy mi mire jó, hanem aktívan játszik is, az rengeteg PF funkciót és Scriptet tud hasznosítani. Legyen szó az alapvetőkről akár, mint Farm, Gyűjtés, Piac, Fakek, Támadásszervezés/védekezés.
 

AlBundy

New Member
A reakció pontszáma
1
Csak nekem nem számolja most ki?
A világ és egység sebességek sem tudom megadni.
1616255156426.png
 
Fent