Csevegő

Deleted User - 1528109

Vendég
Hát sajnos vagy nem sajnos, ilyen beállítást kaptunk a központból az Erőd miatt
Egyébként picitt off téma, hogy vagytok fiúk-lányok?:) Valakinek valami programja van-e mára?
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Ma már nagyon kicsi a játékosbázis. Teljesen új klánt lehetetlen csinálni. Régen a 30-40 kontis szerókon meg lehetett csinálni azt, hogy a peremen összeszedtél minden játékost, belőlük szelektáltál, és klánt építettél, és simán tényező lehettél mire az origóból odaértek, mert addig eltelhetett akár 2 év is, annyi idő alatt bőven lehet a nulláról is építeni egy klánt. Ma ezt nem lehet, nézzük csak meg V50-et. Hiába akartam sok új játékost beépíteni a klánba, esély se volt rá, mert már 1 falunál háborúzgatás volt az SBT-vel. Hiába mondják, hogy harcban edződnek az emberek, egy erős keret kialakításához idő, hátország és birkatürelem kell. A mai szerókon a legritkább esetben sikerül ezt elérni, mert annyira kicsik a szerverek, hogy mindenki egymás hegyén hátán már a regisztrációtól. Már a saját klántársaiddal is tömve vagy, a saját égtájadat a mai szeróméretekből nézve 30-40 játékossal lehetne kényelmesen elvinni, úgy mindenkinek van területe fejlődni, de a legritkább az, amikor van 30-40 olyan embere valakinek, aki tökéletesen tudja magától, mi a feladata. És sajnos hiába menne valaki kevés fővel, a többiek belehajszolják a tömegesítésbe. Mire megszerzed a limiten belül maradva, kevés jó játékossal a területed, addig a többi égtájon mások csinálnak 2-3 klánt, mert egyszerűbb úgy megcsinálni a kontinenset, hogy felveszek még 80 embert, amiből 20 marad, 60-t meg majd belsőzök. Lásd V52 LW, hatalmas hátrányba kerültek amiatt, hogy míg a többiek 2-3 klánnal szaladgáltak, ők maradtak a limiten belül. Emiatt el kell dönteni, hogy mit akarsz a szerveren: tényezőként játszani a győzelemért, vagy keretet nevelni. Manapság a kettő nem megy egyszerre. Csak ebből ki kell lépni idővel. Ezért örülök az ASG-nek 53-on, az előző 4 klános, 200 fős állapotokhoz képest megálltak most "csak" 100 főnél. Idővel ma már mindenkinek ki kell lépnie a játékost tanítunk, és nem lépünk 1-ről a 2-re szerepből, ha szeretne elérni valamit.

A legtöbb mai klán azért bomlik fel, mert a vezetőség tapasztalatlan. Abból áll minden, hogy felveszünk fűt-fát és majd lesz valami. Hiába van mondjuk 3-4 nagyon ügyes, veterán játékos, 200 noob között ő se fog ottmaradni. A másik amit szeretek, hogy pl pp-zek egy szerón, rámír egy feltörekvő vezér, hogy "szia, gyere már hozzánk", amire válaszolok hogy "hello, ppzek a szerveren", amire a válasz, hogy "áh nembaj, látom vótá má topegy, gyere". Ilyen mentalitással nem is lehet előre lépni, hogy csak azért jöjjön valaki, hogy legyünk eggyel többen. Az előrelépést abban látom, hogy egy feltörekvő klán nem először tagságot akar orrba szájba halmozni, hanem a vezetőségbe keres tapasztalt, már sikeres klánt felépítő, vagy annak felépítésében résztvevő vezért, alvezért (lásd V46 CotL, Lightrex). Már a legelején, az építkezés első szakaszában kell a vezetőségbe egy iránymutató, egy olyan ember, aki a gyermekbetegségeket segít kiküszöbölni, és felhívja a figyelmet olyan hibákra, amit ő a tapasztalatából már észrevesz, de az új klán vezetősége még lehet hogy nem, vagy későn. És ez nem jelent automatikus győzelmet, de azt igen, hogy elindítja a klánt egy olyan úton, ami a végén oda vezethet. De ehhez rugalmas vezérek kellenek, olyanok, akik elfogadják, hogy nem ők tudnak mindent a legjobban, elfogadják más tanácsát (nem kell megfogadni, de elfogadni, és mérlegelni igen). Ha én egy új klánt akarnék ma a semmiből csinálni, akkor már sikeres vezetőket próbálnék először leigazolni. És ha ő látni fogja a fantáziát egy klánban, akkor ott lesz, és segíteni fog abban, hogy megugorjuk az első lépést. S ajánlanám minden, amúgy már kiégett, de sikert elért vezetőnek, hogy bátran keressen olyan klánt, amibe látnak a jövőben fantáziát, és ahol nem igényel nagy játékidőt már maga a játék, hisz a legfontosabb amire szükség van az a megélt tapasztalat, nem az, hogy levágjál éjjel 4-kor 40 db 2*2-es vonatot. Azt majd csinálják az újak :)
 
Utoljára szerkesztve:

tibax

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.445
Ma már nagyon kicsi a játékosbázis. Teljesen új klánt lehetetlen csinálni. Régen a 30-40 kontis szerókon meg lehetett csinálni azt, hogy a peremen összeszedtél minden játékost, belőlük szelektáltál, és klánt építettél, és simán tényező lehettél mire az origóból odaértek, mert addig eltelhetett akár 2 év is, annyi idő alatt bőven lehet a nulláról is építeni egy klánt. Ma ezt nem lehet, nézzük csak meg V50-et. Hiába akartam sok új játékost beépíteni a klánba, esély se volt rá, mert már 1 falunál háborúzgatás volt az SBT-vel. Hiába mondják, hogy harcban edződnek az emberek, egy erős keret kialakításához idő, hátország és birkatürelem kell. A mai szerókon a legritkább esetben sikerül ezt elérni, mert annyira kicsik a szerverek, hogy mindenki egymás hegyén hátán már a regisztrációtól. Már a saját klántársaiddal is tömve vagy, a saját égtájadat a mai szeróméretekből nézve 30-40 játékossal lehetne kényelmesen elvinni, úgy mindenkinek van területe fejlődni, de a legritkább az, amikor van 30-40 olyan embere valakinek, aki tökéletesen tudja magától, mi a feladata. És sajnos hiába menne valaki kevés fővel, a többiek belehajszolják a tömegesítésbe. Mire megszerzed a limiten belül maradva, kevés jó játékossal a területed, addig a többi égtájon mások csinálnak 2-3 klánt, mert egyszerűbb úgy megcsinálni a kontinenset, hogy felveszek még 80 embert, amiből 20 marad, 60-t meg majd belsőzök. Lásd V52 LW, hatalmas hátrányba kerültek amiatt, hogy míg a többiek 2-3 klánnal szaladgáltak, ők maradtak a limiten belül. Emiatt el kell dönteni, hogy mit akarsz a szerveren: tényezőként játszani a győzelemért, vagy keretet nevelni. Manapság a kettő nem megy egyszerre. Csak ebből ki kell lépni idővel. Ezért örülök az ASG-nek 53-on, az előző 4 klános, 200 fős állapotokhoz képest megálltak most "csak" 100 főnél. Idővel ma már mindenkinek ki kell lépnie a játékost tanítunk, és nem lépünk 1-ről a 2-re szerepből, ha szeretne elérni valamit.

A legtöbb mai klán azért bomlik fel, mert a vezetőség tapasztalatlan. Abból áll minden, hogy felveszünk fűt-fát és majd lesz valami. Hiába van mondjuk 3-4 nagyon ügyes, veterán játékos, 200 noob között ő se fog ottmaradni. A másik amit szeretek, hogy pl pp-zek egy szerón, rámír egy feltörekvő vezér, hogy "szia, gyere már hozzánk", amire válaszolok hogy "hello, ppzek a szerveren", amire a válasz, hogy "áh nembaj, látom vótá má topegy, gyere". Ilyen mentalitással nem is lehet előre lépni, hogy csak azért jöjjön valaki, hogy legyünk eggyel többen. Az előrelépést abban látom, hogy egy feltörekvő klán nem először tagságot akar orrba szájba halmozni, hanem a vezetőségbe keres tapasztalt, már sikeres klánt felépítő, vagy annak felépítésében résztvevő vezért, alvezért (lásd V46 CotL, Lightrex). Már a legelején, az építkezés első szakaszában kell a vezetőségbe egy iránymutató, egy olyan ember, aki a gyermekbetegségeket segít kiküszöbölni, és felhívja a figyelmet olyan hibákra, amit ő a tapasztalatából már észrevesz, de az új klán vezetősége még lehet hogy nem, vagy későn. És ez nem jelent automatikus győzelmet, de azt igen, hogy elindítja a klánt egy olyan úton, ami a végén oda vezethet. De ehhez rugalmas vezérek kellenek, olyanok, akik elfogadják, hogy nem ők tudnak mindent a legjobban, elfogadják más tanácsát (nem kell megfogadni, de elfogadni, és mérlegelni igen). Ha én egy új klánt akarnék ma a semmiből csinálni, akkor már sikeres vezetőket próbálnék először leigazolni. És ha ő látni fogja a fantáziát egy klánban, akkor ott lesz, és segíteni fog abban, hogy megugorjuk az első lépést. S ajánlanám minden, amúgy már kiégett, de sikert elért vezetőnek, hogy bátran keressen olyan klánt, amibe látnak a jövőben fantáziát, és ahol nem igényel nagy játékidőt már maga a játék, hisz a legfontosabb amire szükség van az a megélt tapasztalat, nem az, hogy levágjál éjjel 4-kor 40 db 2*2-es vonatot. Azt majd csinálják az újak :)

Anyit hozzá fűznék ehez, hogy a front rosz kialakitásával is lehet bukni.

Meg igen, a nyomor jelenleg ezzen a világon is jelen van sajnos, ami a jövőben nehézsegeket fog okozni, mert a tagoknak nincs területuk halladni, mellesleg templomos világ :/

Én kíváncsi vagyok hogy mi lesz itten, szurkolok is a Winternek hogy lassan lasaan kezdjék el orvosolni a nyomort :)
 

DeletedUser5422

Vendég
Nem kell szidni senkit. Meg kell várni a következő világot és akkor ezen is lesz hely. :)
Ezen a világon lehetne éppen új játékosokat képezni, mert nincs az az őrült rohanás, mint amikor sok nagy klán egyből egymásnak esik. Ahhoz olyan sok idő kell, amit sokan nem engedhetnek meg maguknak.:(
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Óh, dehogynem, külsőn mindig kell szidni valakit :D

Tény, ez egy jó tanulóvilág lehetne. Érdekes lesz, ki fog a többiek fölé nőni.
 

DeletedUser19367

Vendég
Deadpool az aki 50 en volt? A tag akkora mellennyel targyalt velunk v50 en h vmi hihetetlen, oszt el is szalltak hamar.
 

Chucky

Active Member
A reakció pontszáma
61
ÉK nehéz megjósolni, ha GB nem oszlik, mint 41-n, akkor ott ők a favoritok Dk-n még a WOD és az LA is versenybe lehet, majd adja magát úgy is meg jósolni nehéz lesz..
 

DeletedUser19714

Vendég
ÉK:GB alap,hogy haza beszélek. :D
DK:~WoD~
DNY: Megjósolhatatlan,de a statok alapján WINTER hozza a kontit.
ÉNY:WS-Reset párharc komolyra is fordulhat,érdekes a nyugati rész.:)
Hnk-tól szerintem nagy butaság volt a WINTER kontijára regelni/azon maradni.
 

Goblin123

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.374
Hnk-tól szerintem nagy butaság volt a WINTER kontijára regelni/azon maradni.
védekező játékkal,diplomáciával simán lesöpörhetik a kontinens favoritját,azért is megjósolhatatlan a dolog ott.50-en ugyan így volt az elhelyekedésük kevesebb játékossal,a winternek szintén ugyan ez volt v50-en az elhelyezkedése,csak nekik több játékossal.Más-más az állomány,valamint nincsen olyan erős szövetségesük,mint 50-en volt,ezért is megjósolhatatlan a konti.Bár ki tudja,hogy van e olyan erős szövetségesük,a dipók még nem nyíltak legalábbis számomra nem,hogy lehessen jósolni annyira arra felé.:)
 

Deleted User - 1528109

Vendég
ÉK:GB alap,hogy haza beszélek. :D
DK:~WoD~
DNY: Megjósolhatatlan,de a statok alapján WINTER hozza a kontit.
ÉNY:WS-Reset párharc komolyra is fordulhat,érdekes a nyugati rész.:)

Szét néztem én is egy picit az említett "sima" kontikon. Azért nem írnék le senkit ott.
ÉK, valóban a GB-t látom esélyesnek, aki megszerezheti a hatalmat ott.
DK-en viszont érdekes a helyzet, mert ott az LA, akik (véleményem szerint) stabil lábakon állhatnak. Bár létszámban nem überelik az egyértelmű dominanciával rendelkező WoD-ot, de K54-en lévő LA játékosok nem tétlenkednek a fejlődéssel, illetve véleményem szerint több játékosnak van már elég tapasztalata, hogy tudja is, mit csinál.
DNY, ha engem kérdeztek, ez lesz a legvérengzősebb kontinens. LE-pont temető lesz ott, hiszen két korábbi rivális klán van azon a helyen. Amíg a Winter (belenéztem a kláncsaládba) szép számmal toborzott tapasztalt bakákat, addig a HNK világok óta masszív klánként működik és lábalt már ki nehéz helyzetből is.
ÉNY, Szintúgy , mint DNY, LE-pont temető, bár itt nem néztem szét, csak helyezkedést. Úgy gondolom, hogy jelentősen befolyásolható lesz a két kontinens csatája akkor, ha az északi vagy déli háborúból kikerül egy korai győztes - és ő szeretné megvetni a lábát egy másik kontinensen valaki mellett vagy ellen.

Nem tudom, hogy vagytok vele, de szerintem érdekesnek ígérkezik a szerver:)
Ki hogy látja még? Egyébként valami komoly harc folyt-e már a szerveren?
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Goblin123

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.374
Szét néztem én is egy picit az említett "sima" kontikon. Azért nem írnék le senkit ott.
ÉK, valóban a GB-t látom esélyesnek, aki megszerezheti a hatalmat ott.
DK-en viszont érdekes a helyzet, mert ott az LA, akik (véleményem szerint) stabil lábakon állhatnak. Bár létszámban nem überelik az egyértelmű dominanciával rendelkező WoD-ot, de K54-en lévő LA játékosok nem tétlenkednek a fejlődéssel, illetve véleményem szerint több játékosnak van már elég tapasztalata, hogy tudja is, mit csinál.
DNY, ha engem kérdeztek, ez lesz a legvérengzősebb kontinens. LE-pont temető lesz ott, hiszen két korábbi rivális klán van azon a helyen. Amíg a Winter (belenéztem a kláncsaládba) szép számmal toborzott tapasztalt bakákat, addig a HNK világok óta masszív klánként működik és lábalt már ki nehéz helyzetből is.
ÉNY, Szintúgy , mint DNY, LE-pont temető, bár itt nem néztem szét, csak helyezkedést. Úgy gondolom, hogy jelentősen befolyásolható lesz a két kontinens csatája akkor, ha az északi vagy déli háborúból kikerül egy korai győztes - és ő szeretné megvetni a lábát egy másik kontinensen valaki mellett vagy ellen.

Nem tudom, hogy vagytok vele, de szerintem érdekesnek ígérkezik a szerver:)
Ki hogy látja még? Egyébként valami komoly harc folyt-e már a szerveren?
Legyőzött ellenfelekből valamennyire ki lehet szűrni,de az is csalóka,de sokat mutat.
Majd jövök picivel később több időm lesz és írok hozzá.:)
 

Goblin123

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.374
8 db *WS* tag van a top 100 támadóban
17db =GB= tag
7db HNK
25db Winter
13db~WoD~
5db -L.A-
5db Reset
5db TM


Top100 védő
10Reset
2WINTER
5*WS*
1HNK
6TM

Ebből az szűrhető le,hogy valaki ütötte a Reset tagokat egységesen,feltehetően a *WS* volt ott a ludas.A többiek még nyugiban megvannak egymás mellett nagyjából ahogyan látható is,tisztítják a barnáktól a térképet,a winter tisztítja a környékét,törekszik talán a peremfelé menni,a HNK-nak van némi lemaradása,de nem behozhatatlan.De dhru statja ott van elemzésben,ott minden pontosan le van vezetve.:)
én megfeszülve várom,hogy mikor esik egymásnak a WINTER és a HNK.:)
Egyszerre csak egy dudás fér meg egy csárdában,ezt Hosszú is tudta,DNY-on a lányok,srácok is tudják szerintem.Lehet,hogy a winter most revansot tud venni 50 miatt rajtuk,elválik majd,de pp-zni megérné oda bemenni még akár most is.:D
 

DeletedUser19915

Vendég
Sziasztok!

Hát, V54... én több mint 10 év után tértem vissza, bár így elnézve a mai kh. közösséget, nem tudom, hogy minek. (Mert megint sok a szabadidőm)
Megdöbbenve tapasztaltam, hogy az elmúlt idők szerverei mint ahogy ez is, 4 kontinensből áll, összesen. Számomra ez nagyon vicc kategória.
Anno a klánom, több kontinenst és falut foglalt el, mint itt az egész szerver és nem lehetett igazán nagy klánnak mondani.
Az is megdöbbent, hogy mai szemmel, az számít jó játékosnak vagy jó klánvezérnek aki több PP-t tud beleölni a játékba, régen is volt PP, bár kényelmi funkciókon kívül nem igen kaptál érte mást.

Olvasgatom a fórumot és minél több mindent megtapasztalok a játékosokkal és a klánokkal kapcsolatba, annál csalódottabb vagyok. De, kitartok, legfőképp mert úgyse tudok mást csinálni, remélem kellemesen fogok csalódni.

Üdv.: Rache
 
Fent