Szövetségek megbizhatatlanok? Persze, hogy nem fognak a szerver végéig melletted állni, mert ők is nyerni akarnak, és csak 1 nyerhet. Viszont, ha jól választod a szövetségest, akkor megbeszélheted, hogy ti ketten játsszátok a végjátékot. Ez szerintem normális is. Meg az is normális, hogy nem fogsz találni egy kontinensen 4 "megbizható" szövetségest, hanem max 1-et, és jobb esetben azt se feltétlen a te kontinenseden. És ilyenkor jön képbe a játék eleje, amit te bevallottan nem szeretsz, és ezt ugrod át ezzel az alklánosdival minden világon. Ha nincsenek alklánok, akkor visszajönne a játék elejének a szépsége. Persze, aki ezt túléli, akkor jön az, amit te szeretsz, az állófront.
Viszont lehet úgy is kezdeni egy világot, hogy a nagy klánok beregelnek egyes kontikra, ott gyorsan behúzzák a védtelen tagokat, és már ott is tartunk annál a résznél, amit te szeretsz
Ez lett volna 38-on is, ha máshova regeltek, mondjuk délnyugatra.
Viszont, nem Te vagy az egyetlen, aki alklánosdit játszik, sőt! Olyat nehéz találni, aki nem igy játszik. Ezért, csak ide akartam irni a végére, hogy ez nem ócsárolás volt, csak egy kis elemzés a részemről.
+1. Mi lenne ha a "nagy" vezérek megbeszélik, hogy mindenki csak 1 klánnal indul?
A klán betámadja
B klánt, és nagy veszteségeket okoz neki. Háború végefelé haladva mi fogja megakadályozni a
B klánt, hogy utolsó szalmaszálként betoborozzon 15 klánnyi embert, mert a matematikája szerint az elég védő lenne, hogy megússzák a vereséget? Az égvilágon semmi. Amig nincs support által szabályozva (amit nem lehet), addig ez egy olyan harc, amit nem nyerhetünk meg. Kb, mint a pp nélküli világok álma
Egy dolgot olvastam, ami nagyon tetszett, mégpedig,hogy csak klántagnak lehessen erősitést küldeni... Ezzel bár sok korlátozó tényező kerülne a játékba, nagyon meg is nehezitené az alklánosdit a müvelőknek (Nekünk is, meg Szofinak is, meg Aldaronéknak is, meg neked is, mert, ez megint nem csak rólad szól)
Karantén