Classic 9 beállításai

DeletedUser8560

Vendég
A Classic 9 beállításai

Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 51%-át birtokolja 20 napon át megszakítás nélkül.
Legnagyobb játékos: 400 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Legnagyobb klán tagjai: 300 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 3.8
Egység sebesség: 0.7
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: 22-08, 2x
Alvás Üzemmód: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók: Aktív
Fiókkezelő: Aktív
Farmkezelő: Aktív
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív

Jutalmak
Jutalmak:
Inaktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 3 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 15:1 az első 7 napon

Játékbeállítások
Lovag: Inaktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszintes fejlesztés
Kémrendszer: A kém mindent kémlelhet.
Tanyaszabály: Aktív, 1800/szint
Templom: Aktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: 2%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (2500 pontig).
Barbár falu visszabontása: Aktív

Zászlók
Zászlók: Inaktív

Kezdőfalu
Méret: N3

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Tárolós rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 3.8

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 40

Terület
Bónuszfalvak: Emelt arányú, fejlesztett bónusz és barbárfalvak
Kezdőfalvak: 2
Égtájválasztás: Inaktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.

Kezdő dátum: 2017-04-20
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser8473

Vendég
nem rossz csak olyan soká lesz még a indulás sajnos.
 

DeletedUser12246

Vendég
Sajtmacska, lenne egy kérdésem.
Mivel égtályat nem lehet választani, előreg lesz? Vagy hogy lehet megoldani, hogy egy klán egy helyre kerüljön? Esetleg játékos meghívással lehet barát közelébe?

A többiektől meg, hogy a tanyaszabályos játéknak a gyakorlatban mi a lényege, mert bár régen játszok, de olyat még nem próbáltam? :D Mondjuk tárolós rendszerrel is jöhetnek tapasztalatok.

A tőzsde, és egyéb prémium nyalánkságok hiányáért pedig köszönet! :)
 

DeletedUser8560

Vendég
Sajtmacska, lenne egy kérdésem.
Mivel égtályat nem lehet választani, előreg lesz? Vagy hogy lehet megoldani, hogy egy klán egy helyre kerüljön? Esetleg játékos meghívással lehet barát közelébe?

A többiektől meg, hogy a tanyaszabályos játéknak a gyakorlatban mi a lényege, mert bár régen játszok, de olyat még nem próbáltam? :D Mondjuk tárolós rendszerrel is jöhetnek tapasztalatok.

A tőzsde, és egyéb prémium nyalánkságok hiányáért pedig köszönet! :)

Előreg során meghívásokkal lehet egymás közelébe kerülni, aki nem regel előre, az megkapja a költözés tárgyat, ami egyszer alkalommal meghatározott időn belül lehetővé teszi a költözést.
A tanyaszabályról, tárolós rendszerről nagyobb mennyiségű anyagot találsz a wikin.

Jó játékot!
 

DeletedUser12246

Vendég
Még ami érdekelne, hogy faluáthelyezéskor lehet-e égtájat választani majd? Vagy kizárólag barát közelébe?
Ez azért lenne fontos, mert klannal megyünk, és el kellene dönteni előregisztráljunk-e.
 

DeletedUser18862

Vendég
Sajtmacska, lenne egy kérdésem.
Mivel égtályat nem lehet választani, előreg lesz? Vagy hogy lehet megoldani, hogy egy klán egy helyre kerüljön? Esetleg játékos meghívással lehet barát közelébe?

A többiektől meg, hogy a tanyaszabályos játéknak a gyakorlatban mi a lényege, mert bár régen játszok, de olyat még nem próbáltam? :D Mondjuk tárolós rendszerrel is jöhetnek tapasztalatok.

A tőzsde, és egyéb prémium nyalánkságok hiányáért pedig köszönet! :)

A Tanyaszabály az egy vicces dolog.
1800/ szint azt jelenti, hogy 30as tanyánál 54000 tanyahelynyi egységet képes "etetni"
Ha 27000Lándzsásod és 27000 Kardosod van bent akkor 100% os morálon védekezel.
De ha véletlenül beleküldenél pluszba 9000 Nehéz lovast erősítésként más faludból ami szintén 54k tanyahelyet foglal akkor a védekezésed 50% os lesz csak :D de példának okáért ha 162ezernyi védőd van bent csak 33% vagyis kb mészárszéket csinálsz.
Tegyük fel egy nukenál veszítenél 1500 katonát 33% nál a 3x osát buknád.
Itt akkor van gáz ha 4-5nuke csapódik a veszteséged is sokkal komolyabb lesz :D
Kb arra szolgál ez a tanyaszabály, hogy a betonvédelmet megszüntesse. Ennek kivédésére inkább folyamatosan célszerű küldeni védőket és ha túlfut a létszám hazaküldesz egy adagot :D
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser12246

Vendég
A Tanyaszabály az egy vicces dolog.
1800/ szint azt jelenti, hogy 30as tanyánál 54000 tanyahelynyi egységet képes "etetni"
Ha 27000Lándzsásod és 27000 Kardosod van bent akkor 100% os morálon védekezel.
De ha véletlenül beleküldenél pluszba 9000 Nehéz lovast erősítésként más faludból ami szintén 54k tanyahelyet foglal akkor a védekezésed 50% os lesz csak :D de példának okáért ha 162ezernyi védőd van bent csak 33% vagyis kb mészárszéket csinálsz.
Tegyük fel egy nukenál veszítenél 1500 katonát 33% nál a 3x osát buknád.
Itt akkor van gáz ha 4-5nuke csapódik a veszteséged is sokkal komolyabb lesz :D
Kb arra szolgál ez a tanyaszabály, hogy a betonvédelmet megszüntesse. Ennek kivédésére inkább folyamatosan célszerű küldeni védőket és ha túlfut a létszám hazaküldesz egy adagot :D

Kösz, Ash!
Így világos... Ez egy elég rossz beállítás :D
 

tysonka

Well-Known Member
A reakció pontszáma
570
Tanyaszabály, templom, őrtorony, fakelimit. Össze fújta a szemetet a szél. :D
 

DeletedUser12246

Vendég
Igen, a templomot se kedvelem, de mindegy, legalább nincs tőzsde meg nem kell az elején tökölni.
 

DeletedUser8473

Vendég
Azért remélem a ki írás szerint i9s fog indulni a Classic nem ahogy puffan.
 
Fent