Classic 19 beállítási javaslatok

Syntex

Co-Community Manager
A reakció pontszáma
828
Sziasztok,

Jövőhéten szeretnénk indítani a következő classicot. Addig is, ha bárkinek van javaslat a beállításokkal kapcsolatban, ide várom.

Holnap vagy legkésőbb hétfőn szeretném beállítani és meghirdetni, szóval addig jöhet bármi. Jöhet teljes beállítási javaslat is, megpróbálom 100%-ban megvalósítani azt ami a legtöbb lájkot kapja ;)
 

Johny Rico

Member
A reakció pontszáma
51
Most jó lenne,ha nem tíz fős klánok lennének,hanem legalább 25 fős.Hogy ne csak a kockulás számitson.:)És ne egy nemes vigyen egy falut,hanem a szokásos 4,ez nem speed,csak tőzsde nélküli igazi játék.Lehetne külső segítség is,hogy legyen értelme egy szövi kötésnek.Tehát egy igazi régimódi classicot simán elfogadnék végre
 

Dani Szépfiú.

Active Member
A reakció pontszáma
142
Egy olyan classicot én is szívesen láttnék mint amik régen voltak,amiken rendesen lehetett játszani, ez az 1 nemeses rendszer borzalmas,bár biztos van akinek tetszik,
Meg jah az emelt klán se rossz ötlet,úgy talán nem 50 ember fog csak játszani
 

Thomas Shelby

Well-Known Member
A reakció pontszáma
266
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 7 napon át megszakítás nélkül.
Legnagyobb játékos: 300 prémium pont
Legnagyobb LET birtokosa: 300 prémium pont
Legnagyobb klán tagjai: 300 prémium pont


Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 8
Egység sebesség: 0,5
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Inaktív
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Inaktív
Időkeret a támadások visszavonására: 5 Perc
Éjszakai bónusz: Inaktív
Alvás Üzemmód: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók: Aktív
Fiókkezelő: Aktív
Farmkezelő: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív
Prémium tőzsde: Aktív

Jutalmak
Jutalmak: Inaktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 2 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: Nincs

Játékbeállítások
Lovag: Aktív, nem találhat tárgyat.
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: 10 szintes fejlesztés
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet.
Tanyaszabály: Aktív
Templom: Inaktív
Áltámadás: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (1500 pontig).
Barbár falu visszabontása: Inaktív

Zászlók
Zászlók: Inaktív

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 20 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25
Hűség növekedése: Óránként 8

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Igen, az első 14 nap után
Taglétszámkorlát: 10


Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak:
Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Inaktív
 
Utoljára szerkesztve:

0KexX0

New Member
A reakció pontszáma
13
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes játékosfalu 70%-át birtokolja 10 napon át megszakítás nélkül.
Klánok Záródnak 2 hónap után
Legnagyobb klán tagjai: 1000 prémium pont
Legnagyobb játékos: 900 prémium pont
Legnagyobb LET pontú játékos: 800 prémium pont
Legnagyobb LEV pontú játékos: 800 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 4
Egység sebesség: 0.7
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5000 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 5 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 10 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, legyőzött népesség alapján
Bevezető: Inaktív
Kereskedelem visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 3 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 25 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív, egy lovag játékosonként
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Álltámadás: Inaktív
Tanyaszabály: Aktív, 2000 népesség/szint
Erőd: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3500 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív
Zászlók: Inaktív
Jutalmak: Inaktív

Kezdőfalu
Méret: N4, 2138 pont » több

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Tárolós rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a harmadik nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 4%

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klán-készségek: Inaktív
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Nincs, a támogatás nem indul haza, ha ellenséges faluba érkezik be
[Speciális] Erősítés küldés új klántagoktól: 3 nap tagság után
Klán zárul: Igen,
Taglétszámkorlát: 25

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt (gyors fejlődéssel)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Kezdőfalvak: 1
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 15 napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 00:00-09:00
 

Thomas Shelby

Well-Known Member
A reakció pontszáma
266
A classic szerverek mindíg egy új, normál szerveren nem létező csavart beállításokkal indult így nem tudom értelmezni kexx
Te egy normál szervert írtál le tőzsde nélkül
 

Johny Rico

Member
A reakció pontszáma
51
Tévedsz Thomas!Ez egy régebbi classic beállitás amit kexx feltett.És igen,classicnak pont az a lényege,hogy ne legyen tőzsde,itt nem a pénz játszik,hanem a tudás,mint régen.Azért az a neve,hogy classic.A classic szervereknek ez a lényege,nem a csavart beállitás,azt csak mostanában kezdték el,ami nem is tett jót neki,kicsit speedhez kezdett hasonlítani
 

Bills

Well-Known Member
A reakció pontszáma
336
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes játékosfalu 70%-át birtokolja 10 napon át megszakítás nélkül.
Klánok Záródnak 2 hónap után
Legnagyobb klán tagjai: 1000 prémium pont
Legnagyobb játékos: 900 prémium pont
Legnagyobb LET pontú játékos: 800 prémium pont
Legnagyobb LEV pontú játékos: 800 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 4
Egység sebesség: 0.7
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5000 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 5 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 10 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, legyőzött népesség alapján
Bevezető: Inaktív
Kereskedelem visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 3 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 25 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív, egy lovag játékosonként
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Álltámadás: Inaktív
Tanyaszabály: Aktív, 2000 népesség/szint
Erőd: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3500 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív
Zászlók: Inaktív
Jutalmak: Inaktív

Kezdőfalu
Méret: N4, 2138 pont » több

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Tárolós rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a harmadik nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 4%

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klán-készségek: Inaktív
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Nincs, a támogatás nem indul haza, ha ellenséges faluba érkezik be
[Speciális] Erősítés küldés új klántagoktól: 3 nap tagság után
Klán zárul: Igen,
Taglétszámkorlát: 25

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt (gyors fejlődéssel)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Kezdőfalvak: 1
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 15 napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 00:00-09:00


Őrtornyot betenném és a tárolós rendszer helyett az akadémia szintes lehetne.
 

Syntex

Co-Community Manager
A reakció pontszáma
828
a classic végül márc. közepén fog indulni, addig még lehet javasolni
 

0KexX0

New Member
A reakció pontszáma
13
a classic végül márc. közepén fog indulni, addig még lehet javasolni

Ebben az esetben én kiegészíteném a beállítás javaslatomat Bills meglátásával, mert jól hangzik. " Őrtornyot betenném és a tárolós rendszer helyett az akadémia szintes lehetne. "

(Azért nem szerkesztem az eredetit mert már reagáltak rá és így szerintem nem lenne korrekt a részemről).
 

Sisyphus

Well-Known Unicorn
A reakció pontszáma
2.871
Az én javaslatom:

Nyeremények
Nyertes:
Az a klán nyer, amelyik az összes játékosfalu 70%-át birtokolja 14 napon át megszakítás nélkül.
Legnagyobb klán tagjai: 10 000 prémium pont
Legnagyobb játékos: 7500 prémium pont
Legnagyobb LET pontú játékos: 5000 prémium pont
Legnagyobb LEV pontú játékos: 3000 prémium pont
 

Syntex

Co-Community Manager
A reakció pontszáma
828
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes játékosfalu 70%-át birtokolja 10 napon át megszakítás nélkül.
Klánok Záródnak 2 hónap után
Legnagyobb klán tagjai: 1000 prémium pont
Legnagyobb játékos: 900 prémium pont
Legnagyobb LET pontú játékos: 800 prémium pont
Legnagyobb LEV pontú játékos: 800 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 4
Egység sebesség: 0.7
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5000 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 5 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 10 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, legyőzött népesség alapján
Bevezető: Inaktív
Kereskedelem visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 3 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 25 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív, egy lovag játékosonként
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Álltámadás: Inaktív
Tanyaszabály: Aktív, 2000 népesség/szint
Erőd: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3500 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív
Zászlók: Inaktív
Jutalmak: Inaktív

Kezdőfalu
Méret: N4, 2138 pont » több

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Tárolós rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a harmadik nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 4%

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klán-készségek: Inaktív
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Nincs, a támogatás nem indul haza, ha ellenséges faluba érkezik be
[Speciális] Erősítés küldés új klántagoktól: 3 nap tagság után
Klán zárul: Igen,
Taglétszámkorlát: 25

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt (gyors fejlődéssel)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Kezdőfalvak: 1
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 15 napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 00:00-09:00
Ebben az esetben én kiegészíteném a beállítás javaslatomat Bills meglátásával, mert jól hangzik. " Őrtornyot betenném és a tárolós rendszer helyett az akadémia szintes lehetne. "

(Azért nem szerkesztem az eredetit mert már reagáltak rá és így szerintem nem lenne korrekt a részemről).
Ez a beállítás győzött, meghirdetve!

Köszönjük mindenkinek a javaslatokat!
 
Fent