DeletedUser
Vendég
Akkor nem csak nálam nem jók?
Megértem, hogy nagyon sok dolgotok van, de a probléma még mindig nem oldódott meg. Sajnos még mindig össze-vissza képez mindenféle egységet, még véletlenül sem annyit, amennyi be van állítva. Ez így nagyon bosszantó.![]()
Sziasztok
A seregeképző script annak ellenére, h egy bizonyos egységből jóval több van mint a beállított érték, mégis abból is képez.
Látom, h valami ilyesmikről van szó elöbb is, de utálok visszaolvasgatni. valami ötlet?
v15ön vannak falvaim ahól már 800 kosom van... bakker, most vettem észre(
nem értem miért nem írtok kürözenetet minden világban, h vigyázzatok, mert baj van a scriptekkel??? pffffffffffffffffffff felháborító
Amióta scripteket használok sosem történt még ilyen, ráadásul a frissitéssel kapcsolatban sem jött körüzi. Mind1... reméle hamar meglesz a javított változat, mert anllkűl képtelenség leképzeni a kívánt összeállítású sereget.
Amióta scripteket használok sosem történt még ilyen, ráadásul a frissitéssel kapcsolatban sem jött körüzi. Mind1... reméle hamar meglesz a javított változat, mert anllkűl képtelenség leképzeni a kívánt összeállítású sereget.
Nálunk működik,próbáld ezt,és kérlek jelezz vissza, hogy nálad jó-e:
[spoil]javascript:
var archers=false;var configuration=[0,0,2000,10,2000,0,300,5];
var units;var unitsNET;
var costs;
var doc=document;
var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;
if (doc.URL.indexOf('mode=mass') != -1)
{
function arrayMin(array){var value=array[0];for(var t=1;t<array.length;
t++){if(array[t]<value){value=array[t];
}}return value;}function linearDivideArray(array1,array2){var value=[];
if(array1.length==array2.length){for(var t=0;t<array1.length;
t++){if(array2[t]!=0){value[t]=array1[t]*1.0/array2[t];}else{value[t]=0;}}}return value;
}function linearAddArray(array1,array2){var value=[];if(array1.length==array2.length){for(var t=0;
t<array1.length;t++){value[t]=array1[t]+array2[t];
}}return value;}function getUnitId(unit){for(var t=0;
t<units.length;t++){if(unit==unitsNET[t]){return t;}}return-1;
}function getQueue(record){var value=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0];for(var u=3;u<record.cells.length;
u++){try{value[u-3]=parseInt(record.cells.childNodes[1].childNodes[1].firstChild.title,10);
}catch(e){}if(isNaN(value[u-3])){value[u-3]=0;}}return value;
}function getResources(record){var value=[0,0,0,0];var res=record.cells[1].textContent.split("\n");
var farm=record.cells[2].innerHTML.split('/');value[0]=parseInt(res[1].replace(".",""),10);
value[1]=parseInt(res[2].replace(".",""),10);value[2]=parseInt(res[3].replace(".",""),10);
value[3]=farm[1]-farm[0];return value;
}function getProduced(record){var value=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0];for(var u=3;u<record.cells.length;
u++){try{value[u-3]=parseInt(record.cells.childNodes[1].textContent.split("\n")[2],10);
}catch(e){}if(isNaN(value[u-3])){value[u-3]=0;}}return value;
}if(document.URL.match('screen=train')&&document.URL.match('mode=mass')){
var records=document.getElementById('mass_train_table').rows;if(archers){
units=['spear','sword','axe','archer','spy','light','marcher','heavy','ram','catapult'];
unitsNET=['Spear Fighter','Swordsman','Axeman','Archer','Scout','Light Cavalry',
'Mounted Archer','Heavy Cavalry','Ram','Catapult'];costs=[[50,30,10,1],[30,30,70,1],
[60,30,40,1],[100,30,60,1],[50,50,20,2],[125,100,250,4],[250,100,150,5],[200,150,600,6],
[300,200,200,5],[320,400,100,8]];}else{units=['spear','sword','axe','spy','light','heavy',
'ram','catapult'];unitsNET=['Spear Fighter','Swordsman','Axeman','Scout','Light Cavalry',
'Heavy Cavalry','Ram','Catapult'];costs=[[50,30,10,1],[30,30,70,1],[60,30,40,1],[50,50,20,2],
[125,100,250,4],[200,150,600,6],[300,200,200,5],[320,400,100,8]];}for(r=1;r<records.length;
r++){var subconf=[];var total_costs=[0,0,0,0];var i;var resources=getResources(records[r]);
var queue=getQueue(records[r]);var produced=getProduced(records[r]);for(i=0;i<units.length;
i++){subconf=configuration-(queue+produced);if(subconf<0){subconf=0;
}for(var j=0;j<4;j++){total_costs[j]+=costs[j]*subconf;}};
var factor=arrayMin(linearDivideArray(resources,total_costs));if(factor>1.0){factor=1.0;
}for(i=0;i<units.length;i++){var number=subconf*factor;if(number<0){number=0;
}if(number!=0){if(records[r].cells[3+i].childNodes[3]&&
records[r].cells[3+i].childNodes[3].disabled==false){var ibox=records[r].cells[3+i].childNodes[3];
try{ibox.value=parseInt(number,10);}catch(e){alert(e);}}}}}stop();
}}else{alert("A script csak a tömeges kiképzésnél működik.\nUgrás...");
self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i,"screen=train&mode=mass")};
end(0);[/spoil]
ijász világban kell nekem, csak annyit kell javítani, h az archers-et átjavítom trye-ra és beteszm a a zárójelekbe is a számokat?
[COLOR="#6363300"]Ez esetben türelmedet kell kérjem, mert ha a javításkor valamit elrontasz és úgy próbálod ki a scriptet, az is lehet hogy a fiókod törlésre kerül nem engedélyezett script használata miatt.[/COLOR]