Archív scriptes csevegő

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

DeletedUser16246

Vendég
Sajnos nem, a frissítések miatt sokszor elég sokat változik a játék és emiatt nem szokott utána rendesen működni a scriptek nagy része.
 

DeletedUser16243

Vendég
Viszont ha van kedvetek,készítsetek új scripteket, és küldjétek el nekünk őket üzenetben, hogy leellenőrizhessük őket.
 

DeletedUser16246

Vendég
Annyit még hozzátennék, hogy senki NE tesztelje az ismeretlen scripteket a saját fiókjában, mert ha esetlegesen nem legális lépéseket hajt végre, akkor azért ugyanúgy jár a kizárás és ez alól nincs semmiféle kibúvó!
 

DeletedUser10553

Vendég
Megértem, hogy nagyon sok dolgotok van, de a probléma még mindig nem oldódott meg. Sajnos még mindig össze-vissza képez mindenféle egységet, még véletlenül sem annyit, amennyi be van állítva. Ez így nagyon bosszantó. :(
 

DeletedUser16243

Vendég
Megértem, hogy nagyon sok dolgotok van, de a probléma még mindig nem oldódott meg. Sajnos még mindig össze-vissza képez mindenféle egységet, még véletlenül sem annyit, amennyi be van állítva. Ez így nagyon bosszantó. :(

Már teszteljük a javított változatokat.
Türelem!:)
 

DeletedUser15182

Vendég
Sziasztok

A seregeképző script annak ellenére, h egy bizonyos egységből jóval több van mint a beállított érték, mégis abból is képez.
Látom, h valami ilyesmikről van szó elöbb is, de utálok visszaolvasgatni. valami ötlet?
 

DeletedUser15182

Vendég
v15ön vannak falvaim ahól már 800 kosom van... bakker, most vettem észre :((
nem értem miért nem írtok kürözenetet minden világban, h vigyázzatok, mert baj van a scriptekkel??? pffffffffffffffffffff felháborító
 

DeletedUser16246

Vendég
Sziasztok

A seregeképző script annak ellenére, h egy bizonyos egységből jóval több van mint a beállított érték, mégis abból is képez.
Látom, h valami ilyesmikről van szó elöbb is, de utálok visszaolvasgatni. valami ötlet?

[COLOR="#6363300"]Szia,
sajnos elég sok script nem működik megfelelően a játék frissítések miatt, ezek javítását időnkhöz mérten folyamatosan végezzük.
[/COLOR]

v15ön vannak falvaim ahól már 800 kosom van... bakker, most vettem észre :((
nem értem miért nem írtok kürözenetet minden világban, h vigyázzatok, mert baj van a scriptekkel??? pffffffffffffffffffff felháborító

[COLOR="#6363300"]Nem értem, miért lenne ez a mi feladatunk. Javasolom, hogy ha scriptet használsz nem is napi/heti rendszerességgel, de legalább frissítési csomagok bevezetését követően nézd meg a fórum ezen részét illetve kérdezd meg, hogy működik e még az adott script.[/COLOR]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser15182

Vendég
Amióta scripteket használok sosem történt még ilyen, ráadásul a frissitéssel kapcsolatban sem jött körüzi. Mind1... reméle hamar meglesz a javított változat, mert anllkűl képtelenség leképzeni a kívánt összeállítású sereget.
 

DeletedUser

Vendég
Főoldalon és a fórumon is ki volt írva, hogy lesz frissítés.
 

DeletedUser16243

Vendég
Amióta scripteket használok sosem történt még ilyen, ráadásul a frissitéssel kapcsolatban sem jött körüzi. Mind1... reméle hamar meglesz a javított változat, mert anllkűl képtelenség leképzeni a kívánt összeállítású sereget.

Dolgozunk egy hasonló scripten, türelem.
 

DeletedUser16243

Vendég
Amióta scripteket használok sosem történt még ilyen, ráadásul a frissitéssel kapcsolatban sem jött körüzi. Mind1... reméle hamar meglesz a javított változat, mert anllkűl képtelenség leképzeni a kívánt összeállítású sereget.

Nálunk működik,próbáld ezt,és kérlek jelezz vissza, hogy nálad jó-e:
[spoil]javascript:
var archers=false;var configuration=[0,0,2000,10,2000,0,300,5];
var units;var unitsNET;
var costs;
var doc=document;
var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;
if (doc.URL.indexOf('mode=mass') != -1)
{
function arrayMin(array){var value=array[0];for(var t=1;t<array.length;
t++){if(array[t]<value){value=array[t];
}}return value;}function linearDivideArray(array1,array2){var value=[];
if(array1.length==array2.length){for(var t=0;t<array1.length;
t++){if(array2[t]!=0){value[t]=array1[t]*1.0/array2[t];}else{value[t]=0;}}}return value;
}function linearAddArray(array1,array2){var value=[];if(array1.length==array2.length){for(var t=0;
t<array1.length;t++){value[t]=array1[t]+array2[t];
}}return value;}function getUnitId(unit){for(var t=0;
t<units.length;t++){if(unit==unitsNET[t]){return t;}}return-1;
}function getQueue(record){var value=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0];for(var u=3;u<record.cells.length;
u++){try{value[u-3]=parseInt(record.cells.childNodes[1].childNodes[1].firstChild.title,10);
}catch(e){}if(isNaN(value[u-3])){value[u-3]=0;}}return value;
}function getResources(record){var value=[0,0,0,0];var res=record.cells[1].textContent.split("\n");
var farm=record.cells[2].innerHTML.split('/');value[0]=parseInt(res[1].replace(".",""),10);
value[1]=parseInt(res[2].replace(".",""),10);value[2]=parseInt(res[3].replace(".",""),10);
value[3]=farm[1]-farm[0];return value;
}function getProduced(record){var value=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0];for(var u=3;u<record.cells.length;
u++){try{value[u-3]=parseInt(record.cells.childNodes[1].textContent.split("\n")[2],10);
}catch(e){}if(isNaN(value[u-3])){value[u-3]=0;}}return value;
}if(document.URL.match('screen=train')&&document.URL.match('mode=mass')){
var records=document.getElementById('mass_train_table').rows;if(archers){
units=['spear','sword','axe','archer','spy','light','marcher','heavy','ram','catapult'];
unitsNET=['Spear Fighter','Swordsman','Axeman','Archer','Scout','Light Cavalry',
'Mounted Archer','Heavy Cavalry','Ram','Catapult'];costs=[[50,30,10,1],[30,30,70,1],
[60,30,40,1],[100,30,60,1],[50,50,20,2],[125,100,250,4],[250,100,150,5],[200,150,600,6],
[300,200,200,5],[320,400,100,8]];}else{units=['spear','sword','axe','spy','light','heavy',
'ram','catapult'];unitsNET=['Spear Fighter','Swordsman','Axeman','Scout','Light Cavalry',
'Heavy Cavalry','Ram','Catapult'];costs=[[50,30,10,1],[30,30,70,1],[60,30,40,1],[50,50,20,2],
[125,100,250,4],[200,150,600,6],[300,200,200,5],[320,400,100,8]];}for(r=1;r<records.length;
r++){var subconf=[];var total_costs=[0,0,0,0];var i;var resources=getResources(records[r]);
var queue=getQueue(records[r]);var produced=getProduced(records[r]);for(i=0;i<units.length;
i++){subconf=configuration-(queue+produced);if(subconf<0){subconf=0;
}for(var j=0;j<4;j++){total_costs[j]+=costs[j]*subconf;}};
var factor=arrayMin(linearDivideArray(resources,total_costs));if(factor>1.0){factor=1.0;
}for(i=0;i<units.length;i++){var number=subconf*factor;if(number<0){number=0;
}if(number!=0){if(records[r].cells[3+i].childNodes[3]&&
records[r].cells[3+i].childNodes[3].disabled==false){var ibox=records[r].cells[3+i].childNodes[3];
try{ibox.value=parseInt(number,10);}catch(e){alert(e);}}}}}stop();
}}else{alert("A script csak a tömeges kiképzésnél működik.\nUgrás...");
self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i,"screen=train&mode=mass")};
end(0);[/spoil]
 

DeletedUser15803

Vendég
balance

Sokunknál jelentkezett a balance(nyersanyag kiegyenlítő) probléma, nem, vagy nem úgy nyílt meg, ahogy megszoktuk.
Van akinek ez nem természetes, ezért itt is megosztom. Ahhoz, hogy ne külön ablakokban nyíljon meg, hanem pl. 25 lapfülön a Chrome böngészőben nagy segítségetekre lehet a Ctrl+ klikk a linkre.
 

DeletedUser15182

Vendég
Nálunk működik,próbáld ezt,és kérlek jelezz vissza, hogy nálad jó-e:
[spoil]javascript:
var archers=false;var configuration=[0,0,2000,10,2000,0,300,5];
var units;var unitsNET;
var costs;
var doc=document;
var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;
if (doc.URL.indexOf('mode=mass') != -1)
{
function arrayMin(array){var value=array[0];for(var t=1;t<array.length;
t++){if(array[t]<value){value=array[t];
}}return value;}function linearDivideArray(array1,array2){var value=[];
if(array1.length==array2.length){for(var t=0;t<array1.length;
t++){if(array2[t]!=0){value[t]=array1[t]*1.0/array2[t];}else{value[t]=0;}}}return value;
}function linearAddArray(array1,array2){var value=[];if(array1.length==array2.length){for(var t=0;
t<array1.length;t++){value[t]=array1[t]+array2[t];
}}return value;}function getUnitId(unit){for(var t=0;
t<units.length;t++){if(unit==unitsNET[t]){return t;}}return-1;
}function getQueue(record){var value=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0];for(var u=3;u<record.cells.length;
u++){try{value[u-3]=parseInt(record.cells.childNodes[1].childNodes[1].firstChild.title,10);
}catch(e){}if(isNaN(value[u-3])){value[u-3]=0;}}return value;
}function getResources(record){var value=[0,0,0,0];var res=record.cells[1].textContent.split("\n");
var farm=record.cells[2].innerHTML.split('/');value[0]=parseInt(res[1].replace(".",""),10);
value[1]=parseInt(res[2].replace(".",""),10);value[2]=parseInt(res[3].replace(".",""),10);
value[3]=farm[1]-farm[0];return value;
}function getProduced(record){var value=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0];for(var u=3;u<record.cells.length;
u++){try{value[u-3]=parseInt(record.cells.childNodes[1].textContent.split("\n")[2],10);
}catch(e){}if(isNaN(value[u-3])){value[u-3]=0;}}return value;
}if(document.URL.match('screen=train')&&document.URL.match('mode=mass')){
var records=document.getElementById('mass_train_table').rows;if(archers){
units=['spear','sword','axe','archer','spy','light','marcher','heavy','ram','catapult'];
unitsNET=['Spear Fighter','Swordsman','Axeman','Archer','Scout','Light Cavalry',
'Mounted Archer','Heavy Cavalry','Ram','Catapult'];costs=[[50,30,10,1],[30,30,70,1],
[60,30,40,1],[100,30,60,1],[50,50,20,2],[125,100,250,4],[250,100,150,5],[200,150,600,6],
[300,200,200,5],[320,400,100,8]];}else{units=['spear','sword','axe','spy','light','heavy',
'ram','catapult'];unitsNET=['Spear Fighter','Swordsman','Axeman','Scout','Light Cavalry',
'Heavy Cavalry','Ram','Catapult'];costs=[[50,30,10,1],[30,30,70,1],[60,30,40,1],[50,50,20,2],
[125,100,250,4],[200,150,600,6],[300,200,200,5],[320,400,100,8]];}for(r=1;r<records.length;
r++){var subconf=[];var total_costs=[0,0,0,0];var i;var resources=getResources(records[r]);
var queue=getQueue(records[r]);var produced=getProduced(records[r]);for(i=0;i<units.length;
i++){subconf=configuration-(queue+produced);if(subconf<0){subconf=0;
}for(var j=0;j<4;j++){total_costs[j]+=costs[j]*subconf;}};
var factor=arrayMin(linearDivideArray(resources,total_costs));if(factor>1.0){factor=1.0;
}for(i=0;i<units.length;i++){var number=subconf*factor;if(number<0){number=0;
}if(number!=0){if(records[r].cells[3+i].childNodes[3]&&
records[r].cells[3+i].childNodes[3].disabled==false){var ibox=records[r].cells[3+i].childNodes[3];
try{ibox.value=parseInt(number,10);}catch(e){alert(e);}}}}}stop();
}}else{alert("A script csak a tömeges kiképzésnél működik.\nUgrás...");
self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i,"screen=train&mode=mass")};
end(0);[/spoil]


ijász világban kell nekem, csak annyit kell javítani, h az archers-et átjavítom trye-ra és beteszm a a zárójelekbe is a számokat?
 

DeletedUser16246

Vendég
ijász világban kell nekem, csak annyit kell javítani, h az archers-et átjavítom trye-ra és beteszm a a zárójelekbe is a számokat?

[COLOR="#6363300"]Ez esetben türelmedet kell kérjem, mert ha a javításkor valamit elrontasz és úgy próbálod ki a scriptet, az is lehet hogy a fiókod törlésre kerül nem engedélyezett script használata miatt.[/COLOR]
 

DeletedUser

Vendég
A Thor féle seregszámláló azt írja,hogy van egy Teljes Nukém,amikor nincs is :p
mit számol ez ? A könnyűlovasokat ?
3400 Bárdos és 2877 könnyűlovas 278 kossal az már teljes nukénak számít ? :D

Támadó csapatok
» Teljes Nuke 1
» 3/4 Nuke ?
» 1/2 Nuke ?
» 1/4 Nuke ?
» Katapult Nuke ?

mindentől függetlenűl tetszik ez a jó kis hasznos program,csak értetlenkedem :D

Ráadásúl a teljes nukét a full katapultos védőfalumra érti :D:D
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser15182

Vendég
[COLOR="#6363300"]Ez esetben türelmedet kell kérjem, mert ha a javításkor valamit elrontasz és úgy próbálod ki a scriptet, az is lehet hogy a fiókod törlésre kerül nem engedélyezett script használata miatt.[/COLOR]

Én türelmes vagyok, de azért mindennek van határa... Lesz valami abból a scriptől vagy sem?
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent