2017 Július: A Rúnák Harca - új típusú végjáték kerül bevezetésre a v44-el.

DeletedUser8560

Vendég
A legendát elfelejtették az évszázadok során. Eltemették az elszállt nemzedékekkel együtt, poros könyvekben még fellelhető itt-ott. Csak néhány Öreg emlékszik még, akik a tűz mellett melegedve mesélnek, hogy melegen tartsák a lelkeket a rideg téli éjszakákon. Ez a történet a próba, a düh és az árulás története, mely nagy hatalmú helyekről ad hírt. A legenda középpontjában mágikus rúnák szerepelnek, amelyeket még az ősidőkben készítettek. Ezek a rúnák képesek pusztítani, mégis tele vannak rosszindulattal és kárhozattal. Úgy tűnt, túl veszélyesek halandó kéz számára, ezért a létrehozóik elrejtették őket; csak azért, hogy a viszályok és a legnagyobb szükség óráiban felfedjék magukat, és elhozzák az oly régóta várt örök békét és jólétet.



runestone_header.png


Kedves Klánháború Játékosok,

Be szeretnénk mutatni számotokra az új végjátékunkat, melyet a "Rúnák Harca"-nak neveztünk el. Ennek az új típusú világnak a célja, hogy a térképen speciális pontokat foglaljatok el, és tartsatok irányításotok alatt, míg meg nem szerzitek a győzelmet.

A világok, amelyen az új végjáték elindul, hasonló a többi normál világhoz, amelyeket már ismertek, így harcászati ismereteiteket itt is kamatoztatni tudjátok. De ahogy azt már említettük, ezeknek a világok rendelkeznek egy izgalmas csavarral!


A játék egy pontján, előre nem jelzett időpontban misztikus bűvös falvak bukkannak fel a térképen, arra várva, hogy elfoglalják őket. Ezeknek a falvaknak az irányítása a kulcs a világ győzelemhez. De nem olyan egyszerű, mint ahogy hangzik! Számos további kihívásnak kell eleget tenni.

  1. Az első kihívás maga a falu elfoglalása: le kell győzni a falu teljes védelmét; egy ősi nemzet katonáit, akik a rúnákat védik!
  2. A második kihívás a falu megtartása. A rúnák folyamatosan gyengítik a faluban állomásozó egységek erejét, ezért a védekezés csak akkor sikerül, ha erős, és hatalmas szövetségesek állnak egymás mellé.
  3. A harmadik kihívás pedig, hogy elég bűvös falut foglaljatok és tartsatok meg, így bizonyítva erőtöket! A klánoknak minden kontinensen a felbukkanó bűvös falvak 60%-át el kell foglalniuk.

Az a klán, amely képes ezeket a kihívásokat teljesíteni, és minden kontinensen a bűvös falvak 60%-át birtokolja folyamatosan, 14 napon át, megmutatja erejét, megszerzi a rúnák erejét, és megnyeri a világot!

Azért, hogy az új játék áttekinthetőbb legyen, létrehoztunk egy rövid áttekintést.
A Rúnák Harca világok életének három fő fázisa:


Előkészületek
A játék korai szakaszában a játék ugyan úgy fut, mint az eddig megismert Klánháború világok. Felépítitek a falvatokat, sereget képeztek, megküzdötök ellenfeleitekkel, és bővítitek területeteket.
Aztán feltűnnek a bűvös falvak!


Foglalási szakasz
Amikor az első bűvös falu feltűnik, a játék menete megváltozik. Most a klánoknak kell elfoglalni a bűvös falvakat, minden kontinensen. Az okos vezetők ezt már korábban megértették, és stratégiájuk része lett, már az előkészületi fázisban. Kisebb klánok szintén előnyhöz tudnak jutni az új lehetőségekből, hiszen a rúnafalvak elfoglalása, vagy befoglalása a nagyok előtt komoly előnyt biztosít számukra.

Ennek a szakasznak az elején a játék középpontjában a falvak megszerzése és megtartása áll. Mivel a bűvös falvak csökkentik a védőik erejét (-50%-os a védelmi erő), egyre nehezebbé válik a falvak megtartása, és újabbak meghódítása. Mindenképp szükséges lesz folyamatosan figyelni, hogy az ellenfelek egységei merre járnak, és további védőket mozgósítani a falvak között, amennyiben szükséges. A védelmi egységek folyamatos mozgatása lesz a siker kulcsa, hogy meg lehessen szerezni a szükséges arányú bűvös falut.

Ellenőrzési fázis
Ha egy klán megszerzi a szükséges faluszámot, a visszaszámlálás elindul. Amikor lejár, a világ győzelemmel zárul! Ebben a fázisban a domináns klánnak meg kell hoznia egy fontos döntést: megelégszik a jelenleg birtokolt falvakkal, vagy kockáztat, és további falvakat szerez? De a többi klánnak is esélye van még játékban maradni - csak el kell foglalniuk bűvös falvakat a vezető klántól. Másik megoldás lehet, ha a vezető klán védőgyártó falvait kiütik, így elvágják az utánpótlást a bűvös falvaktól - és azok immár könnyen foglalhatókká válnak. A döntés a tietek!


*Megjegyzések, játékos kérdésekre:
  1. Csak azokon a kontinenseken jelennek meg a rúnák, amelyeken legalább egy játékos játszik minden vele szomszédos kontinensen.
  2. Ez alól csak a belső négy kontinens képez kivételt.
  3. A rúna falvak a világ előrehaladtával, előre nem meghatározott időpontban jelennek meg.
  4. A rúna falvak úgy viselkednek, mind a barbár falvak, ez alól kivételt képez a folyamatos védelmi bónusz.
  5. Elfoglalás után a falvak úgy viselkednek mint minden más játékos falu, ez alól kivételt képez a folyamatos védelmi bónusz. Ugyanúgy építhetők épületek és képezhetők egységek is. Hatni fog rá az éjszakai védelem, és a védelmi bónusz nem távolítható el.
  6. A rúnák megjelenése maga a végjáték kezdete.
  7. A morál eltávolítása nem kötelező, azt, hogy melyik piacon/világban veszik ki a morált és hol nem, a központ dönti el, a világok ellenőrzése során.
  8. A rúna-falvaknak van morálja.
  9. Amennyiben olyan játékos foglal rúnás falut, akit véd a morál, a falut is védeni fogja.
  10. A világ megnyerésének az a feltétele, hogy EGY klán (és nem az alklánok) minden olyan kontinensen, ahol a rúnák megjelennek, a rúnák 60% birtokolja 14 napig.
  11. Nem számít bele, ha a nyerésre álló klán az egyik kontinensen magasabb százalékú rúnafalut birtokol a meghatározottnál, a másikban meg kevesebbet - a rendszer NEM átlagot számít, hanem minden kontinenst külön-külön ellenőriz.
  12. A factor 1-ről csökken a birtokolt rúnafalvak százalékával arányosan, egészen 0.4-ig. A factor nem kezd újra nőni, ha a birtokolt százalék csökken.
  13. A rúna falvakat védő egységek típusa és létszáma megegyezik az alábbiak szerint:
    Íjász nélküli világok: 10.000 lándzsás, 10.000 kardos, 550 nehézlovas, 20-as fal.
    Íjászos világok: 7.500 lándzsás, 7.500 kardos, 5.000 íjász, 550 nehézlovas, 20-as fal.

Sok szerencsét és jó játékot!

Klánháború Csapat
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.083
  1. Csak azokon a kontinenseken jelennek meg a rúnák, amelyeken legalább egy játékos játszik minden vele szomszédos kontinensen.

Szóval, a mai világokon, ahol nem fogja elérni az új kontikat a szerver, ott nem is lesz rúna végjáték? .net-en is érdekesen vitték, két tökéletesen ugyanakkora szerveren egyiken csak 4 rúnakonti lett, a másikon 8. V44 is épphogy átlépte a kontihatárokat, mi lesz így később


  1. A rúna falvak a világ előrehaladtával, előre nem meghatározott időpontban jelennek meg.

Ez nem tudom, mire vonatkozik, mert a szerver startjánál a Rúna Falvak menübe ki van írva percre pontosan, hogy mikor jelennek meg.


  1. A rúna falvakat védő egységek típusa és létszáma megegyezik az alábbiak szerint:
    Íjász nélküli világok: 10.000 lándzsás, 10.000 kardos, 550 nehézlovas, 20-as fal.
    Íjászos világok: 7.500 lándzsás, 7.500 kardos, 5.000 íjász, 550 nehézlovas, 20-as fal.

Sokkal komolyabb lenne szerintem, ha elég kemény, 50-100 nukeos alapvédelme lenne a rúnafalunak. Emlékszek, Séf-ék V44-en talán 90-100 falusok voltak top fiókkal, mikor megjelentek. Akkor azért meggondolná az ember, hogy mikor megy neki, míg ez a két nuke ló..., így akár egy kétfalus játékos is nevetve elviszi őket.



Összességébe, amennyire jónak nézett ki, annyira semmilyen lett. Mondom ezt kívülről, de mint fentebb tysonka megerősítette, ők is így látják belülről.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser8560

Vendég
Szóval, a mai világokon, ahol nem fogja elérni az új kontikat a szerver, ott nem is lesz rúna végjáték? .net-en is érdekesen vitték, két tökéletesen ugyanakkora szerveren egyiken csak 4 rúnakonti lett, a másikon 8. V44 is épphogy átlépte a kontihatárokat, mi lesz így később

Ez nem tudom, mire vonatkozik, mert a szerver startjánál a Rúna Falvak menübe ki van írva percre pontosan, hogy mikor jelennek meg.

Sokkal komolyabb lenne szerintem, ha elég kemény, 50-100 nukeos alapvédelme lenne a rúnafalunak. Emlékszek, Séf-ék V44-en talán 90-100 falusok voltak top fiókkal, mikor megjelentek. Akkor azért meggondolná az ember, hogy mikor megy neki, míg ez a két nuke ló..., így akár egy kétfalus játékos is nevetve elviszi őket.

Összességébe, amennyire jónak nézett ki, annyira semmilyen lett. Mondom ezt kívülről, de mint fentebb tysonka megerősítette, ők is így látják belülről.

- A rúnafalvak megjelenése a kontinenseken egy olyan algoritmus szerint történik, amit mi sem ismerünk.
- A percre pontos megjegyzés igaz, pontosítom a leírást - a központ munkatársai arra akartak célozni, hogy ez nem kőbe vésett, és az egyes szerverek eltérhetnek.
- A védelemmel kapcsolatos észrevételt továbbítottam.
- Ha van egyéb ötlet, azt is szívesen továbbítom.
 
Fent