• Nem tetszik a havazás? Kapcsold ki:

2016 Tél: mit változtatnál a játékon?

DeletedUser8560

Vendég
Kedves játékosaink,

Mint mindig, amikor javaslatokat, észrevételeket küldtök felénk, továbbítom azt a központ munkatársainak, hogy legyen visszajelzés a játékosainktól. A beküldött fejlesztési ötletek közül már számos magyar javaslat is megvalósult, így úgy gondolom, hogy ez a fajta kommunikáció elég hasznos.

Az előző topicból kigyűjtött javaslatokat már elküldtem a központba, de egy hasonló felmérést szeretnék még készíteni így év végén, ami a játék egészére vonatkozik - milyen fejlesztéseket látnátok szívesen a játékban? Kérlek amennyire lehet, legyetek ésszerűek, és a javaslatokat átláthatóan fogalmazzátok meg.

További kérésem, hogy ne írjátok be, hogy ne legyen prémiumos világ, milyen klánfejlesztést, módosítást akartok, mert ezen úgy gondolom, már túl vagyunk.

A beküldött ötleteket továbbítom a központnak. Az ott dolgozó munkatársak felmérik, hogy az adott javaslat, javaslatok milyen hatással lennének a játékra, a többi ország játékosai hogy fogadnák, technikailag kivitelezhető lenne-e. A javaslat megvalósításán csak akkor kezdenek el dolgozni, ha ezen kritériumoknak megfelel a beküldött észrevétel - tehát a továbbítás nem automatikus elfogadás.

Köszönöm az építő jellegű ötleteket,

Klánháború Csapat, Sajtmacska
 

korboncnok

ex Supporter
Ex-Csapattag
A reakció pontszáma
928
Sziasztok :)

Szívesen venném, ha a tanya bővítve lenne. Az őrtorony rengeteg népességet foglal el, ugyanúgy ahogy a templom is.

Ez a bővítés új dimenzióbá tudná helyezni a falvak seregének összetételét, ami megint egy fordulatot, izgalmat helyezne a játékba.
 

DeletedUser16510

Vendég
A tanya változtatás valóban érdekessé tehetné a felállást, mivel az eddig megszokott, világról-világra átvitt seregösszetételt teljesen át kéne alakítani.
Másik változtatás, ami eszembe jutott az új lovagi rendszert érintené. Jelenlegi formájában gyakorlatilag csak a lándzsás, kardos, illetve támadó oldalról a bárdos, könnyűlovas, katapult és kos erősíthető vele. Szerintem jó lenne bevenni a nehézlovast is ebbe, illetve az íjász egységeket valamilyen formában.
 

DeletedUser18477

Vendég
A tanyahellyel kapcsolatos dolgokban én is egyetértek veletek, ami nekem még nem tetszik, hogy mostanában (főleg V40-en) nagyon egy helyre dobálja a játékosokat. Nincs sok barbár, illetve rengeteg játékos egymás hegyén-hátán fekszik. Ez a játék elejét nagyon lelassítja azoknak, akik nem tehetik meg, hogy pp-ért vegyenek nyersit. ha több barbár lenne és elszórtabban lennének a játékosok, jobban lehetne farmolni...
 

DeletedUser

Vendég
Én el tudnék képzelni egy új egységet is a játékban, mégpedig valami boszorkány félét, aki meg tudná betegíteni az ellenfél falujában tanyázó egységeket, rút csúfságot hozna rájuk. Amíg az egységek nem egészségesek nem tudnak 100%-ban védekezni, támadni.
 

DeletedUser13223

Vendég
Egy varázslóra gondoltam aki különböző varázsitalokat keverne a falu részére.
Az italokkal például rövidíthetné a támadó csapatok menetidejét vagy egyéb más módon segítené a sikeres támadást vagy védekezést.
 

DeletedUser16323

Vendég
Hi. :)

Lenne egy olyan javaslatom, hogy az egységeket plusz nyersiért lehessen fejleszteni.

Bővebben:
pl.: Van egy kész támadófalu, bárdos, könnyűlovas és kos egységekkel, és nincs több tanyahely.
A bárdosok létszámáig lehetne betenni gyalogos egységet, pl: íjászt, és amilyen értékek az íjásznál magasabbak, azokat megkapnák a bárdos egységek pluszban, így a plusz képzés és nyersanyag ráfordításért egyszerre lenne védőfalunak is használható és támadónak is teljes mértékben.
Ugyanez a lovasoknál, és a romboló fegyvereknél is.
Teljesen igazságos lenne, mert egy ilyen falut sokkal több idő kiképezni, és sokkal több nyersanyag is, azaz folyamatos háborúban nem lehet kihasználni, de ha van rá idő és nyersanyag, akkor lehet csinálni sokkal erősebb falvakat.

Külön jel nem kéne az egységeknek, csak valami +jel, ami jelzi, hogy erősebb az egység, mint az alap képzés.
 

scourge

Member
A reakció pontszáma
16
szerintem gondolni kellene a terkepre is.
evek ota nezem ahogy a terkepen ket darab to egymas melett fekszik vagy egy nsgyobb domb negy mezon terul el.
mi lenne ha bazi nagy erdok helYETT bazi nagy hegyeket,folyokat alkotnatok.
szebb lenne a grafika meg
 

scourge

Member
A reakció pontszáma
16
meg a muhelyes bonuszfalu helyettvalami uj bonuszfalut kitalalni.
a muhelyfalu eddig is a lovag fegyveres korban volt hasznos,amug lehetett katas vagy kosfalut csinalni.igy most nem tudom mi ertelme van egyaltalan :/
 

Tanárfejű Almighty

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
16.228
meg a muhelyes bonuszfalu helyettvalami uj bonuszfalut kitalalni.
a muhelyfalu eddig is a lovag fegyveres korban volt hasznos,amug lehetett katas vagy kosfalut csinalni.igy most nem tudom mi ertelme van egyaltalan :/

Én ilyen nemeses bónuszt tudok elképzelni. Pl nemesbónusz, minden főnemes több hűséget visz ennyivel: 2%

Vagy valami hasonló. Ha van össznyersis bónusz, meg külön külön is, akkor ha van külön külön a barakk istálló mhelyre, akkor most lehetne abból is egy összevont, pl minden képzés 10-el gyorsabb.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

korboncnok

ex Supporter
Ex-Csapattag
A reakció pontszáma
928
Én ilyen nemeses bónuszt tudok elképzelni. Pl nemesbónusz, minden főnemes több hűséget visz ennyivel: 2%

Vagy valami hasonló. Ha van össznyersis bónusz, meg külön külön is, akkor ha van külön külön a barakk istálló mhelyre, akkor most lehetne abból is egy összevont, pl minden képzés 1-el gyorsabb.

Olcsóbb érme gyártásos falu! :D
 

DeletedUser16323

Vendég
A fiókkezelőhöz el tudnék képzelni egy olyan fejlesztést, hogy automatikusan verjen érmét egy bizonyos nyersanyag szint felett a feleslegből.
Beállítás elég lenne annyi, mint a nyersanyagoknál, x% felett verjen érmét.
 

DeletedUser16323

Vendég
A térképen jól jönne egy olyan fejlesztés, hogy a gyülekezőhely sablonjaiból kiválasztva egyet, lehessen támadást indítani a térképen, mindenféle kattintgatás nélkül, azaz valahol a térkép mellett be kéne x-elni, hogy támadást akarok végrehajtani, ott felajánlaná a gyülekezőhely sablonjait, azt is kiválasztanánk, és ez utána térképen a falura kattintva egyből menne a támadás, még felugró ablak se kell, meg pop up menü, hanem egyből indítsa a kiválasztott támadást.
 

DeletedUser16323

Vendég
Régebben volt a TWMentor, ahol a támadásokat terveztük, mióta megszűnt, azóta meg Damas megcsinált egy jól használható verziót a támadástervezéshez. ( Ezúton is sok köszönet érte. :) )

Ezt sztem meg tudnák csinálni játékon belül is, mondjuk a fiókkezelő plusz funkciója ként, egy-egy csoportot ki lehetne benne választani, a leglassabb csapat sebességét és a csapódási időt a támadóknak, a támadások számát, egy ablak a célfaluk koordinátáinak, és a gyülekezőhelyen is használható támadástervezőből is lehessen bekérni a koordikat, és tervezze meg az indítási időket.

Jó volna, ha több tervet is le lehetne menteni, pl.: támadások, nemesek, védelem... vagy csak legyen hely több tervnek és mindenki úgy használja, ahogy akarja.

A tervek, ha megvannak, lehessen megadni egységeket valami olyan módon, mint most a tömeges kiképzéseknél.
Úgy gondoltam, hogy egy sor egy támadás:
Időpont, egység sebesség, x faluból y faluba, és legyen egy gomb a sor végén, amire kattintva egy felugró ablakban az indító falu gyülekezőhelyén már be is van illesztve a kiválasztott egység, és megadva a célfalu, csak le kelljen okézni.
Ahonnan már lett indítva támadás, az a listában halványuljon el, vagy valamilyen módon legyen megjelölve.

Egy olyan funkció még nagy plusz volna, hogy a tervekből az indítási idők szerint rakja sorba, a különböző támadásokat, azaz ha csinálunk külön tervet a támadásnak a nemesnek meg mondjuk a védelmet is rá akarjuk időzíteni, akkor a három tervből az indítási idő szerint fésülje össze egyé, de a sor végén a gombra kattintva azt a csapatot illessze be a felugró ablakban, amit a megfelelő tervnél meghatároztunk.
Ez utóbbi azért lenne nagyon hasznos, mert gépen meg tudnánk csinálni a terveket, és mobil appos felületen is könnyen el lehetne indítani őket.
 

DeletedUser16323

Vendég
Olyan kémtámadás után, ami belátott a faluba, az információkért a térképen rá kell kattintani a falura, utána meg a jelentésre.
Nagy segítség volna, ha a kikémlelt információ megjelenne oly módon, mint a saját faluknál, a kémlelés időpontjával együtt.
Ha van több kémlelés, akkor mindig a legkorábbit jelenítse meg.
 

DeletedUser8560

Vendég
Köszönöm a figyelmet és a segítséget, a javaslatokat továbbítottam.
 
Fent