Kedves Játékosaink, Ezennel meghirdetjük a Lovag Avatar készítő Versenyt!
Részvételi feltételek: Beküldési határidő: 2016-08-01, 10:00 (CEST), az ez után feltöltött képeket NEM tudjuk elfogadni. Beküldés helye: A képeket ebben a topikban tudjátok beküldeni, hozzászólásként. Formátum: A képeket átlagos, veszteségmentes formátumban (fPSD, PNG, TIFF) kell beküldeni. Felbontás: Minimális felbontás: 304 széles x 405 magas pixel, de lehetőleg nagyobb.
Ahogy azt tudjátok, bevezetésre kerül az új Lovag rendszer, amely nemcsak képességekkel ruházza fel a lovagot fegyverek helyett, hanem lehetővé teszi, hogy ne csak egy lovagod legyen.
A feladatod az, hogy készíts egy új Lovagi avatart, és ezzel nyerj fantasztikus nyereményeket! Három évvel ezelőtt olyan versenyt hirdettünk, ahol a falunézetet kellett újraértelmezni, és találtunk néhány igazi művészt a játékosaink között. Hát vágjatok bele ismét, és mutassátok meg művészi vénátok!
Hogy segítsünk, íme két példa arra, hogy ezek az avatarok hogy nézhetnek ki:
Minden verzióban a helyi support csapat kiválasztja a 3 legjobb képet. Mindegyikük 2000 prémium pontot kap.
Ezen kívül az InnoGames csapata is kiválasztja a három legjobb nemzetközi díjazottat. Gyerünk, nyűgözzétek le a csapatot!
A legjobb három nemzetközi díjazott a következő nagyszerű jutalmakat nyeri:
Részvételi szabályok az InnoGames által megszervezett, Klánháború Lovag avatar rendezvényén
1. Részvétel és regisztráció
1.1. A rendezvény nem nyilvános.
1.2. A résztvevőknek be kell tölteniük a 18. életévüket.
1.3. További feltétele a részvételnek a Klánháborúban használt és regisztrált játékos fiók.
1.4. Az InnoGames munkatársai, azok rokonai nem vehetnek részt a versenyben.
1.5. A versenyben csak önálló, természetes jogi személyek vehetnek részt.
1.6. A résztvevők a jelentkezéssel elfogadják az ÁSzF-et.
1.7. Minden résztvevő csak egyszer nevezhet. Ha valaki megszegi ezt a szabályt, akkor ezzel automatikusan elveszti a jogát a versenyben maradásra és a nyerésre.
1.8. Az InnoGames fenntartja a jogát arra, hogy a szabályokat megsértőket, és azokat, akik ismételten megpróbálnak bármilyen illetéktelen előnyhöz jutni, kizárja a játékból a többiek esélyegyenlőségének és a méltányosság védelmében
1.9. A résztvevők bármikor csatlakozhatnak, amíg a verseny nyitva áll a jelentkezés előtt. Ez a § 2.1. pontban kerül szabályozásra.
1.10. A jelentkezők kifejezetten hozzájárulnak a nevük közzétételéhez.
1.11. A jelentkezők kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy a szerzői jog az InnoGames-re átszálljon.
1.12. A jelentkezők hozzájárulnak ahhoz, hogy a munkájuk felhasználható és publikálható a játékban és egyéb helyeken, mint például szociális média oldalakon, fórumokon; illusztrációként és egyéb promóciós anyagokon.
1.13. Az InnoGames fenntartja a jogát arra, hogy a rendezvényt bármikor törölje, vagy befejezze előzetes indoklás nélkül, ha indoka elfogadható és érthető. Az InnoGames különösen akkor fordulhat ehhez a megoldáshoz, ha annak technikai oka van ( pl.: vírusok a computer rendszerben, beavatkozás vagy hiba a hardware és/vagy softvare rendszerben), vagy egyéb olyan jogi vagy gyakorlati ok merül fel, amely miatt a verseny megfelelő végrehajtása nem garantálható többé
1.14. Bármilyen sértés vagy diszkrimináció azonnali kizárást von maga után a rendezvényből.
1.15. Minden jogvédett anyag használata tilos, és azonnali kizárást von maga után.
1.16. A részvétel díjtalan.
2. Eljárás és management
2.1. Ahhoz, hogy a játékos részt vegyen a játékban, a pályázatot be kell küldeni legkésőbb 2016-08-01, 10:00 (CEST) időpontig.
2.2. A később beérkezett pályaműveket nem tudjuk elfogadni, és a § 4. pontnak megfelelően jutalmazni.
2.3. A határidő után minden beküldött anyag a helyi support csapat által kerül egy belső kiválasztásra. Jutalmat a három legjobb nyer a § 4-es és különösen a §4.1.1. alapján.
2.4. A három nemzetközi nyertest az InnoGames csapata választja ki. Jutalmat a három legjobb nyer a § 4-es és különösen a §4.1.2. alapján.
2.5. A díjazottak (országos vagy nemzetközi) munkáinak felhasználása semmilyen formában sem garantált a játékban vagy más helyen.
2.6. A § 1.12 értelmében a beküldött versenyművek használata nem korlátozódik a döntősökre a közösségi szavazatban, hanem valamennyi nevezésre vonatkozik, amely beérkezik. § 4.7. érvényes.
2.7. Az InnoGames fenntartja a jogot arra, hogy a beküldött anyagokat grafikailag módosítsa, mielőtt megjeleníti azt akár a játékban, akár máshol.
2.8. fenntartja a jogot arra, hogy szükség esetén megváltoztassa a szabályokat.
3. A versenyben való részvétel
3.1. A versenyben való részvétel automatikusan megtörténik, amint a beküldött alkotás megérkezik hozzánk. Néhány ritka esetben tapasztalható némi csúszás előfordulhat. Abban az esetben, ha a beérkezés időpontja vita tárgyát képezi, mindig az az időpont számít, amikor a vállalathoz beérkezik a küldemény.
3.2. A nevezési határidő a § 2.1. – ben került meghatározásra.
3.3. Az InnoGames fenntartja magának a jogot, hogy megtagadja a nevezést jogos és igazolható indok alapján.
3.4. Az elhelyezett bejegyzések nem törölhetők vagy módosíthatók, speciális esetektől eltekintve, amelyek ebben az ÁSzF-ben rögzítésre kerülnek. Ezért minden jelentkező saját felelőssége, hogy pontosan betartsa a játékban való részvételi szabályokat.
4. Nyeremények
4.1. A nyeremények a következők:
4.1.1. Az országos bajnokságon részt vevőket a helyi support csapata választja ki, nyereményük 2000 prémium pont egyenként.
4.2. A résztvevőknek a kép megküldésével a játékos nevüket és a játszott világot meg kell adniuk a nyeremények jóváírása céljából. Az InnoGames által kiválasztott nyertesekkel közvetlenül vesszük fel a kapcsolatot, hogy a § 4.1.2 pontban meghatározott díjakat megkapják.
4.3. A nyeremények tárgynyeremények, azok pénzbeli ellenértéke nem kérhető.
4.4. A nyeremények nem ruházhatók át, hacsak ezt kifejezetten másképp nem jelöljük.
4.5. A nyerteseknek nem áll jogában módosításokat vagy kiegészítéseket kérni a nyereménnyel kapcsolatban. Minden, ezt követő költséget, amely a nyeremény után felmerül, a nyertes köteles viselni.
4.6. Az InnoGames fenntartja magának a jogot arra, hogy megváltoztassa vagy módosítsa a díjakat, ha szükséges.
4.7. Az InnoGames fenntartja magának a jogot arra, hogy további játékosokat is megjutalmazzon.
5. Adatvédelem
5.1. A játékba történő regisztrációval a résztvevő kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az InnoGamesnek jogában áll tárolni a szükséges adatokat a rendezvény időtartama alatt, és kiadja ezen adatokat partnereinek, adminisztrációs és ügyviteli célokból, akik szintén tárolják az adott információkat.
5.2. Az InnoGames vállalja, hogy betartja a törvényes adatvédelmi előrírásokat.
5.3. Az InnoGames vállalja, hogy az Adatvédelmi előírásainak megfelelően jár el.
6. Felelősség
6.1. Az InnoGames felelőssé tehető azon károkért (testi épség, élet, egészség), amelyek az InnoGames, annak jogi képviselője, vagy megbízott ügynöke által keletkeztek, ha annak oka csalárd elhallgatás, vagy garanciális vállalás nem teljesítése során keletkezett.
6.2. Az InnoGames, annak törvényes képviselői, vagy helyettes ügynökei felelősségre vonhatók azokért a károkért, amely súlyos gondatlanság vagy szándékos kötelességszegés során keletkeztek.
6.3. Egyszerű gondatlanság és a szerződés megszegéséből fakadó károkozás esetén az InnoGames, annak törvényes képviselője, vagy a helyettes ügynök felelősségét korlátozni kell az előre látható kár erejéig. Az olyan alapvető szerződéses kötelezettségek és feladatok, amelyek lehetővé teszik a szerződés teljesedését, a következő pontokban találhatók: § 6.1; § 6.4.
6.4. A Termékfelelősségi törvényhez tartozó felelősségi rendelkezések változatlanok.
6.5. Minden egyéb felelősségvállalástól az Innogames elzárkózik.
7. Záró rendelkezések
7.1. Fellebbezésre nincs lehetőség.
7.2. Kizárólag a Német Szövetségi Köztársaság törvényei érvényesek.
7.3. Amennyiben ennek a megállapodásnak egy vagy több rendelkezése érvénytelenné válik, az nem érinti a megállapodás többi részletét. Az érvénytelen részt ki kell cserélni egy olyan rendelkezéssel, amely legjobban hasonlít az eredeti rendelkezés szándékára.
Vitás helyzetben az eredeti, angol nyelvű hirdetmény az irányadó.
A 13. születésnapunk alkalmából meghirdetett Avatar készítő versenyre sokan neveztek. A központ munkatársai kiválasztották a legjobbnak ítélt műveket, amelyeket büszkén mutatunk be számotokra.
A döntés nehéz volt, de a végén három játékos (egy Szlovákiából, egy Oroszországból és egy Lengyelországból) műve kiérdemelte, hogy a játékba kerüljön. Gratulálunk!