DeletedUser8560
Vendég
Szerezd meg a címereket
Elkezdődik a lovagi torna!
Eljött a lovagi tornák ideje, most elküldheted bajnokod, hogy hívjon ki más játékosokat, és legyőzve őket minél több címert gyűjtsön össze.
Rendezvény kezdete: 2015-03-11
Rendezvény vége: 2015-03-31
Rendezvény helyszíne: Normál és könnyített világok
Bajnokod irányítása
Amikor elkezdődik a rendezvény, bajnokok érkeznek, hogy a kihívások során segítsenek győzedelmeskedni más játékosok bajnokai felett.
Magukkal hoznak egy címert is, amely a te erőd jelképezi a torna során.
Kétféleképp dönthetsz: elküldöd bajnokod, és kihívsz más játékosokat, hogy megszerezd a címerüket, vagy elzárhatod a címered, hogy biztonságban tudd mások elől.
Amennyiben minden címerét elzárja egy játékos, akkor az ellenfél bajnoka győzelem esetén az elzárt címerek közül (kisebb eséllyel ugyan) megpróbálkozik elnyerni egyet.
A rendezvény ablaka a falunézet alól nyitható meg, és minden információt tartalmaz a bajnokodról, a címereidről, és a jutalmakról:
Címerek zsákmányolása
A torna végcélja, hogy minél több címert gyűjtsetek, más játékosok bajnokainak a legyőzésével. Ahhoz, hogy ezt megtegyétek, a bajnokot el kell küldeni, hogy kihívja egy másik játékos bajnokát. A bajnokok összecsapnak, és a győztes bajnok megkapja jutalmul a legyőzött bajnok címerét.
Ha a kihívó nem jár sikerrel és nem győz, nincs veszve semmi, mert fejlődéspontot a vesztes fél is kap - és a megfelelő mennyiségű fejlődéspont összegyűjtésével egy újabb bajnok érkezik hozzátok, hogy még sikeresebben tudjatok részt venni a tornán.
A fejlődéspontok gyűjtése gyorsítható, ha több bajnokra vágytok (csak!) az adott körben:
Attól függően, ki a kihívott és ki a kihívó, a kihívás időtartama változhat. Ennek oka, hogy a kihívó hatalmi középpontja és a kihívott legközelebbi falva közötti távolság a mérvadó, ami eltérhet.
Néhány címer ritkább mint a többi, ezért alaposan meg kell tervezni a kihívásokat, hogy a legértékesebb címereket gyűjtsétek össze a közeletekben lévő játékosoktól!
A torna vége
A torna számos kihívásból áll. Minden egyes kihívás és küzdelem után az összegyűjtött címereket jutalommá vált be a renszer.
A jutalom annál magasabb, minél ritkább és több féle címert vált be a játékos.
Minden kör 54 órát tart. A kör végén a címereket beváltjuk jutalmakra, és az új kör egy címerrel, és 3 bajnokkal indul el.
Készülj fel a bajnokoddal a dicsőségre, és próbálj meg annyi címert gyűjteni, amennyit csak lehetséges!
Elkezdődik a lovagi torna!
Eljött a lovagi tornák ideje, most elküldheted bajnokod, hogy hívjon ki más játékosokat, és legyőzve őket minél több címert gyűjtsön össze.
Rendezvény kezdete: 2015-03-11
Rendezvény vége: 2015-03-31
Rendezvény helyszíne: Normál és könnyített világok
Bajnokod irányítása
Amikor elkezdődik a rendezvény, bajnokok érkeznek, hogy a kihívások során segítsenek győzedelmeskedni más játékosok bajnokai felett.
Magukkal hoznak egy címert is, amely a te erőd jelképezi a torna során.
Kétféleképp dönthetsz: elküldöd bajnokod, és kihívsz más játékosokat, hogy megszerezd a címerüket, vagy elzárhatod a címered, hogy biztonságban tudd mások elől.
Amennyiben minden címerét elzárja egy játékos, akkor az ellenfél bajnoka győzelem esetén az elzárt címerek közül (kisebb eséllyel ugyan) megpróbálkozik elnyerni egyet.
A rendezvény ablaka a falunézet alól nyitható meg, és minden információt tartalmaz a bajnokodról, a címereidről, és a jutalmakról:
Címerek zsákmányolása
A torna végcélja, hogy minél több címert gyűjtsetek, más játékosok bajnokainak a legyőzésével. Ahhoz, hogy ezt megtegyétek, a bajnokot el kell küldeni, hogy kihívja egy másik játékos bajnokát. A bajnokok összecsapnak, és a győztes bajnok megkapja jutalmul a legyőzött bajnok címerét.
Ha a kihívó nem jár sikerrel és nem győz, nincs veszve semmi, mert fejlődéspontot a vesztes fél is kap - és a megfelelő mennyiségű fejlődéspont összegyűjtésével egy újabb bajnok érkezik hozzátok, hogy még sikeresebben tudjatok részt venni a tornán.
A fejlődéspontok gyűjtése gyorsítható, ha több bajnokra vágytok (csak!) az adott körben:
Attól függően, ki a kihívott és ki a kihívó, a kihívás időtartama változhat. Ennek oka, hogy a kihívó hatalmi középpontja és a kihívott legközelebbi falva közötti távolság a mérvadó, ami eltérhet.
Néhány címer ritkább mint a többi, ezért alaposan meg kell tervezni a kihívásokat, hogy a legértékesebb címereket gyűjtsétek össze a közeletekben lévő játékosoktól!
A torna vége
A torna számos kihívásból áll. Minden egyes kihívás és küzdelem után az összegyűjtött címereket jutalommá vált be a renszer.
A jutalom annál magasabb, minél ritkább és több féle címert vált be a játékos.
Minden kör 54 órát tart. A kör végén a címereket beváltjuk jutalmakra, és az új kör egy címerrel, és 3 bajnokkal indul el.
Készülj fel a bajnokoddal a dicsőségre, és próbálj meg annyi címert gyűjteni, amennyit csak lehetséges!
Utoljára egy moderátor szerkesztette: