12. VF - Címert a pajzsokra!

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

korboncnok

ex Supporter
Ex-Csapattag
A reakció pontszáma
925
Sziasztok!

Íme legújabb vitafórumunk. Itt mindenki kötetlenül vitázhat a megadott témáról. A legészszerübb érveket felsoroló játékos nyerheti meg a jutalmat.

Terjedelmi korlátok nincsenek, a hozzászólások számát sem korlátozzuk.

Kezdés időpontja: 2017.05.29.
Téma zárás időpontja: 2017.06.04.

Egy klánnál fontos a megjelenés. Milyen címer alatt a legcélszerübb harcolni? Ha a tietek lenne a legnagyobb klán a KH történelmében, akkor milyen jel alá sorolnátok a tagjaitokat és miért? Legyen félelmetes? Vagy nevesse halálra magát az ellenfél?

Fontos: próbálj mások véleményére rácáfolni, hogy te lehess a viták királya! Minél több ellenfeled érvelését támadod meg, annál nagyobb az esélyed a győzelemre.

Nyeremény: a 2 legjobb vitázónak fejenként 50 prémium pont! ;)

Sok sikert kívánok mindenkinek :)
 
Utoljára szerkesztve:

DeletedUser19077

Vendég
Szerintem nem a legfontosabb a címer, hiszen nem ez teszi a klánt klánná, hanem a benne játszó játékosok. Egy jó kitartó csapat, akiknek van hírneve jobban megijeszti az ellenfelet, mintsem a klán címere.
 

DeletedUser

Vendég
Sziasztok!
Nem értek teljes mértékben egyet az előttem szólóval. Normál világokon igen is fontos egy határozott, félelmetes, a klánt meghatározó címert választani, amely kifejezi a klán erejét és hatalmát. Az első benyomást egy klánról nagyban meghatározza a neve, címere, illetve leírása, amelynek célszerű minél rövidebbnek lennie. Ezen három elem összessége hozza létre a játékosban az első benyomást erről a közösségről. A kialakult kép nagy hatással lehet a játékos és a klán jövőjére.
Ha egy klán azt az érzést kelti címere és neve által, hogy igen veszélyes, félelmetes és erős játékosokról van szó, akkor mindenki körülöttük jobban fél tőlük, és nem feltétlen fog a legnagyobb odaadással harcolni.
Vegyünk egy egyszerű példát, ha egy ilyen klán tagja megtámad egy játékost, az lehetséges hogy feladja a támadó játékos és klán megtekintése után, hiszen arra gondol úgysem lesz ellene esélye. Ez a klánnak nagyon előnyös, viszont a játékos amúgy magát veri át, mert az is lehet ha küzd, akkor simán helytáll.
Ugyanakkor a Speed körökre a fent leírtak nem érvényesek, hiszen itt sokkal gyorsabb játékról beszélünk, amely pár óra, vagy pár nap alatt véget ér. Ebben az esetben nincs a játékosoknak idejük a klánok profiljával törődni, itt a sereg és tudás diktál. Ugyanakkor itt sem ritka, akik igen vagány klánneveket választanak, és kellő dominanciát sugallnak az esetleges címereik.

Röviden én egyelőre ennyit tudnék hozzáfűzni ehhez a témához!
Mindenkinek kellemes vitatkozást, napot, illetve játékot kívánok!
Üdvözlettel, STALKER-X
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent