DeletedUser19087
Vendég
Üdv,
a Templom hatósugár tervező kódjából készítettem némi módosítással egy Őrtorony hatósugár tervezőt.
Használata:
-a script a térképen működik, futtatás előtt tenni kell egy pipát a minitérkép alatt lévő 'Mutasd az Őrtorony lefedettségét' checkboxba.
-szinte teljes egészében megegyezik a templom tervezővel, a különbség pusztán annyi, hogy ennél a legnagyobb(20.) szintet rajzolja meg első kattintásra a térképen és halad a legkisebb(1.) felé, majd az utolsó kattintással teljesen eltűnik a hatósugár. Azért lett így alakítva, mert a legnagyobb szintet/szinteket használjuk leggyakrabban, ezt/ezeket a legelőnyösebb, így nem kell végigkattolni egészen az 1.szinttől.
-illetve még annyi kiegészítést tettem bele(mivel sok a szint, ne kavarodjunk bele), hogy minden kattintásnál kiírja, éppen melyiknél tartunk.
-ha Templom is megtalálható az adott szerveren, úgy annak a megjelenítése is bekapcsolható. Nem fogja befolyásolni a script működését.
-amint elnavigálsz a térképről, eltűnnek a jelölések
-még több infó az alábbi linken:
-a script:
a Templom hatósugár tervező kódjából készítettem némi módosítással egy Őrtorony hatósugár tervezőt.
Használata:
-a script a térképen működik, futtatás előtt tenni kell egy pipát a minitérkép alatt lévő 'Mutasd az Őrtorony lefedettségét' checkboxba.
-szinte teljes egészében megegyezik a templom tervezővel, a különbség pusztán annyi, hogy ennél a legnagyobb(20.) szintet rajzolja meg első kattintásra a térképen és halad a legkisebb(1.) felé, majd az utolsó kattintással teljesen eltűnik a hatósugár. Azért lett így alakítva, mert a legnagyobb szintet/szinteket használjuk leggyakrabban, ezt/ezeket a legelőnyösebb, így nem kell végigkattolni egészen az 1.szinttől.
-illetve még annyi kiegészítést tettem bele(mivel sok a szint, ne kavarodjunk bele), hogy minden kattintásnál kiírja, éppen melyiknél tartunk.
-ha Templom is megtalálható az adott szerveren, úgy annak a megjelenítése is bekapcsolható. Nem fogja befolyásolni a script működését.
-amint elnavigálsz a térképről, eltűnnek a jelölések
-még több infó az alábbi linken:
-a script:
Kód beillesztése:
javascript:
var doc=document;
var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;
if(window.frames.length>0){
doc=window.main.document;
}
var churchData = MapCanvas.watchTowers;
var radQuads = [Number(15), Number(13.1), Number(11.5), Number(10), Number(8.7), Number(7.6), Number(6.7), Number(5.8), Number(5.1), Number(4.4), Number(3.9), Number(3.4), Number(3), Number(2.6), Number(2.3), Number(2), Number(1.7), Number(1.5), Number(1.3), Number(1.1), Number(0)];
var originalClickHandler;
var isDrawing = true;
function getNextRadQuad(actQuad) {
var idx = radQuads.indexOf(actQuad);
if (idx == radQuads.length-1) {
return radQuads[0];
} else {
if(actQuad == 15){ UI.InfoMessage("19.szint!",2000); }
if(actQuad == 13.1){ UI.InfoMessage("18.szint!",2000); }
if(actQuad == 11.5){ UI.InfoMessage("17.szint!",2000); }
if(actQuad == 10){ UI.InfoMessage("16.szint!",2000); }
if(actQuad == 8.7){ UI.InfoMessage("15.szint!",2000); }
if(actQuad == 7.6){ UI.InfoMessage("14.szint!",2000); }
if(actQuad == 6.7){ UI.InfoMessage("13.szint!",2000); }
if(actQuad == 5.8){ UI.InfoMessage("12.szint!",2000); }
if(actQuad == 5.1){ UI.InfoMessage("11.szint!",2000); }
if(actQuad == 4.4){ UI.InfoMessage("10.szint!",2000); }
if(actQuad == 3.9){ UI.InfoMessage("9.szint!",2000); }
if(actQuad == 3.4){ UI.InfoMessage("8.szint!",2000); }
if(actQuad == 3){ UI.InfoMessage("7.szint!",2000); }
if(actQuad == 2.6){ UI.InfoMessage("6.szint!",2000); }
if(actQuad == 2.3){ UI.InfoMessage("5.szint!",2000); }
if(actQuad == 2){ UI.InfoMessage("4.szint!",2000); }
if(actQuad == 1.7){ UI.InfoMessage("3.szint!",2000); }
if(actQuad == 1.5){ UI.InfoMessage("2.szint!",2000); }
if(actQuad == 1.3){ UI.InfoMessage("1.szint!",2000); }
return radQuads[idx+1];
}
}
function redrawMap() {
win.TWMap.watchtower.toggle();
}
function toggleChurch(x, y) {
for (churchIdx in churchData) {
var actChurch = churchData[churchIdx];
if(x == actChurch[0] && y == actChurch[1]) {
actChurch[2] = getNextRadQuad(actChurch[2]);
if(actChurch[2] == 0) {
churchData.splice(churchIdx,1);
}
return;
}
}
//if we are here it means this is a new church
churchData.push([x,y,radQuads[0]]);
UI.InfoMessage("20.szint!",2000);
}
function myHandleClick(event) {
var pos = this.coordByEvent(event);
if (isDrawing) {
toggleChurch(pos[0],pos[1]);
redrawMap();
return false;
} else {
return originalClickHandler.call(win.TWMap.map, event);
}
}
function setup() {
if (win.game_data.screen=='map') {
originalClickHandler=win.TWMap.map._handleClick;
win.TWMap.map._handleClick=myHandleClick;
var table = doc.getElementById("map_big").parentNode.parentNode;
var checkDrawer = doc.createElement("input");
var newRow = table.insertRow(0);
newRow.appendChild(checkDrawer);
checkDrawer.type = "checkbox";
checkDrawer.checked = true;
checkDrawer.id = "checkDrawer";
$("#checkDrawer").click(function(e){
isDrawing = this.checked;
});
var label = doc.createElement("label");
newRow.appendChild(label);
label.appendChild(doc.createTextNode("Kattintásra rajzol (kikapcsolhatod térképmozgatás erejéig)"));
} else {
if (typeof(noAlert)=='undefined' || noAlert == 0) {
alert("Ez a script csak a térképen.\nUgrás a térképre...");
}
self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i,"screen=map");
}
}
setup();
void(0);
Utoljára egy moderátor szerkesztette: