DeletedUser19087
Vendég
A script a főhadiszállás építés felületén futtatható. Az építés oszlop után készít még egy oszlopot és ott kiírja minden épülethez, hogy mennyi XP-t szerez vele a lovag, amikor az elkészül.
Ha ezt hozzáadjuk a lovag által már eddig megszerzett XP-hez, tapasztalhatunk némi eltérést. Kb 1xp. Ez abból adódik, hogy a megszerzett XP nem egész szám, amit kiír a játék az egy kerekített érték. Viszont mikor hozzáad, akkor a műveletet a tört számokkal végzi el, majd ismét kerekít.
Némi extra információ:
Ha ezt hozzáadjuk a lovag által már eddig megszerzett XP-hez, tapasztalhatunk némi eltérést. Kb 1xp. Ez abból adódik, hogy a megszerzett XP nem egész szám, amit kiír a játék az egy kerekített érték. Viszont mikor hozzáad, akkor a műveletet a tört számokkal végzi el, majd ismét kerekít.
Némi extra információ:
- Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket.
- Akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig.
- A kapott tapasztalati pont a felépített épület értékétől függ.
- A kapott tapasztalati érték nem változik akkor, ha az épület prémium pontért gyorsítva került megépítésre.
- Nem jár tapasztalati pont bontásért.
- A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
Kód beillesztése:
javascript:
var buildings = $("#buildings").find("tr");
for (var i = 0; i < buildings.length; i++) {
if (i == 0) {
text = "Szerezhető XP";
$("#buildings").find("tr").eq(i).append('<th>'+text+'</th>');
} else {
wood = Number($("#buildings").find("tr").eq(i).find(".cost_wood").text());
stone = Number($("#buildings").find("tr").eq(i).find(".cost_stone").text());
iron = Number($("#buildings").find("tr").eq(i).find(".cost_iron").text());
xp = (wood + stone + iron) / 2;
$("#buildings").find("tr").eq(i).append('<td>'+xp+'</td>');
}
}
void(0);