Új végjátéktípus:
Neve: Kihívás
Az a klán , akinek a LE pontjai 40%-al nagyobbak, mint a top2 LE pontú klánnak elindíthatja a végjátékot 180-240 nap után, melyben plusz falukat kap az azt elindító klán, melynek száma a klán falvainak 10%-a lenne. Ezeket a falukat 20-as őrtoronnyal látná el a rendszer, és közvetlen az ellenség mellé. A falukat 7 napos Kezdővédelem övezi, különlegességük lehetne, hogy kórház működik, az elesett csapatok 50%-át visszatermeli másnapra, de csak az elesettekét. Viszont hátránya lenne, hogy ide nem használnak a lovag bónuszai, és semmi egyéb bónusz sem, mindemellett a megkapott faluk 50%-ában 40%-al rosszabb egyes védekező típusok védekezése. Pl A1 faluban 40%-al gyengébb a lándzsások védelmi ereje, míg pl A2-Ben 40%-al gyengébb a nehézlovas. A falvakban ne lehessen fel ppzni az épületeket, kész állapotban jelenjenek meg, sereget is lehessen bennük építeni, melyeket a klán vezetők gyárthatnak, a termelésük jó, de a fal szintjük maximum 15. szint. Ebben rejlene a kihívás, és a végjáték elindításától kezdődően 60 napos harc után az adott klánnak birtokolnia kell ezen falvak 55%-át, különben az ellenséges klán(ok) valamelyike lehet csak nyertes, ugyanis ezt a végjátékot 1 klán csak 1x indíthatja el. Ilyenkor lehet jól manőverezni egy alklánnal...
Hasznos lenne. Sok szempontból harcra késztetné a klánokat. Ilyen szempontok alapján pl, ha egy klánnak van 200millió LET-je és a végjátéknak megfelelően őket nem támadták, de a védekező klánnak duplája a LEV-je és ugyanakkor a LET pontja kb., akkor ez azt jelenti, hogy a védekező klán elindíthatja a végjáték fordulót.