Világ 57 beállítási javaslatok

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

tibax

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.445
Talán csak 1 javaslatnál láttam a nagy csatás vègjátèkot. Pedig nem lenne az rossz, csupán csak annál külön meg kène szavaztatni, hogy az összes vègjátèk falu birtoklásával, mennyi idő alatt lehessen elèrni a győzelemhez szüksèges pontot. Mert így, mint ahogy v51-et is megkaptuk semmi hatása nincs a játèkra nèzve. Amelyik klán megszerzi a bevèdèsükhöz szüksèges dominanciát(faluszámot), az mèg ott görcsölhet majdnem plusz egy èvet, mire kigyűlik a pontja a győzelemhez.

Ha lecsökkentenènk mondjuk 2-3-4 hónapra a pont összegyűjthetősègèt, biztos vagyok benne, hogy kemèny darálások lennènek a tèrkèp közepènek a megszerzèsèèrt. S talán mèg kisebb klánok is okozhatnának meglepetèst ès a vègjátèk faluk is nagy(obb) szerephez jutnának, már a játèk korai fázisában.

A nègy kontinál jelentősen nagyobb szervereknek manapság már nem volna szerintem èrtelme. Règen is csak unalomba fulladtak. Játszottam v2-n, láttam. Nagyságrendileg kb 10 kontinál több nem kellene. Az utóbbi idők nègy kontis világát megdupláznánk, bőven elèg kihívás lenne sok klánnak ès klánvezèrnek. Egy olyan vègjátèkot hozzácsapni, ami nem engedi tovább a szervert 1-1.5 èvnèl, így nem unnák meg az emberek. Akár egy csökkentett dominancia, vagy csökkentett pontszámú nagy csata.
További jó ötletelèst :D

Szerintem a 8 kontival is sokan elegèdetek lennènek :D

Mert most azt mondjuk hogy 4 konti,de lassan már a 4 kontinen sem telik be,sőt talán fèlèv után telik meg a 4 konti :(
Nagyobb terkepen,tobben is kezdenèk ujra mert lenne ido felzárkozni,de most ha ujra kezded pl 14 nap utan, es nem a kontit uralo klán játèkosa vagy,akkor esèlytelen is a játèk számodra,mert semmit nem bővült a tèrkèp ès ott vannak a nagyok a seggedben :(

Kezdo/amator jatekosoknak is kezdvezőb ha nagyobb a tèrkèp ,meg másoknak is teljesen más játèk èlmènyt nyujtana :D
 

bimi96

New Member
A reakció pontszáma
14
Nekem ez lenne a nyerő:

Általános beállítások
Végjáték:
Dominancia/bűvös falu
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív, idő és pont alapú

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók:
Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív
Piaci Bónusz: Aktív

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak:
Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Aktív
Piaci max. arány: 1:10
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 15 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 45 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag:
aktív, készségrendszerrel
Íjászok: aktív
Fejlesztési rendszer: Három szintes fejlesztési rendszer (baromi unalmas, hogy csak az egyszerűsített az élet képes most)
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Erőd: Inaktív
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (1500 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív

Zászlók
Zászlók:
Aktív

Milícia
Milícia:
Aktív
Összehívására max. faluszám: 2
Max. egységszám szintenként: 30
Összehívásának max. időtartama: 6
Termeléscsökkenés összehívás alatt:50%

Főnemesek
Főnemesek képzése:
Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 200 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: világsebesség alapján

Klán
Klánharcok elérhetők:
Igen
Klán-készségek: Aktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 50

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya:
Emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés:
Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Aktív
Időtartam: 23:00-07:00

Nem szeretném ha leáldozna ennek a játéknak, alig vagyunk maroknyian már, lehet hirdetéseket kéne dobálni szét a vezetőségnek...
 
Utoljára szerkesztve:

Syntex

Co-Community Manager
A reakció pontszáma
828
Es mi lenne ha felraknatok vegre a napszemuvegeteket es inditanatok egy scriptmentes vilagot? :DD

A scriptek minden világon engedélyezve vannak és a játékélmény fokozását és könnyítését szolgálják. Az engedélyezett scriptek mindenki számára elérhetőek a fórumon, úgyhogy értelmét nem látjuk, miért kéne script mentes világ.
 

-NooBLeadeR-

#igazajátékosnevem
A reakció pontszáma
8.319
Hogy ne pár kattintással rendezz le mindent hanem tényleg tudás alapján játtsz?

Tudni kell a határokat, és ezt szerintem a supporterek is látják, ezért könnyítik a fejlesztők a játékot, hogy minél kevesebb idő alatt is hatékony munkát végezhess. Erre a célra lett létrehozva, gondolom a duál fiók, mint olyan, vagy épp a fentebb említett scriptek is. Mindenki számára könnyen elérhetők, és javítják a játékban kötelezően eltöltött időt. A tudást nem a kattintás száma fogja megmondani, aki tud az nem a scriptek keresztül fog átjönni. Persze olybá tűnik, hogy vannak olyan játékosok, akik illegálisan tolják, de azok saját maguk szegénységi bizonyítványukat írják alá.
100 falnál pl, ha farmolok, ha van mit, akkor a script az amúgy több órás folyamatot lerövidíti szimplán csak fél órára maximum, ha jól csináljuk. Azaz a több óra helyett, amit farmolással töltesz akár kimehetsz napozni is, ezzel is úgymond nem függ annyira az életed a játéktól. A játék valós időben zajlik, a tervezők pedig annak kényelmesen eltöltendő idejére hozták létre gondolom a scriptet, a helyettesítés, a duál fiókot.

Szerintem az emberek 90%-a nem szeretné az egész napját a gép előtt görnyedve tölteni egy játék miatt. Ha hobbiként is viseljük, a játék harci része is már épp elég időt vesz igénybe. Szóval én a saját részemről teljesen egyetértek a supporttal, hogy ezen beállítások nem változtathatóak. :)
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.083
Hogy ne pár kattintással rendezz le mindent hanem tényleg tudás alapján játtsz?

Akkor lényegében a PF-et meg a fiókkezelőt is kivehetitek, meg a farmkezelőt, hisz mind kényelmi funkció, és csak pár kattintást spórol meg. Ne essünk át a ló túloldalára, a szkriptekkel szerintem, amíg nem illegálisak, és csak kényelmi funkciókat adnak, nincsen semmi gond.
 

NovaLee

Well-Known Member
A Klánháború Csapata
A reakció pontszáma
636
Kedves Játékosaink,

Mivel a központnak kifejezett szándéka a V56-ra az új, A Felvilágosodás Kora végjáték bevezetés, így ezen javaslatokat a VILÁG 57 kapcsán fogjuk felhasználni.

Ennek fényében változnak a határidők a javaslatok beküldését és szavazást illetően. Szíves elnézésetek kérjük a kellemetlenségért, ezen információkról mi is csak nemrégiben értesültünk.

Várjuk továbbra is javaslataitokat, kedveléseitek és visszajelzésetek!

Új időpontok:
Javaslatok küldése lezárul:
2019-07-14
Első szavazás kezdetét veszi: 2019-07-15
Első szavazás lezárul: 2019-07-21
Végső szavazás kezdetét veszi: 2019-07-22
Végső szavazás lezárul: 2019-07-31
Javaslat továbbítása a központnak: 2019-08-01

Köszönjük szépen megértésetek!

Klánháború Csapat
 

Syntex

Co-Community Manager
A reakció pontszáma
828
Sziasztok!
V60 lehetne egy taktikus világ, hmm?

Technológiás egységfejlesztés
Új lovagrendszer
Zászlók
Őrtorony
Íjászok
Seb. 1.5
Templom
Öreg ötletei a könnyített végjátékra

Lényeg
Világpuffasztás
Könyebb végjáték, hogy végre a szövetségek ne árulással végződnenek
Mindent amit csak lehet beledobni, ami gondlkodást és lehetőségeket kínál.

Példsul az új lovagrendszer és a régi technológiás egységfejlesztés együtt, hatalmas mozgás teret kínál, plusz még jönnek hozzá a zászlók, torony, templom...

Ennek lényege
Nagyobb világ okán a 2. réteg klán is képes kifejlődni, ergo nem négy vagy három esélyes lesz akiket már előre majdnem meg lehet tippelni
Klánlimit legyen 40 fő.
A könnyű végjáték okán a szövetségek erősödnek, s ha valaki nyerés közelébe jut, letaszítjatják azt. Ugyanakkor nem kell feltétlenül elverni, vagy olvasztani a világoskékeket, merf megmaradhatnak szép eredményeik a büszke 2. helyen.

Most, hogy végigolvastalak bennetek, nekem ez az ötletem támadt, ha tetszik nyomj egy kedvelést
Szia,

Mit értesz pontosan könnyű végjáték alatt?
 

DeletedUser20047

Vendég
Leírom pontosabban, elnézést a kapkodásomért!

V60-ra tervezett világbeállítás
Egység sebesség:
1
Játék sebesség: 1,5
Végjáték: A felvilágosodás kora
A felvilágosodás kora előrevetíti olyan klánok győzelmi lehetőségeit, melyek előszeretettel védekezve mindig kikapnak. A felvilágosodás korában lehetőséget kapna egy védekező klán, mely okosan tud dipózni, s nem feltétlenül kellene mindig azt látnunk, szövetségek bomlanak és olvadnak a győzelem érdekében.
Millsec: kikapcsolva
Nekem speciel elegem van a kockákból, meg a scriptekkel csalókból, abban az esetben viszon, ha minden csapat csupán másodpercre pontosan érkezne, megszűnnének a civakodások, nem lenne értelme scripteket venni, azokért fizetni, illetve Pista bácsi is ugyan annyira tudna időzíteni a 2003-as xp-vel, mint Fullhouse a 8 magos, vízhűtéses gépével, 100gb-os nettel, millsecre pontos scriptekkel.
Kezdővédelem: 5 nap (bőven elég)
Kereskedelem: 1:1
Szabad kereskedelem: klánon belül 30 nap után / 60 kívül
Támadó - Védekező arány: 20:1-hez (az első 60 napra)
Klán: 40 fő
Klán zárul: Igen (még az aktívabb időszakban)

Fejlesztési rendszer: 3 szintes
Lovag: aktív (mostani)
Zászló: aktív
Templom: aktív
Őrtorony: aktív
Íjász: aktív
Erőd: aktív
Barbár és Bónusz: emelt emelt emlet és emelt
Fejlődnek: 5000 pontig
Plusz valahogy akkor lehetne duplázni a világot!
Gyűjtögetés: van
Nemes: 30mező (nincs giga-mega arma a kicsikre, sem kezdeti fölényeskedés)
Éjszakai bónusz: 22:00-09:00-ig (Mindenki pihenje ki magát fiúk-lányok ;)

A világ lehetőségei
Egy olyan világot kapunk, amiben nem éri meg árulónak lenni, ahol nem lehet egyedül terjeszkedni, ahol sok kicsi klán van, és kötelező használni a diplomáciát. Nem jönnek létre gigászok, nem fél speed világot kapunk, nem roncsolja az ideget, hogy beállnak ezredekbe, s nem nyerhet egy klán hatalmas területeket jó reggel, és starter játékosokkal.

Ez a világ valóban V1 korai éveihez hasonlítana!
 

Jefimovics Raszputyin

Őrült Pap
A reakció pontszáma
66
V??-ra tervezett világbeállítás
Egység sebesség: 2
Játék sebesség: 1,5
Végjáték: Dominancia
Millsec: Kikapcsolva
Kezdővédelem: 7 nap
Kereskedelem: 1:1
Szabad kereskedelem: Klánon belül 30 nap után
Támadó - Védekező arány: Nincs
Klán: 80-100 fő /Szűrni az alklánokat/
Klán zárul: Igen

Fejlesztési rendszer: Egyszerű
Lovag: Inaktív
Zászló: Inaktív
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Íjász: Aktív
Erőd: Inaktív
Barbár és Bónusz: Emelt
Fejlődnek: 3000 pontig
Gyűjtögetés: Nincs
Prémium tőzsde: Nincs
Nemes: 30 mező
Éjszakai bónusz: 22:00-09:00

Hogyan hasonlíthatna V1hez egy olyan világ amiben akkor nem létező beállítások szerepelnek?
 

DeletedUser

Vendég
V??-ra tervezett világbeállítás
Egység sebesség: 2
Játék sebesség: 1,5
Végjáték: Dominancia
Millsec: Kikapcsolva
Kezdővédelem: 7 nap
Kereskedelem: 1:1
Szabad kereskedelem: Klánon belül 30 nap után
Támadó - Védekező arány: Nincs
Klán: 80-100 fő /Szűrni az alklánokat/
Klán zárul: Igen

Fejlesztési rendszer: Egyszerű
Lovag: Inaktív
Zászló: Inaktív
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Íjász: Aktív
Erőd: Inaktív
Barbár és Bónusz: Emelt
Fejlődnek: 3000 pontig
Gyűjtögetés: Nincs
Prémium tőzsde: Nincs
Nemes: 30 mező
Éjszakai bónusz: 22:00-09:00

Hogyan hasonlíthatna V1hez egy olyan világ amiben akkor nem létező beállítások szerepelnek?
A beállítások teszik hasonlóvá, nem az, hogy: de jó vóna V1..

Ha minden "bigyó" aktív, az redukálja a mozgásteret, ha a klánok kicsik, a mozgás kevés, a barbár sok.. sokkal nagyobb, kiegyenlítettebb világot kapunk.

Tehát pont nem így, hanem amúgy, előtted a helyes válaszadó.
 

diRicheron

.~.NseriouslyO.~.
A reakció pontszáma
3.666
57 -ről akkor végül mikor lesz szavazás a világ beállításokról? Ha lesz egyáltalán.
 

DeletedUser18930

Vendég
A játékosállományt muszáj lenne felfelé húzni, és erre van egy elképesztően kézzelfogható módszer ami ugyan befektetést igényel, de szerintem megtérül: Hirdetések.
Anno srácként én is egy x weblap oldalán láttam meg a hirdetést(travian,kingsage,kh). Ez volt talán a legszimpatikusabb. Azóta költöttem is rá, tehát a felém irányuló hirdetés hopp meg is térült. Tényleg nem lenne nagy befektetés, cserébe mások is belekóstolhatnának..
 

-NooBLeadeR-

#igazajátékosnevem
A reakció pontszáma
8.319
A játékosállományt muszáj lenne felfelé húzni, és erre van egy elképesztően kézzelfogható módszer ami ugyan befektetést igényel, de szerintem megtérül: Hirdetések.
Anno srácként én is egy x weblap oldalán láttam meg a hirdetést(travian,kingsage,kh). Ez volt talán a legszimpatikusabb. Azóta költöttem is rá, tehát a felém irányuló hirdetés hopp meg is térült. Tényleg nem lenne nagy befektetés, cserébe mások is belekóstolhatnának..

Ebbe sztem a magyar suppnak nem sok beleszólása van :D
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent