DeletedUser
Vendég
Sziasztok!
Közösen a volt Classic 10-es győztes csapatával összeállítottuk a Classic 11-es beállítási javaslatát, amelyben törekedtünk az előző világ kiegyenlítetlenségét kiszűrni, és egy mindenki számára jobban élvezhető szervert összeállítani. Pár beállítást meg is indokoltunk.
Arra szeretnénk kérni Sajtmacskát, hogy ha egyetért a javaslatokkal, és többen is támogatják a játékosok közül, akkor továbbítsa a központ számára.
Nagyon szépen köszönjük a segítséget!
Mindenkinek kívánunk szép napot, és további jó játékot!
A Classic 11 beállításai
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 14 napon át megszakítás nélkül.
Legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Legnagyobb LET pontú játékos: 900 prémium pont
Legnagyobb klán: 800 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték: Játékos pontszám
Játék sebessége: 10
Egység sebesség: 0.4
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Csak klánon belül
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, mennyiség alapján
Bevezető: Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: Aktív, 23-07 között (Indoklás: nagyon kevesen tudnak éjjel is játszani és ügyelni a falukra, az éjszakai bónusz kivétele túl nagy előnyt jelent azok számára akik akkor támadnak, szóval mindenképpen javasolt ha aktív, és nyugodtan lehet aludni)
Alvás Üzemmód: Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 5 falunál
Prémium fiók: Aktív
Fiókkezelő: Aktív
Farmkezelő: Aktív
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Jutalmak
Jutalmak: Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 2 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: Inaktív
Játékbeállítások
Lovag: Inaktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Klasszikus fejlesztés
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falu visszabontása: Inaktív
Zászlók
Zászlók: Inaktív
Kezdőfalu
Méret: N2 vagy N3 (Indoklás: sokkal jobb nagyobb faluval indítani, mivel így azoknak is van esélyük valós fejlődést elérni, akik nem tudnak napi 1-2 óránál többet beáldozni, így sokkal kiegyensúlyozottabb harcok alakulhatnak ki)
Milícia
Milícia: Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Érmés rendszer (Indoklás: sokkal jobb mint a tárolós rendszer, mivel nem veszik el a nemes, így ha bevédnek, 1 faluval is újra visszanyerheted az eredeti korlátodat, s 1 hét alatt újra fullos falukkal folytathatod a csatát)
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 50 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűségnövekedés: 5
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 30 (Indoklás: reális létszám, nagyobb csapatok is összetevődhetnek)
Terület
Bónuszfalvak: Aktív
Kezdőfalvak: 1
Égtájválasztás: Aktív (Indoklás: a klánok egy kontinensre tömörülhetnek, így jól össze tudnak dolgozni)
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 14 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 14 napot helyettesítés alatt állt.
Közösen a volt Classic 10-es győztes csapatával összeállítottuk a Classic 11-es beállítási javaslatát, amelyben törekedtünk az előző világ kiegyenlítetlenségét kiszűrni, és egy mindenki számára jobban élvezhető szervert összeállítani. Pár beállítást meg is indokoltunk.
Arra szeretnénk kérni Sajtmacskát, hogy ha egyetért a javaslatokkal, és többen is támogatják a játékosok közül, akkor továbbítsa a központ számára.
Nagyon szépen köszönjük a segítséget!
Mindenkinek kívánunk szép napot, és további jó játékot!
A Classic 11 beállításai
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 14 napon át megszakítás nélkül.
Legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Legnagyobb LET pontú játékos: 900 prémium pont
Legnagyobb klán: 800 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték: Játékos pontszám
Játék sebessége: 10
Egység sebesség: 0.4
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Csak klánon belül
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, mennyiség alapján
Bevezető: Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: Aktív, 23-07 között (Indoklás: nagyon kevesen tudnak éjjel is játszani és ügyelni a falukra, az éjszakai bónusz kivétele túl nagy előnyt jelent azok számára akik akkor támadnak, szóval mindenképpen javasolt ha aktív, és nyugodtan lehet aludni)
Alvás Üzemmód: Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 5 falunál
Prémium fiók: Aktív
Fiókkezelő: Aktív
Farmkezelő: Aktív
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Jutalmak
Jutalmak: Inaktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 2 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: Inaktív
Játékbeállítások
Lovag: Inaktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Klasszikus fejlesztés
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falu visszabontása: Inaktív
Zászlók
Zászlók: Inaktív
Kezdőfalu
Méret: N2 vagy N3 (Indoklás: sokkal jobb nagyobb faluval indítani, mivel így azoknak is van esélyük valós fejlődést elérni, akik nem tudnak napi 1-2 óránál többet beáldozni, így sokkal kiegyensúlyozottabb harcok alakulhatnak ki)
Milícia
Milícia: Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Érmés rendszer (Indoklás: sokkal jobb mint a tárolós rendszer, mivel nem veszik el a nemes, így ha bevédnek, 1 faluval is újra visszanyerheted az eredeti korlátodat, s 1 hét alatt újra fullos falukkal folytathatod a csatát)
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 50 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűségnövekedés: 5
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 30 (Indoklás: reális létszám, nagyobb csapatok is összetevődhetnek)
Terület
Bónuszfalvak: Aktív
Kezdőfalvak: 1
Égtájválasztás: Aktív (Indoklás: a klánok egy kontinensre tömörülhetnek, így jól össze tudnak dolgozni)
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 14 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 14 napot helyettesítés alatt állt.