Classic 11 összeállított javaslat

DeletedUser

Vendég
Sziasztok!
Közösen a volt Classic 10-es győztes csapatával összeállítottuk a Classic 11-es beállítási javaslatát, amelyben törekedtünk az előző világ kiegyenlítetlenségét kiszűrni, és egy mindenki számára jobban élvezhető szervert összeállítani. Pár beállítást meg is indokoltunk.
Arra szeretnénk kérni Sajtmacskát, hogy ha egyetért a javaslatokkal, és többen is támogatják a játékosok közül, akkor továbbítsa a központ számára.
Nagyon szépen köszönjük a segítséget!
Mindenkinek kívánunk szép napot, és további jó játékot!


A Classic 11 beállításai


Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 14 napon át megszakítás nélkül.
Legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Legnagyobb LET pontú játékos: 900 prémium pont
Legnagyobb klán: 800 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Játékos pontszám
Játék sebessége: 10
Egység sebesség: 0.4
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Csak klánon belül
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, mennyiség alapján
Bevezető: Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: Aktív, 23-07 között (Indoklás: nagyon kevesen tudnak éjjel is játszani és ügyelni a falukra, az éjszakai bónusz kivétele túl nagy előnyt jelent azok számára akik akkor támadnak, szóval mindenképpen javasolt ha aktív, és nyugodtan lehet aludni)
Alvás Üzemmód: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 5 falunál
Prémium fiók: Aktív
Fiókkezelő: Aktív
Farmkezelő: Aktív
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív

Jutalmak
Jutalmak:
Inaktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 2 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: Inaktív

Játékbeállítások
Lovag: Inaktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Klasszikus fejlesztés
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falu visszabontása: Inaktív

Zászlók
Zászlók: Inaktív

Kezdőfalu
Méret: N2 vagy N3 (Indoklás: sokkal jobb nagyobb faluval indítani, mivel így azoknak is van esélyük valós fejlődést elérni, akik nem tudnak napi 1-2 óránál többet beáldozni, így sokkal kiegyensúlyozottabb harcok alakulhatnak ki)

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Érmés rendszer (Indoklás: sokkal jobb mint a tárolós rendszer, mivel nem veszik el a nemes, így ha bevédnek, 1 faluval is újra visszanyerheted az eredeti korlátodat, s 1 hét alatt újra fullos falukkal folytathatod a csatát)
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 50 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűségnövekedés: 5

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 30 (Indoklás: reális létszám, nagyobb csapatok is összetevődhetnek)

Terület
Bónuszfalvak: Aktív
Kezdőfalvak: 1
Égtájválasztás: Aktív (Indoklás: a klánok egy kontinensre tömörülhetnek, így jól össze tudnak dolgozni)

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 14 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 14 napot helyettesítés alatt állt.
 

DeletedUser

Vendég
A te 11-es javaslatod meg irreális. Ha kicsi klánokra vágysz gyere Speedre, ott a limit általában 2-5 közötti :)
De azért egy Classic világ mégis nem indulhat ilyen kis klánlimittel :)
Amúgy mindig 20-40 között mozgott Classicon a limit, amely pont egy 30-as átlagot ad :) Az ideális szám :D
 

DeletedUser15865

Vendég
Sziasztok,

Nem tud valaki olyan információval szolgálni, hogy nagyjából mikor esedékes hogy elindul a Classic11?
(már itt lenne az ideje)

(am szerintem elég N1, N2es indulás csak legyen kicsit emeltebb létszámú barbár/bónuszfalvak,
klán meg elég 20 fősre is a sebesség illetve aktív játékosok száma miatt, V48on 40fő itt meg 30fő?? azért ez sem reális egy 10xes sebességnél szerintem)
 

DeletedUser19381

Vendég
A pp nélküliség nekem nagyon tetszik
ez a 3 alap meg elfogadható
Prémium fiók: Aktív
Fiókkezelő: Aktív
Farmkezelő: Aktív

Régóta vártam egy tőzsde nélküli világot és ez nagyon tetszene,egyedül a sebességgel nem értek egyet szerintem lehetne lassabb így túl gyors lenne a világ és ha esetleg valaki kevesebb néz fel mert dolgozik vagy suliba van akkor sokat tud veszíteni.
 

Deleted User - 1079264

Vendég
...
klán meg elég 20 fősre is a sebesség illetve aktív játékosok száma miatt, V48on 40fő itt meg 30fő?? azért ez sem reális egy 10xes sebességnél szerintem)
A normál világokon érdemes több klánnal indulni, de itt nem lehet erősítést küldeni klánon kívül, így bele kell férni az együtt induló barátoknak a klánlimitbe.
Nekem tetszett a tanyaszabály is a c9-en. Nem volt értelme agyonvédeni egy falut, kicsit trükközni kellett.
Az éjszakai bónusznak meg nem sok értelmét látom. Akkor is lehet támadni, akkor is fel kell kelni cimkézni, indítani, ha valaki komolyan veszi a játékot.
 

DeletedUser19073

Vendég
Amúgy mindig 20-40 között mozgott Classicon a limit, amely pont egy 30-as átlagot ad :) Az ideális szám :D

minel kisebb a klan limit annal elvezhetobb :p
tudtommal elozo classicon nem volt ellenfeletek, ha pedig nincs ellenfel, vagy azok joval kevesebben vannak mint ti akkor mi ertelme a jateknak? ja igen, a kituntetes szepen nez ki a jatekos profilon ;)
 

Halottaskocsi

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.067
minel kisebb a klan limit annal elvezhetobb :p
tudtommal elozo classicon nem volt ellenfeletek, ha pedig nincs ellenfel, vagy azok joval kevesebben vannak mint ti akkor mi ertelme a jateknak? ja igen, a kituntetes szepen nez ki a jatekos profilon ;)
classicos kitüntetés? mutass egyet
 

DeletedUser19095

Vendég
Én az őrtornyot elhagynám, ezzel a lépéssel elvesztette a lényegét nálam a játék...
Hűségnövekedés nem lehet 5, ha a sebesség 10. Mindíg egyezett eddig, ettől eltérni nem fog a support. Akkor inkább legyen 5:0.8 a játék
A 30 fő ekkora sebességhez nagyon sok. A 10 fő reálisabb

-Sam
 

sikamaru123

You do not have to live in the past
A reakció pontszáma
967
minel kisebb a klan limit annal elvezhetobb :p
tudtommal elozo classicon nem volt ellenfeletek, ha pedig nincs ellenfel, vagy azok joval kevesebben vannak mint ti akkor mi ertelme a jateknak? ja igen, a kituntetes szepen nez ki a jatekos profilon ;)

Mint ezt már megírtam 1x classicon (én csakis azért mondanám hogy "nekünk" mivel szerintem legalábbis én magamat red barátjának,emberének és a klántagok társának tartóm magam) ezért nekünk sosem volt igazi ellenfelünk classicon :) egyetlen egyszer volt amikor még red barátommal egymás ellen küzdöttünk az a Tatus klán volt de ott redék győztek de ott volt egyedül ellenállásba ütközés azóta sokan próbálkoztak minket legyőzni de sosem sikerült és nem is fog nekik! Mivel (nem akarom dicsőíteni redet) de az elméje,taktikái,módszerei lényűgözőek és ahogy a társaiért küzd az teszi őt erőssé és mivel a társai sem adják fel soha ezért mint egy össze szokott csapat mindig nyerni fognak classicon ahányszor csak indulnak mivel "egy mindenkiért mindenki egyért" :D
 

DeletedUser

Vendég
Én az őrtornyot elhagynám, ezzel a lépéssel elvesztette a lényegét nálam a játék...
Hűségnövekedés nem lehet 5, ha a sebesség 10. Mindíg egyezett eddig, ettől eltérni nem fog a support. Akkor inkább legyen 5:0.8 a játék
A 30 fő ekkora sebességhez nagyon sok. A 10 fő reálisabb

-Sam

Szerintem elírtad, 1-es klánlimitet szerettél volna írni, igaz? :p
 

DeletedUser19095

Vendég
Nem írtam el...
gondolj bele meddíg tartana a szerver. 30 taggal 3 hét alatt megnyeritek ha nem alvó módban játszik mindenki. de lehet sokat írtam :D mennyi az aktív játékos classicon 100? abból 30 nálad van, elstartolsz az elején az erősebbeket befoglaltatod és utána a gyengébbeket pikk pakk elintézitek
 

DeletedUser18429

Vendég
Mint ezt már megírtam 1x classicon (én csakis azért mondanám hogy "nekünk" mivel szerintem legalábbis én magamat red barátjának,emberének és a klántagok társának tartóm magam) ezért nekünk sosem volt igazi ellenfelünk classicon :) egyetlen egyszer volt amikor még red barátommal egymás ellen küzdöttünk az a Tatus klán volt de ott redék győztek de ott volt egyedül ellenállásba ütközés azóta sokan próbálkoztak minket legyőzni de sosem sikerült és nem is fog nekik! Mivel (nem akarom dicsőíteni redet) de az elméje,taktikái,módszerei lényűgözőek és ahogy a társaiért küzd az teszi őt erőssé és mivel a társai sem adják fel soha ezért mint egy össze szokott csapat mindig nyerni fognak classicon ahányszor csak indulnak mivel "egy mindenkiért mindenki egyért" :D


Hűha de nagyokat mondasz :D Minden Classicon mesélj még :D Amikor te még képletbe se voltál párszor azért csak kikaptak :D Ja és pont a Tatus klánt mondod :D Azon a szerveren nem pont nekem nyaliztál és fröcsögtél red ellen ? Vagy azt már elfelejted ilyenkor ? Mióta nem indult egy Just vagy társai azóta Classicon nem nagyon voltak komoly ellenfeleitek de erre verheted a nyálad főleg h még nem náluk voltál addig te is így gondoltad és írtad :) A Classic elkorcsosult játszattok ott magatoknak ha már sikerült megvennetek magatoknak :)
 
Fent