na végre messala megmutatta, hogy hova is akartam írni
A v40 izéből át is rakom ide:
Ma reggel megdöbbenve tapasztaltam, hogy ebben a toronycsata játék a játékban már megint másik csapatban (színben) vagyok. pedig tudom tegnap 14:00-óta, hogy a színem változott, de félálomban még mindig a kezdő csapatszínem iránti lojalitásom tört elő ... na de azért letörtem gyorsan
Viszont erről jutott eszembe, hogyan is segíthetnék az innogames nagy problémáján
Csökken a profit, fogy az ügyfélkör ... oh szegény. Na ilyenkor kell egy kis brand-newing, szolgáltatás át-struktúrálás, ne adj isten egy pár új termék ... persze csak finoman átvezetve és megtartva az eddigi fizetőképes ügyfélkört is.
Szóval, valahol (tán itt) kérdezte valamelyik sup, hogy a játék klánstruktúrájával kapcsolatba van-e ötlet. Hát van, a játék (élvezet itt, profit ott) lényegét érintő, mondom is:
- a "világ"-nak határozott ideig kellene tartania, pl 1 évig max.
- a klánok számának (nem pedig a taglétszámnak) fixnek kéne lenni, 5
- a klántagságot a gép sorsolná, havonta, újra és újra, így lenne pl 12 forduló
- klánváltás forduló közben nincs, aki ki akar szállni az töröl
- az előző fordulóban megszerzett falvak lennének a játékos kezdő falvai a következő fordulóban, tehát egyre vadabbak lennének a fordulók
- csak az első fordulóban lennének direkt barbár falvak generálva, később nem
- a játékos "rang"-ba (a végső eredménybe, jutalomba) csak 1/3 arányban számítana a saját eredmény, 2/3 arányban a klán eredmény (a 12 forduló saját és a 12 forduló klán részeredmények összege), és csak az ellenfeleken elért támadó eredmény (belső-, barbárfoglalás, LET nem), csapatjáték megerősítő jutalmazás
- a játékosok az egyes világokon elért rangjukat megőriznék, tovább vinnék (ez egyben objektív mérce és válasz is a "legenda" témára
), de úgy hogy azt az idő múltával kopna, csak rendszeresen aktívan játszók maradnának a topon
- a világok beállítási amiben különbözhetnének: fordulók száma, időtartamuk, a vezetők jogosultságaiban és például abban, hogy demokratikus vagy meritokratikus (az egyik esetben választások érvényesülnek, a másik esetben a rang/tudás/hírnév)
-- demokratikus klán vezetőség: ha törölt vagy lemondott és természetesen minden forduló első napjaiban kötelező szavazásos választás (de itt is meg lehetne csavarni egy kis census-os rendszerrel: akinek magasabb a rangja, az erősebb elektor)
-- meritokratikus klán vezetőség: simán a legmagasabb rangú a vezető
-- a vezérek jogai: a diplomáciát beállíthatja ( ha be van mondva ki az ellenfél, akkor az azon elért pont bónuszos; szövetséges ütése pedig máluszos), célokat tűzhet ki a klánnak egészének és a tagoknak egyenként (ha a cél teljesül akkor a klán/tag és a vezér is bónuszt kap, ha nem akkor a klán/tag és a vezér is máluszt kap), stb
Na ez biztos izgalmas játék lenne a klasszikus kh alapokon, de mégis csavarva rajta egyet, több érdekes következménnyel, sok-sok továbbfejlesztési lehetőséggel és biztos megélhetéssel az inno programozóinak ... de ezt most nem fejtem ki még bővebben, mert már így is túltoltam, mert mennem kell kvzni.
+még egy fontos: az innogamesnek költenie kéne némi sales-marketingre, egy-egy világ indítását előre jól megkampányolva, keresletet gerjesztve rá ... az úgy kevés, ha csak a belső fórumokon akar ugyanabban a fogyó játékosi körben mindig újabb (de lényegében nem különböző) termékeket eladni.