2016 Tél: mit változtatnál a klánokon?

DeletedUser18145

Vendég
Sajnos én már sokkot kaptam ettől a sok klán és alklán témától
Én ugy vagyok vele, hogy számomra mindenki ellenség aki nem, kék

No, de csak egy kérdésem lenne az is Sajtmacskához.

Sajtmacska, azt a két levelet minek illetetted be ide? Mi volt azokkal a célod?
 

DeletedUser12405

Vendég
Nem vitatkozni szeretnék, csak nem értem, kérem valaki segítsen.
Ne legyen alklán, és testvérklán. De ez "hivatalosan" most sincs, nincs ilyen beállítási mód, és mégis mindenki boldog boldogtalan alklánja. Ha ezt kéritek, akkor ezt nem nektek kéne megcsinálni? Mert ugye most is megteszitek, függetlenül attól, hogy nincs rá beállítási mód. Aztán szépen felzabáljátok egymást.
Ez kb olyan érvelés, mintha a rendőrség mondaná, h "Mi egyáltalán nem támogatjuk a betöréses lopást, soha nem ajánlottuk ezt egyetlen állampolgárnak sem, tehát az ő feladatuk lenne, h ezt ne tegyék meg!"

Az a témafelvető kérdés, h mit változtatnánk? Többen azt változtatnánk, h olyan körülmények legyenek, h ezt ne lehessen megtenni! (Mert ha meg lehet tenni, akkor meg is fogják/juk)
Hogyan?
1) Klán záródás, valamikor, valamilyen módon (pl akár csak a végjátéktól)
Ez miért csak classic-on van kipróbálva, ahol állítólag szinte senki se játszik? rsrs fentebb azzal érvelt, h túl sokáig tart majd, meg túl kevés tag marad a végén. Dehát pl a v3 első helyezettje 10000+ faluval végzett, miközben a v39en már a barbárokkal együtt sincs annyi falu összesen :)
Nekem pl nagyon tetszenek a classic beállításai, de 4x sebességhez nem érzem magam aktívnak dualossal együtt sem, pedig valszeg magasan aktívabb vagyok az átlagnál.
2) Klánba lépés korlátozása valamilyen módon

Illetve, a mostani működés szerint a klánlétszám limitnek semmiféle tényleges jelenősége nincs. Csak felesleges extra adminisztráció a megaklánok vezetőinek. Szóval ha olyan "szabály"t alkalmazunk, amit pofonegyszerű kijátszani, akkor már az is következetesebb, ha szimplán kivesszük a szabályt, sztem.
 

DeletedUser16323

Vendég
Nekem igazából tök mindegy ez a része, úgyse hiszem, hogy érdemben lehetne ezt szabályozni, + mindenképp egy klán nyer meg egy világot... na meg a kláncsaládok tele vannak inaktívakkal meg sunnyogókkal, akiket még könnyebb megtalálni így... egy normális klán jobban odafigyel a tagokra, úgyhogy már ezen is látszik, hogy hol lehet könnyebben haladni. :)
Szóval ennek is megvan az előnye, és gondolom, akik ide beírnak ebben a témában, azok pont ki tudják használni az ilyen tömeginaktívgyüjtögetőklánokat... :D

A klánba/ból ki-be lépegetést viszont nem volna nehéz szabályozni, pl: Ha beléptél egy klánba, akkor 30 napig ne léphess ki - de természetesen kirúgni lehessen a vezetőknek. - és ha kiléptél, akkor ...pl. 2 hétig ne lehessen másik klánhoz csatlakozni.
Azt is el tudnám képzelni, hogy aki egyszer kilépett, vagy kirúgtak, ugyanoda ne lehessen visszavenni.

Ez a kláncsaládoknak is visszatartó erő lenne sztem, mert a tagnak két hetet klán nélkül kéne töltenie, amíg csatlakozhat a fő klánhoz egy kláncsaládban... az azért húzós... :)
Vagy akit a fő klánból leküldhetnének, mert inaktív vagy nem fejlődik, az két hétig nem tudna az alklánhoz csatlakozni... az még húzósabb... :)

De hogy őszinte legyek, a vezér lehetőségei jobban érdekelnének, azzal sokkal jobb klánokat lehetne kialakítani - fentebb vázoltam ugye, hogy miről van szó, ha valaki nem olvasta volna. - és sokkal könnyebb volna segíteni is a normális fiókkialakítást is a tagoknak. Néha az ember olyan szarvashibákkal találkozik még a "kívülről" profinak gondolt játékosoknál is...

Egy klánban sztem legalább a vezér megérdemel ennyi bizalmat, hogy lássa a seregeket mindenhol.
Mire menne az életben egy hadvezér, ha azt sem tudja, hogy hol mennyi csapata van...? :)
 

DeletedUser18760

Vendég
Hatalmas ötlet az amit itt fentebb egy hozzászóló írt, azaz hogy az alapítói ranggal bíró játékos láthassa a klánja tagjainak az éppen aktuális sereg állását. Ez egyszerűen megoldva úgy történhetne hogy a térképen rákattintana a nevére, és ott ahol a profilját olvassa bárki, a vezérnek ott lenne a plusz infó a sereg állásról.
Miért lenne jó? mert garantáltan csak olyan klánba lépne be a játékos, akinek a vezérében bízik annyira hogy annak tudatában is belép a klánjába hogy láthatja ezt a kényes dolgot amit mindenki titkol, és a vezérnek is könnyebb koordinálni a csapatot vagy éppen kiszűrni az építkezőket. Még a területeket is könnyebb lenne szervezni, mert a térképen rögtön átlátná a vezér, hogy nem borul-e a térkép, és van egy helyen 5-5 támadó, és nulla védő, vagy fordítva.
 

Tibika

New Member
A reakció pontszáma
6
sziasztok ujjabb őtlet

A tagok minősítése jelenleg a normál és a megbízható. lehessen egy tagot a normál tagi szinttől lejjebb minősíteni mondjuk nem megbízható vagy megbízhatalan erről a tag kapjon értesítést a többi tag pedig egyértelműen lássa a térképen ki az akivel gond van.
PL:
1: belső foglalásra kiírt tag (szine rózsaszín)
2: inaktív (nem regála klánvezérek utasításaira) világosabb rózsaszín
3: megbízhatatlan aktív de vannak vele komoj gondok világos lila
4: problémás
5: normál
6: készséges
7: megbízható
8: rendkívül megbízható
9: alvezér
10: veezér

a vezér mindent tudjon állítani szineket a térképen milyen fórumot lásson a foglástervező milyen rangtól legyen látható
és akkor pl a segítségkérő topikot mindenki láthatja de csak 5-ös szintől magasabb rangú játékosok hozzászólásai jelenenek meg azonnal
azaz az alacsony rangú játékosok írásai csak alvezéri v fórum moderátori megerősítés után legyenek láthatóak. esetleg a témát létrehozó játékos láthassa
 

DeletedUser8560

Vendég
Sajnos én már sokkot kaptam ettől a sok klán és alklán témától
Én ugy vagyok vele, hogy számomra mindenki ellenség aki nem, kék

No, de csak egy kérdésem lenne az is Sajtmacskához.

Sajtmacska, azt a két levelet minek illetetted be ide? Mi volt azokkal a célod?

Ne haragudj, nem értem a kérdésed.
Ha a játékosok levelére gondolsz: a supportba írtak, én pedig közzétettem, mert ugyanúgy ide tartozik mint a többiek véleménye.
Ha másra kérdeztél volna: kérlek pontosíts. Köszönöm! :)
 

DeletedUser18290

Vendég
Meddig fog még élni ez a téma és hol, mikor fogjuk megtudni, hogy melyek kerülnek elfogadásra?

Az értelmes javaslatok szerintem már le lettek írva az alklán/testvérklán dilemmát meg egyesek még mindig nem fogták fel és aggasztó kicsit, de szerintem nem is fogják. :(
 

DeletedUser8560

Vendég
Szia,

A következő fog történni, hozzávetőlegesen egy hét múlva: kigyűjtöm a javaslatokat, és elküldöm a központ munkatársainak fordítás után. Ők a javaslatokat nem csak úgy nézik, hogy mi jó a magyar szerveren, hanem hogy mi jó minden szerveren, tehát egyeztetnek a többi ország munkatársával, stb. és ez után döntenek a felvetett kérdésekről. Nem hiszem, hogy külön közlemény kerülne kiadásra (az eddigi továbbított javaslatokkal sem volt így), hogy mit fogadnak el és mit nem, hanem amennyiben a javaslatok elfogadásra kerülnek, a technikai megoldások után a changelogok fogják tartalmazni az esetleges változtatásokat, és azok leírását.
 

DeletedUser8560

Vendég
HAMBURGI játékos észrevétele és hozzászólása:
Én a duál-triál fiókokat nem engedném....Ezekkel is elüzletiesedik a JÁTÉK...2-3 EMBER ,ami már szinte klánnak számit...Jogtalanul játszik 1 fiókban..Ez bevétel szempontjából is rossz a szervezö-felügyelö cégnek...Köszönném ,ha felraknák amit irtam a megfelelö fórumra...
 

DeletedUser18796

Vendég
HAMBURGI játékos észrevétele és hozzászólása:
Én a duál-triál fiókokat nem engedném....Ezekkel is elüzletiesedik a JÁTÉK...2-3 EMBER ,ami már szinte klánnak számit...Jogtalanul játszik 1 fiókban..Ez bevétel szempontjából is rossz a szervezö-felügyelö cégnek...Köszönném ,ha felraknák amit irtam a megfelelö fórumra...

Ne haragudj,de mintha Vadvirágot olvasnám. Szerintem ha megtiltanák a duál fiókot,még kevesebb játékos lenne. Akkor lenne igazán bevétel kiesés:) Szerintem haladni kell a korral, pontosabban alkalmazkodni a körülményekhez. A családja,munkája,tanulmánya mellett elég kevés ember engedheti meg magának hogy elegendő időt töltsön a gép előtt. V1 óta játszok,de ha betiltanák a duált azonnal befejezném,ugyanis nekem többet ér az egyetem mint egy játék. Aztán így sorra tünnének el a játékosok,nem egy-kettő példát tudnék felhozni.
 

DeletedUser18796

Vendég
Sziasztok!

Nekem a következő ötletem lenne. Ugye van az őrtorony,ami megmutatja a védekezőnek hogy mekkora és milyen összetételű támadás megy egy adott falura. Azért lássuk be ez elég nagy segítség.
Én arra gondoltam,hogy a megosztott támadáshoz hasonlóan a bejövő támadásokat is meg lehessen osztani. Most látható ha a klántársadat egy klántárs támadja (ott a kék szekerce). Ha például nem klántárs támadna egy adott falut hanem egy külsős/ellenfél,akkor az is jelenjen meg ugyan úgy,csak más színű balta legyen ott,akár fekete,hupilila, stb. Így ha netán valaki inaktív vagy nem nagyon törődik azzal ha armát kap,esetleg a vezetőség aki relative többet nézi a társai profilját esetlegesen kiszúrja ha gáz van,és tudjon cselekedni. Sok a néma a szervereken,és szerintem így izgalmasabb lehetne pár arma. Nem csa arról szólna hogy begyaloglunk egy olyan fiókba ahol minden áll mert a tulaj eldobta. Ha jó a klán,megpróbál látatlanba is segíteni:)
 

DeletedUser18145

Vendég
Sziasztok

Ha a Duál fiók már szóba került a fentebb lévő posztban, akkor egy kérésem lenne ezzel kapcsolatban.

Valahogy oldjuk már meg azt játékon belül a Duál-Triál-Xiál-Fiál...stb fiókoknál, hogy lássuk azt hogy az adott fiókba már valaki be van lépve és a faluval tevékenykedik. Tehát pl: Ha az én duáltársam vár egy fontos jelentést, vagy esetleg PONT akkor akar egy nemest elküldeni vagy vágni, akkor ne toppanjak már be akaratlanul a fiokba, hogy "Megjöttem", hanem lássam hogy Ő már bent van igy várjam ki a sorom.

Van konkrét ötletem ennek a kivitelezésére is, de szerintem a KH csapatot se kell ettől félteni. Meglehet oldani és egy ilyen opcionak nagyon örülnék!

Köszönöm
 

DeletedUser18817

Vendég
Én jó ötletnek tartanám ha klánon belül nem csak a zászlókkal, hanem a lovag könyveivel is lehetne kereskedni.
 

DeletedUser16323

Vendég
Lehetne egy olyan plusz jog is a vezérnek, hogy be tudjon lépni az inaktív fiókba felkérés nélkül is... mondjuk amikor pirosodik, de akár már akkor, amikor sárgul, és tovább is tudja adni.
Sztem valahol írtam már, de nem ide, és ide tartozik, hogy az ilyen fiókokat végrendelet nélkül is be lehessen foglalni, ha két hétig nem lép be, és nem gondoskodott helyettesről, és ha után a befoglalás alatt visszajönne, akkor egy 26 pontossal kezdje újra.
Ha ez az újítás nem lenne, akkor is elbarbárosodik ez idő alatt, és ugyanúgy csak egy 26 pontossal tudna újra belépni a világra, de így a klán számára nem vesznének el a falui.
 

DeletedUser12405

Vendég
Nem igazán a klánokhoz tartozik, de a végrendelet-szabály évek óta irritál és sztem nagyon ártalmas.

Ha jól sejtem, azért lett bevezetve, hogy a játékost védjük, nehogy valami helyettes tönkretegye a fiókját.
Igen, erre valóban szükség van és a kitiltás is jogos, ha valakinek tönkre akarják tenni a játékát.

DE a gyakorlatban az esetek 99%ában nem erről van szó! Vagy a szabállyal nincsenek tisztában vagy a tulaj felszívódik, így a helyettes nem kárt akar okozni, hanem épphogy a klánja kárát akarja minimalizálni. Ezt nem szabad büntetni!
A mellett, h sok lelkes, jószándékú player játékát tették már ezzel tönkre, morálisan is kártékony, h arra nevelitek a KH-sokat, h a spicliskedés kifizetődő.
A szövire azt mondtuk, h olyannal kösd meg, akikben megbízol. A helyettesítés nem sokkal bizalmibb dolog? Hát válassz olyan helyettest akiben megbízol. Kész.

Megoldás: A szabálytalan faluosztást CSAK A SÉRTETT bejelentése alapján vizsgáljátok!
Mi köze egy akármilyen Vérpistikének ahhoz, h egy tőle teljesen független fiókkal mit csinálnak?
Meg úgy általában, ezt az undorító jelentgetős story-t vissza kéne szorítani! Ha leírunk 1 csúnya szót már azt is büntetitek, de a besúgás játékban és szavakkal is dícsérve van. Ez mi?
 

DeletedUser14522

Vendég
na végre messala megmutatta, hogy hova is akartam írni :)

A v40 izéből át is rakom ide:

Ma reggel megdöbbenve tapasztaltam, hogy ebben a toronycsata játék a játékban már megint másik csapatban (színben) vagyok. pedig tudom tegnap 14:00-óta, hogy a színem változott, de félálomban még mindig a kezdő csapatszínem iránti lojalitásom tört elő ... na de azért letörtem gyorsan ;)
Viszont erről jutott eszembe, hogyan is segíthetnék az innogames nagy problémáján :)
Csökken a profit, fogy az ügyfélkör ... oh szegény. Na ilyenkor kell egy kis brand-newing, szolgáltatás át-struktúrálás, ne adj isten egy pár új termék ... persze csak finoman átvezetve és megtartva az eddigi fizetőképes ügyfélkört is.

Szóval, valahol (tán itt) kérdezte valamelyik sup, hogy a játék klánstruktúrájával kapcsolatba van-e ötlet. Hát van, a játék (élvezet itt, profit ott) lényegét érintő, mondom is:

- a "világ"-nak határozott ideig kellene tartania, pl 1 évig max.
- a klánok számának (nem pedig a taglétszámnak) fixnek kéne lenni, 5
- a klántagságot a gép sorsolná, havonta, újra és újra, így lenne pl 12 forduló
- klánváltás forduló közben nincs, aki ki akar szállni az töröl
- az előző fordulóban megszerzett falvak lennének a játékos kezdő falvai a következő fordulóban, tehát egyre vadabbak lennének a fordulók
- csak az első fordulóban lennének direkt barbár falvak generálva, később nem
- a játékos "rang"-ba (a végső eredménybe, jutalomba) csak 1/3 arányban számítana a saját eredmény, 2/3 arányban a klán eredmény (a 12 forduló saját és a 12 forduló klán részeredmények összege), és csak az ellenfeleken elért támadó eredmény (belső-, barbárfoglalás, LET nem), csapatjáték megerősítő jutalmazás
- a játékosok az egyes világokon elért rangjukat megőriznék, tovább vinnék (ez egyben objektív mérce és válasz is a "legenda" témára :D), de úgy hogy azt az idő múltával kopna, csak rendszeresen aktívan játszók maradnának a topon
- a világok beállítási amiben különbözhetnének: fordulók száma, időtartamuk, a vezetők jogosultságaiban és például abban, hogy demokratikus vagy meritokratikus (az egyik esetben választások érvényesülnek, a másik esetben a rang/tudás/hírnév)
-- demokratikus klán vezetőség: ha törölt vagy lemondott és természetesen minden forduló első napjaiban kötelező szavazásos választás (de itt is meg lehetne csavarni egy kis census-os rendszerrel: akinek magasabb a rangja, az erősebb elektor)
-- meritokratikus klán vezetőség: simán a legmagasabb rangú a vezető
-- a vezérek jogai: a diplomáciát beállíthatja ( ha be van mondva ki az ellenfél, akkor az azon elért pont bónuszos; szövetséges ütése pedig máluszos), célokat tűzhet ki a klánnak egészének és a tagoknak egyenként (ha a cél teljesül akkor a klán/tag és a vezér is bónuszt kap, ha nem akkor a klán/tag és a vezér is máluszt kap), stb

Na ez biztos izgalmas játék lenne a klasszikus kh alapokon, de mégis csavarva rajta egyet, több érdekes következménnyel, sok-sok továbbfejlesztési lehetőséggel és biztos megélhetéssel az inno programozóinak ... de ezt most nem fejtem ki még bővebben, mert már így is túltoltam, mert mennem kell kvzni.

+még egy fontos: az innogamesnek költenie kéne némi sales-marketingre, egy-egy világ indítását előre jól megkampányolva, keresletet gerjesztve rá ... az úgy kevés, ha csak a belső fórumokon akar ugyanabban a fogyó játékosi körben mindig újabb (de lényegében nem különböző) termékeket eladni.
 
Fent