Javaslatok a játék készítőinek

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
A támogató pontok kérdésesek, meg fogom kérdezni, de a TWStat mivel nem tartozik hozzánk, így biztosan nincs ráhatásunk, hogy milyen adatokat mutat, és miket nem. Ezt a javaslatot kérlek küldd meg a TWStat címére közvetlenül. Köszönöm.

Rendben, köszi :)
 

DeletedUser16323

Vendég
Szia,

Nem megoldható, hogy egy nap 10 órából álljon, így a kérés sajnálom, de nem megvalósítható.
Áhh, gondoltam, hogy már itt el fog csúszni a dolog. :)
De ha valami szuperlassú, minibarbis extra világot össze lehetne hozni, ami kiemelkedik a standard rendszerből valamiért, akkor a sok világot nyert csapat/játékos biztosan próbára tenné az eddig összegyűjtött tudását... nagyon izgalmas világ lenne szerintem, és nagyon népszerű is...
Sőt, ha itt a korábbi ötletelésekből merítünk, és lenne hozzá egy kellően kis létszámú klánlimit... (10-15 fő) ami akár záródhatna is pár hónappal/egy évvel a kezdés után... akkor max. törléssel és új klán alapításával lehetne operálni, plusz 20 alklánt biztos nem csinál senki, úgyhogy nagyon jó kis teszt lenne ebből a szempontból is, hogy erre a problémára milyen hatással van a kis klánlétszám. Egy ilyen kis klánlétszámú világon lehetne tesztelni azt is, hogy hogyan fogadná a kh. ha a vezér jóval nagyobb rálátással van a klánjára... Na és sztem ha csak 10-15 fő lehet abban a csapatban, ami majd megnyeri ezt a világot, és tényleg olyan népszerű lenne, ahogy én elképzeltem... akkor ilyent tényleg csak akkor kellene indítani újat, amikor egy véget ér, hogy kiemelkedő értékkel bírjon a többi világhoz képest.
Sztem a kulcs a sebességen lenne, ha már a szerveridőt nem lehet kijátszani: azaz, nagyon lassú csapatmozgás és kis termelés, mert a legtöbb ember azért adja fel/félbe a játékot, mert rengeteg időt emészt fel.
Ha kellően be van lassítva a világ, akkor sokkal több idő jut a feladatok elvégzésére, főleg támadás és védekezés idején, amikor már több száz/ezer falu van akkor is. Sokkal inkább előtérbe kerül a stratégia, és a gép előtt töltött idő jobban fog hasonlítani a stratégiai játékhoz, mint a rabszolgamunkához.

Hogy valóban jó játékosok játszanak, és ne egy jó játékos játsszon éjt nappallá téve soksok fiókban, ahhoz a helyettesítési rendszerhez is hozzá kéne nyúlni. Ha nem is általánosan, de egy ilyen világon sztem nem csak azt kéne korlátozni, hogy mennyi ideig lehet valakit helyettesíteni, hanem azt is, hogy egy ember mennyi fiókot helyettesíthet. Sztem a kettő is sok tud lenni. Ha valaki beír helyettesnek, és elfogadja a felkért, akkor ott kéne valami időkorlát pl:1 hét, mielőtt másik felkérést elfogadhat, és az egy huzamban eltöltött helyettesítést is le kéne korlátozni, az is pl egy hét, hogy az után dobja ki a rendszer a helyettest...
Ez további problémákat is felvetne ugyan, de arra is van megoldás. Ha egy fiókba két hét után sem lép be a tulaj, akkor nem kéne, hogy barbárosodjon, hanem a klán vezére megkapná a rendszertől automatikusan a helyettesítést, amit egyszer továbbadhat, és az eddig jól bevált végrendelkezett fiókként lenne tovább kezelendő, azaz befoglalhatná az inaktív játékost a klán 30 napon belül.
Mivel a tulaj már két hete nem lépett be, ezért őt akkor sem kéne visszaengedni, ha a befoglalás alatt előkerülne, hanem egy új 26 pontos faluval kezdhetne szélen, ahogy a törölt/befoglalt játékosok.

Ezt azért látnám szükségesnek, hogy ne egy-két ember vigyen egy klánt, hanem valóban egy aktív csapatot kelljen összeszedni a klánba, akik összedolgoznak és kijönnek egymással.
A játékot megtanulni könnyű, egy klánt összerakni és egyben tartani az kihívás!
Kis létszámú csapattal, ahol nem lehet érdemben hosszú távon helyettesíteni, még inkább kihívás lenne.
 

DeletedUser8560

Vendég
Ez az elv egy sok játékosos világban működne, de nem ott, ahol még 1es sebesség mellett is tele van inaktívokkal a világ. Saját magát ölné meg az ötleted.
 

DeletedUser16323

Vendég
V39-en csökken a tőzsde kapacitása... nem azt írtátok, hogy ez meg fog szűnni egy nem oly régi frissítésnek köszönhetően?
A többi világon folyamatosan nő most már, ott is, ahol egyáltalán nincs forgalom, de a 39-en úgy működik, mint régen.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Lehetne olyan javaslat, hogy a lovagi rendszerek is váltogathatóak legyenek? Egyáltalán erre lehet esély, hogy néha indítsatok még fegyveres világot?
 

DeletedUser16323

Vendég
Jó ideje van már a nemesvonat küldéshez ez a fejlesztés, amit korábban csak úgy lehetett megoldani, ha az ember értette a módját... először nem örültem neki, mert megnehezítette a vonatvágást, és indítani 1 másodperces vonatot tudás nélkül is lehetett így, vonatot vágni meg csak akkor, ha tudtad, hogy hogyan kell a kh-s segítség nélkül 1 másodperces vonatot indítani...
Ez így nem valami igazságos.

Gondolom visszafelé nem fog fejlődni a kh, de hogy ezt a hiányt pótoljuk, meg lehetne oldani, hogy ugyanilyen módszerrel bármilyen egységet lehessen vonatban indítani, ne csak olyant, ami nemest tartalmaz.
Kos, kata lenne a lényeg ugye, de akkor már lehessen minden egységgel sztem.

Katánál külön előny lenne, ha nem csak 5 támadásig lehetne a vonatot indítani, hanem akár 30 támadást is... olyan játékosoknak lenne ez nagyon hasznos, akik veszik a fáradtságot, és lebontják a játék elején a barbikat, hogy kicsik maradjanak és ne legyen érdemes befoglalni - azt hiszem vagyunk így jó páran - és harcok során is sokkal nagyobb szerepet kapna egy ilyen lehetőséggel az ellenséges faluk épületeinek támadása.
 

DeletedUser16323

Vendég
Ez az elv egy sok játékosos világban működne, de nem ott, ahol még 1es sebesség mellett is tele van inaktívokkal a világ. Saját magát ölné meg az ötleted.
Ok. :S

Agyaltam még egy kicsit, hogy ha már nem lehet a szerveridőt kijátszani, akkor hogyan lehetne megoldani, hogy mégis... :)
Ha az éjszakai bónusz sokkal hosszabb volna, pl: 12 óra, és nagyobb bónuszt adna, pl 300%.
A farmolást nem befolyásolná, meg a szervezkedést sem, úgyhogy a függők és időmilliomosok így is kihasználhatnának minden időt, de később, mikor nagyra nőnek a fiókok, könnyebb lenne, nem lenne annyi abbahagyó "időhiány miatt" felkiáltással.
 

DeletedUser8560

Vendég
Ok. :S

Agyaltam még egy kicsit, hogy ha már nem lehet a szerveridőt kijátszani, akkor hogyan lehetne megoldani, hogy mégis... :)
Ha az éjszakai bónusz sokkal hosszabb volna, pl: 12 óra, és nagyobb bónuszt adna, pl 300%.
A farmolást nem befolyásolná, meg a szervezkedést sem, úgyhogy a függők és időmilliomosok így is kihasználhatnának minden időt, de később, mikor nagyra nőnek a fiókok, könnyebb lenne, nem lenne annyi abbahagyó "időhiány miatt" felkiáltással.

Szia, ez egyelőre csak classicon valósítható meg.
 

DeletedUser15888

Vendég
Szóval akkor itt is:
Ma jöttünk rá takilaci barátommal egy fura dologra, amit nem értek, hogy eddig miért nem így működött.
A barátok meghívásánál ugye vannak a régi barátok. És ott, ha rámész, hogy Meghívás, akkor kijön egy üzenet, hogy meghívtad a játékost a világra. Én annak rendje és módja szerint meg is hívtam takilacit, és mondtam neki, hogy nézze meg a mailjét, és jöjjön ide mellém. Ő meg átnézte az összes mailcímét, és nem találta a mailt. Aztán megkerestük, hogy melyik mailre van a fiók regisztrálva, és átnéztük annak az összes mappáját, spam-et, promóciókat, minden levelet, és sehol nem volt. Aztán végül úgy döntött, hogy beregisztrál, és majd csak lesz valami.
És ekkor derült ki, hogy csak a játékon belül kap értesítést, hogy én őt meghívtam játszani erre a világra, és ez esetben odaköltözhet mellém. Ami szerintem már teljesen értelmetlen. Volt egy régi klántársam, akinek szinte minden világról küldök meghívót, hátha visszajön játszani, mert nagyon jól tudtunk együttműködni. És csodálkoztam, hogy soha nem jeletnkezett. Most már megvan, hogy miért. Mert soha nem kapott semmit :D
Szóval a javaslatom az lenne, hogy a játékos meghívásánál tényleg legyen a játékos címére egy email kiküldve, azzal a szöveggel, amit a régi barátja küldött neki, ezzel valós esélyt adva rá, hogy visszatérjen a játékhoz.
Remélem ez nem ütközik semmilyen jogszabályba, személyes adatok kiadása harmadik félnek, vagy valami ilyesmi, nem tudom már, hogy mi volt az adatvédelmi nyiltkozatban pontosan, de ez remélem belefoglaltatik a törvényes keretbe, hogy a TW küldhet nekik e-mailt, ami tartalmazza valaki más üzenetét. Az e-mail címet ugye nem kapja meg a régi klántárs, csak egy automatikus meilt küldet el.

Lehet, hogy ezzel ki tudnánk tolni a 4 kontis világokat egy kicsit nagyobbra. Bár lehet, hogy ez már tényleg csak a legfanatikusabb kh hívők álma marad.

Üdvözlettel: Aule
 

DeletedUser18364

Vendég
Hello,

Mint bizonyára sokan tudjátok megjelent az új lovagi fejlődési rendszer ("talent fa"), ami alapjában véve jó, de szerintem kicsit át kéne dolgozni az adott világ beállításaihoz mérten.
Mivel, mint látható van olyan (védelem) rész, hogy lándzsás és kardforgató, viszont, ha az adott világon (lásd v40) lenne olyan pont, hogy az íjászokat (is) erősítse.. ugyanígy a lovasíjász..

üdv,
hajdulehel
 

korboncnok

ex Supporter
Ex-Csapattag
A reakció pontszáma
925
Szóval akkor itt is:
Ma jöttünk rá takilaci barátommal egy fura dologra, amit nem értek, hogy eddig miért nem így működött.
A barátok meghívásánál ugye vannak a régi barátok. És ott, ha rámész, hogy Meghívás, akkor kijön egy üzenet, hogy meghívtad a játékost a világra. Én annak rendje és módja szerint meg is hívtam takilacit, és mondtam neki, hogy nézze meg a mailjét, és jöjjön ide mellém. Ő meg átnézte az összes mailcímét, és nem találta a mailt. Aztán megkerestük, hogy melyik mailre van a fiók regisztrálva, és átnéztük annak az összes mappáját, spam-et, promóciókat, minden levelet, és sehol nem volt. Aztán végül úgy döntött, hogy beregisztrál, és majd csak lesz valami.
És ekkor derült ki, hogy csak a játékon belül kap értesítést, hogy én őt meghívtam játszani erre a világra, és ez esetben odaköltözhet mellém. Ami szerintem már teljesen értelmetlen. Volt egy régi klántársam, akinek szinte minden világról küldök meghívót, hátha visszajön játszani, mert nagyon jól tudtunk együttműködni. És csodálkoztam, hogy soha nem jeletnkezett. Most már megvan, hogy miért. Mert soha nem kapott semmit :D
Szóval a javaslatom az lenne, hogy a játékos meghívásánál tényleg legyen a játékos címére egy email kiküldve, azzal a szöveggel, amit a régi barátja küldött neki, ezzel valós esélyt adva rá, hogy visszatérjen a játékhoz.
Remélem ez nem ütközik semmilyen jogszabályba, személyes adatok kiadása harmadik félnek, vagy valami ilyesmi, nem tudom már, hogy mi volt az adatvédelmi nyiltkozatban pontosan, de ez remélem belefoglaltatik a törvényes keretbe, hogy a TW küldhet nekik e-mailt, ami tartalmazza valaki más üzenetét. Az e-mail címet ugye nem kapja meg a régi klántárs, csak egy automatikus meilt küldet el.

Lehet, hogy ezzel ki tudnánk tolni a 4 kontis világokat egy kicsit nagyobbra. Bár lehet, hogy ez már tényleg csak a legfanatikusabb kh hívők álma marad.

Üdvözlettel: Aule

Szia!

Ez a funkció él és müködik. Alább szemléltetem:

IMG_7349.png

IMG_7351.png
 

tysonka

Well-Known Member
A reakció pontszáma
570
Sziasztok!

A faluinformációknál jegyzetet lehet készíteni a falvakra. Mi lenne, ha egy adott játékos profilját megtekintve, minden faluneve előtt, -amelyen jegyzet van-, lenne egy kis információs buborék amire az egeret, ha rávisszük, megmutatja nekünk a falujegyzet tartalmát?
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Sziasztok!

Jó lenne, ha a játékban ugyanúgy, ahogy külsőn, kapnék róla egy jelentést, ha idézik, vagy likeolják a hsz-emet a klánfórumon.
 
Fent