Szia,
Nem megoldható, hogy egy nap 10 órából álljon, így a kérés sajnálom, de nem megvalósítható.
Áhh, gondoltam, hogy már itt el fog csúszni a dolog.
De ha valami szuperlassú, minibarbis extra világot össze lehetne hozni, ami kiemelkedik a standard rendszerből valamiért, akkor a sok világot nyert csapat/játékos biztosan próbára tenné az eddig összegyűjtött tudását... nagyon izgalmas világ lenne szerintem, és nagyon népszerű is...
Sőt, ha itt a korábbi ötletelésekből merítünk, és lenne hozzá egy kellően kis létszámú klánlimit... (10-15 fő) ami akár záródhatna is pár hónappal/egy évvel a kezdés után... akkor max. törléssel és új klán alapításával lehetne operálni, plusz 20 alklánt biztos nem csinál senki, úgyhogy nagyon jó kis teszt lenne ebből a szempontból is, hogy erre a problémára milyen hatással van a kis klánlétszám. Egy ilyen kis klánlétszámú világon lehetne tesztelni azt is, hogy hogyan fogadná a kh. ha a vezér jóval nagyobb rálátással van a klánjára... Na és sztem ha csak 10-15 fő lehet abban a csapatban, ami majd megnyeri ezt a világot, és tényleg olyan népszerű lenne, ahogy én elképzeltem... akkor ilyent tényleg csak akkor kellene indítani újat, amikor egy véget ér, hogy kiemelkedő értékkel bírjon a többi világhoz képest.
Sztem a kulcs a sebességen lenne, ha már a szerveridőt nem lehet kijátszani: azaz, nagyon lassú csapatmozgás és kis termelés, mert a legtöbb ember azért adja fel/félbe a játékot, mert rengeteg időt emészt fel.
Ha kellően be van lassítva a világ, akkor sokkal több idő jut a feladatok elvégzésére, főleg támadás és védekezés idején, amikor már több száz/ezer falu van akkor is. Sokkal inkább előtérbe kerül a stratégia, és a gép előtt töltött idő jobban fog hasonlítani a stratégiai játékhoz, mint a rabszolgamunkához.
Hogy valóban jó játékosok játszanak, és ne egy jó játékos játsszon éjt nappallá téve soksok fiókban, ahhoz a helyettesítési rendszerhez is hozzá kéne nyúlni. Ha nem is általánosan, de egy ilyen világon sztem nem csak azt kéne korlátozni, hogy mennyi ideig lehet valakit helyettesíteni, hanem azt is, hogy egy ember mennyi fiókot helyettesíthet. Sztem a kettő is sok tud lenni. Ha valaki beír helyettesnek, és elfogadja a felkért, akkor ott kéne valami időkorlát pl:1 hét, mielőtt másik felkérést elfogadhat, és az egy huzamban eltöltött helyettesítést is le kéne korlátozni, az is pl egy hét, hogy az után dobja ki a rendszer a helyettest...
Ez további problémákat is felvetne ugyan, de arra is van megoldás. Ha egy fiókba két hét után sem lép be a tulaj, akkor nem kéne, hogy barbárosodjon, hanem a klán vezére megkapná a rendszertől automatikusan a helyettesítést, amit egyszer továbbadhat, és az eddig jól bevált végrendelkezett fiókként lenne tovább kezelendő, azaz befoglalhatná az inaktív játékost a klán 30 napon belül.
Mivel a tulaj már két hete nem lépett be, ezért őt akkor sem kéne visszaengedni, ha a befoglalás alatt előkerülne, hanem egy új 26 pontos faluval kezdhetne szélen, ahogy a törölt/befoglalt játékosok.
Ezt azért látnám szükségesnek, hogy ne egy-két ember vigyen egy klánt, hanem valóban egy aktív csapatot kelljen összeszedni a klánba, akik összedolgoznak és kijönnek egymással.
A játékot megtanulni könnyű, egy klánt összerakni és egyben tartani az kihívás!
Kis létszámú csapattal, ahol nem lehet érdemben hosszú távon helyettesíteni, még inkább kihívás lenne.