Csevegő

DeletedUser14687

Vendég
Gondolom az olyan javaslat, hogy ne legyen tőzsde, esélytelen... bár azért felvetem.
Szerintem nagyon jó lenne ha nem lenne és nem azon múlna az eleje hogy kinek mennyi van a zsebében :) Ha már egy jót akarunk játszani.
 

DeletedUser14687

Vendég
Felvetek egy ilyen, nagyjából az igényeket nézve és lájkoljátok ha beleegyeztek, vagy gyártsatok újat.

Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia (a többi mind1)
Játék sebessége: 1.5 - 2
Egység sebesség:1 (minimális változás belefér)
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 23:00 és 07:00 óra között
Alvás Üzemmód: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: többszintes (de megfelel az egyszerű is...)
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: inaktív
Áltámadás: 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Aktív

Zászlók
Zászlók: Inaktív

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként a sebességnek megfelelően

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 50-60

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
 

DeletedUser15871

Vendég
Nekem is tetszene egy ilyen vilag.
Es tenyleg jo lenne egy olyan is mint nemeten hogy csak az alapveto premiumos dolgok lennenek(premium fiok,farmkezelo,fiokkezelo,meg talan a plusz nyersi)
Amibe nem a pp dominal
 

-Archangel-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.327
Esetleg egy 1,5-1,6-os sebességű világra lenne esély, templom nélkül?

Az a pont optimális. Az 1es lassú,a 2es gyors,az 1.5 az arany középút :)
Nekem a templom mindegy,tárolós nem kell ám,maradjunk csak az érmésnél,és a külső erősités nélkülit se erőltessük,mert bár igaz,hogy akkor nem tudják a "taktikusok" bevédeni a barbikat az elején,de ha foglalsz falut simán ráfoglalnak,mert nem tudsz időziteni védőt.
Személy szerint a v34 tükörképét komálnám egy kis változtatással,legyen fake limit.


De ha már ennyire demokrácia van,szavazhatunk a tőzsdéről is?
Tuti,hogy a játékosok 99.9%-a ellene lenne,de persze ez csak látszatdemokrácia,igy nem lehetséges :p
 

DeletedUser5422

Vendég
Az a pont optimális. Az 1es lassú,a 2es gyors,az 1.5 az arany középút :)
Nekem a templom mindegy,tárolós nem kell ám,maradjunk csak az érmésnél,és a külső erősités nélkülit se erőltessük,mert bár igaz,hogy akkor nem tudják a "taktikusok" bevédeni a barbikat az elején,de ha foglalsz falut simán ráfoglalnak,mert nem tudsz időziteni védőt.
Személy szerint a v34 tükörképét komálnám egy kis változtatással,legyen fake limit.


De ha már ennyire demokrácia van,szavazhatunk a tőzsdéről is?
Tuti,hogy a játékosok 99.9%-a ellene lenne,de persze ez csak látszatdemokrácia,igy nem lehetséges :p

szerintem is az lenne a tökéletes
a templomot nem nagyon kellene erőltetni a fake limit pedig lehet nem ártana
eddig ez tetszik a legjobban :)
 

DeletedUser17666

Vendég
Az a pont optimális. Az 1es lassú,a 2es gyors,az 1.5 az arany középút :)
Nekem a templom mindegy,tárolós nem kell ám,maradjunk csak az érmésnél,és a külső erősités nélkülit se erőltessük,mert bár igaz,hogy akkor nem tudják a "taktikusok" bevédeni a barbikat az elején,de ha foglalsz falut simán ráfoglalnak,mert nem tudsz időziteni védőt.
Személy szerint a v34 tükörképét komálnám egy kis változtatással,legyen fake limit.


De ha már ennyire demokrácia van,szavazhatunk a tőzsdéről is?
Tuti,hogy a játékosok 99.9%-a ellene lenne,de persze ez csak látszatdemokrácia,igy nem lehetséges :p


Nem tudom mi baja a játékosok zomének a tárolós rendszerrel.Nekem nincs vele semmi problémám :)
 

DeletedUser18640

Vendég
Én egy olyan világot támogatnék, ahol nincs külső támogatás és a klánok záródnak (mondjuk 2-3 hét után---de ez változhat)...
A sok vándormadár/sz..keverő megmutathatná mit tud úgy tényleg :)
 

DeletedUser16820

Vendég
Én egy olyan világot támogatnék, ahol nincs külső támogatás és a klánok záródnak (mondjuk 2-3 hét után---de ez változhat)...
A sok vándormadár/sz..keverő megmutathatná mit tud úgy tényleg :)
V5 MHC sztori lenne minden klannal.:)
Van a valo elet is ,es soha nem lehet tudni mikor mi jon ott be az embernek.:)
 

RedGrange

Well-Known Member
A reakció pontszáma
255
V5 MHC sztori lenne minden klannal.:)
Van a valo elet is ,es soha nem lehet tudni mikor mi jon ott be az embernek.:)

Igen ez nehezen megvalósítható, maximum ilyen 150-es klánlimittel, amiből a végére maradna kB 40 ember. :D
De szerintem egy olyan megvalósítás nem lenne rossz, hogy mikor bevezetik a végjátékot, akkor zárulnak a klánok.
 

DeletedUser8560

Vendég
A klánok zárása csak classicon lehetséges, ugyanúgy, ahogy a támogatás blokkolása (kivéve titkos világon)
1.5 még kérhető, többet nem hinném, hogy engedni fognak, és akkor az egység sebessége kisebb lesz, mint 1.
tőzsde elérhető lesz, az nem szavazás kérdése, ugyanúgy, ahogy a többi csökkentett prémium funkcióra tett javaslat.
 

DeletedUser16820

Vendég
A klánok zárása csak classicon lehetséges, ugyanúgy, ahogy a támogatás blokkolása (kivéve titkos világon)
1.5 még kérhető, többet nem hinném, hogy engedni fognak, és akkor az egység sebessége kisebb lesz, mint 1.
tőzsde elérhető lesz, az nem szavazás kérdése, ugyanúgy, ahogy a többi csökkentett prémium funkcióra tett javaslat.
Akkor legyen az epuletek:1,2
Egyseg:1
Teplom ne(igazabol lenyegtelen) ,fakelimit igen,ijasz igen .
 

DeletedUser18689

Vendég
én ezt javasolnám :D és még egy olyasmi dolgot bele hogy maximum egy főklán és Egy alklán lehet.

Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia (a többi mind1)
Játék sebessége: 1.7
Egység sebesség:0.8
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 23:00 és 08:00 óra között
Alvás Üzemmód: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: inaktív (mindegy)
Áltámadás: nincs limit
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Aktív

Zászlók
Zászlók: Inaktív

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 50 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként a sebességnek megfelelően

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Igen
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 20-35 fő

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.


-Sam
 

Messala

Tőzsdecápa
A reakció pontszáma
2.184
Többeteknél láttam hogy zászló inaktív!
Érdeklődnék hogy mi a gondotok a zászlókkal?:(
 

DeletedUser12133

Vendég
én ezt javasolnám :D és még egy olyasmi dolgot bele hogy maximum egy főklán és Egy alklán lehet.

Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia (a többi mind1)
Játék sebessége: 1.7
Egység sebesség:0.8
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 23:00 és 08:00 óra között
Alvás Üzemmód: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: inaktív (mindegy)
Áltámadás: nincs limit
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Aktív

Zászlók
Zászlók: Inaktív

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 50 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként a sebességnek megfelelően

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Igen
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 20-35 fő

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.


-Sam

Ezt adnám én is! :D főleg a 20-35 fős klán tagság korlát miatt,nem az lenne hogy egy klánban vannak 60-75 en :)
 

DeletedUser18689

Vendég
Ezt adnám én is! :D főleg a 20-35 fős klán tagság korlát miatt,nem az lenne hogy egy klánban vannak 60-75 en :)

sosem fogom ezt a tömegnyomorgást megérteni :D csak érdekességképpen megemlítem hogy német szerveren (de131) 30 fős klánok vannak pedig több mint 10000 játékos van ott. v37-et nézzük pl van 4000 játékos. hova kell a 70-as klánlimit és a 2 alklán? :confused:
 
Fent