DeletedUser8560
Vendég
Már tegnap is kérdeztem, de légyszi elmondanád, tárolós miért nem lehet? Pusztán kíváncsiságból érdekel.
Mert normál világokon a játékosok visszajelzései és kérései alapján az érmés világok indítása a célkitűzés.
Már tegnap is kérdeztem, de légyszi elmondanád, tárolós miért nem lehet? Pusztán kíváncsiságból érdekel.
Esetleg egy 1,5-1,6-os sebességű világra lenne esély, templom nélkül?
Az a pont optimális. Az 1es lassú,a 2es gyors,az 1.5 az arany középút
Nekem a templom mindegy,tárolós nem kell ám,maradjunk csak az érmésnél,és a külső erősités nélkülit se erőltessük,mert bár igaz,hogy akkor nem tudják a "taktikusok" bevédeni a barbikat az elején,de ha foglalsz falut simán ráfoglalnak,mert nem tudsz időziteni védőt.
Személy szerint a v34 tükörképét komálnám egy kis változtatással,legyen fake limit.
De ha már ennyire demokrácia van,szavazhatunk a tőzsdéről is?
Tuti,hogy a játékosok 99.9%-a ellene lenne,de persze ez csak látszatdemokrácia,igy nem lehetséges
Az a pont optimális. Az 1es lassú,a 2es gyors,az 1.5 az arany középút
Nekem a templom mindegy,tárolós nem kell ám,maradjunk csak az érmésnél,és a külső erősités nélkülit se erőltessük,mert bár igaz,hogy akkor nem tudják a "taktikusok" bevédeni a barbikat az elején,de ha foglalsz falut simán ráfoglalnak,mert nem tudsz időziteni védőt.
Személy szerint a v34 tükörképét komálnám egy kis változtatással,legyen fake limit.
De ha már ennyire demokrácia van,szavazhatunk a tőzsdéről is?
Tuti,hogy a játékosok 99.9%-a ellene lenne,de persze ez csak látszatdemokrácia,igy nem lehetséges
Nem tudom mi baja a játékosok zomének a tárolós rendszerrel.Nekem nincs vele semmi problémám
V5 MHC sztori lenne minden klannal.Én egy olyan világot támogatnék, ahol nincs külső támogatás és a klánok záródnak (mondjuk 2-3 hét után---de ez változhat)...
A sok vándormadár/sz..keverő megmutathatná mit tud úgy tényleg
V5 MHC sztori lenne minden klannal.
Van a valo elet is ,es soha nem lehet tudni mikor mi jon ott be az embernek.
Akkor legyen az epuletek:1,2A klánok zárása csak classicon lehetséges, ugyanúgy, ahogy a támogatás blokkolása (kivéve titkos világon)
1.5 még kérhető, többet nem hinném, hogy engedni fognak, és akkor az egység sebessége kisebb lesz, mint 1.
tőzsde elérhető lesz, az nem szavazás kérdése, ugyanúgy, ahogy a többi csökkentett prémium funkcióra tett javaslat.
én ezt javasolnám és még egy olyasmi dolgot bele hogy maximum egy főklán és Egy alklán lehet.
Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia (a többi mind1)
Játék sebessége: 1.7
Egység sebesség:0.8
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 23:00 és 08:00 óra között
Alvás Üzemmód: Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak
Jutalmak: Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: inaktív (mindegy)
Áltámadás: nincs limit
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Aktív
Zászlók
Zászlók: Inaktív
Milícia
Milícia: Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 50 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként a sebességnek megfelelően
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Igen
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 20-35 fő
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
-Sam
Ezt adnám én is! főleg a 20-35 fős klán tagság korlát miatt,nem az lenne hogy egy klánban vannak 60-75 en