Javaslatok a játék készítőinek

DeletedUser18465

Vendég
itt van gyerekek egy táblázat egy srác adta :

szerintem hasznos :

https://drive.google.com/file/d/0B4P8PSmOW-thcG9vYzlYMjVRdG8/view?usp=sharing


az értékek 25-ös barrakhoz 20-as istállóhoz 8-as műhelyhez lettek igazítva

minden világon működik csak be kell írni a világ sebességét :)


Ha support gondolja , belehetne tenni a KH Wikibe vagy akár egy külön oldalra , hasznos , meglehet belőle tudni mi mennyi idő alatt készül el , mennyire erős/gyenge mennyibe nyersanayagba kerül , tanyahelyet is számol , illetve lehet hozzá tenni toborzási zászlót is :)

ezt Te használod is ?
 

DeletedUser11248

Vendég
Üdv.

Még nincs vége a V32-nek de megkaptuk a Győzelmi eredményeket.

Ami szép és jó de amit nem tartok korrektnek így,nem tartom korrektnek a régi világok győztesei iránt,akik közül sokan még játszanak,sokan keményen harcoltak,győztek de mégsem kapják meg ezt a díjat,szerintem nem korrekt.

Volt 30-világ,miért nem lehet visszamenőleg berakni nekik is??

A névsorok a Dicsöség csarnokában megvannak,tehát olyan nagy probléma nem lehet...

És nem kérem a kommenteket hogy magam miatt csinálom..igen,magam miatt is,és igen megharcoltam értük de ugyanúgy megharcolt érte X-is(a legkisebb tag is aki győztes klánba volt),aki ugyanúgy megérdemli,mint én.
 

DeletedUser18465

Vendég
Kedves Supportok, Játékosok.
Írtam még 1 világbeállítást :) Figyelembe vettem párótok kérését, és szerintem ez egy nagyon fasza kis szerver lenne, (kedvelésekkel Döntsétek el kinek mi tetszik) És kérném a supportokat szavaztassák meg ilyen módon a világbeállításokat a héten, vagy jövőhéten.
Azért, hogy végre pontot tegyünk a javaslatokra :)
Köszönöm :)


Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia (a többi mind1)
Játék sebessége: 1.2
Egység sebesség:0.8
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 22:00 és 07:00 óra között
Alvás Üzemmód: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű
Kémrendszer: A kém csapatok, külső egységeket, nyersanyagot, épületek után is kémkedhetnek ( nincs távcső emiatt)
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: inaktív
Áltámadás: nincs limit
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (1500 pontig, barbizabálók ellen)
Barbár falvak visszabontása: Aktív

Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 70 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1%-ot (1,2)
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 55-65

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.082
Ha a zászlókat lehet "összerakni" kicsikből nagyokba, nem lehetne a nagyobbakat "szétbontani" kisebbekre?
 

DeletedUser8560

Vendég
Ha a zászlókat lehet "összerakni" kicsikből nagyokba, nem lehetne a nagyobbakat "szétbontani" kisebbekre?

Ezt a fajta bontást a rendszer nem engedi egyrészt technikailag, másrészt meg döntésszinten sem, hiszen az a cél, hogy a játékos saját maga döntsön egy olyan kérdésben, ami akár stratégiai is lehet, és nem lehet visszamenőleg semmissé tenni.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.082
Ezt egy kicsit fejtsd ki kérlek, miben tér el a jelenlegi színezéstől a javaslatod?


Hogy a térképnézetben, a minitérképen is más színű legyen a falu. Ne csak a kis jegyzetjel legyen ott mint most. És lehessen például olyat csinálni, hogy én rászűrök azokra a falujegzeteimre, amik "támadó" tartalmúak, és azokat mondjuk kiszinezi a térképemen feketére. Mint ahogy játékost/klánt ki tudok szinezni.
 

DeletedUser8560

Vendég
Az lenne a jó, ha erről írnál egy support levelet, mert akkor tudnám küldeni fejlesztési javaslatnak, közvetlenül a fejlesztőkhöz.
 

DeletedUser16323

Vendég
Üdv. itt is. :)

Megjött a kedvem az ötleteléshez, miután elgondolkoztam egy kicsit rajta, hogy mit változtatnák a klánokon. :) azon is elgondolkoztam, hogy hogyan lehetne kevésbé időigényessé tenni.

Lehetne csinálni - legalább egy próba erejéig - egy olyan világot, ahol nem az lesz a legfőbb szintmérő, hogy ki tud éjt nappallá téve a gép előtt ülni, hanem kiemelkedő szerepet kaphatna a játék lényege: a stratégia.

Ezt úgy lehetne elérni egyrészt, hogy nagyon lassú beállítása legyen, még az 1-esnél is sokkal lassabb. >> Így még nagyobb szerepet kapna a farmolás és az aktivitás.
Már ennyi változás is teljesen más játékképet mutatna, de persze lehet még finomítani a dolgokat.

A szerveridő lenne a legfontosabb tényező, és valszeg ez okozná a legnagyobb gondot is a megvalósításban, de hátha lehetséges. :)
Arra gondoltam, hogy a játék emberi időben kéne hogy fusson, azaz pl: 10-től 20 óráig, és a szerveridő egyszerűen átlépné a kieső időszakot, azza pl egy támadást elindítunk 19 órakor, és két óra távra van, akkor az másnap 11-re érjen be. Se termelés se képzés ne legyen a kieső időben, azaz 10 órás legyen egy nap...

Elsőre lehet, hogy túl lassúnak és túl unalmasnak tűnik, de mivel kevesebb időt kötne le, ezért sztem nagyon népszerű lenne, és mindenki meg akarná nyerni, aki jó stratégának gondolja magát... megfelelő reklámmal lehet, hogy egy akkora világ is összejönne, mint amilyenek az elsők voltak.
Valószínűleg sokkal többen kezdenék is újra azok közül, akik kiesnek, mivel sokkal kisebb a lemaradás.

Maga a játék sokkal tovább tartana, mint egy normál világ, de így még nagyobb kihívás lenne, azaz még nagyobb harc a győzelemért.
Ezt meg lehetne hirdetni valami kihívásnak is a sok, már világot nyert játékosok számára, amihez természetesen azért bárki csatlakozhat...
Lehetne ez a fajta világ egy valamiféle kiemelt világ, amilyen csak akkor indul újra, ha az éppen futó véget ért. Így valóban plusz értékkel bírna ezt megnyerni, és a fentiek végett valóban a legjobb stratégák vívnák a végjátékot...
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.082
Háborús statba a támogató pontok is láthatóak legyenek. Ugyanez legyen igaz TW Statsra is.
 

DeletedUser8560

Vendég
Üdv. itt is. :)

Megjött a kedvem az ötleteléshez, miután elgondolkoztam egy kicsit rajta, hogy mit változtatnák a klánokon. :) azon is elgondolkoztam, hogy hogyan lehetne kevésbé időigényessé tenni.

Lehetne csinálni - legalább egy próba erejéig - egy olyan világot, ahol nem az lesz a legfőbb szintmérő, hogy ki tud éjt nappallá téve a gép előtt ülni, hanem kiemelkedő szerepet kaphatna a játék lényege: a stratégia.

Ezt úgy lehetne elérni egyrészt, hogy nagyon lassú beállítása legyen, még az 1-esnél is sokkal lassabb. >> Így még nagyobb szerepet kapna a farmolás és az aktivitás.
Már ennyi változás is teljesen más játékképet mutatna, de persze lehet még finomítani a dolgokat.

A szerveridő lenne a legfontosabb tényező, és valszeg ez okozná a legnagyobb gondot is a megvalósításban, de hátha lehetséges. :)
Arra gondoltam, hogy a játék emberi időben kéne hogy fusson, azaz pl: 10-től 20 óráig, és a szerveridő egyszerűen átlépné a kieső időszakot, azza pl egy támadást elindítunk 19 órakor, és két óra távra van, akkor az másnap 11-re érjen be. Se termelés se képzés ne legyen a kieső időben, azaz 10 órás legyen egy nap...

Elsőre lehet, hogy túl lassúnak és túl unalmasnak tűnik, de mivel kevesebb időt kötne le, ezért sztem nagyon népszerű lenne, és mindenki meg akarná nyerni, aki jó stratégának gondolja magát... megfelelő reklámmal lehet, hogy egy akkora világ is összejönne, mint amilyenek az elsők voltak.
Valószínűleg sokkal többen kezdenék is újra azok közül, akik kiesnek, mivel sokkal kisebb a lemaradás.

Maga a játék sokkal tovább tartana, mint egy normál világ, de így még nagyobb kihívás lenne, azaz még nagyobb harc a győzelemért.
Ezt meg lehetne hirdetni valami kihívásnak is a sok, már világot nyert játékosok számára, amihez természetesen azért bárki csatlakozhat...
Lehetne ez a fajta világ egy valamiféle kiemelt világ, amilyen csak akkor indul újra, ha az éppen futó véget ért. Így valóban plusz értékkel bírna ezt megnyerni, és a fentiek végett valóban a legjobb stratégák vívnák a végjátékot...

Szia,

Nem megoldható, hogy egy nap 10 órából álljon, így a kérés sajnálom, de nem megvalósítható.
 

DeletedUser8560

Vendég
Háborús statba a támogató pontok is láthatóak legyenek. Ugyanez legyen igaz TW Statsra is.

A támogató pontok kérdésesek, meg fogom kérdezni, de a TWStat mivel nem tartozik hozzánk, így biztosan nincs ráhatásunk, hogy milyen adatokat mutat, és miket nem. Ezt a javaslatot kérlek küldd meg a TWStat címére közvetlenül. Köszönöm.
 
Fent