2016 Nyár: Új Lovagi Rendszer

DeletedUser8560

Vendég
Kedves Játékosaink,

A v37 világ az első világunk a magyar piacon, ahol bevezetésre kerül az új lovagi rendszer.

Az új lovagi rendszer a lehetőségekről szól: Nem csak azért, mert összesen 10 lovagod lehet, hanem azért is, mert ezek képezhetők, és specializálhatók egyes feladatok elvégzésére, szükségleteitek szerint, akár legyen szó csatáról, akár a falu támogatásáról.


Lovag képzése
Minden játékos egy Lovaggal kezdi a játékot. Ahogy a birodalom növekszik, úgy kapnak a játékosok egyre több Lovagot, maximálisan 10-et. Tehát a faluszámtól függ a Lovagok száma.

Szükséges faluszám, hogy újabb lovagod lehessen: 1, 3, 5, 10, 20, 35, 50, 65, 80, 100


Lovagok fejlesztése
A lovagok fejlesztése egyszerű, de alaposan gondoljátok át, hogy fogjátok csinálni. Tény, hogy több módon is fejleszthető a lovag, és gyűjthető be a tapasztalati pont (egyszerűbb elnevezés: XP).
Ezek a lehetőségek a következők: Harc, Támogatás, Építés, Gyakorlás. A játék elején csak hagyd a faluban, hogy felügyelje az építkezéseket és így gyűjtsön tapasztalatot - ez tűnik a legegyszerűbb megoldásnak. Akárhogy is, ahogy a játék halad és a lovag fejlődik, azon kapod magad, hogy valahol máshol nagyobb szükség van rá.

Harc
A lovag tapasztalati pontot szerez, ha részt vesz egy támadásban vagy védekezésben. A lovag nem veszíti el a tapasztalati pontjait és megszerzett képességeit, ha hősiesen meghal egy csatában.

Ha a lovag támadást vezet egy falu ellen, vagy a védekezőket vezeti, a megszerzett XP mennyisége a legyőzött egységek típusától és mennyiségétől függ. A lovag nem szerez XP-t, ha saját sereg ellen védekezik vagy saját falut támad.


mogatás
Egy lovag akkor is szerezhet tapasztalatot, ha egy másik játékos falvát támogatja - akár egymaga, akár egy támogató csapatot vezetve. A megszerzett tapasztalat a támogatás időtartamán, a támogatásba küldött saját egységek mennyiségétől, és a védekezőként legyőzött támadó egységszámtól függ. Ez azt jelenti, hogy támogatásban akkor is szerezhető tapasztalat, ha senki sem támad. A tapasztalat naponta kerül jóváírásra, amikor a lovag csatázik, és amikor a saját támogató egységszám változik.

A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével.

A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.


Építés
Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket, és akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig. A kapott tapasztalati pont a felépített épület értékétől függ.

A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.


Gyakorlás
A lovagnak otthon kell lennie a szobornál ahhoz, hogy a gyakorlás megkezdődhessen. Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat. A gyakorlás nyersanyagot igényel, amelyet ha megszakítasz, nem kapsz mind vissza, csak a belefektetett nyersanyag 90%-át. Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni.


Képességkönyvek
Most, hogy tudod, hogy a lovag hogy tud tapasztalati pontot szerezni, nézzük meg, hogy mit kap érte!

Amikor a lovag elér egy bizonyos tapasztalati pont mennyiséget, szintet ugrik. Minden ilyen alkalommal kap egy képesség könyvet. A képesség könyv segít a lovagban a képesség-fán előre jutni. Ezek a könyvek a három fő képességen alapulnak: Falu, Védekezés, Támadás. Minden lovag maximum a 30. szintig képes fejlődni, tehát egyik sem lesz egy készség mestere - így válassz okosan a képességek kiosztásakor!

Képességkönyvek - Falu

Motiváció - A lovag állomásozó falujában fejleszti a termelést.
Építészet - A lovag állomásozó falujában gyorsítja az építkezéseket.
Oktatás - A lovag állomásozó falujában az egységképzés gyorsul.
Meggyőzés - Fejleszti a nemes támadásának hatékonyságát abból a faluból, ahol a lovag állomásozik. (A lovagnak a támadó faluban kell lennie amikor a támadás beérkezik, nem a támadó seregben.)

Képességkönyvek - Védekezés

Kardvívás - A lovag állomásozó falujában a kardosok védekező ereje megnő.
Falanx - A lovag állomásozó falujában a lándzsások védekező ereje megnő.
Megerősítés - A lovag állomásozó falujában az épületek kevésbé érzékenyek az ostromfegyverekkel szemben.
Forró olaj - A lovag állomásozó falujában a Fal védekező ereje megnő.


Képességkönyvek - Támadás

Feltöltődés - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik.
Lovaglás - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik.
Rombolás - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő katapultok ereje megnövekedik, és nagyobb rombolást okoz az épületekben.
Döngölés - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő kos ereje megnövekedik a fal ellen.

Amikor a lovag eléri a következő szintet, a készségkönyv bekerül a leltárba, ahol fel lehet használni. Tehát a lovagnak teljesítenie kell a szükséges követelményeket ahhoz, hogy tanuljon és fejlődjön, még akkor is, ha van egy könyve!
Amikor a lovag teljesíti a feltételeket, a leltárban található készségkönyv felhasználható közvetlenül a Lovag Áttekintés felületen. Egy villogó ikon fogja jelezni, ha a kiválasztott lovag teljesítette a könyv felhasználásához szükséges feltételeket.

Using books.gif


Reméljük az új rendszer elnyeri tetszéseteket, még a lovagok jobb felhasználhatóságát eredményezi.
További jó játékot és szerencsés csatákat kívánunk!

Visszajelzéseiteket, fejlesztési javaslataitokat továbbra is várjuk!
 

tysonka

Well-Known Member
A reakció pontszáma
570
A lovag kinezese utan, a hozza vonatkozo kuldetes nem valt at keszre.
 
Fent