Classic 15 beállításai (retro világ)

Syntex

Co-Community Manager
A reakció pontszáma
828
A Classic 15 beállításai (V3-hoz hasonló)

Szeretnél egy, a Világ 3-hoz hasonló retro, prémium mentes szerveren játszani újra? A Klánháború Csapata pont ezt hozta el idén Karácsonyra számotokra!

Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes játékosfalu 80%-át birtokolja 10 napon át megszakítás nélkül.
Megjegyzés: Amennyiben 2020-11-30-ig nem sikerül teljesíteni a győzelmi feltételt, úgy az akkori állás szerint a legnagyobb klán nyer.
Győztes klán tagjai: 1000 prémium pont
A világ legnagyobb játékosa: 1000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékosa: 800 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékosa: 600 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 2.5
Egység sebesség: 1
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív


Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív


Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: 0.5:2
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 5 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 10 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív


Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Inaktív
Kereskedelem visszavonási idő: 5 perc


Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc


Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 25 napra


Játékbeállítások
Lovag: Inaktív
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: 3 szintes rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Álltámadás: 1%
Erőd: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Gyűjtögetés: Inaktív
Zászlók: Inaktív
Jutalmak: Inaktív

Kezdőfalu

Méret: N0

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Nyersanyag, állandó költség
Főnemesek árának növekedése: Inaktív, a költségek állandóak
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 2.5%


Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klán-készségek: Inaktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs

Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 25


Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt (gyors fejlődéssel)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Kezdőfalvak: 1
Égtájválasztás: Aktív


Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 14 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz

Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 0000-0800

Kezdő dátum: 2019-12-18 12:00, az elő-regisztráció megnyílt
 

DeletedUser20170

Vendég
Minél jobb, annál több időt kell töltenünk, annál több időt fogunk összerakni. És annyi csapata toborzott, amíg az ünnep után a béke megszűnik!

- I apologize for the typos, Hungarian isn't my native language.
 

DeletedUser20170

Vendég
I am king the Hungarian server. I am V1 legend. My favorite "soldier" the kobiak. And i speak English language very good.

Amúgy töltessz fel képet? :rolleyes:

So, you're the king of the Hungarian server? Glad to meet you then, and I hope I have the opportunity to watch you playing on this world. ;)
 

DeletedUser19692

Vendég
lehet fogadásokat kötni, hogy tűzszünet előtt sikerül-e elkezdeni farmolást.
live odds:
igen 3,85
nem 1,25
 

Syntex

Co-Community Manager
A reakció pontszáma
828
Remélem nem azzal a van gond, hogy túl sok a barbár falu és nem lehet választani :confused:
 

DeletedUser19692

Vendég
ha egyszer elkészülnek a seregképzők, lesz mit farmolni, az biztos.. :)

igazából rendben vannak a beállitások, csak nem ehhez vagyunk szokva, hogy több óra, mire az első farm kimegy. küldetések vagy kezdő épületek nélkül kicsit fura.
de most ez van, ehhez kell a legjobban alkalmazkodni. :)
 

Syntex

Co-Community Manager
A reakció pontszáma
828
ha egyszer elkészülnek a seregképzők, lesz mit farmolni, az biztos.. :)

igazából rendben vannak a beállitások, csak nem ehhez vagyunk szokva, hogy több óra, mire az első farm kimegy. küldetések vagy kezdő épületek nélkül kicsit fura.
de most ez van, ehhez kell a legjobban alkalmazkodni. :)
Régen ilyen volt a játék, nem volt küldetés ami segítsen, türelmesnek kellett lenni :D
 
Fent