Javaslatok a játék készítőinek

DeletedUser19087

Vendég
A szimulátor Támadó és Védekező oszlopában legyen kiválasztható a Kitöltés résznél egy olyan opció, ami alaphelyzetbe állítja az oszlop tartalmát.(tehát üres lesz)
 

diRicheron

.~.NseriouslyO.~.
A reakció pontszáma
3.666
Biztos, hogy volt már, de mindig aktuális.: az Áttekintésben lévő Csoportok menü tartalma legyen menthető-átvihető másik szerverekre. Borzalmas, hogy minden szerveren újra kell csinálni, főleg aki 20-30 csoportot is használ. :(
Scripteknél is jó lenne (ha nincs még ilyen, ha van sorry).
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.083
Scripteknél is jó lenne (ha nincs még ilyen, ha van sorry).

gaALgh0.png


Scripteknél legalul.
 

-NooBLeadeR-

#igazajátékosnevem
A reakció pontszáma
8.319
Új végjátéktípus:

Neve: Kihívás

Az a klán , akinek a LE pontjai 40%-al nagyobbak, mint a top2 LE pontú klánnak elindíthatja a végjátékot 180-240 nap után, melyben plusz falukat kap az azt elindító klán, melynek száma a klán falvainak 10%-a lenne. Ezeket a falukat 20-as őrtoronnyal látná el a rendszer, és közvetlen az ellenség mellé. A falukat 7 napos Kezdővédelem övezi, különlegességük lehetne, hogy kórház működik, az elesett csapatok 50%-át visszatermeli másnapra, de csak az elesettekét. Viszont hátránya lenne, hogy ide nem használnak a lovag bónuszai, és semmi egyéb bónusz sem, mindemellett a megkapott faluk 50%-ában 40%-al rosszabb egyes védekező típusok védekezése. Pl A1 faluban 40%-al gyengébb a lándzsások védelmi ereje, míg pl A2-Ben 40%-al gyengébb a nehézlovas. A falvakban ne lehessen fel ppzni az épületeket, kész állapotban jelenjenek meg, sereget is lehessen bennük építeni, melyeket a klán vezetők gyárthatnak, a termelésük jó, de a fal szintjük maximum 15. szint. Ebben rejlene a kihívás, és a végjáték elindításától kezdődően 60 napos harc után az adott klánnak birtokolnia kell ezen falvak 55%-át, különben az ellenséges klán(ok) valamelyike lehet csak nyertes, ugyanis ezt a végjátékot 1 klán csak 1x indíthatja el. Ilyenkor lehet jól manőverezni egy alklánnal...

Hasznos lenne. Sok szempontból harcra késztetné a klánokat. Ilyen szempontok alapján pl, ha egy klánnak van 200millió LET-je és a végjátéknak megfelelően őket nem támadták, de a védekező klánnak duplája a LEV-je és ugyanakkor a LET pontja kb., akkor ez azt jelenti, hogy a védekező klán elindíthatja a végjáték fordulót.

Öreg leflegmázta :(
 

DeletedUser19883

Vendég
Javaslat (kérdés):

A beépített nemesvonat küldésénél az elős "kocsi" tartalma miért a többi beállítása előtt lehetséges csak?
Így ha pl elrontom az első kiosztást vagy meggondolom magam, akkor vissza kell mennem és lényegében kezdhetem előről a többinek a kiosztását is.

Javaslatom az lenne, amennyiben lehetséges, hogy a nemesvonat küldése funkció akkor legyen elérhető, ha nemes van kiválasztva. De az első nemes kísérete is legyen módosítható. Hasonló megkötösékkel mint ahogy jelenleg a 2, 3, 4, 5 kíséret is módosítható.

Köszönöm,
Sayni
 

diRicheron

.~.NseriouslyO.~.
A reakció pontszáma
3.666
Sziasztok, nem tudom, hogy van-e már ilyen, de ha nincs jó lenne ha lenne belőle valami.
Szimulátornál a hatásoknál is lehessen 1 sablont készíteni, hogy ne kelljen mindig 5-6 bónuszt betegyek, mert egy idő után unalmas.

Köszi.
 

Syntex

Co-Community Manager
A reakció pontszáma
828
Sziasztok, nem tudom, hogy van-e már ilyen, de ha nincs jó lenne ha lenne belőle valami.
Szimulátornál a hatásoknál is lehessen 1 sablont készíteni, hogy ne kelljen mindig 5-6 bónuszt betegyek, mert egy idő után unalmas.

Köszi.
Szia,

Köszönjük a javaslatot, már tesztelések folynak ezzel kapcsolatban. A béta szerveren már ki is lehet próbálni.
 

-NooBLeadeR-

#igazajátékosnevem
A reakció pontszáma
8.319
Sziasztok.

Szeretném javasolni, hogy az armaszervezőknek könnyebb dolguk legyen, mivel van már script hozzá, így a térképet nem full szürkében látjuk a térképes támadásszervezővel (amit ugye alvezéri jogokkal tudunk előkutatni, akik nem tudnák), és az lenne a javaslatom, hogy ezt a támadásszervezőt, hogy amikor alklánok vannak esetlegesen, akkor megtudjuk osztani az alklánnal vagy fordítva ezt, mivel 1 klánra lett készítve, így csak a saját részemre tudok szervezni, és általában az nem a legizgalmasabb, így a térkép kijelölés is elég bonyolult, és a 8órás szervezésből a térkép kijelölés minimum 2 óra, ha nem több... :) És ugye már 1000nukenál nehezebb szervezni, és hosszabbidő, és jó lenne ha nem menne mindig azzal az idő, hogy a térképen jelölöm épp kifelé, hogy melyik is az éles, nehogy összekavarodás legyen...
Mindezek mellett lehet, hogy csak én nem találom, de, amikor le van szervezve egy arma a támadásszervezőbe, akkor a cpket nem lehet tömegesen letörölni, hanem a kijelölés fent marad utána is mivel el van mentve, és az lenne még emellé a javaslatom, hogy azt egy kattintással az összes kijelölést meglehessen szüntetni, hatalmas segítség lenne néha... :)
 

Messala

Tőzsdecápa
A reakció pontszáma
2.181
Ahogy látom a játékosok régi álma teljesült!:) Visszamenőleg is megkapták a győztes világok utáni díjat a profilukra ! (illetve ahogy nevezni szokták: plecsnit:)
Köszönet érte!;)
 

renagabor

New Member
A reakció pontszáma
21
Kezdéskor nem egy, hanem két faluval indulna minden játékos. Kétszer akkora világok lennének, elméletileg tovább tartana a játék.
Plusz lehetne cifrázni is: Pl. a két falu nem lehet egy kontin, vagy a 2. falu egy héttel később jelenne meg.
 
Fent