szerverbeállítási javaslat v46-47?!

érdekelne e egy ilyen szerver téged?

  • igen

    Szavazatok: 12 44,4%
  • nem

    Szavazatok: 11 40,7%
  • kisebb változtatásokkal indulnék

    Szavazatok: 4 14,8%

  • Összes szavazó
    27
  • A szavazás lezárult .

DeletedUser18265

Vendég
Sajt!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a v12 után az alvó módot az Inno teljesen elvetette, vagy van rá esély, ha olyan beállítást kérnek a játékosok, amiben az benne van?
Meg V8-on volt valami tábor is, amibe ha jól emlékszem egységeket lehetett gyűjteni csak bugos volt, vagy nem működött megfelelően.
Ha az ki lett javitva vagy továbbfejlesztve, azt is lehet kérelmezni?


Olyan sablon világok vannak mostanság, hogy valamivel fel lehetne dobni egy kicsit a dolgot!
 

DeletedUser

Vendég
Az alvás üzemmód műkődik, mivel speedeken szinte mindig aktív.
 

DeletedUser8560

Vendég
Normál világon az alvómód nem kérhető.
A tábor pedig teljesen ki lett véve a játékból.
 

DeletedUser8560

Vendég
A világ gyors, és ahogy azt már írtam előzőleg, egy gyorsat egy lassú követ. Így a sebesség kérés nem teljesíthető.
 

Deleted User - 1079264

Vendég
A régi világok azért tartottak sokáig, mert új volt még a játék, s nagyon sokan regeltek. A lassú világokat azonban a többség utálja. Nyilván lenne jelentkező rá, de ettől nem lenne nagyobb, sőt...
 

DeletedUser18887

Vendég
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes bűvös falu 60%-át birtokolja minden kontinensen 7 napig.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Rúnák Harca
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív (pont)

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Építkezés
Épület bontása: Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Inaktív, csak klánon belül lehetséges a nyersanyag küldése
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 120 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Inaktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. mill. szek beérkező támadások és védekezések között: 200
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Aktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (5000 pontig)

Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Aktív
Mennyiség szintenként: 20
Max. szint: 15
Max. faluszám: 4
Időtartam: 6 óra
Csökkentett termelés: Aktív, 50%

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 80 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.5

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 60

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív, 48 óra
Helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 80 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 2300-0800
 

Messala

Tőzsdecápa
A reakció pontszáma
2.181
A javaslatomat ide írom mert itt talán többen látják!:)
Játékostársaimnak is üzenet, de a Supportnak főleg!
(ezen mindenki átsiklik évek óta!)
Tessék már végre megemelni a díjazást,(és küzdeni érte a központnál!) hogy legalább a befektetett idő, és a sok harc "kicsit " kompenzálva legyen!
Javaslatom:
Győztes klán legnagyobb játékos: 10.000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 5000 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 2500 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 1000 prémium pont

Indokom: A tőzsderendszer óta, bárki kivehet egy induló világon pár ezer pp-pontot!) és ki is veszik) ennek fügvényében
a mostani dijazási rendszer..inkább jelképes és elavult, ..mint motiváló!

Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont

A mindenkori győztes klán többet érdemel ennél! Szerintem!
Ezen változtatni kell! Hajrá!
 
Utoljára szerkesztve:

Chucky

Active Member
A reakció pontszáma
61
Nyeremények
Nyertes:
Az a klán nyer, amelyik az összes bűvös falu 60%-át birtokolja minden kontinensen 7 napig.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték:
Rúnák Harca
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív (pont)

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók:
Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak:
Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Inaktív, csak klánon belül lehetséges a nyersanyag küldése
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 120 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Inaktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Min. mill. szek beérkező támadások és védekezések között: 200
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag:
Aktív
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Aktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (5000 pontig)

Zászlók
Zászlók:
Aktív

Milícia
Milícia:
Aktív
Mennyiség szintenként: 20
Max. szint: 15
Max. faluszám: 4
Időtartam: 6 óra
Csökkentett termelés: Aktív, 50%

Főnemesek
Főnemesek képzése:
Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 80 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.5

Klán
Klánharcok elérhetők:
Igen
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 60

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak:
Fejlesztett bónuszfalvak

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés:
Aktív, 48 óra
Helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 80 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Aktív
Időtartam: 2300-0800

A győztesnek több pp is járhatna, amúgy jók a beállítások. :)
 

DeletedUser11248

Vendég
Ehhez még annyit odaírnék hogy egyszer már javasoltam hogy díjazzák a vezéreket is,akkor nem erőltettem mert úgy jött ki magam miatt beszélek de tekintve hogy nem játszok így megint szóvá teszem.

Hány klán tűnt el mert a vezér abbahagyta..sok...arról nem is beszélek hogy egy vezér sokkal többet dolgozik mint a klán legnagyobb játékosa és ha a klánt győzelemre vezette simán megérdemel egy annyit jutalmat ö is...hány régi nagy klán volt és mind eltűnt amint a vezérek abbahagyták..igaz lehet a tagok játszanak-játszadoznak összevissza ki komolyan ki csak elvan..hogy értsétek mit akarok mondani..ha Arch holnap bejelenti hogy még lenyom egy világot,fogadok egy hét és meglenne a klánja az ELME...ha bejelentem hogy lenyomok egy világot egy hét és indul a PHX..és ez igy müködik..simán adnám még a második helyezett vezérének is a 10.000 pp-t csak vigye tovább a klánját,mindig-mindenhova kerülnek be uj tagok és lennének kihivások,simán kihasználnám azt hogy vonzom a pp-vel,tudjátok ha már van pp-m-játszok...lehet összevissza irtam de aki akarja megérti :D
 

DeletedUser

Vendég
A díjazási rendszer a játék kezdeti fáziásban sokkal kecsegtetőbb volt, mivel akkoriban a prémium pontoknak sokkal nagyobb éréke volt, mivel csak megvenni lehetett. Illetve nem volt ennyi elköltési lehetőség sem.
Időszerű lenne tényleg módosítani a nyereményeket, nem gondolom hogy 10kt kéne adni a top1 játékosnak, inkább arra fektetnék hangsúlyt hogy mindenki kapjon nagyobb jutalmat. A klánvezérek pedig csakúgyan jó ötlet. Szerintem inkább ezt úgy kéne megoldni, hogy a klán választhasson 3 játékost akit külön jutalmaz. Azaz meglenne szabva hogy pl. ezek a tagok kapnak 1000 ppt, mivel kiemelkedően dolgokat vittek végbe a játék során (ez lehet vezető, vagy bárki aki valóban sokkal hozzájárult).
 

DeletedUser19237

Vendég
A díjazási rendszer a játék kezdeti fáziásban sokkal kecsegtetőbb volt, mivel akkoriban a prémium pontoknak sokkal nagyobb éréke volt, mivel csak megvenni lehetett. Illetve nem volt ennyi elköltési lehetőség sem.
Időszerű lenne tényleg módosítani a nyereményeket, nem gondolom hogy 10kt kéne adni a top1 játékosnak, inkább arra fektetnék hangsúlyt hogy mindenki kapjon nagyobb jutalmat. A klánvezérek pedig csakúgyan jó ötlet. Szerintem inkább ezt úgy kéne megoldni, hogy a klán választhasson 3 játékost akit külön jutalmaz. Azaz meglenne szabva hogy pl. ezek a tagok kapnak 1000 ppt, mivel kiemelkedően dolgokat vittek végbe a játék során (ez lehet vezető, vagy bárki aki valóban sokkal hozzájárult).
ez butasag, ekkora terhet tenni a vezerekre meg a legvegere...mi van ha eggyel tobb olyan van aki kimagaslot nyujtott???vagy aki az elejen volt meghatarozo de a vegere elfaradt....
 

Messala

Tőzsdecápa
A reakció pontszáma
2.181
Jó kis téma! Érdemes beszélni róla!:)
Szívem szerint a végjáték vesztes klán legjobb játékosát is dijaznám!

Pl: Antoán v-38 on ..most nem emlékszem az eredményekre nem voltam ott..de nagyot alakított!
Mint egy foci döntő a vb-n..illene méltóan jutalmazni! Végjátékig hosszú az út..a döntő!
Jutalmazni kéne a gólkirályt,vagy a legjobb védőt stb...ez a klánháború játéknak nagy frissítése lenne!

A mostani dijazás továbbra is inkább gumicsont..nesze neked semmi,fogd meg jól!
Nem motiváló---
 

Messala

Tőzsdecápa
A reakció pontszáma
2.181
Vagy ezek a külső fórumos játékok..100 pp-ért vicc kategória! Bocsi Korboncnok!
ráadásul 3 hónapot kell várni rá mire megkapjuk! (én is várom még mindig!:))
Tessék osztani 1000 pp-ket és lesznek jelentkezők és válaszok is a játékban..
 

DeletedUser18265

Vendég
Nem biztos, hogy jót tenne ez a játéknak.
A végjátékok felgyorsulnának sok világon.
Ha belegondolok így se kevés játékost lehet elcsábítani egy jobb helyzetű klánba.
Mi lesz akkor ha már.nem csak azért lép át, h ott legyen a neve, hanem mert megdobják 2000ppvel 1 honap mulva?
Így is sok gerincproblémás játékos van :)
 
Fent