Sziasztok. Egyesek lehet unják már ezt a világbeállítasos dolgot, de szerintem működő képes lehetne a következő javaslatom. Mielőtt itélkezne bárki is kérem fussa végig a beállításokat. Ha megvagy vele akkor sorolok pár érvet miért is javaslom eme beállításokat.
Egyeseknek rögtön szembe tűnhet a nagyon kicsi sebesség, sokan nagyon hiányolják a régi hosszú vilagok "fílingjét" (én is) igy lehetne kompenzálni egy kicsit a hosszabb szervereket. Azt hiszem volt már 0,5 lassúságú szerver ( ismét lehetne.) 85%-os dominancia szerintem reális cél lehetne. Továbbá, sok alap dolgot benthagytam úgy gondolom működőképesek.
Folytatva a sort, a kereskedelmi részhez érve. Szabad kereskedelem csak klanon belül alkalmaznám, hisz a csapat az első a fejlődés érdekében. Úgy gondolom hogy ez működőképes volt pár szerveren is. Most jön a kedvenc részem , lovag, ijász bentmaradhatna nagyon hasznos mindkettő. Viszont ami a szerver stratégiáját is bonyolíthatná az a templom, a templom rádob egy stratégia elemet a szerverre. Sok szerveren működött (erre tudok csak hagyatkozni ). Mivel stratégiai szerepet vállal a templom szerintem izgalmasabbá tenné a szervert armák szempontjábol a vezetőknek is többet kéne agyalniuk. Torony csak kiegészítő eleme ennek az egésznek. Nem sok vizet zavar. Barbár/bónusz falvak aránya a szokásosan emelt lenne, viszont csak 1500 pontig. V31en volt talán hasonló beállítású. Miliciát sem tartom fontosnak, hiszen kezdeti előnyt ad és ha már egy nehezebb izgalmasabb szervert akarunk akkor szerintem nem kell előnybe részesíteni. Az izgalma még csak most jön ha eluntad volna magad. Klánrész, sok helyen olvastam hogy kibaszás az, hogy van alklán es tudnak segíteni egymásnak a végsőkig. Magyarán előnyt ad a szerver dominánsabb csapatainak. Viszont nem tudom mennyire megoldhatóak ezek de ha szerintem kivennénk a külső támogatást akkor ezt a folyamatot most meglehetne szüntetni. 25 fős csapatok, nem lenne alklán ( vagyis lehet, de semmire se mész vele ha nem tudod segíteni pl támadások során, a végén meg elkell dönteni ki nyeri a szervert)
Szerintem működő képes lenne ha megszavaznánk és a fentiek is bele egyeznek ebbe. Esetleg ha nem lehetséges akkor sajnálom és lehet törölni . Én az mondom kihívásokkal teli szerver lenne. Izgalmas játék nagy fiókok, sok csata, akar 1-2 éves szerver. Egy v28as hosszúság bőven megtenné kis csapatok előnyben. Lelkes amatőrök, vén rókák, baráti társaságok szerintem ez a legfontosabb
Ha időt szántál minderre akkor köszönöm.
Auti$ta
Xd
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 85%-t birtokolja és megtudja tartani azt 30 napon át.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték: Dominancia alapú végjáték
Játék sebessége: 0,5
Egység sebesség: 0,25 (ez lehet hibasan allitottam be)
Morál: Aktív (pont)
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért:Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív
Építkezés
Épület bontása: Aktív
Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Inaktív, csak klánon belül lehetséges a nyersanyag küldése
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 120 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Inaktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiókfolyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc
Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. mill. szek beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 14 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Aktiv
Őrtorony: Aktiv
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (1500 pontig)
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Inaktiv
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.0
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: NINCS
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 25
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív, 48 óra (az eddigi 24 óra helyett most 48 órás az interakciós és koordinációs blokk)
Helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 22:00-07:00